ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با نحوه تدریس موفق و موفقیت در تدریس و آموزش در منزل مطالبی ارائه شده است. برای موفقیت در کار تدریس خصوصی تعهد به کار خیلی مهم است. خیلی مهم است که پیش خودتان فکر کنید کلاسها تضمینی است و با این دید سعی کنید شاگردهایتان را به نتیجه برسانید. اگر شاگردهایتان و خصوصا والدین آنها احساس کنند که شما متعهدانه تدریس می کنید و از آنها حمایت و پشتیبانی می کنید حاضر نخواهند بود مدرس دیگری را جایگزین شما کنند. میزان موفقیت شما در کار تدریس و تدریس خصوصی نسبت مستقیم دارد با میزان موفقیت شاگردهایتان در امتحان، کنکور و یا هر آزمونی که در حال تلاش برای موفقیت در آن هستند. تشخیص درست شما برای هر کدام از شاگردهایتان و اینکه برای هر کدام از آنها چه کاری بهتر است و اینکه بتوانید برای هر کدام از شاگردهایتان برنامه و روند مشخصی را ارائه کنید که در نهایت هم منجر به یادگیری و هم منجر به موفقیت آنها شود نیز بسیار مهم است. توجه کنید که کلاسهای تدریس خصوصی با کلاسهای مدرسه و دانشگاه که به صورت گروهی برگزار می شود متفاوت است. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه شما به عنوان یک مدرس خوب و موفق باز هم بهترین تدریس را ارائه می کنید ولی به هر حال واقعا روی تک تک شاگردهایتان نمی توانید کنترل داشته باشید و بعضی از آنها ممکن است نتیجه نگیرند. در کلاسهای خصوصی باید سعی کنید با ارائه تدریس عالی و برنامه ریزی و حمایت و پشتیبانی درست کاری کنید که شاگردهایتان حتما و 100 درصد نتیجه بگیرند.
در کلاسهای تدریس خصوصی باید شما مورد به مورد متفاوت عمل کنید. به عنوان مثال اگر یکی از شاگردهایتان در مباحث پایه ای فیزیک، به عنوان مثال، اشکال دارد در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک باید سعی کنید همزمان با ارائه مباحث این ترم هر از چند گاهی گریزی به مطالب پایه ای بزنید تا برای ایشان یادآوری شود. یا می توانید در همان ابتدای کار یکی دو جلسه برای یادآوری مباحث پایه ای برگزار کنید. همین شاگرد شما اگر در ترم های قبل خوب درس نخوانده باشد احتمالا خیلی عادت به درس خواندن و تمرین حل کردن و ... ندارد. اگر دیدید که کارها خوب پیش نمی رود باید سعی کنید با ارائه تمرینات برای زمانهای بین کلاسهای تدریس خصوصی ایشان را در جهت درست هدایت کنید تا در طول ترم درس بخوانند. یک مدرس و معلم خصوصی خوب با پذیرفتن مسئولیت کامل نتایج کلاسها سعی می کند به هر ترتیبی که هست روی شاگردهایش کنترل داشته باشد و آنها را هم حمایت کند و هم در جهت موفقیت در تحصیل هدایت نماید. ممکن است یکی دیگر از شاگردهای شما اشکالات پایه ای نداشته باشد ولی در حل تمرینات درس ترم حاضر مشکل داشته باشد. در کلاسهای تدریس خصوصی که برای ایشان برگزار می کنید باید سعی کنید خیلی سریع درس را در زمان کم ارائه نموده و اکثر وقت کلاس را به حل تمرین و مسئله اختصاص دهید.
هر چه میزان مشارکت شاگردهای شما در کلاسهای تدریس خصوصی و گروهی بیشتر باشد و هر چه کلاسهای شما بیشتر حالت دو طرفه به خودش بگیرد بازدهی آن هم بیشتر خواهد شد. به هر حال، هدف از برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی و گروهی در نهایت یادگیری شاگردهای شما است. اگر بخواهید خودتان به صورت مداوم فقط حرف بزنید مشخص نیست که شاگردهای شما چه میزان از مطالب را یاد می گیرند. ولی وقتی در کلاسهای شما از شاگردانتان سوال پرسیده می شود و پاسخ ها و توضیحات آنها را می شنوید بازخورد مناسبی می گیرید و متوجه خواهید شد که آیا مطالب ارائه شده برای آنها مفید بوده است یا نه. از طرفی وقتی شاگردهای شما خودشان در برگزاری کلاس مشارکت می کنند کلاش جذابتر شده و درصد یادگیری بسیار افزایش خواهد یافت. در کلاسهای تدریس خصوصی هم به عنوان یک معلم خصوصی موفق همین روند را در پیش بگیرید. اتفاقا در کلاسهای تدریس خصوصی این کار فایده بیشتری هم خواهد داشت. در کلاسهای خصوصی شما کنترل بیشتری بر کلاس دارید و فقط با یک نفر شاگرد سر و کار دارید. می توانید هر جلسه برای جلسه بعد مبحثی را تعیین کنید که شاگرد شما توضیح دهد و در ضمن حین تدریس به صورت مداوم سوال بپرسید و توضیح بخواهید. در این کلاسها هم سعی کنید تا جایی که ممکن است کلاس دو طرفه باشد و شاگرد شما در مباحث شرکت داده شود.
نکته ای که باید خیلی به آن توجه کنید این است که اگر شاگردهای شما راضی باشند و نتیجه بگیرند و در امتحان فیزیک و کنکور فیزیک موفق باشند موفقیت شما در تدریس فیزیک و سایر دروش و کسب درامد بالای شما تضمین شده است. اگر شاگردهای شما راضی باشند شاگردهای جدید به شما معرفی می کنند. اگر شاگردهای شما راضی باشند ترمهای بعد هم برای برگزاری کلاس برای سایر دروش خودشان پیش شما بر می گردند. حتی اگر قیمت تدریس خصوصی فیزیک را بیشتر کنید باز هم حاضر خواهند بود با شما کلاس داشته باشند. پس کیفیت کار خودتان را در اولویت اول قرار دهید و تا جایی که می توانید عالی تدریس کنید. بنابراین از بین همه ی روشهای ذکر شده می توان گفت کسب رضایت شاگردهای فعلی خودتان بهترین روش برای موفقیت در تدریس فیزیک است. برای پیدا کردن شاگردهای خصوصی جدید می توانید برای خودتان یک سایت یا وبلاگ بزنید و مطالب آموزشی در زمینه فیزیک ارائه کنید و در کنار آن برای خدمات تدریس خصوصی خودتان تبلیغ کنید. می توانید در رزونامه یا از طریق تراکت برگزاری یکی دو جلسه کلاس فیزیک کنکور را به صورت رایگان اعلام کنید و در ادامه از بین شرکت کنندگان شاگرد جذب کنید. با همکارانتان در ارتباط باشید. فرض کنید شما با مدرسین تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس زبان انگلیسی و ... در ارتباط باشید و به آنها شاگرد معرفی کنید و از آنها برای درس فیزیک شاگرد بگیرید. به این ترتیب تعداد شاگردهای شما بیشتر و بیشتر خواهد شد. دامنه ارتباطات خودتان را گسترش دهید. فراموش نکنید با درج تبلیغات تدریس فیزیک در سایت (ایران مدرس) آگهی تدریس شما توسط هزاران متقاضی تدریس فیزیک دیده خواهد شد. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و در ایام امتحانات بازدید ان نزدیک به 30000 بازدید در روز خواهد بود.
در کلاسهای تدریس جدی باشید ولی کلاس خشکی نداشته باشید: در کلاسهای گروهی در مدرسه، دانشگاهها و یا آموزشگاهها برای اینکه کنترل کلاس را به صورت کامل در اختیار داشته باشید باید خودتان کلاس را جدی بگیرید و قوانین مشخصی را برای شاگردهایتان در نظر بگیرید. به عنوان مثال می توانید هر جلسه بحث حضور غیاب را داشته باشید و یا برای ورود شاگردهایتان به کلاس و زمان حضور در کلاس قوانینی را وضع کنید. اگر خودتان در ارائه درس تلاش کنید و شاگردهایتان احساس کنند که خودتان درس را جدی گرفته اید، آنها هم کلاس را جدی گرفته و به مطالبی که ارائه می کنید با علاقه بیشتری گوش خواهند داد. در کنار جدی بودن در کلاس درس، باید سعی کنید کلاس شما خشک و بی روح هم نباشد. همانطور که گفته شد، هر چه کلاس بیشتر به سمت حالت دو طرفه بودن پیش برود بازدهی بالاتری خواهد داشت و در ضمن متنوع تر و جذاب تر هم خواهد بود. از وسایل کمک آموزشی، عکس و فیلم، پاورپوینت و .... برای ارائه بهتر و جذابتر درس استفاده کنید. از اول تا آخر کلاس فقط تدریس نکنید بلکه بخش از کلاس را درس بدهید، بخشی دیگر را تمرین حل کنید و بعضا از شاگردهایتان بخواهید خودشان تمرین حل کنند.  
در کلاسهای تدریس خصوصی جلسه اول بسیار مهم است. اهمین جلسه اول در این کلاسها به قدری است که می توان گفت جلسه اول تدریس خصوصی تعیین می کند که کلاسها جلسه دومی هم خواهد داشت یا نه. بارها اتفاق افتاده است که بعد از جلسه اول کلاس خصوصی، کلاسها دیگر ادامه پیدا نکرده است و مدرس دیگری جایگزین شده است. اگر می خواهید شاگردهایتان را حفظ کنید و در کار تدریس خصوصی موفق شده و درامد خوبی بدست آورید، باید در جلسه اول فوق عالی باشید. جلسه اول موثر عمل کنید. با تسلط کامل در کلاس درس حاضر شوید و به نسبت حالت معمول خودتان هم چند سطح بالاتر تدریس کنید. البته در جلسات بعدی هم کیفیت کلاسها را حفظ کنید ولی به هر حال وقتی شاگرد شما در همان جلسه اول به شما اعتماد کرد، احتمال کنسل کردن کلاسها در جلسات بعدی تدریس خصوصی بسیار پایین می آید. در کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه هم جلسه اول بسیار خوب عمل کنید. جلسه اول تدریس در دید دانشجویان و دانش آموزان نسبت به شما بسیار موثر است. البته در کلاسهای مدرسه و دانشگاه جلسه اول خیلی خوب نباشید، کلاسها کنسل نمی شود ولی به هر حال بعدا باید خیلی تلاش کنید تا دید منفی ای که ایجاد شده است را از بین ببرید. بنابراین چه در کلاسهای گروهی و چه در کلاسهای تدریس خصوصی روی جلسه اول تدریس حساب ویژه ای باز کنید و تا جایی که ممکن است خوب تدریس کنید.
عوامل موفقیت در تدریس خصوصی زبان انگلیسی : در مرحله اول باید تعریف خودتان را از موفقیت در تدریس خصوصی زبان انگلیسی مشخص کنید. ممکن است بسیاری از مدرسین زبان همین که شاگردهای راضی ای داشته باشند و در کلاسهای خصوصی شاگردهای آنها نتیجه ی خوبی در امتحان زبان و کنکور زبان بگیرند و یا اگر مکالمه تدریس می کنند شاگردهای آنها در نهایت بتوانند خوب حرف بزنند، این حالت را به عنوان موفقیت در تدریس زبان تعبیر کنند و خودشان را یک مدرس موفق زبان انگلیسی و یا هر زبان خارجی دیگری بدانند. این مدرسین به لحاظ درآمد مبلغ مشخصی را دریافت می کنند و شاید موفقیت در تدریس خصوصی زبان را خیلی مرتبط با افزایش درآمد و بدست آوردن درآمد بالا از تدریس ندانند و به این اعتقادی نداشته باشند. برای تعدادی  دیگر از مدرسین شاید موفقیت در تدریس خصوصی زبان انگلیسی را معادل با کسب درآمد بالا از تدریس زبان و بدست آوردن پول زیاد از این کار در نظر بگیرند و تلاش کنند روز به روز درآمد بالاتری بدست آورند و اگر شاگردهای خیلی راضی ای هم نداشته باشند ممکن است برایشان خیلی مهم نباشد و سراغ شاگردهای جدیدی بروند. در حقیقت موفقیت در تدریس خصوصی زبان انگلیسی هر دو حالت را شامل می شود و داشتن شاگردهای راضی، اگر در سایر زمینه ها هم خوب عمل کنید، می تواند منجر به داشتن درآمد بالا شود. در حقیقت اگر شاگردهای شما از کار شما رضایت نداشته باشند و در امتحان زبان انگلیسی و کنکور زبان و یا هر آزمون دیگری که در حال آمادگی برای آن هستند، نتیجه مطلوبی نگیرند، شما به صورت دائم باید شاگردهای جدیدی جذب کنید و به این ترتیب کارتان برای بدست آوردن درآمد بالا سخت خواهد شد. نکته دیگر اینکه در نهایت رضایت مشتریان در هر کاری بسیار مهم است. اگر شاگردهای شما، که در کار تدریس خصوصی مشتریان شما به حساب می آیند، از شماو نحوه تدریس شما راضی باشند و خوب نتیجه بگیرند، هم خودتان حس خوبی خواهید داشت و به لحاظ اخلاقس و وجدانی از خودتان راضی خواهید بود و هم ترمهای بعد همین شاگردهای شما دوباره برای درسهای دیگرشان و برای آموزش زبان پایه های بالاتر پیش شما برخواهند گشت و حتی شاگردهای دیگری به شما معرفی خواهند نمود. بنابراین موفقیت در تدریس زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری جدا از رضایت و خوب نتیجه گرفتن شاگردهایتان نیست و کسب درآمد بالا از این کار هم با داشتن شاگردهای راضی و موفق راحت تر خواهد بود. 

برای تبدیل شدن به یک مدرس موفق زبان باید عادتهای مثبتی در خودتان ایجاد کنید. به صورت مداوم باید روی خودتان و تسلط خودتان بر دروی تدریسی مورد نظرتان کار کنید. به صورت مداوم در حال یادگیری باشید. حتی اگر همین الان مدرس زبان موفقی هستید باز هم می توانید بهتر شوید. می توانید روشهای مختلف تدریس موثر را یاد بگیرید. می توانید در سمینارها و کنفرانسهایی که در زمینه انواع روشهای موفق تدریس برگزار می شود شرکت کنید. با همکاران خودتان تبادل نظر کنید و در اینترنت و مجلات تخصصی مرتبط با رشته خودتان در زمینه نحوه تدریس موفق زبان و .... مطالعه کنید. اگر به عنوان مثال مکالمه زبان انگلیسی تدریس می کنید، می توانید به صورت مداوم لغات و اصطلاحات جدید و ضرب المثلها و .... را مرور کنید تا در کلاسهای خودتان حداکثر حضور ذهن را داشته باشید. می توانید در هفته یکی دو فیلم زبان اصلی نگاه کنید و تسلط خودتان را به صورت مداوم افزایش دهید. به عنوان مثال دیگر اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان کنکور فعالیت دارید می توانید روی انواع روشهای آموزش سریع و پایه ای کار کنید و روشهای پاسخ دادن سریع به تست های کنکور را خودتان بهتر یاد بگیرید و به شاگردهایتان انتقال دهید. خلاصه اینکه زمانی که فکر کنید که خیلی عالی هستید و از یادگیری دست بردارید روند افت شما و بازگشت به عقب شما شروع شده است. در زندگی توقفی در کار نیست. یا بهتر می شوید و یا بدتر. سعی کنید با مطالعه مداوم توانایی های خودتان را مرتبا افزایش دهید.
در کلاسهای گروهی مدیریت کلاس را خوب انجام دهید: در کلاسهای گروهی باید سعی کنید کنترل کلاس را به طور کامل در دست داشته باشید. البته باید حد وسط را رعایت کنید. نه در کلاس آنقدر جدی و سخت گیرانه عمل کنید که شاگردهای شما جرات اظهار نظر نداشته باشند و نه آنقدر در کلاس انعطاف به خرج دهید که بعضی از شاگردها کلاس را به هرج و مرج بکشند به طور که افراد علاقه مند به درس هم نتوانند هیچ استفاده ای از مطالب بکنند. در عین حال که یک فضای آزادی باید وجود داشته باشد، دانش آموزان و دانشجویان حاضر در کلاس باید مرزهایی را که توسط شما تعیین شده است به رسمیت بشناسند و در زمینه شوخی کردن و .... خیلی زیاده روی نکنند. به عبارت دیگر جو و فضای کلاس برای اظهار نظر، پرسیدن سوالات درسی و بعضا غیر درسی، شوخی کردن در حد متعارف و معمول و.... باید به صورت کامل فراهم باشد و شاگردهای شما احساس کنند که اگر مطلبی به نظر انها رسید می توانند بیان نمایند. در عین حال باید از شما حساب ببرند و احترام کلاس را نگه دارند. می توانید همان اول ترم قوانینی که  انتظار دارید شاگردهای شما در کلاس رعایت کنند را بگوئید. مثلا اینکه اول کلاس بیش از 10 دقیقه تاخیر مجاز نیست و یا در امتحانات و کوئیزها و میان ترم و ... استفاده از گوشی موبایل مجاز نیست و یا هر قانونی که فکر می کنید برای کنترل و اداره بهتر کلاس لازم است. - مطالعه کنید: تدریس موفق، کلاسداری موفق و فنون کلاس داری
اولین ویژگی که باید برای موفق شدن در تدریس فیزیک و کسب درآمد بالا از آن داشته باشید این است ذهنیت درستی داشته باشید و بر محدودیتهای ذهنی خودتان غلبه کنید. به عنوان مثال اگر از نظر یک معلم فیزیک داشتن درآمد ماهیانه 1 و نیم میلیون تومان خوب و داشتن درامد 2 میلیون تومان درآمد ایده آل باشد، این مدرس حداکثر درآمدی که می تواند به آن برسد همان 2 میلیون تومان در ماه است. محدودیت ذهنی ایشان این است که در بهترین حالت درآمد تدریس فیزیک 2 میلیون تومان در ماه است و بیشتر از آن نمی توان درآمد کسب نمود. این مدرس قبل از انجام هر کاری برای بدست آوردن درامد بیشتر باید روی این محدودیت کار کند و آن را برطرف نماید. شما نیز اگر به عنوان مثال تا به حال حداکثر درآمد ماهیانه ای برابر 3 میلیون تومان از تدریس خصوصی فیزیک داشته اید، می تواند با در نظر گرفتن هدفی برای خودتان حداکثر درامدتان را افزایش دهید. مثلا اگر در یک ترم یا دوره 6 ماهه حداکثر درآمدی برابر 12 میلیون تومان از تدریس فیزیک یا سایر دروس کسب کرده اید، می توانید هدفی برای خودتان در نظر بگیرید و تصمیم بگیرید درامد شما از تدریس فیزیک در این ترم یا ترم آینده 15 میلیون تومان باشد و روی برگه ای بنویسید " من مطمئن هستم درآمد این ترم من از تدریس فیزیک 15 میلیون تومان یا بیشتر است". در ادامه درآمد روزانه خودتان را یادداشت کنید و بر روی آن تمرکز کنید تا به هدف خودتان برسید. بنابراین قبل از این که در جستجوی راهکارها برای موفقیت در تدریس فیزیک و یا هر درس دیگری باشید، در مرحله اول باید ذهنیت خودتان را اصلاح کنید و برای خودتان هدف واضح و مشخصی در نظر بگیرید. اکثر افرادی که در کار خودشان موفق نیستند هیچ هدف واضحی ندارند و به صورت پراکنده و جسته و گریخته کارهایی را انجام می دهند. درست است که برای موفقیت در هر کاری باید در جستجوی راهکارهای انجام موثرتر و بهتر ان کار باشید ولی به هر حال در مرحله اول داشتن یک ذهنیت درست کاملا لازم است. در همین سایت یا در سایتهای دیگر ممکن است در زمینه نحوه جذب شاگرد و کسب درامد بالاتر از تدریس فیزیک و یا در زمینه موفقیت شغلی و راهکارهای مختلف آن مطالب زیادی را مطالعه کرده باشید و روش های زیادی به شما پیشنهاد داده شده باشد ولی همه ی آن موارد وقتی موثر است که شما بر محدودیتهای ذهنی خودتان غلبه کنید و سعی کنید هر ترم 15 یا 20 درصد درآمد خودتان را بیشتر کنید و برای درآمد هر ترم خودتان هدف واضح و مشخصی در نظر بگیرید.
نکات مهم برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی: برای شروع و گسترش فعالیت خودتان در زمینه تدریس خصوصی در ادامه نکات مهمی گفته می شود. در قدم اول اگر به کار تدریس خصوصی علاقه دارید در این زمینه فعالیت کنید. اگر تدریس را دوست دارید و از آن لذت می برید در نهایت در ان موفق هم خواهید بود. ممکن است شخصی بیشتر از انکه به کارهای آموزشی و تدریس علاقه داشته باشد از فعالیت در زمینه کارهای پژوهشی بیشتر لذت ببرد و یا کارهای صنعتی را بیشتر دوست داشته باشد. ممکن است شخصی کلا با درس و دانشگاه میانه خوبی نداشته باشد و از سر اجبار و بیکاری بخواهد به سمت تدریس روی بیاورد. در این حالتها کار تدریس خصوصی برای شما مناسب نیست و بهتر است کاری را انجام دهید که به آن علاقه دارید. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که دروسی را تدریس کنید که خودتان در دوران دانشجویی و دانش اموزی در آن دروس خوب بوده اید و یا اگر در حال حاضر دانشجو هستید در آن دروس عملکرد خوبی دارید. دروسی را تدریس کنید که بیشتر به آنها علاقه دارید. به این ترتیب هم کار برای خودتان راحت تر خواهد بود و چون به درس علاقه دارید زودتر و بهتر بر آن مسلط خواهید شد و هم شاگردهای شما از تدریس شما لذت خواهند برد و کلاسها برای انها هم مفیدتر خواهد بود. اگر دانشجو هستید می توانید در زمینه تدریس خصوصی دروس تخصصی رشته خودتان فعالیت کنید تا هم پایه خودتان قوی تر گردد و هم درامد کسب کنید. مثلا اگر در رشته مهندسی برق فعالیت دارید می توانید در زمینه تدریس خصوصی مدار، تدریس خصوصی کنترل و .... فعالیت کنید. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که دروسی که تدریس می کنید باید پرمتقاضی باشد تا بتوانید شاگرد جذب نمائید. به عنوان مثال دروس ریاضی، فیزیک، زبان، شیمی، دروس دانشگاهی، نرم افزارها، دروس کنکوری و .... متقاضی بالایی برای تدریس خصوصی دارد. در هر زمینه ای که تصمیم به شروع فعالیت گرفتید سعی کنید بر دروس تدریسی خودتان به صورت کامل مسلط باشید به گونه ای که رضایت شاگردهایتان تامین شود و نتیجه خوبی بگیرند. فقط تدریس نکنید بلکه شاگردهای خودتان را به سمت موفقیت در تحصیل هدایت کنید. حامی و پشتیبان شاگردهایتان باشید و برای موفقیت در تدریس و کسب درامد بالا از ان به کار خودتان و نتیجه گرفتن شاگردهایتان متعهد باشید.
با توجه به مطالب گفته شده برای موفقیت در کار و شغل تدریس خصوصی موارد زیر می تواند کاملا موثر باشد:

1- دروس تدریسی خودتان را درست انتخاب کنید به گونه ای که هم خودتان به آن دروس علاقه مند باشید و هم متقاضی زیادی برای آن دروس وجود داشته باشد.

2- روشهای مختلف جذب شاگرد خصوصی را امتحان کنید (از جمله ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس) و با حفظ رضایت شاگردهای قبلی خودتان سعی کنید ترمهای بعد هم با انها کلاس داشته باشید.

3- بر دروس تدریسی خودتان کاملا مسلط باشید و به تدریج بهتر و بهتر شوید. اجازه ندهید اطلاعات شما و روش تدریس شما قدیمی و کم بازده گردد.

4- به کار تدریس متعهد باشید و با ایجاد تمایزهای مثبت سعی کنید منحصر به فرد شوید و شاگردهای شما هیچ وقت به فکر جایگزین کردن شما نباشند.

در پایان این نکته را به خاطر داشته باشید که در کار تدریس خصوصی وظیفه شما هدایت شاگردهایتان به سمت موفقیت و به نتیجه رساندن انها است. ارائه درس و تدریس در کلاس فقط بخشی از کار می باشد.

منبع: ایران مدرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی