ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

نحوه ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربیننده در این بخش ارائه می گردد.

مطالعه کنید: چگونه در ثبت آگهی تدریس ریاضی موفق باشیم؟

مطالعه کنید: سایت درج آگهی تدریس خصوصی

برای جذب شاگرد روشهای مختلفی وجود دارد. در این زمینه مطالعه مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی مفید است. مثلا می توانید تراکت چاپ کنید و توزیع نمائید. البته باز هم تبلیغات اینترنتی به نسبت چاپ تراکت بهتر است. اولا چاپ و توزیع تراکت برای جذب شاگرد هزینه دارد. هم برای چاپ تراکت باید هزینه بپردازید و هم برای توزیع ان. نکته دیگر اینکه با چاپ و توزیع تراکت فقط می توانید چند محله را پوشش بدهید و این نوع تبلیغات گستردگی تبلیغات اینترنتی را ندارد. نکته مهمتر اینکه تبلیغات اینترنتی هدفمنداست. افرادی در گوگل برای تدریس خصوصی جستجو می کنند و به سمت آگهی تدریس شما هدایت می شوند که واقعا نیازمند دریافت خدمات تدریس خصوصی هستند. تراکتهایی که توزیع می کنید ممکن است از هر 10 تراکت 1 عدد ان بدست شخصی برسد که واقعا تدریس خصوصی لازم دارد. در ضمن، عمر تراکت کوتاه است. یک یا دو روز بیشتر دوام نمی آورد. تبلیغات تدریس شما در ایران مدرس تا وقتی که خودتان ان را حذف نکنید باقی می ماند و برای جذب شاگرد شما موثر خواهد بود. بنابراین برای جذب شاگرد، ثبت تبلیغات در این وب سایت به نسبت تراکت مزایای خیلی زیادی دارد. اگر بخواهید در روزنامه برای جذب شاگرد تبلیغ کنید باز هم هزینه بالایی دارد. هزینه ای که برای ثبت اگهی یک روزه در روزنامه پرداخت می کنید را می توانید برای ثبت آگهی ویژه تدریس یک ماهه در ایران مدرس نگه دارید. تبلیغات در روزنامه هم عمر کوتاهی دارد و بعد از یکی دو روز دور انداخته می شود.

تبلیغات در اینترنت برای جذب شاگرد در زمینه تدریس ریاضی و سایر دروس پربازده، مفید و موثر است. اگر برای فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی جدی هستید، فرصت ثبت اگهی و تبلیغ در اینترنت و در سایت تخصصی آگهی تدریس خصوصی ایران (سایت: ایران مدرس) را از دست ندهید. تبلیغات اینترنتی باقی می ماند و مانند تبلیغات و آگهی روزنامه و تراکت موقتی نیست. تبلیغات اینترنتی 24 ساعته است. در تمام ایام شبانه روز افراد متقاضی تدریس ممکن است آگهی شما را مشاهده کرده و با شما تماس بگیرند. در حال حاضر تمامی افراد از طریق کامپیوتر و لپ تاپ و گوشی های هوشمند به اینترنت و سایتهای اینترنتی دسترسی دارند و برای دریافت خدمات و جستجوی انواع خدمات از جمله تدریس خصوصی در اینترنت جستجو می کنند. ثبت آگهی تدریس در روزنامه به این اندازه در دسترس افراد نخواهد بود. همه ی افراد روزنامه نمی خرند و به روزنامه دسترسی ندارند. تراکت ها را هم که خودتان می بینید. اکثرا دور انداخته می شود.

برای ثبت آگهی و تبلیغات موفق در زمینه تدریس خصوصی ریاضی موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- در عنوان آگهی و تبلیغ خودتان بهترین ویژگی خودتان را بنویسید. مثلا اگر دبیر رسمی هستید و یا در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید و یا .... در عنوان آگهی بنویسید.

2- در متن آگهی اسم تمامی دروس تدریس خودتان را بنویسید. حتی اگر فقط ریاضی تدریس می کنید و مثلا توانایی تدریس هندسه و جبر و احتمال را هم دارید، در متن آگهی اسم این دروس را هم بنویسید.

3- متن آگهی و تبلیغات تدریس ریاضی خودتان را خوب و قانع کننده بنویسید. متن آگهی را به گونه ای بنویسید که اگر متقاضیان تدریس و یا والدین آنها آگهی شما را دیدند متقاعد شوند با شما تماس بگیرند.

در سایت ایران مدرس می توانید برای دروس تدریسی خودتان جزوه یا خلاصه جزواتی ثبت کنید و در جزوه ثبت شده خودتان شماره تماس و مشخصات خودتان را هم قرار دهید. به این ترتیب متقاضیان تدریس خصوصی با مشاهده جزوه شما با نحوه کار شما تا حدودی اشنا شده و احتمال جذب شاگرد شما هم بیشتر می شود. در ضمن، این جزوات باعث افزایش صفحه آگهی شما هم می شود و در نتیجه باز هم ممکن است شاگردهای بیشتری جذب نمائید.

چگونه بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی خودم را افزایش دهم؟ راهکارهای زیادی برای افزایش بازدهی و اثرگذاری تبلیغات تدریس خصوصی وجود دارد. یکی از راهکارهایی که می توانید در نظر بگیرید همان ویژه کردن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی است. ویژه کردن آگهی تدریس خصوصی بازدهی آن را به صورت قابل توجهی افزایش می دهد. راهکار دیگری که می توانید در نظر بگیرید این است که در عنوان آگهی مهمترین ویژگی و مشخصه برجسته خودتان را بنویسید تا وقتی کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی بین آگهی های مختلف آگهی شما را می بینند ترغیب شوند بر روی آن کلیک کنند. عنوان آگهی خیلی مهم است و اگر جذاب نوشته شده باشد به افزایش بازدهی تبلیغات شما خیلی کمک خواهد کرد. در عنوان آگهی لازم نیست اسم تمام دروس تدریسی خودتان را بنویسید. اسم مهمترین دروسی که تدریس می کنید را در عنوان اگهی بنویسید و در کنار آن مهمترین ویژگی خودتان که برای متقاضیان تدریس خصوصی می تواند جذاب باشد را بنویسید. اسم دروس مختلف با تمام جزئیات را می توانید در متن آگهی بنویسید (حتما در متن آگهی اسم تک تک دروسی تدریس خودتان را بنویسید تا بازدهی آن بیشتر شود). در عنوان آگهی عبارتهایی مانند دبیر رسمی آموزش و پرورش، جلسه اول کاملا رایگان، تدریس تضمینی با قرارداد کتبی، مدرس و استاد دانشگاه، 15 سال سابقه تدریس خصوصی، عدم دریافت هزینه در صورت عدم رضایت و .... برای افزایش بازدهی آگهی های شما می تواند کاملا موثر باشد. از این عبارتها در عنوان آگهی تدریس خصوصی خودتان حتما استفاده کنید. یا اگر مثلا در کنکور و یا المپیاد و .... رتبه خوبی کسب کرده اید در عنوان آگهی بنویسید. به عنوان مثال دیگر، اگر در زمینه تدریس خصوصی آیلتس و یا تدریس خصوصی تافل فعالیت دارید و خودتان در این آزمونها نمره خوبی کسب کرده اید در عنوان آگهی این نمره را ذکر نمائید.

تبلیغات تدریس در سایت ایستگاه برق: اگر در زمینه تدریس دروس تخصصی برق، آموزش دروس مهندسی برق، تدریس خصوصی الکترونیک و مدار، آموزش نرم افزارهای برق و صنعت برق و .... فعالیت دارید هم می توانید تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را در سایت www.IstgaheBargh.com که یک بخش تخصصی برای تبلیغ تدریس برق دارد ثبت نمائید.

تماس با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی: این راهکار در حقیقت روشی برای تبلیغ تدریس خصوصی نیست ولی به هر حال می توانید از این طریق هم شاگرد جذب نمائید. در روزنامه و یا در اینترنت آموزشگاههای تدریس خصوصی را جستجو کنید و با آنها تماس بگیرید. در هر زمینه ای که تدریس می کنید با معرفی خودتان به آموزشگاهها می توانید شاگرد خصوصی جذب کنید.

تبلیغات در مجلات محلی: در بسیاری از محلات در تهران، کرج و اکثر شهرستانها مجلات محلی تبلیغات شما در زمینه تدریس خصوصی و آموزش را چاپ می کنند. می توانید در محلاتی که مد نظر دارید جستجو کنید ببینید چه مجلاتی در حال پخش و توزیع است و تبلیغات تدریس خودتان را در آن ثبت نمائید. در این حالت تبلیغ شما هم چاپ خواهد شد و هم توزیع و می تواند نتیجه خوبی داشته باشد.

در تبلیغات اینترنتی امکانات زیادی برای معرفی خودتان دارید و هر مقدار که بخواهید می توانید در زمینه سوابق تدریس، رزومه کاری، مزایای کلاسهای خصوصی خودتان و ... توضیح دهید. در تبلیغات روزنامه و تراکت توضیحات مختصری می توانید ارائه کنید. در همین سایت برای آگهی های تدریس خصوصی خودتان می توانید عکس انتخاب نمائید و توضیحات کامل در زمینه سوابق تدریس خودتان ارائه کنید تا دانش آموزان و والدین آنها با اطمینان با شما تماس بگیرند. در این سایت می توانید نظرات شاگردهایتان را ثبت کنید و برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت نمائید.
ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی و آگهی تدریس ایران است و تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس ثبت نامی دارد و بازدید آن در ایام امتحانات نزدیک به 30000 بازدید در روز خواهد بود هم کاملا رایگان است. در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام و ورود به کنترل پنل تبلیغات خودتان را درج نمائید. البته در صورت تمایل می توانید با پرداخت هزینه مناسبی آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. ولی به هر حال، به صورت رایگان هم می توانید تبلیغ درج نموده و شاگرد جذب کنید. آگهی های ویژه در صفحه اصلی سایت و صفحات داخلی بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده می شوند. برای مطالعه در زمینه نحوه ثبت آگهی و تبلیغات موفق تدریس خصوصی که برای جذب شاگرد شما کاملا موثر باشد مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس را بخوانید. برای حصول بهترین نتیجه و موفقیت در جذب شاگرد باید سعی کنید آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را خوب بنویسید. تبلیغات تدریس شما هر چه متقاعد کننده تر نوشته شود و توضیحات آن کاملتر باشد، برای جذب شاگرد شما موثرتر خواهد بود. در عنوان آگهی تدریس خودتان عبارتهایی مانند جلسه اول رایگان، رتبه برتر کنکور، معلم و دبیر رسمی، تدریس خصوصی تضمینی، تدریس یا قیمت توافقی و ... می تواند کاملا موثر باشد (مهمترین ویژگی خودتان که شما را از سایر مدرسین متمایز می کند و می تواند باعث شود از بین آگهی های تدریس خصوصی مختلف بر روی آگهی شما کلیک شود را در عنوان آگهی بنویسید). در عنوان آگهی اسم مهمترین دروس تدریسی را بنویسید ولی به هر حال لیست کاملتر دروس تدریسی را در متن آگهی ارائه کنید. متن آگهی باید کامل و منحصر به فرد باشد. برای حصول بهترین نتیجه در متن آگهی سوابق کاری، دانشگاهها و مدارسی که قبلا تدریس کرده اید و هر مدرک و نوشته ای که به جلب اعتماد دانش آموزان و دانشجویان یا والدین آنها کمک می کند را ارائه نمائید. برای آگهی تدریس خودتان کلمات کلیدی و عکس انتخاب کنید. یک عکس پرسنلی از خودتان می تواند بسیار خوب باشد. چون وقتی متقاضیان تدریس خصوصی عکس خودتان را ببینند بیشتر اعتماد می کنند. متن آگهی را خودتان بنویسید و از آگهی های سایر مدرسین کپی نکنید چون گوگل تشخیص می دهد و اعتبار آگهی شما کم خواهد شد.

تبلیغات در ایران مدرس و تبلیغات اینترنتی به نسبت تبلیغات روزنامه و تراکت مزایای زیادی دارد. برای آگهی خودتان می توانید عکس انتخاب کنید و متن آگهی شما می تواند کاملا مفصل باشد به گونه ای که متقاضیان تدریس را متقاعد کند با شما برای کلاس تماس بگیرند. ثبت آگهی تدریس در این وب سایت رایگان است.

با ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس تبلیغ شما را افراد متقاضی تدریس از کل ایران مشاهده خواهند کرد و حتی از شهرهای دیگر هم می توانید شاگرد جذب کنید و از طریق نرم افزارهایی مانند اسکایپ کلاس خصوصی را به صورت آنلاین برگزار نمائید.

در سایت ایران مدرس از طریق کنترل پنل می توانید برای دروس تدریسی خودتان جزوه و خلاصه جزوه ثبت کنید و علاوه بر ان اگر کتاب تالیفی دارید کتاب یا کتابهای خودتان را به صورت رایگان معرفی نمائید.

ثبت آگهی تدریس خصوصی ویژه در ایران مدرس با هزینه مناسبی انجام می گیرد. با پرداخت هزینه 1 روز تبلیغات در روزنامه، در ایران مدرس می توانید به مدت یک ماه آگهی ویژه داشته باشید و اگر آگهی خودتان را خوب نوشته باشید و رزومه خوبی ارائه کرده باشید به راحتی شاگرد جذب خواهید کرد.

در سایت ایران مدرس پس از هر بار ثبت تبلیغات تدریس ویژه تخفیف شما برای ثبت آگهی ویژه افزایش پیدا می کند. مدرسینی که 5 و بیش از 5 بار آگهی تدریس خودشان را ویژه نموده اند در حال حاضر 30 درصد تخفیف برای ثبت آگهی ویژه دارند.

برای موفقیت در تدریس خصوصی و جذب شاگردهای بیشتر تبلیغات تدریس خودتان را در سایتهای www.soodiran.com - www.tadris-riazi.com - www.irankonkur.com و یا سایتهای تبلیغاتی دیگر هم ثبت نمائید. تنها به ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس اکتفا نکنید. ثبت آگهی تدریس در سایتهای مزبور هم رایگان است و برای جذب شاگرد موثر می باشد.

در سایت (ایران مدرس) و سایتهای تبلیغاتی دیگر هم امکانی با عنوان ثبت کلمات کلیدی وجود دارد. برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس، برای آگهی تدریس خودتان کلمات کلیدی انتخاب نمائید. کلمات کلیدی بازدید تبلیغات شما را افزایش می دهد و به سریعتر ایندکس شدن آن توسط گوگل کمک می کند. اگر در زمینه تدریس ریاضی فعالیت دارید کلمات کلیدی می تواند عبارتهایی مانند تدریس ریاضی ششم، تدریس تضمینی ریاضی و .... باشد.

در نهایت برای افزایش بازدهی آگهی تدریس خودتان در همین سایت، تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کنید. آگهی های تدریس ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و بیشتر دیده خواهند شد. در ایران مدرس بیش از 10000 جزوه آموزشی و کنکوری، سوال امتحانی، حل تمرین، تست کنکور و .... ثبت شده است و آگهی های تدریس خصوصی ویژه مدرسین در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد.

با توجه به مطالب ارائه شده، برای ثبت تبلیغات موفق عنوان آگهی و متن آگهی خودتان را مناسب و خوب بنویسید. آگهی خودتان را کاربر پسند و گوگل پسند بنویسید. رزومه کاملی از خودتان ارائه نمائید. به تبلیغ خودتان لینک بدهید و به صورت مداوم آن را کامل کنید. متن تبلیغات خودتان را خوب و متقاعد کننده بنویسید و در نهایت در صورت تمایل آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید.

منبع: ایران مدرس


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی