ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

چگونه از تدریس خصوصی درامد بسیار خوبی بدست آوریم؟ - اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کنید و درآمد بالایی کسب نمائید، مقالات زیر را مطالعه کنید.


با توجه به مطالب ارائه شده، برای شروع قعالیت و یا گسترش فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در مرحله اول وقتی به صورت جدی سراغ این کار بیائید که به آن علاقه دارد. در ادامه دروس تدریسی خودتان را با دقت انتخاب کنید به نحوی که هم خودتان به آن دروس علاقه داشته باشید و هم تقاضای خوبی برای تدریس آن دروس وجود داشته باشد. در ادامه روشهای مختلف جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی را امتحان کنید و در همین سایت (ایران مدرس) یا سایتهای مشابه مانند www.tadris-riazi.com تبلیغات تدریس خودتان را درج نمائید. برای موفقیت در تدریس خصوصی و کسب درامد بالا از آن باید بر دروس تدریسی خودتان به صورت 100 درصدی مسلط باشید و دائما به این فکر کنید که چگونه شاگردهایتان را به نتیجه مطلوب برسانید. شاگردهای شما وضعیتشان با یکدیگر فرق می کند و برای هر کدام باید نسخه متفاوتی بپیچید به گونه ای که تلاش کنید همه ی آنها نتیجه مطلوب را بگیرند. در کلاسهای تدریس خصوصی مسئولیت 100 درصدی نتیجه گرفتن شاگردهایتان را به عهده بگیرید و از هر روشی برای هدایت انها در مسیر صحیح یادگیری استفاده کنید. اگر شاگردهای شما نتیجه بگیرند و ترمهای بعد برای سایر دروس خودشان با شما تماس بگیرند، در این صورت در کار تدریس موفق خواهید بود. شما نمی توانید فقط روی شاگردهای جدید حساب کنید. شاگردهای قدیمی شما اگر برنگردند، کسب درامد بالا از تدریس سخت خواهد شد.

برای فعالیت مداوم و مستمر در زمینه تدریس و تدریس خصوصی باید تلاش کنید به صورت مداوم برای جذب شاگرد تبلیغ کنید. با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی در ارتباط باشید. با سایر مدرسین و اساتید هم در ارتباط باشید. اگر شما در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت دارید می توانید با مدرسین ریاضی، شیمی، فیزیک و .... ارتباط بگیرید. اگر شاگرد شما که زبان انگلیسی را به ایشان آموزش می دهید به مدرس خصوصی ریاضی نیاز دارد یک مدرس ریاضی خوب به ایشان معرفی کنید (با مدرسین خوب و توانا و با تجربه در ارتباط باشید تا به شاگردهایتان بتوانید مدرسین خوبی معرفی کنید) در عوض همان مدرس ریاضی اگر شاگردهایش به معلم زبان نیاز داشتند شما را معرفی خواهد کرد. به این ترتیب تعداد شاگردهای شما افزایش خواهد یافت. برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس  و ایجاد ارتباط با تعدادی از آنها بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. اگر می خواهید کار تدریس خصوصی را با جدیت بیشتری دنبال کنید در همین سایت تبلیغات خودتان را ویژه کنید. آگهی های تدریس ویژه در جایگاه بالاتری به نسبت آگهی های رایگان نمایش داده شده و بیشتر دیده خواهد شد. در ضمن، متقاضیان تدریس خصوصی به آگهی های تدریس ویژه اعتماد بیشتری می کنند. چون به هر حال وقتی یک مدرس حاضر شده است برای تبلیغ کار خودش هزینه پرداخت کند و آگهی ویژه ثبت نماید مسلما در کار تدریس جدی تر است. در ایران مدرس آگهی های تدریس ویژه علاوه بر صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی در کنار بیش از 10000 جزوه آموزشی، سوال امتحانی و تست کنکور هم نمایش داده خواهند شد و بازدید بالاتری هم خواهند گرفت.


موفقیت در کار تدریس خصوصی زبان و کسب درآمد بالا از تدریس زبان را می توان در چند زمینه مورد بررسی قرار داد. در مرحله اول باید خوب شاگرد جذب کنید. روش های مختلفی که برای پیدا کردن شاگرد خصوصی وجود دارد را امتحان کنید. اگر تعداد شاگردهای شما خوب است که همین روندی که تا به حال داشته اید را امتحان کنید. اگر تعداد شاگردهای شما کم است یا قیمتی که کلاسها را با آنها هماهنگ کرده اید مناسب نیست و کم است و می خواهید شاگردهای جدیدی داشته باشید، در هر صورت باید روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. مطالعه این مقاله برای جذب شاگرد بیشتر می تواند کاملا موثر باشد. بعد از جذب شاگرد به تعداد کافی، برای کسب درامد بالا از تدریس انگلیسی باید رضایت شاگردهایتان را کامل جلب نمائید. اکثر مدرسینی که وقتشان به صورت کامل پر است و از تدریس درامد بالایی دارند، تعداد زیادی از شاگردهایشان را از ترمهای قبل دارند. یا ترمهای قبل با هیمن شاگردهایشان کلاس داشته اند و یا شاگردهای قبلی خودشان چون راضی بوده اند این شاگردهای جدید را به آنها معرفی کرده اند. پس شاگردهای راضی و شاگردهایی که در امتحان زبان انگلیسی، کنکور زبان، مکالمه زبان و .... خوب نتیجه گرفته اند رمز موفقیت در تدریس زبان هستند. شما باید به صورت مداوم روی خودتان و توانایی های خودتان کار کنید  و به صورت مداوم بهتر و بهتر شوید. برای اینکه شرایط بیرونی تغییر کند و درآمد شما بیشتر شود، در ابتدای کار باید تغییرات به صورت درونی اتفاق بیافتد. باید بخواهید که درآمد بالاتری داشته باشید و برای آن برنامه داشته باشید و با مطالعه بیشتر توانایی های خودتان را بیشتر کنید به گونه ای که کلاسهای شما بهترین بازدهی را برای شاگردهایتان داشته باشد.

ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس بهترین روش برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی است. ممکن است روشهای دیگری مانند تبلیغات در روزنامه، تبلیغات تراکتی، همکاری با آموزشگاهها و ... برای جذب شاگرد وجود داشته باشد ولی هیچکدام از روشهای مزبور بازدهی ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس را ندارد. وقتی از طریق اموزشگاهها شاگرد جذب می کنید، هر جلسه باید 30 یا 40 درصد درامد تدریس را به انها پرداخت کنید و در نتیجه درامد شما محدود خواهد شد. در ضمن در این حالت قیمت و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی را خودتان تعیین نخواهید کرد. همکاری با اموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی برای شروع کار خوب است ولی در ادامه با ثبت تبلیغ در همین سایت می توانید به صورت مستقل کار کنید. درج اگهی تدریس در سایتهای آگهی عمومی هم به اندازه درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس مفید نخواهد بود. البته نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که اگهی تدریس خصوصی خودتان را خوب و متقاعد کننده بنویسید. برای تبلیغات تدریس خودتان یک عکس پرسنلی مرتب انتخاب کنید. عکس در افزایش بازدهی آگهی کاملا موثر است. اگر می خواهید در کار تدریس و تدریس خصوصی موفق باشید باید برای نوشتن آگهی خودتان وقت بگذارید. رزومه کاملی ارائه دهید و اسم تمام دروس تدریسی را بنویسید. از شاگردهایتان نظر خواهید کنید و نظرات مثبت انها را در متن آگهی بنویسید. (مثلا این آگهی را ببینید). برای دروس تدریسی خودتان جزوه یا خلاصه جزوه ثبت کنید و به صورت مداوم آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را به روز کنید. هر چه آگهی تدریس شما کاملتر و متقاعد کننده تر باشد احتمال جذب شاگرد شما بیشتر خواهد شد. در ایران مدرس ما تلاش خواهیم کرد آگهی شما دیده شود. اینکه آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید به گونه ای که افرادی که تبلیغ شما را می بینند متقاعد شوند برای کلاسهای تدریس خصوصی با شما تماس بگیرند به عهده خود شما است.
منبع: ایران مدرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی