ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر قصد درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی تدریس خصوصی ریاضی را دارید .... اگر می خواهید با ثبت آگهی رایگان در اینترنت در زمینه تدریس ریاضی در تهران، کرج و یا هر جای ایران شاگرد جذب کنید ..... اگر می خواهید در تبلیغات تدریس ریاضی موفق باشید و از طریق درج آگهی تدریس ریاضی درآمد خوبی کسب کنید، موارد زیر را مد نظر داشته باشید:
1- تبلیغات تدریس ریاضی خودتان را در سایت معتبر آگهی اینترنتی ثبت کنید. سایتهای زیر برای این هدف مناسب است.
سایت ایران مدرس - بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران - www.IranModares.com
سایت تدریس ریاضی - سایت تخصصی اگهی و تبلیغ تدریس ریاضی - www.tadris-riazi.com
سایت ایران کنکور - مناسب برای ثبت تبلیغات تدریس ریاضی کنکور - www.IranKonkur.com
سایت سودایران - یکی از سایتهای معتبر تبلیغات و آگهی اینترنتی با بخش اختصاصی برای آگهی تدریس ریاضی و سایر دروس - teaching.soodiran.com
.....
2- عنوان اگهی تدریس ریاضی خودتان را خوب بنویسید. در عنوان تبلیغات تدریس مهمترین ویژگی خودتان (دبیر رسمی، رتبه خوب کنکور، سابقه کار بالا و ....) را بنویسید.
3- به آگهی تدریس خودتان از سایتها و وبلاگهای مختلف و از فرومها و انجمن ها و شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، لینکداین، فیس نما و ..... لینک بدهید و اعتبار آن را از نظر گوگل افزایش دهید.
4- متن آگهی تدریس ریاضی خودتان را خوب بنویسید و تا جایی که ممکن است متن آگهی را کامل و قانع کننده بنویسید. در متن آگهی رزومه کاملی از خودتان ارائه دهید و سوابق تدریس خودتان را ذکر نمائید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی