ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی (نیمه وقت و تمام وقت - دانشجویی) و .... مطالبی ارائه می گردد. اگر به کار تدریس علاقه دارید و از تدریس و تدریس خصوصی لذت می برید، می توانید در این زمینه فعالیت کنید و موفق باشید. شرط اولیه موفقیت در هر کاری و از جمله تدریس خصوصی داشتن عشق و علاقه به ان است. اگر می خواهید شاگردهای زیادی داشته باشید و در زمینه تدریس خصوصی یکی از افراد موفق باشید دروسی را تدریس کنید که خودتان نمرات خوبی در آنها گرفته اید و به تدریس آنها علاقه مند هستید. البته تقاضا برای تدریس خصوصی هر درسی وجود ندارد. باید از بین دروس پرمتقاضی برای تدریس خصوصی (مانند زبان، تدریس ریاضی، عربی، تدریس خصوصی فیزیک، شیمی، زیست، نرم افزارهای مختلف عمومی و تخصصی، آموزش کامپیوتر، دروس تخصصی رشته های فنی مهندسی و سایر رشته ها، دروس کنکوری و المپیادی و ....) درس یا دروس مورد علاقه خودتان را انتخاب نمائید و در آن زمینه کار تدریس را انجام دهید. برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی راهکارها و روش های مختلفی وجود دارد. در سایت (ایران مدرس) که بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا مرداد96 بیش از 16500 مدرس ثبت نام دارد، مقالات زیادی در زمینه نحوه جذب شاگرد خصوصی و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و کسب درامد بالا از آن ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله روش های مختلف جذب شاگرد و یا چگونگی جذب شاگرد خصوصی را مطالعه کنید. قدم اول برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی جذب شاگرد است و تا شاگردی نداشته باشید از درامد هم خبری نیست. پس باید انواع روشها را برای پیدا کردن شاگرد خصوصی امتحان کنید تا کم کم راه بیافتید. حتما مقالاتی که در زمینه انواع راهکارهای جذب شاگرد معرفی شد را مطالعه نمائید.

اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کرده و درآمد کسب کنید، فرصت درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس را از دست ندهید. با ثبت آگهی تدریس خصوصی در این وب سایت متقاضیان تدریس خصوصی به صورت مستقیم با شما در تماس خواهند بود. شما می توانید آگهی تدریس خودتان را در زمینه آموزش ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی، زیست، زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی، انواع نرم افزارها، کامپیوتر، دروس تخصصی دانشگاه، ریاضی و فیزیک دانشگاه، ریاضی مهندسی و معادلات دیفرانسیل، ریاضی 1 و 2 عمومی دانشگاه، محاسبات عددی، آیلتس و تافل و .... در ایران مدرس درج نموده و به راحتی شاگرد جذب کنید. برای مطالعه در زمینه نحوه درج آگهی تدریس موثر و موفق مقاله آگهی تدریس خصوصی پربازده را مطالعه نمائید. کار تدریس خصوصی خصوصا در شهرهای بزرگ گزینه بسیار خوبی برای کسب درآمد است. در شهرهای بزرگ مانند تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، مشهد و ... تقاضا برای تدریس خصوصی بیشتر است و می توانید با فعالیت در این زمینه کسب درآمدنمائید. ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس به نسبت حالتی که از طریق آموزشگاهها شاگرد جذب کنید هم بهتر است. چون در حالت اول لازم نیست هر جلسه 30 یا 40 درصد درآمد خودتان را به آموزشگاه پرداخت نمائید. برای کسب درامد بالا از تدریس خصوصی روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و با همکاران دیگر خودتان در ارتباط باشید. خوب تدریس کنید و به نتیجه گرفتن شاگردانتان فکر کنید تا ترمهای بعد هم با شما تماس بگیرند. به این ترتیب تعداد شاگردهای شما بیشتر شده و درامد شما از تدریس خصوصی افزایش می یابد. دروسی را تدریس کنید که بیشتر به آنها علاقه دارید. اگر این کار را انجام دهید هم خودتان از تدریس لذت می برید و هم موفق تر خواهید بود.

درآمد تدریس خصوصی ریاضی، زبان، فیزیک، شیمی، زیست، عربی و .... به زمان برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی هم بستگی دارد. معمولا در ایام تابستان و اوایل ترم که متقاضی برای تدریس و تدریس خصوصی کمتر است، مدرسین قیمتهای پایینتری را پیشنهاد می دهند و به کسب درآمد پایینتر از کار تدریس هم راضی هستند. در ایام امتحانات درآمد مدرسین تدریس خصوصی به شدت افزایش پیدا می کند و حتی بعضا کلاسهای بیشتر را نمی پذیرند. درآمد مدرسین به سابقه کار و مدرک تحصیلی مدرس و دانشگاه محل تحصیل ایشان هم بستگی دارد. دبیران و معلمان رسمی هم معمولا قیمتهای بالاتری را برای کلاسهای خصوصی در نظر می گیرند و والدین هم چون به آنها بیشتر اعتماد می کنند مبالغ بالاتری می پردازند. در نتیجه دبیران رسمی و معلمان آموزش و پرورش در کنار کلاسهای اصلی خودشان از کار تدریس خصوصی درآمد خوبی می توانند بدست بیاورند. درآمد تدریس خصوصی دروس کنکوری (اگر بتوانید در این زمینه فعالیت کنید و اعتماد والدین دانش اموزان را جلب کنید که فرزندانشان را برای قبولی به شما بسپارند) به نسبت تدریس دروس متوسطه و ابتدایی و دانشگاهی خیلی بالاتر است ولی کار کردن و جذب شاگرد در این زمینه هم سخت تر می باشد.
در مرحله اول باید میزان درآمدی که می خواهید از تدریس خصوصی بدست آورید را مشخص نمائید و به تدریج آن را افزایش دهید. مثلا اگر تا به حال در یک ترم (5 ماه) از تدریس خصوصی 10 میلیون تومان درامد کسب نموده اید، تصمیم بگیرید ترم آینده آن را به 15 میلیون تومان برسانید و در این راستا هر کاری که می توانید را انجام دهید. روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان نمائید (مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی را در این زمینه مطالعه کنید) و رضایت شاگردهایتان را جلب کنید. هر چه شاگردان راضی تری داشته باشید که بهتر نتیجه بگیرند در کار تدریس موفق تر خواهید بود و درآمد بیشتری بدست خواهید آورد. رضایت و نتیجه گرفتن شاگردهایتان مهمترین عامل برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی است. چون به این ترتیب ترمهای بعد هم با شما برای درسهای دیگرشان تماس خواهند گرفت و دوستان و آشنایانشان را هم به شما معرفی خواهند کرد.  در ابتدای کار انتظار زیادی نداشته باشید. همانطور که می دانید هر کاری در شروع آن ممکن است درآمد بالایی نداشته باشد. شما هم ممکن است در ابتدای راه از کار تدریس خصوصی درآمد خیلی خوبی نداشته باشید. اگر خوب تدریس کنید و عملکرد خوبی داشته باشید، به تدریج شاگردهایتان در ترمهای اینده هم دوباره با شما تماس می گیرند و تعداد شاگردهایتان بیشتر و بیشتر خواهد شد. در ابتدای کار شاگردهایی ندارید که بخواهید دوباره برای انها کلاس برگزار کنید و تمامی شاگردهایتان را باید برای اولین بار جذب نمائید. خوب ممکن است در ابتدای کار شاگردهای زیادی نداشته باشید و درامدتان هم خیلی بالا نباشد. در این حالت باید مداومت به خرج دهید و بر روی بهتر کردن عملکرد خودتان متمرکز باشید. روشهای مختلف جذب شاگرد را به صورت مداوم امتحان کنید و تلاش کنید همین شاگردهایی که دارید را هم کاملا راضی نگه دارید و به نتیجه گرفتن آنها کمک کنید. اگر شما با تعهد و علاقه تدریس کنید و روشهای مختلف جذب شاگرد را به صورت مداوم امتحان کنید و تلاشتان راضی نگه داشتن و نتیجه گرفتن شاگردهایتان باشد، به تدریج درامد شما از تدریس خصوصی بیشتر و بیشتر خواهد شد.
اگر شما می خواهید به گونه ای عمل کنید که شاگردهایتان حتی با افزایش قیمت کلاسها توسط شما حاضر نشوند شما را با مدرس دیگری جایگزین کنند، باید از انتظار آنها قراتر بروید. این موارد اگر بسیار کوچک هم باشد در ذهن شاگردهایتان و والدین آنها باقی می ماند و تعهد شما را به تدریس خصوصی نشان می دهد. برای شاگردهایتان سوال امتحانی ببرید. کتاب کمک آموزشی که فکر می کنید واقعا می تواند برای آنها مفید باشد به انها هدیه بدهید. در ایام امتحانات با آنها در تماس باشید و به انها روحیه مثبت تزریق کنید. حتی بعد از امتحانات هم پیگیری نتیجه گرفتن آنها باشید. برای شاگردهایتان برنامه ریزی کنید و به انها خارج از وقت کلاس مشاوره بدهید. به این ترتیب به سرعت پله های ترقی را طی خواهید کرد. در این صورت، نه تنها شاگردهایتان ترمهای بعد دوباره برای درسهای دیگرشان با شما تماس می گیرند، بلکه شما را به دوستان، آشنایان و فامیل هایشان معرفی خواهند کرد. و این یعنی جذب شاگرد بیشتر و افزایش درآمد شما از تدریس خصوصی.
دروس تدریسی خودتان را با دقت انتخاب کنید. اگر هنوز کار تدریس را شروع نکرده اید و می خواهید اولین قدم ها را بردارید، دروسی که می خواهید تدریس کنید را با دقت انتخاب نمائید. در زمینه هایی فعالیت کنید که خودتان به انها علاقه مند هستید. دروسی را تدریس کنید که هم متقاضی تدریس خصوصی بالایی داشته باشد (مانند ریاضی، زبان، فیزیک، شیمی، عربی، زیست، کامپیوتر، پیانو، دروس تخصصی رشته های دانشگاهی، انواع نرم افزار و ....) و هم خودتان بر آن دروس مسلط باشید. دروسی را برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی انتخاب کنید که خودتان در ایام تحصیل در ان دروس نمره خوبی گرفته اید. اگر درسهایی را تدریس کنید که به آنها علاقه مند هستید، از تدریس آنها خسته نمی شوید و در کل شاگردهای راضی تری هم خواهید داشت. همانطور که می دانید موفقترین افراد در هر شغل و حرفه ای عاشق کارشان هستند. شما نیز دروسی را تدریس کنید که خودتان به انها علاقه مند هستید.

چگونه تعداد شاگردهای خودم را افزایش دهم؟ در مورد روشهای مختلف جذب شاگرد توضیحات کافی ارائه شد و در مقالاتی که در همین سایت ارائه شده است هم می توانید در این زمینه بیشتر مطالعه کنید. اگر در حال حاضر تعداد مشخصی شاگرد خصوصی دارید، برای افزایش تعداد شاگردهایتان می توانید راهکارهای مختلفی را پیش بگیرید. مطمئن ترین راهکار برای افزایش تعداد شاگردها و کسب درآمد بیشتر از تدریس خصوصی "خوب تدریس کردن" است. اگر خوب تدریس کنید و شاگردهایتان را به نتیجه ای که مد نظر دارند برسانید، هم همین شاگردها دوباره برای سایر درسهایشان با شما تماس می گیرند و هم دوستان، همکلاسی ها و آشنایانشان را به شما معرفی خواهند کرد. اگر به کار تدریس و تدریس خصوصی متعهد باشید و تنها دغدغه شما نتیجه گرفتن شاگردهایتان باشد به تدریج شاگردهای بیشتر و بیشتری خواهید داشت. روشهای دیگری هم برای افزایش تعداد شاگردهایتان وجود دارد. بیشتر و بهتر تبلیغ کنید. در همین سایت تبلیغ تدریس خصوصی خودتان را ویژه کنید. کارت خودتان را به شاگردهای فعلیتان بدهید و از آنها بخواهید به دوستانشان بدهند. ایمیل دوستان شاگردهایتان را از آنها بگیرید و ایمیل برای جذب شاگرد ارسال کنید و ..... . حداکثر درآمد تدریس خصوصی چقدر است؟ کار تدریس خصوصی کار خوب و پردرآمدی است. تدریس خصوصی به نسبت زمانی که از شما می گیرد درآمد بالایی دارد. البته همانطور که می دانید در هر کاری بعضی از افراد درامدهای بسیار خوبی دارند و افراد دیگری هم در همان حرفه از شرایط و اوضاع بد کاری می نالند. بنابراین درامد تدریس خصوصی به خود مدرس هم بستگی دارد. در حقیقت درامد مدرسین تدریس خصوصی می تواند در زمره شغلهای پردرآمد ایران قرار بگیرد. در تهران و شهرهای بزرگ مدرسین تدریس خصوصی به خوبی از کار تدریس خصوصی پول در می آورند. بعضی از مدرسین که معروف شده اند و در زمینه تدریس خصوصی دروس کنکوری (تدریس ریاضی کنکور، تدریس زیست کنکور، تدریس فیزیک کنکور و ....) فعالیت دارند ممکن است برای هر جلسه تدریس مبلغ 300000 تومان و حتی بیشتر هم دریافت کنند. اگر در روز به صورت متوسط سه کلاس داشته باشند، می توان گفت که درامد ماهانه آنها می تواند به 30 میلیون تومان هم برسد. البته تعداد این مدرسین که چنین درآمد های بالایی دارند کم است و حتی تعداد بسیار کمتری از اساتید ممکن است درآمدهای بالاتری هم داشته باشند. تعداد بیشتری از مدرسین به نسبت مبلغ گفته شده درامد پایینتری دارند ولی هنوز درآمد آنها از کار تدریس قابل توجه است. مدرسین تدریس خصوصی به صورت متوسط می توانند از 5 تا 10 میلیون تومان در ماه درآمد داشته باشند. البته درامد کار تدریس در ایام امتحانات بیشتر شده و در مقاطع دیگری ممکن است کمی کمتر باشد.


برای جذب شاگرد راهکارهای مختلفی به صورت زیر وجود دارد:

1- تماس با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی و اعلام آمادگی برای همکاری در زمینه آموزش در منزل

2- ثبت آگهی تدریس خصوصی در روزنامه و نیازمندیهای روزنامه

3- چاپ و توزیع تراکت و تبلیغ برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی از این طریق در محلات مورد نظر خودتان

4- چاپ و توزیع تراکت در دانشگاهها و مدارس

5- ایجاد وبلاگ و سایت برای خودتان و تبلیغات برای تدریس خصوصی در اینترنت

6- درج آگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

7- درج اگهی تدریس در سایتهای تبلیغاتی تدریس دیگر مانند www.tadris-riazi.com و www.irankonkur.com

8- ثبت تبلیغات تدریس در سایتهای عمومی ثبت آگهی مانند سایت www.soodiran.com

9- همکاری با سایر مدرسین و معرفی شاگرد به انها و گرفتن شاگرد از انها

10- سپردن به شاگردهایتان که شاگردهای جدیدی به شما معرفی کنند و در عوض از شما تخفیف بگیرند ....


همانطور که گفته شد، رمز موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی داشتن شاگردهای موفق و راضی است. اگر می خواهید خودتان در کار تدریس موفق باشید کاری کنید که شاگردهایتان در درس و تحصیل موفق باشند. وقتی شما به کار تدریس و به نتیجه گرفتن شاگردهایتان احساس تعهد می کنید، این احساس تعهد در تمامی گفتار و کلمات شما خودش را نشان می دهد و شاگردهایتان و والدین آنها این را درک می کنند و به شما اعتماد خواهند کرد. دقت کنید که در همه ی روابط اعتماد حرف اول را می زند. اگر شاگردهای شما به شما اعتماد کنند دیگر حاضر نخواهند بود با مدرس دیگری کلاس داشته باشند. اگر شاگردهای شما موفق و راضی باشند، ترمهای بعد برای دروس دیگرشان هم با شما تماس خواهند گرفت و حتی فامیل، دوستان و آشنایانشان را هم به شما معرفی خواهند کرد. در کار تدریس خصوصی حفظ شاگرد اگر از جذب شاگردهای جدید مهمتر نباشد کم اهمیت تر نیست. در هر کاری وقتی شما درآمد خوبی خواهی داشت که مشتری های شما (که در کار تدریس خصوصی همان شاگردهای شما هستند) دوباره برای دریافت خدمات پیش شما برگردند. در کنار تلاش برای جذب شاگردهای بیشتر و گسترش فعالیت خودتان در زمینه تدریس خصوصی و امتحان کردن انواع روشهای جذب شاگرد، باید خیلی حواستان به شاگردهای فعلی هم باشد و رضایت انها را به صورت کامل کسب کنید.





1-کار اضافه انجام دهید: انجام کار اضافه یکی از روشهایی است که می توانید با استفاده از ان تمایز ایجاد کنید و در نتیجه جایگزینی خودتان را سخت تر کنید. مثلا اگر کلاسهای تدریس خصوصی را یک ساعت و نیم هماهنگ کرده اید یک ساعت و 45 دقیقه در کلاس بمانید. کتاب کمک اموزشی و یا نمونه سوال امتحانی به شاگردهایتان هدیه بدهید. به صورت تلفنی مشاوره بدهید و ....

2- با شاگردهایتان در ارتباط باشید: این هم یک روش دیگر برای ایجا تمایز مثبت و در نتیجه کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی است. حتی در زمانهای خارج از کلاس با شاگردهای خودتان در ارتباط باشید. اگر سوال داشتند از طریق تلفن به انها پاسخ دهید. در ایام امتحانات پیگیر وضعیت آنها باشید و حتی بعد از امتحان هم از نحوه امتحان دادن و نمره ای که گرفته اند خبر بگیرید.

3- کلاسهای نزدیک به هم را در زمانهای یکسان هماهنگ کنید: یک راهکار دیگر برای افزایش تعداد کلاسهای تدریس خصوصی در یک روز و کسب درامد بالاتر این است که کلاسهایی که به هم نزدیکتر هستند را با هم هماهنگ کنید. مثلا اگر ساکن تهران هستید و دو نفر از شاگردهای شما حول و حوش ونک هستند، کلاس انها را پشت سر هم و در صبح شنبه (به عنوان مثال) هماهنگ کنید.

4- کلاسهای نیمه خصوصی و گروهی برگزار کنید: کلاسهای نیمه خصوصی هم برای شاگردهای شما هزینه کمتری دارد و هم درامد بالاتری را نصیب شما می کند. اگر شما هر جلسه تدریس را با قیمت 60 هزار تومان برگزار می کنید، می توانید در یک کلاس دو نفر شاگرد داشته باشید و از هر کدام از انها 40 هزار تومان بگیرید. هم برای شما بهتر خواهد بود و هم برای شاگردهایتان.

موفقیت در کار تدریس خصوصی زبان و کسب درآمد بالا از تدریس زبان را می توان در چند زمینه مورد بررسی قرار داد. در مرحله اول باید خوب شاگرد جذب کنید. روش های مختلفی که برای پیدا کردن شاگرد خصوصی وجود دارد را امتحان کنید. اگر تعداد شاگردهای شما خوب است که همین روندی که تا به حال داشته اید را امتحان کنید. اگر تعداد شاگردهای شما کم است یا قیمتی که کلاسها را با آنها هماهنگ کرده اید مناسب نیست و کم است و می خواهید شاگردهای جدیدی داشته باشید، در هر صورت باید روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. مطالعه این مقاله برای جذب شاگرد بیشتر می تواند کاملا موثر باشد. بعد از جذب شاگرد به تعداد کافی، برای کسب درامد بالا از تدریس انگلیسی باید رضایت شاگردهایتان را کامل جلب نمائید. اکثر مدرسینی که وقتشان به صورت کامل پر است و از تدریس درامد بالایی دارند، تعداد زیادی از شاگردهایشان را از ترمهای قبل دارند. یا ترمهای قبل با هیمن شاگردهایشان کلاس داشته اند و یا شاگردهای قبلی خودشان چون راضی بوده اند این شاگردهای جدید را به آنها معرفی کرده اند. پس شاگردهای راضی و شاگردهایی که در امتحان زبان انگلیسی، کنکور زبان، مکالمه زبان و .... خوب نتیجه گرفته اند رمز موفقیت در تدریس زبان هستند. شما باید به صورت مداوم روی خودتان و توانایی های خودتان کار کنید  و به صورت مداوم بهتر و بهتر شوید. برای اینکه شرایط بیرونی تغییر کند و درآمد شما بیشتر شود، در ابتدای کار باید تغییرات به صورت درونی اتفاق بیافتد. باید بخواهید که درآمد بالاتری داشته باشید و برای آن برنامه داشته باشید و با مطالعه بیشتر توانایی های خودتان را بیشتر کنید به گونه ای که کلاسهای شما بهترین بازدهی را برای شاگردهایتان داشته باشد. کار دانشجویی نیمه وقت - شغل دانشجویی
برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی از طریق ثبت تبلیغات اینترنت دو عامل مهم را باید در نظر بگیرید: 1- آگهی خودتان را در یک سایت معتبر و پربازدید تبلیغات تدریس درج نمائید. ایران مدرس برای این هدف کاملا مناسب است و به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارد. سایت www.Tadris-riazi.com هم برای ثبت آگهی تدریس ریاضی کاملا مفید و پربازده است. اگر در زمینه کنکور و تدریس دروس کنکوری می خواهید فعالیت داشته باشید، سایت www.IranKonkur.com هم گزینه خوبی برای ثبت آگهی تدریس است. در همه ی این سایتها به صورت رایگان می توانید تبلیغات تدریس خودتان را درج نمائید. در سایتهای عمومی آگهی مانند سایت سودایران (www.soodiran.com) هم می توانید تبلیغات تدریس خودتان را درج کنید. البته همانطور که گفته شد، سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس (همین سایت) برای درج اگهی تدریس موثر تر است و بازدهی بالاتری دارد. 2- در هر سایتی که آگهی تدریس خودتان را ثبت کردید، برای موفقیت در جذب شاگرد باید تبلیغات خودتان را خوب و موثر بنویسید. مهمترین ویژگی خودتان (دبیر رسمی، رتبه خوب کنکور یا المپیاد، معدل بالا، استاد دانشگاه و ....) را در عنوان آگهی ارائه کنید. متن آگهی تدریس را کامل و قانع کننده بنویسید. سوابق تدریس خودتان را به صورت کامل در متن آگهی بنویسید. برای نوشتن تبلیغات تدریس خودتان وقت بذارید و آن را کامل بنویسید. به متن آگهی های تدریس ثبت شده در همین سایت نگاهی بیندازید. آگهی هایی که بازدید بالا گرفته اند متن کامل و منحصر به فردی دارند. آگهی های تدریس سایر مدرسین را کپی نکنید. هر چه متن آگهی تدریس شما کاملتر نوشته شده باشد بازدهی آن هم بیشتر خواهد شد.


نکات مهم برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی: برای شروع و گسترش فعالیت خودتان در زمینه تدریس خصوصی در ادامه نکات مهمی گفته می شود. در قدم اول اگر به کار تدریس خصوصی علاقه دارید در این زمینه فعالیت کنید. اگر تدریس را دوست دارید و از آن لذت می برید در نهایت در ان موفق هم خواهید بود. ممکن است شخصی بیشتر از انکه به کارهای آموزشی و تدریس علاقه داشته باشد از فعالیت در زمینه کارهای پژوهشی بیشتر لذت ببرد و یا کارهای صنعتی را بیشتر دوست داشته باشد. ممکن است شخصی کلا با درس و دانشگاه میانه خوبی نداشته باشد و از سر اجبار و بیکاری بخواهد به سمت تدریس روی بیاورد. در این حالتها کار تدریس خصوصی برای شما مناسب نیست و بهتر است کاری را انجام دهید که به آن علاقه دارید. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که دروسی را تدریس کنید که خودتان در دوران دانشجویی و دانش اموزی در آن دروس خوب بوده اید و یا اگر در حال حاضر دانشجو هستید در آن دروس عملکرد خوبی دارید. دروسی را تدریس کنید که بیشتر به آنها علاقه دارید. درآمد تدریس خصوصی ریاضی و مدرسین ریاضی
تدریس خصوصی بهترین و یا حداقل یکی از بهترین کارهایی است که می توانید به صورت پاره وقت یا تمام وقت و یا در دوران دانشجویی انجام دهید. شغل تدریس خصوصی مزایای زیادی دارد و آن را به عنوان یک کار پاره وقت جذاب می کند. برای شروع یا گسترش فعالیت در زمینه تدریس خصوصی می توانید روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و به عنوان یکی از بهترین روشهای پیدا کردن شاگرد خصوصی تبلیغات تدریس خودتان را در سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید.

منبع: ایران مدرس


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی