ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

بهترین اساتید، معلمان و مدرسین تدریس خصوصی تهران، کرج و کل کشور در این بخش معرفی می شود. برای مشاهده کاملترین لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک و زبان انگلیسی در تهران، کرج و یا هر جای ایران بر روی عبارتهای تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک و تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.
با کلیک بر روی عبارتهای ذکر شده لیست کاملی از مدرسین تدریس خصوصی را مشاهده خواهید کرد که در زمینه تدریس و آموزش دروس مزبور فعالیت دارند و می توانید با بررسی رزومه مدرسین بهترین استاد و مدرسی که با شرایط شما سازگارتر است و هم رزومه خوبی ارائه نموده است و هم قیمت مناسبی را برای کلاسها در خواست کرده است، را پیدا کنید و برای کلاسها با ایشان هماهنگ نمائید.
در سایت (ایران مدرس) کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی را مشاهده خواهید کرد (بیش از 17000 مدرس ثبت نامی تا پاییز 96) برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت اساتید تدریس خصوصی کلیک کنید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است.

لیست کامل اساتید و مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی

ویژگیهای بهترین مدرسین تدریس خصوصی و مدرسان موفق

کسانی که در کار تدریس موفق هستند خوب درس می دهند. فن بیان قوی ای دارند و مطالب را از دید شاگردشان می بینند. شما هم اگر می خواهید در تدریس موفق باشید باید حین تدریس از شاگرد خودتان سوال بپرسید و تشخیص دهید که نقطه ضعف آنها کجاست؟ هر کدام از شاگردهای شما ممکن است در بخشی از درس اشکال داشته باشند و این جز با سوال پرسیدن مشخص نخواهد شد. شما باید خوب تشخیص دهید که شاگرد شما چه اشکال اساسی ای دارد و چه روندی را باید پیش گرفت تا در تحصیل موفق شود. باید جلسات تدریس خصوصی را به گونه ای پی ببرید که موفقیت شاگرانتان حتمی باشد. به شاگردهای خودتان مشاوره بدهید و در طول ترم و تا شب امتحان پشتیبان آنها باشید.
برای استفاده بهینه از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی سعی کنید این کلاسها را در طول ترم برگزار نموده و برگزاری کلاسها را به ایام امتحانات موکول ننمائید. با برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در طول ترم هم به اندازه کافی فرصت حل تمرین و مسئله خواهید داشت و هم استرس ایام امتحانات را نخواهید داشت. برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در طول ترم بازدهی بالاتری دارد و به نتیجه گرفتن بهتر شما کمک می کند. مطلب دیگری که باید در نظر بگیرید این است که در کنار کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی، خواندن کتاب درسی، حل مثالهای حل شده در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه یا دانشگاه و حل تمرین و مسائل بیشتر را هم در نظر بگیرید. برای یادگیری بهتر درس ریاضی حل تمرین و مسئله بسیار مهم و حیاتی است. در وب سایت ایران مدرس مطالب زیادی در زمینه راهکارهای موفقیت در درس ریاضی، نحوه حل تمرین و مسئله درس ریاضی، راهکارهای کسب نمره 20 در درس ریاضی و ... ارائه شده است.


iranmodares


اگر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی برای شما مهم است، برای کسب اطلاعات در زمینه عوامل موثر بر قیمتهای کلاسهای خصوصی و هزینه جلسات تدریس خصوصی بر روی عبارت قیمت تدریس خصوصی کلیک کنید و برای کسب اطلاع در زمینه نحوه هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی ارزان مقاله تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین را مطالعه نمائید. کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل و کسب نمرات بالا، ارتقای معدل و موفقیت در کنکور می تواند موثر و مفید باشد. برای مطالعه در زمینه مزایا و فواید کلاسهای خصوصی مقاله مزیتهای کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس خصوصی برای پیشرفت تحصیلی و برای مطالعه در زمینه استفاده صحیح از کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل مقاله چگونه از کلاسهای تدریس خصوصی مفیدتر استفاده کنیم؟ را مطالعه نمائید. اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید، این کلاسهای را در کنار کلاسهای تدریس خودتان در مدرسه و دانشگاه داشته باشید و نه به جای آنها. به امید شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی در کلاسهای مدرسه و دانشگاه غیبت نکنید. کلاسهای تدریس خصوصی قرار است علاوه بر کلاسهای اصلی شما به پیشرفت تحصیلی شما کمک کند. در ضمن این کلاسهای را در طول ترم برگزار کنید. اگر فقط برای رفع اشکال قصد دارید از جلسات تدریس خصوصی استفاده نمائید می توانید در ایام امتحانات هم در این کلاسها شرکت کنید. توصیه می شود یکی دو روز قبل از امتحان و برای جمع بندی مطالب خوانده شده و رفع اشکال یک جلسه کلاس خصوصی داشته باشید.
بهترین مدرسین، اساتید و معلمین تدریس خصوصی نتیجه گرا هستند. خوب تدریس کردن و علاقه به تدریس و بقیه عوامل مهم است ولی در نهایت باید شاگردهای شما نتیجه بگیرند.شما هم در طول جلسات تدریس و تدریس خصوصی همواره این نکته را مد نظر داشته باشید و با توجه به هدف نهایی ای که برای شاگرد خودتان در نظر گرفته اید و آن هم نتیجه گرفتن در امتحان یا آزمون مورد نظر است، جلسات را برنامه ریزی کنید. در طول ترم و در طول جلسات تدریس خصوصی همواره معیار را برای خودتان این در نظر بگیرید که آیا با این روندی که پیش می رویم شاگرد من نتیجه خواهد گرفت یا نه. حتی اگر تقصیر شما نباشد ولی روند خوب نیست هم باید مسئولیت را بپذیرید. هر از چند گاهی امتحان کوچکی بگیرید و حین تدریس و تدریس خصوصی سوالاتی بپرسید تا متوجه شوید که آیا شاگرد شما درس را خوب یاد گرفته است یا نه. باید حین برگزاری جلسات تدریس خصوصی ارزیابی داشته باشید و به صورت مداوم روند پیشرفت شاگرد یا شاگردهایتان را چک کنید. به شاگردهایتان تمرین بدهید و جلسات بعد تدریس حل تمرینات را بخواهید. یا بخشی از درس را مشخص کنید که جلسه بعد خودش تدریس کند. به این ترتیب شاگرد شما مجبور به درس خواندن خواهد بود. در کلاسهای تدریس خصوصی شما هم باید درس بدهید و هم باید شاگردتان را هدایت و راهنمایی کنید. به شاگردهایتان مشاوره بدهید و در صورت لزوم در برنامه ریزی و ... به آنها کمک کنید. در نهایت، نتیجه گرا بودن شما و تعهد شما برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان می تواند کلید موفقیت در کار تدریس باشد.
در ایران مدرس در هر زمینه ای می توانید مدرس مورد نظر خودتان را پیدا کنید. اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی ، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس زبان انگلیسی، آموزش خصوصی زیست، تدریس خصوصی حسابان و یا هر زمینه دیگری به ارائه خدمات نیاز دارید، در ایران مدرس می توانید مدرس مورد نظر خودتان را پیدا کنید. در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی، تدریس دروس ابتدایی، تدریس دروس کنکوری و .... هم در این وب سایت مدرسین زیادی ثبت نام کرده اند.
مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس علاوه بر ارائه سوابق کاری و رزومه کاری خودشان و علاوه بر ارائه توضیحات کامل در زمینه نحوه تدریس و شرایط کلاسهای خصوصی خودشان، بعضا برای دروس تدریسی خودشان جزوه و خلاصه جزواتی هم ثبت نموده اند. با مشاهده این جزوات و خلاصه جزوات می توانید با روند کار و نحوه تدریس مدرس تا حدودی آشنا شوید و در ضمن برای مرور دروس و آمادگی امتحان هم از این جزوات استفاده نمائید.
راههای ارتباطی مختلفی برای هماهنگی کلاسهای تدریس خصوصی با مدرسین تدریس خصوصی در ایران مدرس فراهم شده است. برای تمامی مدرسین، در صورتیکه خود مدرس اطلاعات تماس را کامل وارد کرده باشد، می توانید از طریق شماره تماس همراه یا ثابت و یا از طریق ایمیل در ارتباط باشد. در ضمن در پایین صفحه آگهی تدریس هر مدرس فرمی وجود دارد و از طریق آن می توانید برای مدرس مورد نظر خودتان پیام ثبت کنید.


منبع: ایران مدرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی