ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

چگونه از تدریس خصوصی درس ریاضی درآمد بالایی کسب کنیم؟ - اگر قصد دارید از تدریس ریاضی درآمد خوبی بدست آورید ... اگر می خواهید در زمینه آموزش ریاضی فعالیت داشته باشید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.

چگونه از تدریس خصوصی ریاضی درآمد خوبی کسب کنیم؟

پارامترهای مهم و کلیدی برای موفقیت در تدریس ریاضی و کسب درآمد بالا

درس ریاضی یکی از دروس بسیار مهم در تمامی مقاطع است. به عنوان مثال شاید تقاضا برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی هم خیلی زیاد باشد ولی به هر حال در دوره ابتدایی تقاضای کمی برای اموزش زبان وجود دارد. درس ریاضی در هر مقطعی از جمله در مقطع دبستان، دبیرستان و متوسطه، دانشگاه و پیش دانشگاهی، کنکور، المپیاد و .... برای کلاسهای خصوصی متقاضی دارد. البته در هر زمینه ای که فعالیت داشته باشید، اگر یک مدرس خوب باشید در نهایت درآمد خوبی کسب خواهید کرد. ولی به هر حال نمی توان منکر این قضیه شد که ریاضی یکی از بهترین زمینه هایی است که به عنوان مدرس و معلم خصوصی می توانید در آن زمینه فعالیت داشته باشید. اگر می خواهید خوب تبلیغ کنید، برای جذب شاگرد در زمینه آموزش ریاضی و یا هر درس دیگری در اگهی در اینترنت و خصوصا در سایت ایران مدرس به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران را از دست ندهید. البته باید خودتان تبلیغات تدریس ریاضی در اینترنت را جدی بگیرید. بسیاری از مدرسین و یا افرادی که قصد دارند در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشند، چون ثبت اگهی تدریس در اینترنت و در همین سایت رایگان است آن را جدی نمی گیرند. مطمئن باشید ثبت آگهی تدریس در این وب سایت و یا هر سایت دیگری به نسبت آن که چقدر آن را جدی بگیرید برای شما جواب خواهد داد. افرادی که این روش را بسیار جدی می گیرند و به آن اعتقاد دارند حتی برای ثبت تبلیغات هزینه هم پرداخت می کنند و تبلیغات خودشان را ویژه می نمایند. بسیاری از مدرسینی که در ایران مدرس آگهی خودشان را ویژه کرده اند حتی بیش از 20 بار تبلیغات تدریس خودشان را به صورت ویژه تمدید کرده اند. پس اگر تبلیغات تدریس ریاضی را جدی بگیرید و برای نوشتن عنوان آگهی و متن آگهی وقت بگذارید و خصوصا متن آگهی را خوب بنویسید، مطمئن باشید به احتمال زیاد نتیجه خواهید گرفت. بعضی از مدرسین در عنوان آگهی یکی دو کلمه و در متن تبلیغ یکی دو جمله می نویسند و در ادامه انتظار دارند جواب هم بگیرند. برای مطالعه در زمینه نحوه خوب نوشتن تبلیغات تدریس ریاضی و جذب شاگرد از طریق آن مقاله نکات مهم برای افزایش بازدهی و تاثیر گذاری تبلیغات تدریس خصوصی یا 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را مطالعه نمائید.

از تدریس خصوصی ریاضی چه درآمدی می توان کسب کرد؟ اینکه از تدریس خصوصی ریاضی بتوانید چه درآمدی کسب کنید به عوامل مختلفی از جمله شهر محل زندگی شما، نحوه فعالیت شما برای جذب شاگرد، چگونگی ارائه درس توسط شما در جهت حفظ شاگردهایتان و .... بستگی دارد. ممکن است یک مدرس ریاضی 2 میلیون تومان در ماه بتواند درامد کسب کند و مدرس دیگری 5 میلیون تومان و حتی بیشتر. بهترین راهکار این است که درآمدی که خودتان تا تا به حال از تدریس خصوصی و تدریس ریاضی داشته اید را ملاک قرار دهید و سعی کنید هر ترم 10 تا 15 درصد درآمد خودتان را افزایش دهید. کار تدریس ریاضی مزیتی که دارد این است که مثل کارهای کارمندی نیست که کنترلی روی درآمد و حقوق دریافتی خودتان نداشته باشید. به وضوح اگر در زمینه های مختلفی خوب عمل کنید در نهایت درامد شما از کار تدریس بیشتر خواهد شد. به عنوان مثال اگر روی نحوه تدریس خودتان کار کنید و مسلط تر شوید و یا روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و شاگردهای بیشتری جذب کنید، در این حالت درامد شما به تدریج می تواند از کار تدریس بیشتر و بیشتر شود. بنابراین برای میزان درامدی که از کار تدریس ریاضی بدست می آورید سقفی قائل نشوید. نکته دیگر اینکه می توانید خودتان را کپی کنید و به این ترتیب بازهم بیشتر پول در بیاورید. در همین سایت (ایران مدرس) در کنترل پنل و در بخش فروشگاه می توانید جزواتی برای فروش ثبت نمائید و از این طریق هم درامد کسب کنید. یه به صورت دیگر با بعضی از موسسات که در زمینه تولید فیلم آموزشی تدریس ریاضی فعالیت دارند همکاری کنید و با تولید فیلم آموزش ریاضی به شکل دیگری هم درامد کسب کنید.
تدریس خصوصی ریاضی در چه مقطعی درآمد بیشتری دارد؟ اگر شما به صورت کامل و از ابتدایی تا دانشگاه بر درس ریاضی مسلط هستید بهتر است در متن اگهی تدریس خودتان بنویسید که در تمامی مقاطع ریاضی را تدریس می کنید. به صورت معمول هر چه درسی که قرار است تدریس شود سخت تر باشد و مقطع تحصیلی آن هم بالاتر باشد هزینه تدریس آن درس هم بیشتر خواهد شد. به عنوان مثال قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی مهندسی به نسبت هزینه کلاسهای خصوصی تدریس ریاضی متوسطه اول معمولا بالاتر است. یا نرخ کلاسهای خصوصی ریاضی کنکور به نسبت ریاضی متوسطه بیشتر است. ولی به هر حال این قاعده همیشه صادق نیست. در بسیاری از موارد یک معلم با سابقه اموزش و پرورش و یا یک دبیر خصوصی که در مقط ابتدایی یا متوسطه اول و دوم تدریس می کند ممکن است هزینه بالاتری را به نسبت شخصی که ریاضیات دانشگاهی تدریس می کند را برای کلاسهای خصوصی در نظر داشته باشد. به صورت کلی می توان گفت اگر بتوانید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی کنکور فعالیت داشته باشید (هر چند فعالیت در این زمینه راحت نیست و والدین دانش اموزان به دلیل حساسیت بالای کنکور خیلی سخت اعتماد می کنند) به نسبت تدریس ریاضی در سایر مقاطع درآمد بیشتری خواهید داشت. بعد از ان احتمالا فعالیت در زمینه آموزش ریاضی دانشگاه می تواند درامد خوبی برای شما داشته باشد. البته توجه داشته باشید که بهتر است در هر زمینه ای که مسلط تر هستید کار کنید و اگر ریاضی متوسطه را عالی درس می دهید همان را ادامه دهید.
نکات تکمیلی برای ثبت تبلیغات موفق تدریس ریاضی و فیزیک:
- برای آگهی تدریس خودتان کلمات کلیدی انتخاب کنید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر و سریعتر تبلیغ شما توسط گوگل کمک می کند و باعث می شود آگهی شما در صفحات آرشیوی ایران مدرس هم نمایش داده شود.
- با آگهی تدریس خودتان از سایت یا وبلاگ خودتان، از شبکه های اجتماعی، فرومها و انجمن ها و .... لینک بدهید. به این ترتیب اعتبار صفحه آگهی شما نزد گوگل افزایش خواهد یافت و بازدید بیشتری می گیرد.
- در صورت تمایل، آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید. آگهی های تدریس ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و در صفحات مقالات آموزشی و جزوه و سوال امتحانی و ... هم نمایش داده خواهد شد.

علاوه بر موفقیت در جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی، عوامل دیگری هم بر موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی و کسب درامد بالا از کار تدریس ریاضی موثر است. اگر می خواهید جزو مدرسین پردرآمد باشید و پول خوبی از تدریس ریاضی بدست آورید، باید بر دروس تدریسی خودتان کاملا مسلط باشید. هندسه، جبر، حسابان، دیفرانسیل، ریاضی دبیرستان، ریاضی دانشگاهی، ریاضی مهندسی، معادلات، محاسبات عددی و یا هر درس دیگری را که تدریس می کنید، در مرحله اول باید خودتان به صورت کامل بر آن مسلط باشید. هر چه میزان تسلط شما بر دروس تدریسی خودتان بیشتر باشد، در کار تدریس موفق تر خواهید بود و فن بیان شما هم بهتر خواهد شد. چون به جای اینکه حین تدریس ریاضی خودتان درگیر فهمیدن مطلب باشید، کلمات و اصطلاحات مناسبتری را انتخاب می کنید و مطالب را بهتر و در زمان کمتری ارائه خواهید کرد. در مرحله بعد، اگر می خواهید شاگردهای زیادی داشته باشید و واقعا از تدریس ریاضی درامد بالایی بدست آورید باید نتیجه گرفتن شاگردهایتان را در اولویت اول قرار دهید. سعی کنید روند برگزاری کلاسها، مطالبی که ارائه می کنید، تمریناتی که به شاگرداهایتان میدهید و راهنمایی ها و مشاوره های شما به گونه ای باشد که در نهایت شاگردهایتان نتیجه بگیرند و در امتحان ریاضی و یا کنکور ریاضی بهترین نتیجه را بگیرند. به این ترتیب هم ترمهای بعد برای تدریس سایر دروسشان با شما تماس می گیرند و هم شما را به دوستان و آشنایانشان معرفی خواهند کرد. برای موفقیت در تدریس ریاضی، تلاش کنید شاگردهایتان موفق شوند.
یکی از ویژگیهای برتر تدریس خصوصی ریاضی و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی این است که بسیار پرمتقاضی می باشد. همین الان در گوگل عبارت تدریس خصوصی را تایپ کنید و بعد از آن کلید اسپیس صفحه کلیدی را بزنید. خود گوگل یکی از عبارتهایی که به شما پیشنهاد می دهد، در کنار تدریس خصوصی زبان، که آن هم بسیار پرمتقاضی می باشد، عبارت تدریس خصوصی ریاضی است. گوگل معمولا عبارتهایی را پیشنهاد می دهد که بیشتر جستجو شده باشد. به عنوان یک مدرس اگر بتوانید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت داشته باشید، از این کار می توانید پول خوبی در بیاورید. البته باید رضایت شاگردهایتان را جلب کنید و در جذب شاگرد هم موفق باشید.
ریاضی و زبان دروسی هستند که در فصل تابستان هم متقاضی برای تدریس خصوصی آنها وجود دارد. با فعالیت در زمینه آموزش ریاضی ابتدایی، ریاضی متوسطه و دبیرستان، ریاضی دانشگاهی، زبان انگلیسی دبیرستان و دانشگاه، زبان فرانسه و آلمانی و سایر زبانهای خارجی می توانید درامد خوبی بدست آورید و در زمینه تدریس خصوصی موفق شوید. بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان در درس ریاضی اشکال دارند و اشکالات هم به صورت پایه ای و مفهومی می باشد و در کلاسهای مدرسه و دانشگاه قابل رفع کردن نیست. کلاسهای خصوصی ریاضی فرصت مناسبی برای یادگیری و آموزش بهتر درس ریاضی است. زبان انگلیسی هم در مقطع دبیرستان و دانشگاه و هم برای کنکور و موفقیت در کنکور درس مهمی است. در کلاسهای خصوصی زبان بهتر می توان این درس را یاد گرفت.
در سایت ایران مدرس بیش از 10000 مقاله آموزش در زمینه یادگیری بهتر ریاضی و سایر دروس (مطالعه کنید: 20 راهکار برای بیست شدن در درس ریاضی !)، مطاب دانلودی، جزوات آموزشی و تست کنکور (کلیک کنید: دانلود سوال و جزوه ریاضی)، حل تمرینات کتاب درسی ریاضی و سایر دروس و ... ارائه شده است. در صورتیکه آگهی تدریس ریاضی خودتان را ویژه کنید در کنار این مطالب آموزشی نیز تبلیغات شما نمایش داده شده و بازدهی آن بیشتر و بیشتر می گردد. آگهی تدریس ویژه مدرسین، در بخش کنکور سایت ایران مدرس هم نمایش داده خواهد شد (مشاهده کنید: سایت کنکور ایران مدرس). برای جذب شاگرد و افزایش تعداد شاگردهای خودتان و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس، فرصت درج اگهی در بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران را از دست ندهید. ایران مدرس از نظر گوگل هم بهینه است و با جستجوی عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی ریاضیات گسسته و ... ایران مدرس را در صفحه اول نتایج و در جایگاه اول تا سوم خواهید دید. به این ترتیب متقاضیان آموزش و تدریس خصوصی ریاضی به راحتی به سمت آگهی شما هدایت خواهند شد. تقاضا برای تدری خصوصی ریاضی به نسبت سایر دروس بالاتر است. با درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس به راحتی می توانید در زمینه آموزش ریاضی فعالیت داشته باشید و کسب درآمد نمائید.
در این بخش در زمینه موفقیت در تدریس ریاضی و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی ریاضی مطالبی ارائه می گردد. برای موفقیت در تدریس ریاضی و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی ریاضی موارد زیر را در نظر داشته باشید.

1- کلاسهای تدریس ریاضی خودتان را با کیفیت بالا برگزار نمائید. در کلاسهای تدریس ریاضی تنوع ایجاد کنید. نحوه تدریس را به گونه ای تنظیم کنید که کلاس خسته کننده نباشد. هم درس بدهید و هم تمرین حل کنید. بعضا از خود شاگردتان بخواهید تمرین یا مثالی را حل کند.

2- در کلاسهای تدریس ریاضی همزمان با ارائه درس ارزیابی هم داشته باشید. سوال بپرسید و میزان یادگیری شاگردهایتان را بسنجید. به انها تمرین بدهید و حل تمرینات را بررسی نمائید. اگر شاگرد شما درس ریاضی را خوب یاد نگرفته است در روند تدریس خودتان تغییری ایجاد کنید.

3- فقط تدریس نکنید. مشاوره بدهید و برای شاگردانتان برنامه ریزی کنید. کاملا پیگیر میزان پیشرفت انها باشید. دلسوزانه و متعهدانه برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان بکوشید. اگر روند پیشرفت مناسب نیست مسئولیت آن را بپذیرید و با ایجاد تغییر مناسب شرایط را بهبود ببخشید.


4- مدرسینی که در ایران مدرس آگهی تدریس ریاضی ویژه ثبت نموده اند بارها و بارها آگهی خودشان را تمدید کرده اند. برای جذب شاگرد، درج اگهی ویژه تدریس ریاضی در ایران مدرس مفید و موثر است.

5- ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نامی در زمینه تدریس ریاضی و سایر دروس دارد. با درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس از تدریس ریاضی درآمد کسب کنید.

6-برای موفقیت در تدریس ریاضی و جذب شاگرد بیشتر و کسب درآمد بالاتر باید آگهی تدریس ریاضی خودتان را خوب و موثر بنویسید.

7- برای مطالعه در زمینه نحوه درج آگهی تدریس ریاضی موثر و پربازده مقاله نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی یا آگهی تدریس خصوصی، نمونه متن تبلیغات تدریس خصوصی را مطالعه نمائید.

8- برای موفقیت در تدریس ریاضی و کسب درآمد بالا از آموزش ریاضی کیفیت کلاسهای تدریس خصوصی خودتان را بالا نگه دارید و بر درس ریاضی کاملا مسلط باشید. قبل از جلسات تدریس ریاضی سعی کنید که خودتان حتما بر مطلب مسلط باشید. اگر به جای بلد بودن مبحث بر آن مسلط باشید، در زمان کمتر مطلب بیشتری را با کیفیت بالاتر ارائه خواهید داد. به نظر می رسد که بهتر است بر روی چند درس متمرکز شوید و در انها به تسلط برسید. کسانی که تعداد زیادی درس را تدریس می کنند معمولا نمی توانند بر همه ی آنها مسلط شوند.
تدریس خصوصی ریاضیات
اکثر دانش آموزان و دانشجویان در زمینه آموزش و یادگیری ریاضی اشکال دارند و با درج تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی به راحتی می توانید شاگرد جذب نموده و درامد بالایی کسب کنید. درس ریاضی در تمامی مقاطع و حتی برای کنکور هم بسیار مهم است. اگر بتوانید در زمینه ریاضی کنکور فعالیت داشته باشید، درامد بسیار بهتری هم می توانید کسب کنید. البته برای ریاضی کنکور والدین سخت تر اعتماد می کنند و برای فعالیت در این زمینه باید رزومه بسیار خوبی داشته باشید و عملکرد عالی ارائه دهید.  تدریس خصوصی ریاضیات

منبع: ایران مدرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی