ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با نحوه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و .... مطالبی ارائه شده است. اگر به تدریس ریاضی و فیزیک علاقه دارید با درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران به راحتی می توانید شاگرد جذب کنید و از کاز تدریس خصوصی درامد خوبی بدست آورید. درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات خودتان را ویژه کنید.
ایران مدرس پربازدیدترین و بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است. با درج تبلیغات تدریس ریاضی و فیزیک در این وب سایت، آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده  متقاضی واقعی تدریس خصوصی قرار می گیرد. برای مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه و فیزیک متوسطه، کنکوری و دانشگاهی فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید. اگر شما هم می خواهید در زمینه آموزش و تدریس ریاضی و فیزیک فعالیت داشته باشید، ثبت تبلیغات اینترنتی در ایران مدرس که به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس فعالیت دارد گزینه بسیار خوبی است. مزایای ثبت تبلیغات تدریس به نسبت سایر انواع روشها برای جذب شاگرد به صورت زیر است:
- درج آگهی تدریس در سایت ایران مدرس کاملا رایگان است. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و آگهی تدریس خودتان را درج نمائید.
- ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس به صورت گسترده توانایی های شما را تبلیغ می کند و حتی از شهرهای دیگر هم می توانید شاگرد جذب کنید و به صورت آنلاین به تدریس خصوصی بپردازید.
- آگهی تدریس خصوصی شما در این وب سایت تا زمانی که خودتان ان را حذف نکنید باقی می ماند و در نتیجه مانند تبلیغات روزنامه  و تراکت موقتی و یک روزه نیست.


نکات تکمیلی برای ثبت تبلیغات موفق تدریس ریاضی و فیزیک:

- برای آگهی تدریس خودتان کلمات کلیدی انتخاب کنید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر و سریعتر تبلیغ شما توسط گوگل کمک می کند و باعث می شود آگهی شما در صفحات آرشیوی ایران مدرس هم نمایش داده شود.

- با آگهی تدریس خودتان از سایت یا وبلاگ خودتان، از شبکه های اجتماعی، فرومها و انجمن ها و .... لینک بدهید. به این ترتیب اعتبار صفحه آگهی شما نزد گوگل افزایش خواهد یافت و بازدید بیشتری می گیرد.

- در صورت تمایل، آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید. آگهی های تدریس ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و در صفحات مقالات آموزشی و جزوه و سوال امتحانی و ... هم نمایش داده خواهد شد.


برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی از طریق ثبت تبلیغات اینترنت دو عامل مهم را باید در نظر بگیرید: 1- آگهی خودتان را در یک سایت معتبر و پربازدید تبلیغات تدریس درج نمائید. ایران مدرس برای این هدف کاملا مناسب است و به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارد. سایت www.Tadris-riazi.com هم برای ثبت آگهی تدریس ریاضی کاملا مفید و پربازده است. اگر در زمینه کنکور و تدریس دروس کنکوری می خواهید فعالیت داشته باشید، سایت www.IranKonkur.com هم گزینه خوبی برای ثبت آگهی تدریس است. در همه ی این سایتها به صورت رایگان می توانید تبلیغات تدریس خودتان را درج نمائید. در سایتهای عمومی آگهی مانند سایت سودایران (www.soodiran.com) هم می توانید تبلیغات تدریس خودتان را درج کنید. البته همانطور که گفته شد، سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس برای درج اگهی تدریس موثر تر است و بازدهی بالاتری دارد. 2- در هر سایتی که آگهی تدریس خودتان را ثبت کردید، برای موفقیت در جذب شاگرد باید تبلیغات خودتان را خوب و موثر بنویسید. مهمترین ویژگی خودتان (دبیر رسمی، رتبه خوب کنکور یا المپیاد، معدل بالا، استاد دانشگاه و ....) را در عنوان آگهی ارائه کنید. متن آگهی تدریس را کامل و قانع کننده بنویسید. سوابق تدریس خودتان را به صورت کامل در متن آگهی بنویسید. برای نوشتن تبلیغات تدریس خودتان وقت بذارید و آن را کامل بنویسید. به متن آگهی های تدریس ثبت شده در همین سایت نگاهی بیندازید. آگهی هایی که بازدید بالا گرفته اند متن کامل و منحصر به فردی دارند. آگهی های تدریس سایر مدرسین را کپی نکنید. هر چه متن آگهی تدریس شما کاملتر نوشته شده باشد بازدهی آن هم بیشتر خواهد شد.


برای کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی موارد زیر را در نظر داشته باشید.

1- آگهی تدریس خودتان را در همین سایت ثبت کنید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نمائید.

2- آگهی تدریس خودتان را به مرور تکمیل کنید. آگهی های تدریس کاملتر بازدهی بالاتری دارند. از نظر گوگل این آگهی ها معتبرتر به حساب می اید و از نظر کاربران هم متقاعد کننده تر خواهد بود.

3- آگهی تدریس خودتان را در صورت تمایل ویژه کنید. آگهی های ویژه بازدهی بالاتری دارند.

4- دروس تدریسی خودتان را با دقت انتخاب کنید. دروسی را انتخاب نمائید که به تدریس آنها علاقه دارید و از تدریس آنها لذت می برید.


شما بسته به شرایط خودتان و بسته به تجربه ای که از جذب شاگرد و .... دارید می توانید راه حلهای بسیار زیادی ارائه کنید. همانطور که گفته شد باید خلاقیت به خرج دهید، راهکارهای جدید ارائه دهید و راه حلها را با هم ترکیب کنید و در نهایت تا جایی که ممکن است جوابهای بیشتری ارائه نمائید. در مراحل اولیه کار اصلا به این فکر نکنید که این جوابهایی که ارائه می کنم ممکن است عملی نباشد و یا جواب خوبی نباشد و .... . فقط روی افزایش تعداد جوابها کار کنید و در مراحل بعد بهترین جوابها را انتخاب نمائید. سعی کنید هم در زمینه جذب شاگرد خصوصی و هم در زمینه نحوه ارائه درس و داشتن جلسات تدریس خصوصی فیزیک راهکارهای موثرتری پیدا کنید و در طول ترم همواره هدف خودتان را در معرض دید قرار دهید و برای رسیدن به ان تلاش نمائید. راهکاری که گفته شد کاملا عملی و امتحان شده است و برای موفقیت در تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری می تواند کاملا موثر باشد. برای جذب شاگرد می توانید آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را در سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران ثبت کنید. ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را با پرداخت هزینه مناسبی ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. برای ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام آگهی تدریس خودتان را ثبت کنید. اگر می خواهید آگهی تدریس شما برای جذب شاگرد و موفقیت در تدریس فیزیک موثر باشد حتما این مقاله را بخوانید. البته روشهای دیگری هم برای جذب شاگرد وجود دارد که در مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی به صورت کامل توضیح داده شده است.


- می توانید به شاگردهای خودتان بسپارید که شاگردهای جدیدی به شما معرفی کنند. اگر خوب تدریس کنید این اتفاق به صورت خود به خود می افتد. ولی به هر حال کارت برای خودتان چاپ کنید و به شاگردهایتان بدهید. حتی می توانید از انها بخواهید کارت شما را در کلاس خودشان توزیع نمایند.

- اگر بتوانید از هر روشی کلاس نیمه خصوصی و یا کلاس گروهی برگزار کنید در این حالت درامد شما خیلی بیشتر خواهد شد. به عنوان مثال به شاگردهایتان پیشنهاد دهید با دوستانشان در کلاس شرکت کنند و در عوض به جای اینکه از ایشان مثلا 50 تومن بگیرید از هر نفر 30 تومن بگیرید. هم به نفع آنها است و هم به نفع شما.

- بعد از امتحانات هم پیگیر نتیجه گرفتن شاگردهایتان باشید. این نشان می دهد که نتیجه گرفتن آنها برایتان مهم است. شما اگر هر ترم بخواهید از صفر شروع کنید و تمامی شاگردهای شما جدید باشند مسلما موفق نخواهید شد وقت خودتان را پر کنید. در هر کاری وقتی درآمد بالا خواهید داشت که مشتری های قدیمی برگردند.


- در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک درس را به صورت مفهومی توضیح دهید و مثالهای عملی و کاربردی استفاده نمائید. شاگردهای شما چنین حالتی را دوست خواهند داشت و از اینکه به صورت عملی می توان از این روابط استفاده کرد لذت خواهند برد.

-برای موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک و یا هر درس دیگری باید کاری کنید که غیر قابل جایگزین شوید و شاگردهای شما هیچ وقت به ذهنشان خطور نکند مدرس دیگری را جایگزین شما کنند. کار اضافه انجام دهید. پشتیبان و حمایتگر باشید و به کار تدریس متعهد.

- با همکاران دیگر خودتان در ارتباط باشید. به عنوان مثال اگر با یک مدرس تدریس خصوصی شیمی خوب ارتباط داشته باشید شما می توانید شاگردهای خودتان را به ایشان معرفی کنید و از ایشان برای دروس ریاضی و فیزیک شاگرد بگیرید. روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید.


برای کلاسهای خصوصی ریاضی چه قیمتی تعیین کنیم؟ یکی از مهمترین مواردی که در موفقیت شما در کار تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی نقش مهمی دارد همین تعیین قیمت کلاسها است. اگر قیمت و نرخ کلاسهای خصوصی ریاضی را خیلی پایین تعیین کنید، ممکن است تعداد شاگردهای زیادی جذب نمائید ولی آخر ماه ویا آخر ترم وقتی به درامدی که کسب کرده اید توجه می کنید، خواهید دید که با وجود تلاش و کوشش زیاد درامد شما خیلی بالا نبوده است. اگر قیمتها را خیلی بالا در نظر بگیرید تعداد شاگردهای کمی جذب می کنید و در نتیجه دوباره نمی توانید درامد خوبی بدست آورید. بنابراین باید قیمتهای کلاسهای ریاضی را منطقی تعیین کنید. البته خود متقاضیان تدریس هم می دانند که همه ی مدرسین قیمت های یکسانی را ارائه نمی کنند و مدرسین با سابقه نرخ کلاسهای تدریس ریاضی بالاتری دارند. ولی به هر حال متناسب با سابقه کاری و متناسب با رزومه ای که ارائه کرده اید قیمت کلاسها را تعیین کنید. اگر در سایت (ایران مدرس) تبلیغات تدریس ثبت می کنید یا کرده اید و قیمت متوسط به بالایی برای کلاسها در نظر گرفته اید، برای اینکه بتوانید شاگرد جذب کنید باید رزومه خودتان را خوب بنویسید و آگهی تدریس شما باید کامل و جامع باشد. به تدریج که شاگردهای بیشتری جذب کردید می توانید قیمتهای بالاتری هم برای کلاسهای خودتان در نظر بگیرید ولی به هر حال در ابتدای کار قیمتها را در حد متوسط نگه دارید. اگر به مدرسینی که در همین سایت ایران مدرس تبلیغات تدریس ویژه ثبت نموده اند و به صورت جدی در زمینه آموزش خصوصی فعالیت دارند نگاهی بیندازیذ (بر روی عبارت لیست اساتید تدریس خصوصی کلیک کنید) خواهید دید که اکثر آنها در بخش هزینه تدریس عبارت "توافقی" را ذکر نمود اند. شما هم می توانید از این عبارت در آگهی خودتان استفاده کنید. بعضی از مدرسین جلسه اول را رایگان برگزار می کنند و این هم در جذب شاگرد موثر است.
چه افرادی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی مناسب هستند؟ در این زمینه در بخشهای قبل هم به صورت مفصل توضیحاتی ارائه شده است. در مرحله اول افرادی که به ریاضی علاقه دارند و از تدریس و یادگیری آن لذت می برند برای فعالیت در این زمینه مناسب تر هستند. در ضمن افرادی که قصد دارند در زمینه آموزش ریاضی فعالیت کنند باید توانایی کافی در این زمینه داشته باشند. البته این دو عامل جدا از هم نیستند. معمولا وقتی شما از درسی خوشتان می آید آن درس را خوب بلد هستید. برای فعالیت در زمینه تدریس و تدریس خصوصی به صورت کلی داشتن فن بیان خوب لازم است. البته اشتیاق برای تدریس و تسلط بر درس باعث می شود فن بیان خوبی هم داشته باشید. وقتی شما مطلبی را بسیار خوب بلد هستیدو از هر جنبه ای بر ان احاطه دارید و در کنار آن از آموزش دادن آن لذت می برید، در این حالت فرد یا افراد حاضر در کلاس از نحوه تدریس شما لذت خواهند برد.


برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی فیزیک علاوه بر موارد گفته شده باید در طول برگزاری کلاسها کلا عملکرد بسیار خوبی داشته باشید. در هر کاری شما وقتی به درامد های خوب خواهید رسید که مشتریان قدیمی شما دوباره پیش شما برگردند. در کار تدریس و تدریس خصوصی هم وقتی موفق خواهید شد و درامد خوبی بدست خواهید آورد که شاگردهای قبلی شما دوباره برای درسهای دیگر خودشان و یا برای همان درس فیزیک در پایه های بعدی با شما تماس بگیرند. بنابراین به قول معروف تمرکز خودتان را روی رضایت شاگردهایتان بگذارید و سعی کنید شاگردهای راضی و موفقی داشته باشید. به کار تدریس متعهد باشید و هر کاری که از دستتان بر می آید تا شاگردهای شما در امتحان فیزیک و یا کنکور فیزیک نتیجه خوبی بگیرند دریغ نکنید. این حمایت، پشتیبانی و تعهد کاری شما را شاگردهایتان و والدین آنها درک خواهند کرد و به این ترتیب شاگردهایی خواهید داشت که در هیچ شرایطی حاضر نخواهند بود کلاسها را با مدرس دیگری داشته باشند. علاوه بر ارائه درس در کلاسها سعی کنید به شاگردهایتان مشاوره بدهید و برای هر کدام از انها بسته به وضعیت تحصیلی و درسیشان توصیه هایی بکنید که در امتحان یا کنکور موفق باشند. پیش خودتان اینطور فرض کنید که اگر شاگرد شما نتیجه خوبی نگیرد شما پولی دریافت نخواهید کرد. یکی از مهمترین و موثرترین روشهای جذب شاگرد همان حفظ شاگردهای قدیمی است.


منبع: ایران مدرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی