ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید از تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس ریاضی و فیزیک، تدریس دروس دانشگاهی، تدریس خصوصی ابتدایی و تدریس کنکور و .... درامد خوبی بدست آورید .... چنانچه قصد دارید با راهکارهای مختلف کسب درامد بالا از تدریس آشنا شوید .... اگر می خواهید از کار تدریس پول خوبی در بیاورید .... اگر در جستجوی روشهای مختلف جذب شاگرد هستید و قصد دارید به صورت مستقل در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کنید .... در هر صورت، بر روی لینکهای زیر کلیک کنید (مقالات ارائه شده از سایت ایران مدرس گرفته شده است) و مقالات را مطالعه کنید.

برای فعالیت مداوم و مستمر در زمینه تدریس و تدریس خصوصی باید تلاش کنید به صورت مداوم برای جذب شاگرد تبلیغ کنید. با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی در ارتباط باشید. با سایر مدرسین و اساتید هم در ارتباط باشید. اگر شما در زمینه تدریس انگلیسی فعالیت دارید می توانید با مدرسین ریاضی، شیمی، فیزیک و .... ارتباط بگیرید. اگر شاگرد شما که زبان انگلیسی را به ایشان آموزش می دهید به مدرس خصوصی ریاضی نیاز دارد یک مدرس ریاضی خوب به ایشان معرفی کنید (با مدرسین خوب و توانا و با تجربه در ارتباط باشید تا به شاگردهایتان بتوانید مدرسین خوبی معرفی کنید) در عوض همان مدرس ریاضی اگر شاگردهایش به معلم زبان نیاز داشتند شما را معرفی خواهد کرد. به این ترتیب تعداد شاگردهای شما افزایش خواهد یافت. برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس و ایجاد ارتباط با تعدادی از آنها بر روی لینک http://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php کلیک کنید. اگر می خواهید کار تدریس خصوصی را با جدیت بیشتری دنبال کنید در همین سایت تبلیغات خودتان را ویژه کنید. آگهی های تدریس ویژه در جایگاه بالاتری به نسبت آگهی های رایگان نمایش داده شده و بیشتر دیده خواهد شد. در ضمن، متقاضیان تدریس خصوصی به آگهی های تدریس ویژه اعتماد بیشتری می کنند. چون به هر حال وقتی یک مدرس حاضر شده است برای تبلیغ کار خودش هزینه پرداخت کند و آگهی ویژه ثبت نماید مسلما در کار تدریس جدی تر است. در ایران مدرس آگهی های تدریس ویژه علاوه بر صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی در کنار بیش از 10000 جزوه آموزشی، سوال امتحانی و تست کنکور هم نمایش داده خواهند شد و بازدید بالاتری هم خواهند گرفت.

برای افزایش درامد خودتان از تدریس خصوصی، یک و نیم و یا دو برابر کردن درامد خودتان از تدریس و .... راهکارهای مختلفی وجود دارد. شما می توانید راهکارهای بسیار بیشتری ارائه کنید. به صورت مداوم به هدف خودتان فکر کنید و هر راه حل جدیدی که به نظرتان رسید را به لیست اضافه نمائید. در همین سایت (ایران مدرس) تبلیغات خودتان را ثبت کنید و یا اگر قبلا ثبت نموده اید آگهی تدریس خودتان را کاملتر بنویسید و یا در صورت تمایل آن را ویژه کنید. در همین سایت برای دروس تدریسی خودتان می توانید جزوه ثبت کنید و بازدید آگهی تدریس خودتان را افزایش دهید و تعداد شاگرد بیشتری جذب کنید. می توانید علاوه بر ایران مدرس در سایتهای آگهی و تبلیغات دیگر مانند سایت www.tadris-riazi.com (تبلیغات تخصصی در زمینه تدریس ریاضی) ، سایت www.irankonkur.com (تبلیغات در زمینه تدریس کنکور)، سایت www.soodiran.com (سایت پربازدید تبلیغات اینترنتی) و .... نیز آگهی خودتان را درج نمائید. همین که هدف مشخصی برای خودتان تعیین کنید و برای رسیدن به آن متعهد شوید برنامه روزانه و فعالیتهای شما هم نسبت به قبل تغییر خواهد کرد و کارهایی انجام خواهید داد که به احتمال زیاد شما را به هدف خودتان می رساند. پس رقم دقیق درآمدی که می خواهید از تدریس خصوصی در ترم حاضر کسب کنید را بنویسید، راه حلهای مختلفی ارائه دهید و با پشتکار و دید مثبت برای رسیدن به هدف خودتان تلاش کنید. درآمد فعلی شما از تدریس خصوصی هر مقداری که باشد، اگر هر ترم درامد خودتان را 50 درصد افزایش دهید، بعد از 3 یا 4 سال درآمد عالی ای خواهید داشت.
علاوه بر روشهای بررسی شده، راهکارهای دیگری هم برای جذب شاگرد وجود دارد که در مقالات معرفی شده می توانید با آن روشها آشنا شوید. تبلیغات در سایت ایران مدرس بدون اغراق به نسبت همه ی این روشها بازدهی بهتری دارد به شرطی که آگهی و تبلیغات خودتان را خوب بنویسید (برای مطالعه در زمینه نحوه ثبت آگهی تدریس موثر مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را مطالعه نمائید). ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. در این وب سایت بیش از 10000 سوال امتحانی، تست کنکور، جزوات آموزشی و کنکوری، مقالات آموزشی در زمینه موفقیت در تحصیل و موفقیت در کنکور، نحوه مطالعه دروس و .... ثبت شده است و آگهی های تدریس خصوصی ویژه در کنار این مطالب هم نمایش داده خواهد شد. ایران مدرس یک بخش تخصصی برای مطالب کنکوری دارد و تبلیغات تدریس در این بخش هم نمایش داده می شود. برای کسب اطلاعات در زمینه نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خودتان مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد یا آگهی تدریس خصوصی، نمونه متن تبلیغات تدریس خصوصی را مطالعه کنید. سایت ایران مدرس از نظر گوگل هم کاملا بهنیه است. همین الان عبارتهایی مانند تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی کنکور، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی زیست شناسی و .... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و در صدر نتایج (جایگاه اول تا سوم) قرار دارد. به این ترتیب متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت اگهی تدریس شما هدایت می شوند.
راهکارهای زیر هم برای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی مفید است.
اگر به تدریس علاقه دارید کار تدریس را انجام دهید: برای موفقیت در هر کاری علاقه به آن کار مهم است. درست است که شما اگر واقعا به تدریس هم علاقه نداشته باشید باز هم می توانید درآمد کسب کنید. ولی برای تبدیل شدن به یکی از بهترین مدرسین و کسب درآمد بالا و در عین خال لذت بردن از کارتان، داشتن علاقه مهم است. دروسی را تدریس کنید که به آن دروس علاقه دارید. مطالعه کنید: چگونه درآمد بالاتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟
کار اضافه انجام دهید: انجام کار اضافه یکی از روشهایی است که می توانید با استفاده از ان تمایز ایجاد کنید و در نتیجه جایگزینی خودتان را سخت تر کنید. مثلا اگر کلاسهای تدریس خصوصی را یک ساعت و نیم هماهنگ کرده اید یک ساعت و 45 دقیقه در کلاس بمانید. کتاب کمک اموزشی و یا نمونه سوال امتحانی به شاگردهایتان هدیه بدهید. به صورت تلفنی مشاوره بدهید و ....
با شاگردهایتان در ارتباط باشید: این هم یک روش دیگر برای ایجا تمایز مثبت و در نتیجه کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی است. حتی در زمانهای خارج از کلاس با شاگردهای خودتان در ارتباط باشید. اگر سوال داشتند از طریق تلفن به انها پاسخ دهید. در ایام امتحانات پیگیر وضعیت آنها باشید و حتی بعد از امتحان هم از نحوه امتحان دادن و نمره ای که گرفته اند خبر بگیرید.
کلاسهای نزدیک به هم را در زمانهای یکسان هماهنگ کنید: یک راهکار دیگر برای افزایش تعداد کلاسهای تدریس خصوصی در یک روز و کسب درامد بالاتر این است که کلاسهایی که به هم نزدیکتر هستند را با هم هماهنگ کنید. مثلا اگر ساکن تهران هستید و دو نفر از شاگردهای شما حول و حوش ونک هستند، کلاس انها را پشت سر هم و در صبح شنبه (به عنوان مثال) هماهنگ کنید.
کلاسهای نیمه خصوصی و گروهی برگزار کنید: کلاسهای نیمه خصوصی هم برای شاگردهای شما هزینه کمتری دارد و هم درامد بالاتری را نصیب شما می کند. اگر شما هر جلسه تدریس را با قیمت 60 هزار تومان برگزار می کنید، می توانید در یک کلاس دو نفر شاگرد داشته باشید و از هر کدام از انها 40 هزار تومان بگیرید. هم برای شما بهتر خواهد بود و هم برای شاگردهایتان.
با توجه به مطالب ارائه شده، برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی باید در مرحله اول خوب شاگرد جذب کنید و روشهای مختلف جذب شاگرد، از جمله ثبت آگهی تدریس در سایت (ایران مدرس)، را امتحان کنید. در ادامه باید با ارائه تدریس خوب و با کیفیت شاگردهایتان را حفظ کنید و به این ترتیب درامد خودتان از تدریس خصوصی را افزایش دهید.
منبع: ایران مدرس

نظرات (۱)

  • سوالات آیین نامه رانندگی
  • از این مطالب خوب بیشتر بگذارید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی