ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش مطالبی در زمینه هزینه و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک با نرخ ارزان و .... ارائه می شود.

قیمت کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک چقدر است؟ قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک مقدار ثابتی ندارد و به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد (مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی فیزیک چقدر است؟). برای مطالعه در زمینه عوامل موثر بر قیمت کلاسهای فیزیک این مقاله را بخوانید. هزینه و نرخ کلاسهای فیزیک از 20 یا 30 هزار تومان به ازای یک جلسه شروع می شود و تا 100 هزار تومان و حتی بیشتر می تواند در نظر گرفته شود. مدرسین فیزیک با توجه به سابقه کاری خودشان و سایر پارامترها قمیت و هزینه ای را برای کلاسهای فیزیک در نظر می گیرند. در سایت ایران مدرس مدرسین فیزیک از متوسطه تا دانشگاه در زمینه آموزش فیزیک فعالیت دارند (برای مشاهده لیست مدرسین بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید). مدرسین ثبت نامی در این وب سایت در جزئیات آگهی تدریس خودشان رزومه کاملی از خودشان ارائه نموده اند و همچنین قیمتی که برای کلاسهای خصوصی فیزیک در نظر دارند را هم ذکر نموده اند. بنابراین با مشاهده لیست مدرسین فیزیک ایران مدرس به راحتی می توانید در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک هم اطلاعات خوبی بدست آورید. بعضی از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند و برای اطلاع از قیمت کلاسها باید با آنها تماس بگیرید. بعضی از مدرسین جلسه اول را رایگان کار می کنند. توصیه می شود با مدرسین نقره ای و و ویژه برای کلاسهای فیزیک تماس بگیرید چرا که این مدرسین در کار تدریس جدی تر هستند. قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک به عوامل مختلفی از جمله سابقه کاری مدرس، مدرک تحصیلی و رشته تحصیلی مدرس، شهر محل تدریس، زمان برگزاری کلاسها (در طول ترم یا ایام امتحانات)، تضمینی و غیر تضمینی بودن کلاسها، تعداد جلسات و .... بستگی دارد. خوب است که کلاسهای فیزیک را با قیمت مناسب هماهنگ کنید ولی قبل از آن کیفیت کلاس را مد نظر داشته باشید و کلاسها را با یک مدرس خوب و مجرب برگزار نمائید هر چند هزینه ها کمی بالاتر باشد.

همانطور که قبلا گفته شد، هزینه تدریس فیزیک به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان یک تخمین سرانگشتی از ساعتی 10 هزار تومان برای تازه کارها و یا برای کسانی که ساکن شهرهای کوچک هستند شروع شده و تا ساعتی 60 یا 70 هزار تومان می تواند باشد. البته تعداد محدودی از مدرسان که در زمینه کنکور کار می کنند و سابقه بالایی دارند ممکن است با مبالغی بیشتر از اینها کار کنند.
درس فیزیک یکی از دروس مهم دبیرستان و متوسطه برای رشته های ریاضی فیزیک و تجربی است. اگر در دوران متوسطه و دبیرستان فیزیک را خوب یاد بگیرید، علاوه بر اینکه در امتحان نمره خوبی می گیرید و معدل شما هم ارتقا پیدا می کند، با یادگیری خوب فیزیک در کنکور هم موفق تر خواهید بود. فیزیک درس مهم و قشنگی است. سعی کنید روابط و فرمولهایی که در فیزیک وجود دارد را خوب بفهمید و معنی فیزیک آنها را هم درک کنید. تنها به حفظ کردن روابط اکتفا نکنید. اگر روابط فیزیک را بفهمید و درک کنید، هم در امتحان نمره خوبی می گیرید و هم چون تستهای کنکور در سالهای اخیر مفهومی شده است، به سوالات کنکور هم به خوبی می توانید پاسخ دهید. برای مسائل و سوالهای فیزیک سعی کنید چند راه حل یاد بگیرید. اگر روابط را درک کرده باشید و فهمیده باشید برای هر تست کنکور شاید دو یا سه راه حل به نظرتان برسد. برای موفقیت در امتحان فیزیک و کسب نمره بالا در درس فیزیک هم در کلاسهای تدریس مدرسه شرکت کنید و هم در صورت لزوم از کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک استفاده نمائید. در ضمن بعد از کلاسهای تدریس فیزیک درس را مرور نموده و تمرین و مسئله حل کنید. هر چه بیشتر وقت بذارید و تعداد تمرینات بیشتری حل کنید موفق تر خواهید بود. مطالعه و خواندن فیزیک را از اول ترم شروع نموده و به آن را به ایام امتحانات موکول ننمائید. اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک استفاده کنید هم هر چه زودتر شروع کنید. اگر می خواهید در درس فیزیک 20 بگیرید مقاله چگونگی کسب نمره عالی در درس فیزیک را مطالعه نمائید.


مقالات مرتبط با هزینه و قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک و سایر دروس در تهران و کرج: علاوه بر لیست مدرسین تدریس خصوصی فیزیک و مدرسین تدریس خصوصی سایر دروس که در سایت ایران مدرس تا تیر 96 به حدود 16500 مدرس می رسد (برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی فیزیک و سایر دروس در تهران و کرج و کل ایران بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید)، در این وب سایت مقالات زیادی در زمینه قیمت و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک، ریاضی، شیمی و .... ، عوامل و پارامترهای موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی، نحوه هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی با قیمت مناسب و .... ارائه شده است. هر چند که بهترین روش برای کسب اطلاع از قیمت کلاسهای خصوصی همان روش مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی است ولی به هر حال در مقالاتی که ارائه شده در زمینه پارامترهای موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی (از جمله سابقه کاری مدرس، مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل مدرس، تعداد جلسات تدریس خصوصی، شهر محل تدریس و زمان برگزاری کلاسهای خصوصی و ....) توضیحات کاملی ارائه شده است. برای مطالعه بیشتر در زمینه عوامل موثر بر قیمت و نرخ کلاسهای خصوصی فیزیک در تهران و کرج و یا هر جای دیگر ایران مقاله هزینه تدریس خصوصی فیزیک را مطالعه نمائید.

در ادامه نکته مهمی را یادآور می شویم. قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک در تهران و کرج و یا هر جای دیگر ایران برای بسیاری از افراد مهم است و همه سعی دارند کلاسهای خصوصی را با قیمت پایینتری برگزار نمایند. مسلما اگر بتوان مبلغ کمتری پرداخت کرد بسیار خوب است. ولی در کنار ان باید به نتیجه گرفتن خودتان هم فکر کنید. سعی کنید کلاسهای خصوصی فیزیک را با مدرسین با سابقه و مجرب برگزار نمائید حتی اگر لازم شد کمی هزینه بالاتری پرداخت کنید. در سایت ایران مدرس، مدرسین آگهی تدریس خودشان را به دو صورت رایگان و ویژه ثبت نموده اند. کلاسهای خصوصی را با مدرسین ویژه که حاضر شده اند برای ثبت آگهی تدریس خصوصی هزینه پرداخت کنند و در کار تدریس جدی تر هستند، هماهنگ نمائید (پس زمینه آگهی های ویژه به رنگ طلایی یا نقره ای است و آگهی رایگان پس زمینه سفید دارند). برای موفقیت در درس فیزیک و امتحان فیزیک و یا کنکور فیزیک سعی کنید در طول ترم درس بخوانید. همانطور که گفته شد، کلاسهای خصوصی فیزیک را هم از اوایل ترم شروع نمائید و برای ایام امتحانات فقط مرور و رفع اشکال و حل تمرین و سوالات اضافه تر را باقی بگذارید.

کتاب فیزیک 2

خصوصی یا نیمه خصوصی بودن کلاس فیزیک: قیمت کلاسهای نیمه خصوصی فیزیک در کل به نسبت کلاسهای خصوصی فیزیک بالاتر است ولی در نهایت سهم هر کدام از شاگردها از هزینه کلاس کمتر خواهد بود. فرض کنید مدرس فیزیکی برای کلاس خصوصی فیزیک مبلغ 50000 تومان و برای کلاسهای نیمه خصوصی دو نفره مبلغ 70000 تومان را درخواست می کند. اگر شما با این مدرس کلاس خصوصی داشته باشید، مبلغی که برای هر جلسه پرداخت می کنید همان 50000 تومان است و در صورتیکه با یکی از دوستانتان در کلاسهای نیمه خصوصی شرکت کنید هر کدام از شما مبلغ 35000 تومان را پرداخت خواهید کرد. بنابراین در کل قیمت کلاسهای نیمه خصوصی فیزیک برای هر کدام از شما پایین تر خواهد بود. البته بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان کلاسهای خصوصی را ترجیح می دهند. چون در کلاسهای نیمه خصوصی ممکن است سوالات و اشکالاتی که دوست شما در زمینه مسائل و تمرینات فیزیک می پرسد برای شما حل شده باشد و به این ترتیب این بخش از کلاس که به رفع چنین اشکالاتی اختصاص پیدا می کند برای شما مفید نخواهد بود. اگر بتوانید در کلاسهای نیمه خصوصی با یکی از دوستانتان که سطح علمی و تحصیلی ایشان هم تقریبا مانند شما باشد شرکت کنید، کلاسهای نیمه خصوصی فیزیک هم می تواند مفید و موثر باشد.


قیمت تدریس خصوصی فیزیک به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. همانطور که گفته شد، بهترین راهکار برای اطلاع از هزینه کلاسهای خصوصی فیزیک مشاهده لیست مدرسین فیزیک (بر روی عبارت مدرس خصوصی فیزیک کلیک کنید) و مشاهده قیمتهایی است که مدرسین برای کلاسها ثبت نموده اند. در نهایت سعی کنید کلاسهای خصوصی فیزیک را با مدرسی هماهنگ کنید که رزومه کاری و سابقه کاری بهتری دارد و مطمئن هستید که با ایشان نتیجه مورد نظر خودتان را خواهید گرفت.

چگونه کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک را با قیمت مناسب و ارزان هماهنگ کنیم؟ اگر می خواهید این کلاسها را با یک مدرس خوب، با سابقه و مجرب داشته باشید و از طرفی قیمت مناسبی هم پرداخت نمائید توضیحاتی که در ادامه ارائه شده است را مد نظر قرار دهید. در مرحله اول سعی کنید کلاسهای خصوصی را با مدرسین که به خودتان نزدیکتر هستند هماهنگ کنید. اگر ساکن شرق تهران هستید، با مدرسینی هماهنگ کنید که ساکن شرق تهران هستند. مدرس وقتی ببینید وقت کمتری از ایشان در مسیر رسیدن به کلاس تلف می شود، قیمت کلاس را پایینتر خواهد آورد. اگر تعداد واحدهای زیادی ندارید و می توانید در محل تدریس پیشنهادی مدرس برای برگزاری کلاسها حاضر شوید، باز هم می توانید تخفیف بیشتری بگیرید. هم برای ارزان تر هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی و هم برای اطمینان از نتیجه گرفتن خودتان، کلاسهای خصوصی را از همان اوایل و یا حداکثر اواسط ترم شروع کنید. در ایام امتحانات مدرس خوب ریاضی و فیزیک را به سختی می توانید پیدا کنید، ریسک قبول نشدن شما بیشتر هم خواهد شد و در ضمن در این ایام قیمتهای بالاتری برای کلاسهای خصوصی مطالبه می کنند. چون به هر حال در ایام امتحانات تقاضا برای تدریس خصوصی خیلی بالا است. اگر باز هم می خواهید قیمت کلاسها مناسبتر و ارزان تر باشد، با یک دو نفر از دوستانتان که سطح تحصیلی انها تقریبا مشابه خودتان است هماهنگ کنید و کلاسها را به صورت نیمه خصوصی برگزار نمائید. اگر برای یک جلسه کلاس نیمه خصوصی 100 هزار تومان هم پرداخت کنید و 2 نفر در کلاس حاضر باشید هر نفر 50 هزار تومان پرداخت خواهید کرد. همان مدرس برای کلاس خصوصی ممکن است 80 هزار تومان از شما بگیرد. پس کلاس نیمه خصوصی ریاضی و فیزیک به لحاظ هزینه هم به نفع شما است و به لحاظ درآمدی هم به نفع مدرس می باشد. اگر همزمان با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی خودتان هم درس بخوانید در نهایت هم با ضریب اطمینان بالاتری در امتحان یا کنکور قبول خواهید شد و هم تعداد جلسات تدریس خصوصی کمتری لازم خواهید داشت و هزینه کلاسها برای شما پایینتر خواهد بود.


قیمت تدریس خصوصی فیزیک چقدر است؟

تعداد جلسات تدریس خصوصی فیزیک: قیمتهای کلاسهای خصوصی فیزیک و سایر دروس به شدت تابع تعداد جلسات است. هر چه تعداد جلساتی که برای یادگیری فیزیک نیاز دارید بالاتر باشد، قیمت کلاسها پایینتر خواهد بود. البته ممکن است بعضی از مدرسین با سابقه که سرشان خیلی شلوق است در هر حال قیمت کلاسهای خصوصی فیزیک را خیلی پایین نیاورند ولی اکثر مدرسین اگر به آنها بگویید که جلسات تدریس زیادی لازم دارید با شما راه خواهند آمد.


منبع: ایران مدرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی