ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر در جستجوی کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی هستید ... اگر می خواهید با مشاهده لیست کامل مدرسین، دبیران، اساتید و معلمان فعال در زمینه تدریس خصوصی و آموزش با اگاهی کامل معلم خصوصی خودتان را انتخاب نمائید .... اگر می خواهید در تهران، کرج، اصفهان، مشهد و یا هر جای دیگر ایران با یک مدرس خوب و با تجربه کلاسهای خودتان را هماهنگ نمائید .... در هر صورت به سایت ایران مدرس مراجعه کنید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 97 حدود 18000 مدرس ثبت نامی دارد. برای مشاهده لیست مدرسین در ایران مدرس اینجا کلیک کنید. مدرسین ثبت نامی در سایت ایران مدرس رزومه کاملی برای خودشان ثبت نموده اند و همچنین قیمت کلاسهای خصوصی خودشان را هم ذکر نموده اند. با مشاهده لیست مدرسین در این وب سایت به راحتی می توانید برای هر درس و رشته ای مدرس مورد نظر خودتان را پیدا کنید.

انتخاب مدرس تدریس خصوصی از سایت ایران مدرس به نسبت اینکه بخواهید از موسسات و آموزشگاههای تدریس خصوصی مدرس بگیرید مزیتهای فراوانی دارد. در همین سایت با کلیک بر روی عبارت ارائه شده در بالا لیست کامل مدرسین را می توانید مشاهده نمائید. در این حالت مدرس خصوصی خودتان را از لیست کاملی از مدرسین انتخاب می کنید و انتخاب های زیادی دارید. مطلب دیگر اینکه خودتان کنترل کامل روی قضیه دارید و با مشاهده ویژگیهای مدرسین، سوابق کاری آنها، دروسی که تدریس می کنند، مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تدریس مدرس و .... مدرس مورد نظرتان را انتخاب می کنید. در حالتیکه با آموزشگاهها برای کلاسهای تدریس خصوصی هماهنگ کنید اطلاعاتی در مورد مدرسی که به شما معرفی می شود ندارید.

کلاسهای تدریس خصوصی فقط برای مقطع دانشگاه مفید نیست. در مقطع ابتدایی و متوسطه هم دانش اموزان در تهران و استان تهران می توانند از تجربه های مدرسین تدریس خصوصی با سابقه استفاده کنند و در درس و تحصیل پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشند. همانطور که می دانید، در سالهای اخیر داشتن معدل بالا برای موفقیت در کنکور هم ضروری شده است و درصدی از نتیجه کنکور را معدل دانش اموز تعیین می کند. با شرکت در کلاسهای خصوصی دانش اموزان هم می توانند معدل خودشان را افزایش دهند. نکته جالبی که وجود دارد این است که دانش آموزانی که با شرکت منظم در کلاسهای مدرسه و شرکت در جلسات تدریس خصوصی و خواندن درس و حل تمرین و مسئله در طول ترم توانسته اند معدل بالایی بدست آورند، علاوه بر اینکه معدل خوب آنها در کنکور تاثیر داده می شود، برای پاسخ دادن به تستهای کنکور و موفقیت در آزمون کنکور هم نصف راه را رفته اند. به این معنی که چون برای بدست آوردن معدل بالا خوب درس خوانده اند، درسها را یاد گرفته اند و برای موفق شدن در کنکور تنها کافی است روی تست زنی و تکنیکهای تست زنی کار کنند.

چگونه مدرس تدریس خصوصی ریاضی مناسبی انتخاب کنیم؟ برای انتخاب مدرس خصوصی ریاضی مناسب، بعد از کلیک بر روی لینک ارائه شده در بالا و مشاهده لیست مدرسین ریاضی، با توجه به عنوان آگهی مدرسین، بر روی آگهی تدریس مدرسینی که فکر می کنید برای شما مناسب تر هستند کلیک کنید. به این ترتیب جزئیات آگهی تدریس هر مدرس را مشاهده می کنید. در جزئیات اگهی تدریس مدرسین توضیحات کاملی از جمله سابقه کاری مدرس، دانشگاهها و مدارسی که تدریس کرده است، قیمتی که برای کلاسهای خصوصی در نظر دارد، مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل مدرس و .... ارائه شده است. در نهایت با توجه به توضیحات ارائه شده، می توانید با آگاهی کامل مدرس ریاضی مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. مدرسی را انتخاب کنید که سابقه کاری خوبی داشته باشد و از دانشگاه معتبری فارغ التحصیل شده باشد. اگر به توضیحات ارائه شده در اگهی های تدریس نمی توانید اعتماد کنید می توانید از مدرسین مدارک لازم را بخواهید.

زمان مناسب برای برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کی است؟ اینکه برای برگزاری کلاسهای خصوصی ریاضی چه زمانی مناسب است به عوامل مختلفی بستگی دارد. وضعیت تحصیلی و میزان بلد بودن شما در درس ریاضی چگونه است؟ چند جلسه در کلاسهای اصلی خودتان در مدرسه یا دانشگاه غیبت داشته اید؟ چقدر درس خوانده اید و چقدر اشکال دارید؟ و .... . بنابراین اگر می خواهید بدانید که چه زمانی برای شروع کلاسهای خصوصی ریاضی مناسب است باید به این سوالات پاسخ دهید. اگر در درس ریاضی اشکالات جزئی دارید، در کلاسهای مدرسه یا دانشگاه حاضر بوده اید و در طول ترم درس خوانده اید و در نتیجه تنها چند جلسه کلاس خصوصی ریاضی برای رفع اشکال برای شما کفایت می کند، برگزاری کلاسهای ریاضی در ایام امتحاناتد و ایام فرجه ها هم کفایت می کند. اتفاقا در این حالت برگزاری چند جلسه کلاس خصوصی در ایام امتحانات کامل مفید و موثر است. در حالت دیگر، اگر در درس ریاضی اشکالات پایه ای دارید و تعداد غیبت های شما زیاد است و درس را اصلا بلد نیستید، بهتر است هر چه زودتر استفاده از کلاسهای خصوصی ریاضی را شروع کنید. از همان اوایل ترم و یا اواسط ترم در کلاسهای خصوصی ریاضی شرکت کنید و درس بخوانید. اگر اشکالات زیادی دارید و درس را بلد نیستید موکول کردن کلاسهای خصوصی به ایام امتحانات ریسک کار را بیشتر کرده و ممکن است در امتحان ریاضی قبول نشوید.

در کلاسهای خصوصی زبان، علاوه بر آموزش بهتر مکالمه زبان انگلیسی، اگر قصد دارید گرامر و قواعد زبان را یاد بگیرید و یا برای امتحان زبان و المپیاد زبان آماده شوید و یا در کنکور زبان نتیجه خوبی بگیرید، در هر صورت، در هر کدام از این زمینه ها هم می توانید بهترین نتیجه را بگیرید. نکته مهم در مورد کلاسهای خصوصی زبان و جلسات تدریس خصوصی به صورت کلی این است که در این کلاسها زمان کافی برای یادگیری وجود دارد (البته اگر کلاسها را به موقع شروع کرده باشید و دقیقه 90 به فکر نیافتاده باشید) و می توانید هر مقدار که بخواهید کلاسها را ادامه دهید تا به نتیجه مورد نظر خودتان برسید. در ضمن، در کلاسهای زبان دقیقا تمرکز بر روی اشکالاتی خواهد بود که وجود دارد و هدف رفع کردن اشکالها و یادگیری بهتر با در نظر گرفتن شرایط و وضعیت تحصیلی خود شما است. در کلاسهای گروهی هم می توان زبان یا دروس دیگر را یاد گرفت. ولی در این کلاسها مطالب به صورت کلی آموزش داده می شود و مطالب ممکن است برای بعضی از افراد حاضر در کلاس مفید باشد و برای تعدادی دیگر نه. ممکن است یکی از همکلاسی های شما سوالی بپرسد که از نظر شما پیش پا افتاده است و وقت شما تلف شود. خلاصه اینکه کلاسهای گروهی به صورت تخصصی برای شما نیست و در آن مطالب به صورت کلی ارائه می گردد. در کلاسهای خصوصی زبان شما در هر بحثی که مشکل داشته باشید، آن بحث مورد توجه قرار می گیرد. اگر مطلبی را بلد باشید به مدرس خودتان می گویید که بلد هستید و از آن بحث رد خواهید شد. خلاصه اینکه بازدهی این کلاسها، به دلیل اینکه دقیقا منطبق بر اهداف و سطح تحصیلی شما است، خیلی بالاتر خواهد بود. در کلاسهای گروهی آموزش زبان و سایر دروس، شما خودتان را باید با کلاس هماهنگ کنید، در حالیکه در کلاسهای خصوصی زبان، کلاس و مدرس با شما و خواسته های شما هماهنگ خواهند شد. دانلود کتاب گرامر زبان

  • ۹۶/۱۰/۰۵
  • محمد محمدی

مدرسین تدریس خصوصی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی