ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با تدریس خصوصی دروس دانشگاهی، موفقیت در یادگیری و آموزش دروس دانشگاه و .... مطالبی ارائه می شود. برای موفقتیت در تحصیل در مقطع دانشگاه و برای یادگیری بهتر دروس دانشگاهی باید سعی کنید در طول ترم درس بخوانید و وقت را از دست ندهید. باید در کلاسهای دانشگاه حضور کامل و فعال داشته باشید و جزوه بنویسید. در کلاسها هر سوالی که پیش امد را بپرسید و مشتاق یاد گیری باشید. مثل بسیاری از دانشجویان فقط برای بحث حضور غیاب در کلاس نباشید بلکه در کلاس حاضر باشید که درس را یاد بگیرید. بالاخره شما برای حضور در کلاس وقت می گذارید و همانطور که گفته شده است وقت طلاست. حیف است فقط برای اینکه در لیست حضور غیاب غیبت نخورید در کلاس باشید. هر چه در کلاسهای درس فعالتر باشید و به درس اهمیت بیشتری بدهید سریعتر درس را یاد خواهید گرفت و بعدا  حین مطالعه و مرور درس کار خودتان راحت تر خواهد بود. در صورت لزوم از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید. مداومت داشته باشید و در طول ترم با برنامه ریزی و پشتکار به پیش بروید. سعی کنید درس خواندن خودتان را در اولویت اول قرار دهید و با نظم و اراده به نسبت ترمهای قبل عملکرد بهتری داشته باشید. همانطور که گفته شد در آینده هم برای موفقیت در بازارکار و برای موفقیت در پیدا کردن یک شغل خوب متناسب با رشته تحصیلی خودتان و یا حتی برای ادامه تحصیل داشتن معدل بالا مهم است. پس سعی کنید با در نظر گرفتن موارد گفته شده هم درسها را خوب آموزش بینید و هم معدل بالایی داشته باشید.
- اگر در بعضی ار دروس اشکالات پایه ای دارید و یا پیش نیازهای بعضی از دروس را خوب یاد نگرفته اید از اساتید خصوصی کمک بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین دانشگاهی بر روی عبارت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و برای مشاهده لیست کامل اساتید بر روی عبارت اساتید تدریس خصوصی کلیک کنید. - مطالعه کنید: نرخ و هزینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

برای کسب درامد بالا از تدریس خصوصی دروس دانشگاهی در صورتیکه ساکن تهران، کرج و یا شهرهای بزرگ ایران باشید که دانشگاههای زیادی در آن شهر های وجود دارد کار شما راحت تر خواهد بود. در تهران چون تعداد دانشگاهها خیلی به نسبت جاهای دیگر بیشتر است تقاضا برای تدریس خصوصی هم خیلی بالا می باشد. به هر حال، هر جا که ساکن هستید می توانید در زمینه تدریس دروس دانشگاهی فعالیت کنید و اگر ساکن یکی از شهرهای کوچک ایران می باشید حتی می توانید به صورت آنلاین شاگرد جذب کنید و با نرم افزارهایی مانند اسکایپ به صورت انلاین کار تدریس را انجام دهید. حتی در بعضی ازموارد مدرسین و اساتید تدریس خصوصی به صورت اینترنتی به دانشجویانی که در خارج از کشور مشغول به تحصیل هستند درس داده اند. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی اگر خود شما دانشجو هستید می توانید در دانشکده و یا دانشگاه محل تحصیل خودتان تراکت توزیع کنید و به دانشجویانی که در درس ضعیف هستند تدریس کنید. می توانید در سایر دانشگاهها، دانشگاه آزاد، پیام نور، غیر انتفاعی، علمی کاربردی و .... هم برای کار خودتان تبلیغ کنید و شاگرد جذب نمائید. در هر صورت یک راهکار برای جذب شاگرد همین موردی است که گفته شد. روش های دیگری هم برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و کسب درآمد از آن وجود دارد. می توانید با آموزشگاههای تدریس خصوصی تماس بگیرید و برای تدریس دروس دانشگاهی اعلام آمادگی کنید. اگر حضوری سر بزنید که بهتر است. معمولا در آموزشگاهها یک منشی کار هماهنگ کردن کلاسها را انجام می دهد که اگر به ایشان به صورت کلی بگویید مثلا مهندسی برق تدریس می کنید شاید اگر تقاضایی برای تدریس یکی از دروس مهندسی برق وجود داشته باشد ایشان به خوبی شما متوجه نشوند. پس بهتر است اسم تک تک دروسی که تدریس می کنید را به ایشان بگویید. چون به هر حال برای تدریس بعضی از دروس مدرسین کمتری توانای دارند و اعلام آمادگی می کنند و اگر شما بتوانید این دروس را پوشش دهید راحت تر شاگرد جذب خواهید کرد.

اگر در بعضی از دروس اشکالات پایه ای دارید که ممکن است از دوران دبیرستان برای شما باقی مانده باشد می توانید از اساتید تدریس خصوصی کمک بگیرید. برای مشاهده کاملترین لیست اساتید و مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت سایت تدریس خصوصی ایران مدرس کلیک کنید. در سایت ایران مدرس کاملترین لیست اساتید تدریس خصوصی را خواهید دید و با مشاهده رزومه مدرسین به راحتی می توانید استاد مورد نظر خودتان را پیدا کنید. اگر قصد دارید برای درس خاصی استاد خصوصی داشته باشید (مثلا به معلم خصوصی فیزیک و یا استاد خصوصی ریاضی نیاز دارید) در بخش جستجوی صفحه ای که باز می شود نام درس مورد نظرتان را تایپ کنید و بر روی عبارت "بگرد" کلیک نمائید تا لیست مدرسین را مشاهده کنید. استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی هم برای موفقیت در دروس دانشگاهی و امتحانات دانشگاه می تواند کاملا موثر باشد خصوصا اگر در طول ترم از این کلاسها استفاده کنید و برگزاری کلاسها را همانند مطالعه و حل تمرین و .... به ایام امتحانات موکول ننمائید. استفاده از کلاسهای خصوصی در ایام امتحانات هم برای رفع اشکال و جمع بندی کاملا مفید است. بهترین روش تدریس در دانشگاه و آموزش دروس دانشگاهی

فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی دروس دانشگاهی می تواند درآمد خوبی داشته باشد. دروس دانشگاهی درسهای راحتی نیستند و افراد زیادی نمی توانند در این زمینه فعالیت داشته باشند. به عبارت دیگر، به نسبت دروسی مانند ریاضی، فیزیک و شیمی مقطع دبیرستان، برای تدریس دروس مقطع دانشگاه متقاضیان کمتری وجود دارد و بنابراین رقیبهای کمتری هم خواهید داشت. نکته دیگری که وجود دارد چون سطح دروس دانشگاه بالاتر است و تدریس آنها هم کار آسانی نیست، معمولا هزینه و قیمت کلاسهای خصوصی این دروس بالاتر است و اگر بتوانید در این زمینه فعالیت داشته باشید درآمد خوبی در انتظار شما خواهد بود. اگر به تدریس دروس رشته دانشگاهی خودتان علاقه دارید و در درسهای خودتان نمرات خوبی گرفته اید و توانایی تدریس و انتقال مفاهیم را دارید، فعالیت در زمینه تدریس خصوصی این دروس به عنوان کار پاره وقت و یا تمام وقت می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. البته اویل کار ممکن است تعداد شاگردهای شما خیلی زیاد نباشد و درامد شما محدود باشد ولی به هر حال در ادامه، اگر خوب تدریس کرده باشید و شاگردهای شما نتیجه بگیرند، شاگردهای ثابت خودتان را خواهید داشت و در نتیجه درامد قابل توجهی بدست خواهید آورد. نکته خوب دیگری که در رابطه با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی وجود دارد این است که اگر شما به عنوان مثال ترم اول کلاس تدریس خصوصی استاتیک را با دانشجویی داشته باشید و ایشان نتیجه خوبی بگیرد، این دانشجو در طول 4 سال تحصیل برای دروس دیگر خودش هم با شما تماس خواهد گرفت و تعداد جلسات زیادی را می توانید به این ترتیب تنها با یکی از شاگردهایتان داشته باشید. به این ترتیب شاگردهای ثابت خودتان را خواهید داشت و درامد شما بیشتر و بیشتر خواهد شد.

در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک می توانید درس را بهتر و عمقی تر یاد بگیرید. البته در کلاسهای مدرسه و دانشگاه هم غیبت نکنید. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه ممکن است همکلاسی های شما یا خود شما سوالاتی بپرسید و باعث شود روی مطالب بحث شود و بتوانید درس را بهتر یاد بگیرید. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه جزوه می نویسید و این جزوه را در ایام امتحانات و کلاسهای خصوصی و در طول ترم برای مرور می توانید استفاده کنید. نکته دیگر اینکه بالاخره امتحانات را مدرس و استاد فیزیک اصلی خودتان در مدرسه و دانشگاه خواهد گرفت و بنابراین حضور شما در کلاس برای آشنایی با سلیقه استاد و تمریناتی که می دهید و مطالبی که بیشتر روی آن تاکید دارد مهم است. در نتیجه، با وجود اینکه ممکن است یادگیری در کلاسهای خصوصی فیزیک بهتر اتفاق بیافتد و شاید تنها با شرکت در کلاسهای خصوصی از پس امتحان به خوبی بر بیائید، باز هم در کلاسهای اصلی خودتان حضور داشته باشید.

برای موفقیت در تدریس خصوصی به صورت کلی و در تدریس فیزیک به صورت خاص باید در مرحله اول خودتان بر درسی که تدریس می کنید مسلط باشید. البته یک مرحله قبل از آن هم وجود دارد. اگر به درس فیزیک  علاقه دارید، فیزیک تدریس کنید. اگر فیزیک را دوس ندارید و به عنوان مثال به زیست یا عربی علاقه بیشتری دارید در زمینه تدریس خصوصی زیست و یا تدریس خصوصی عربی فعالیت کنید. بنابراین در مرحله اول باید بگوییم اگر به تدریس فیزیک علاقه دارید و از تدریس آن لذت می برید در این زمینه فعالیت کنید. تمامی افراد موفق به کار خودشان علاقه دارند. اگر به تدریس فیزیک علاقه داشته باشید حین تدریس هم لذت می برید و هم درآمد کسب می کنید. در مرحله دوم کاملا مسلط باشید. به صورت مداوم روی خودتان کار کنید و بهتر و بهتر شوید. روشهای تدریس موفق را آموزش ببینید و مطالب و خلاصه جزواتی برای شاگردهایتان تهیه کنید. در مرحله بعد خوب شاگرد جذب کنید. روشهای مختلف جذب شاگرد، تماس با آموزشگاهها و موسسات، تبلیغات تراکتی، روزنامه، تبلیغات در اینترنت و سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند سایت (ایران مدرس)، ایجاد ارتباط با همکاران و .... را امتحان کنید. در نهایت سعی کنید شاگردهای خودتان را حفظ کنید و کلاسهای خودتان را آنقدر خوب و با کیفیت برگزار نمائید، که شاگردهای این ترم شما برای ترمهای بعد هم با شما تماس بگیرند. اگر عالی تدریس کنید و کاری کنید که شاگردهای شما عالی نتیجه بگیرند به تدریج معروف می شوید و شاگردهای شما بدون آنکه شما از آنها خواسته باشید، شما را به آشنایان، فامیلها و همکلاسی هایشان معرفی می کنند. برای کسب درامد بالا از تدریس خصوصی سعی کنید به هر ترتیبی که ممکن است شاگردهای خودتان را به نتیجه مطلوب برسانید.
با شرکت در کلاسهای خصوصی فیزیک می توانید هر اشکالی که دارید را بپرسید و درس را کاملا متوجه شوید. اگر مبحثی را در کلاس اصلی خودتان در مدرسه و دانشگاه خوب متوجه نشده اید و فرصت برای پرسیدن سوال وجود نداشته است، در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک می توانید از مدرس خصوصی خودتان هر سوالی را بپرسید. کلاسهای تدریس خصوصی به صورت کلی به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه مفیدتر و پربازده تر است. در حقیقت فرمولهای فیزیک باید خوب توضیح داده شود و مسائلی مختلفی با استفاده از آنها حل شود تا دانش آموز یا دانشجو درس را خوب متوجه شود. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه ممکن است زمان کافی برای این کار وجود نداشته باشد و یا مدرس فیزیک شما به صورت فیزیک درس ندهد. در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید مسائل متعددی را با کمک مدرس خصوصی فیزیک حل کنید و درس را به صورت پایه ای و مفهومی آموزش ببینید.
اگر می خواهید ریاضی 1 دانشگاه، ریاضیات 2 مقطع دانشگاه، ریاضی عمومی 1 و 2، ریاضی مهندسی، ریاضی مهندسی پیشرفته و یا دروس تخصصی رشته ریاضی را خوب یاد بگیرید و یا در دروسی مانند معادلات دیفرانسیل، آمار و احتمال، محاسبات عددی و ... اشکالات پایه ای دارید، در هر صورت استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می تواند برای شما مفید و موثر باشد. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی در تمامی مقاطع و مدرسین ریاضی مهندسی به ترتیب بر روی عبارتهای تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی ریاضی مهندسی کلیک نمائید. یا اگر می خواهید برای دروس معادلات دیفرانسیل و محاسبات عددی از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده کنید به ترتیب بر روی عبارتهای تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل و تدریس خصوصی محاسبات عددی کلیک کنید.


زمان مناسب شروع کلاسهای خصوصی فیزیک کی است؟ زمان مناسب برای شروع کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک به سطح دانسته های شما بستگی دارد. اگر درس فیزیک را خوب بلد هستید و در کلاسهای فیزیک مدرسه و دانشگاه حاضر بوده اید و فقط اشکالات جزئی دارید و چند تمرین را بلد نیستید حل کنید، در این حالت می توانید بر گزاری کلاسهای خصوصی فیزیک را به ایام امتحانات برگزار کنید و با دو یا سه جلسه اشکالات خودتان را برطرف نمائید. اگر در درس فیزیک اشکالات زیادی دارید و تعداد غیبت های شما در کلاسهای مدرسه و دانشگاه زیاد است، بهتر است هر چه زودتر کلاسهای خصوصی فیزیک را شروع کنید.
چند جلسه کلاس خصوصی برای یادگیری درس فیزیک لازم است؟ تعداد جلسات لازم برای آموزش و یادگیری درس فیزیک به عوامل مختلفی بستگی دارد. به مقطع تحصیلی، اینکه کلاسها برای کنکور است یا امتحان، به میزان بلد بودن خودتان و ... بستگی دارد. به صورت کلی می توان گفت اگر درس فیزیک را اصلا بلد نیستید حدود 15 جلسه کلاس خصوصی برای یادگیری ان لازم است. اگر به صورت متوسط بلد هستید 5 تا 10 جلسه کلاس خصوصی فیزیک لازم دارید و اگر درس فیزیک را خودتان خوانده اید برای رفع اشکال و جمع بندی 3 تا 5 جلسه کلاس کفایت می کند. البته در هر کدام از حالتهای ذکر شده اگر بخواهید تمرین و مسئله حل کنید، تعداد جلسات و کلاسهای خصوصی بیشتری را می توانید برگزار نمائید. یکی دو روز قبل از امتحان فیزیک حتما یک جلسه برای رفع اشکال و جمع بندی برگزار نمائید.
چنانچه قصد دارید از جزوه های آموزشی و سوالات امتحانی فیزیک که به صورت رایگان در ایران مدرس ارائه شده است استفاده نمائید بر روی عبارت دانلود سوال و جروه فیزیک کلیک کنید و در نهایت اگر قصد دارید تست های کنکور فیزیک را به صورت رایگان دانلود نمائید، بر روی عبارت تست کنکور فیزیک و یا سوالات کنکوری فیزیک کلیک نمائید.
منبع: ایران مدرس


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی