ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

راهکارهای عالی برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. اگر سوال ( چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنم ) یا ( چگونه شاگرد جذب کنیم ) برای شما هم مطرح است، در این زمینه در وب سایت ایران مدرس توضیحات کاملی ارائه شده است. برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی می توانید با آموزشگاههای تدریس خصوصی تماس بگیرید و اعلام آمادگی کنید. راهکار دیگری که وجود دارد درج آگهی تدریس در روزنامه و یا چاپ تراکت و توزیع آن است. به شکل دیگر، می توانید در اینترنت و در سایتهای آگهی اینترنتی تبلیغات تدریس خودتان را ثبت نموده و به صورت مستقیم شاگرد جذب نمائید. یکی از سایتهایی که به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی و آموزش و تبلیغات تدریس فعالیت دارد، سایت ایران مدرس است. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نامی دارد. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد. در صورت، تمایل می توانید با پرداخت مبلغ مناسبی آگی تدریس خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را بیشتر و بیشتر کنید.
- به کار تدریس متعهد باشید و نتیجه گرفتن شاگردهایتان را کار خودتان بدانید و نه فقط ارائه درس را. همانطور که گفته شد کار یک مدرس و معلم خصوصی فقط به ارائه درس محدود نمی شود. درس در کلاسهای مدرسه و دانشگاه هم ارائه می شود. خوب تدریس کردن، تسلط بر درس و خوب بلد بودن مطالبی که ارائه می کنید کاملا مهم است ولی این فقط بخشی از کار است. کار یک معلم خصوصی مثل یک دبیر آموزش و پرورش و یا استاد حق التدریسی که در دانشگاه درس را ارائه می کند نیست. شما در دانشگاه هم که تدریس کنید، کافی است روی ارائه خوب درس تمرکز داشته باشید. در کلاسهای خصوصی والدین معمولا از مدرسین خصوصی انتظار پشتیبانی و حمایت و مشاوره را هم دارند. شما باید هم خوب تدریس کنید و هم شاگردهای خودتان را به سمت موفقیت هدایت نمائید.
- دروسی را تدریس کنید که خودتان به آن دروس علاقه دارید و در مدسه و دانشگاه خودتان نمرات خوبی گرفته اید. توجه به این نکته هم در موفقیت شما در کار تدریس و تدریس خصوصی بسیار مهم است. اگر دروسی را تدریس کنید که خودتان در آن دروس عملکرد خوبی داشته اید و به انها علاقه دارید مزایای فراوانی برای شما دارد. اولا از کار خودتان لذت می برید و در عین حال که درآمد کسب می کنید و درآمد بالایی هم خواهید داشت حین تدریس لذت هم خواهید برد. دوما آماده شدن برای کلاس های تدریس خصوصی برای شما راحت تر خواهد بود چرا که این درسها را خودتان خوب بلد هستید. سوما امکان این که در کلاس سوالی از شما پرسیده شود و شما بلد نباشید بسیار کم است چرا که خودتان قبلا این درسها را با نمره بسیار عالی پاس کرده اید. اگر از تدریس خصوصی عربی بیشتر از تدریس خصوصی شیمی لذت می برید (به عنوان مثال) بیشتر عربی تدریس کنید و یا اگر به زبان انگلیسی علاقه دارید بیشتر در زمینه تدریس زبان انگلیسی فعالیت داشته باشید.
- برای شاگردهایی که خودشان هم راضی هستند در هر بار مراجعه 1 و نیم جلسه و یا دو جلسه کلاس برگزار کنید. برای مدرسین تدریس خصوصی یکی از چالش هایی که وجود دارد زمانی است که در مسیر رسیدن به کلاس از دست می دهند. قبلا هم در این زمینه مطالبی ارائه شده است. به عنوان مثال یک روش برای اینکه زمان کمی از دست بدهید این است که کلاسهایی که به خودتان نزدیک تر هستند را قبول کنید. یا اگر در طول روز 4 کلاس دارید کلاسهایی که به هم نزدیک هستند را صبح و کلاسهای دیگر را بعد از ظهر برگزار کنید. روش دیگری هم که وجود دارد این است که در هر بار مراجعه 1 و نیم یا دو جلسه کلاس برگزار کنید. البته باید به اندازه کافی بین دو جلسه استراحت بدهید که بازدهی کلاس کم نشود.
- ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد و در نتیجه ثبت آگهی تدریس در آن به نسبت سایتهای آگهی عمومی مفیدتر و موثر تر است. تبلیغات شما در یک محیط کاملا آموزشی نمایش داده خواهد شد.
-در عنوان آگهی اسم مهمترین دروس تدریسی خودتان را هم بنویسید. البته در عنوان آگهی محدودیت کاراکتر وجود دارد و باید اسم مهمترین دروس را بنویسید. بعدا می توانید در متن آگهی خودتان اسم تک تک درسها را با جزئیات کامل ارائه کنید.

- متن آگهی هم خیلی مهم است. در ایران مدرس ماموریت ما این است که متقاضیان واقعی تدریس خصوصی را به سمت آگهی شما هدایت کنیم. حال اگر خودتان متن آگهی را خوب نوشته باشید تماس هم گرفته می شود در غیر اینصورت فقط آگهی شما را می بینند و صفحه را می بندند.

- برای تبلیغ تدریس ریاضی خودتان عکس خوبی هم انتخاب نمائید. یک عکس پرسنلی مرتب بسیار خوب است. بعضی از مدرسین عکسهای کلی ثبت می کنند. یک مدرس عکسی از خودش گذاشته بود با موهای نامرتب و آشفته. این خیلی مهم است. عکس خوب نباشد، اصلا ثبت نشود بهتر است.

درآمد کار تدریس ریاضی در ایام امتحانات حتی از مبلغ 10 میلیون تومان در ماه هم می تواند بیشتر شود. در این ایام تقاضا برای تدریس بسیار زیاد است و با جذب شاگردهای زیاد و نظم دادن به خودتان برای برگزاری تعداد کلاسهای بیشتر در طول روز می توانید درامد بسیار خوبی بدست آورید. در سایر ایام سال ممکن است درآمد شما کمی کم شود ولی به هر حال می توانید امیدوار باشید که به صورت متوسط درآمد 10 میلیون تومان و یا حتی بیشتر را از کار تدریس ریاضی بدست آورید. ممکن است در حال حاضر درآمد شما از کار تدریس همین مقدار و یا حتی بیشتر باشد. در این صورت بسیار خوب است و حتی شما هم می توانید درآمدهای بالتری بدست آورید. اما اگر در حال حاضر در زمینه تدریس ریاضی فعالیت دارید (و یا هر درس دیگری) و درآمد شما خیلی کمتر از مقدار ذکر شده است به تدریج می توانید درآمدتان را افزایش دهید و به این مقدار برسانید. راه حلی که وجود دارد این است. فرض کنید ترم قبل شما به صورت متوسط هر ماه حدود 3 میلیون تومان درآمد داشته اید. برای این ترم و یا ترم بعد برای خودتان هدفی تعیین کنید و سعی کنید آن را محقق نمائید. اگر درآمد شما از تدریس خصوصی ریاضی حدود 3 میلیون تومان در ماه بوده است یک مرتبه نخواهید درآمد خودتان را مثلا به ده میلیون تومان در ماه برسانید. چون ذهن شما آن را رد خواهد کرد. هر ترم 20 درصد درآمدتان را افزایش دهید. مثلا برای خودتان تعیین کنید که ترم بعد درآمد متوسط شما در هر ماه به 4 میلیون تومان در ماه برسد و راهکارهای تحقق آن را جستجو نموده و عملی کنید.
باید تمام تلاش خودتان را برای موفقیت شاگردتان به کار ببندید. در کنار آن، برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی هم تنها خوب تدریس کردن کافی نیست. باید سعی کنید شاگردهای بیشتری جذب کنید و قیمت خیلی پایینی برای کلاسها نگوئید. با ارائه تدریس عالی و موثر می توانید به تدریج قیمت کلاسها را افزایش دهید و درامد خودتان را بیشتر و بیشتر کنید. هر ترم حدود 10 درصد به درآمد خودتان اضافه کنید و درجا نزنید. برای رسیدن به درآمد های بالاتر برنامه داشته باشید و هر ترم هدف مالی برای خودتان در نظر بگیرید. در طول روز کلاسها را به گونه ای تنظیم کنید که خیلی به ترافیک نخورید و بتوانید تعداد کلاسهای بشتری برگزار نمائید. روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و سعی کنید به صورت مستقل و بدون کمک آموزشگاهها شاگرد جذب کنید تا درامد شما بیشتر و بیشتر شود. برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید.
- انواع راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و شاگردهای فعلی خودتان را حفظ کنید: برای اینکه در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک قوی عمل کنید و درآمد خوبی بدست آورید باید سعی کنید به صورت مداوم به اندازه کافی شاگرد داشته باشید. مسلما با افزایش تعداد شاگردهای شما درآمد شما هم افزایش پیدا خواهد کرد. البته اگر کار به جایی رسید که تقاضا برای کلاسهای خصوصی شما خیلی زیاد شد و نتوانستید همه را پوشش دهید وقت آن رسیده است کمی قیمتها را افزایش دهید و باید مواردی را قبول کنید که برای شما پربازده تر است و به لحاظ مکانی به شما نزدیکتر هستند. ولی به هر حال، در کار تدریس خصوصی یکی از عوامل و پارامترهای مهم و تاثیر گذار بر درامد شما این است که چه تعداد شاگرد دارید. می توانید با آموزشگاهها برای جذب شاگرد تماس بگیرید و یا در روزنامه و اینترنت (و در همین سایت: ایران مدرس) آگهی تدریس خودتان را درج نمائید و شاگرد خصوصی پیدا کند. می توانید روشهای خلاقانه ای برای خودتان داشته باشید. خلاصه جزوه هایی با اسم و شماره تماس خودتان تهیه کنید و به شاگردهایتان بدهید و یا در اینترنت و در همین سایت منتشر کنید. به شاگردهایتان کارت بدهید که به دوستانشان بدهند. برای خودتان سایت و وبلاگ داشته باشید و یا هر روس دیگری که می تواند مفید باشد را استفاده کنید. مطالعه مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی در این زمینه کاملا مفید است.
فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی برای کسب درآمد می تواند کاملا مفید و موثر باشد. تدریس خصوصی ریاضی متقاضی بالایی دارد و در تمامی مقاطع و همچنین برای کنکور و قبولی در امتحانات کاملا مهم است. بسیاری از درسهای دیگر تمرینات و مسائلی که دارند با استفاده از روابط ریاضی حل می شود. در کنکور رشته های ریاضی و تجربی درس ریاضی یکی از مهمترین دروس است. در مقطع دانشگاه هم اکثر دانشجویان درسهای ریاضی عمومی 1 و 2 را باید پاس کنند و دانشجویان رشته های فنی و مهندسی هم به میزان بیشتری با این درس سر و کار دارند. بنابراین ریاضی درس بسیار پرکاربردی است و متقاضیان زیادی برای تدریس دارد. با فعالیت موثر در زمینه جذب شاگرد و تسلط بر درس ریاضی می توانید در این زمینه موفق باشید و درآمد خوبی بدست آورید.  ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی ریاضی مانند تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی هندسه، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی جبر و احتمال، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی و .... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول نتایج و در جایگاه اول تا سوم قرار دارد. همین الان خودتان امتحان کنید. متقاضیان تدریس ریاضی به عنوان مثال عبارت تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه را در گوگل جستجو می کنند و ایران مدرس را در صدر نتایج مشاهده می کنند. در ادامه با کلیک بر روی آن به سمت آگهی شما هدایت خواهند شد. می توانید برای خودتان سایت یا وبلاگ هم بزنید ولی رسیدن به چنین جایگاهی در نتایج جستجوی گوگل کار آسانی نیست. در هر صورت داشتن سایت یا وبلاگ هم خوب است. اگر در ایران مدرس تبلیغات تدریس ریاضی ویژه درج کنید می توانید به سایت یا وبلاگ خودتان هم لینک بدهید و آن را معرفی نمائید.


تسلط بر دروس تدریسی و جلسه اول کلاس: در کلاسهای تدریس خصوصی سعی کنید در حداقل زمان بیشترین مقدار مطلب را ارائه کنید. این اتفاق وقتی می افتد که خودتان بر درس کاملا مسلط باشید. جزوه کلاسی بهترین منبع برای استفاده در کلاسهای تدریس خصوصی است. چون در این کلاسها هدف آمادگی برای امتحان است (معمولا) بهتر است از همان جزوه خود دانش آموز یا دانشجو استفاده کنید. همانطور که گفته شد سعی کنید با تسلط کامل در کلاس درس حاضر شوید. خصوصا جلسه اول تدریس بسیار مهم است. در جلسه اول تدریس شما ارزیابی خواهید شد. اگر بهترین مدرس شهر هم باشید در صورتیکه در جلسه اول نتوانید سوالی را پاسخ دهید (ممکن است در آن لحظه راه حل به فکر شما نرسد یا به هر دلیل دیگری) به احتمال زیاد کلاسها کنسل خواهد شد. بسیاری از والدین روی معلم خصوصی فرزندانشان بسیار حساس هستند و خصوصا جلسه اول با حساسیت بالا کلاس را دنبال می کنند. در جلسه اول باید کلاس را کنترل کنید. اگر سوالی پرسیده شد و جواب را در آن لحظه ندانستید، سعی نکنید روی راه حل فکر کنید و شاگرد شما منتظر بماند در حالیکه شما در تلاش هستید حواب را پیدا کنید. سراغ بحث دیگری بروید. بگویید که حالا این را بعدا بررسی خواهیم کرد. هدف سرکار گذاشتن شاگردتان نیست. به هر حال شما باید جلسه را مدیریت کنید و هیچ نشانی از ضعف نداشته باشید. محکم و بلند تدریس کنید. مباحثی را که مسلط هستید از جنبه های مختلف توضیح دهید. مفهومی و عمقی درس را ارائه کنید و جلسه اول میخ را محکم بکوبید. هدف این است که در جلسه اول مسلط خودتان را نشان دهید. البته سعی کنید مسلط باشید و به صورت واقعی کلاسها شما مفید باشد. مواردی که گفته شد به این خاطر است که به خاطر پاسخ ندادن شما به یک سوال کوچک که ممکن است در آن لحظه جواب به ذهنتان نرسد کلاسها کنسل نشود. - حتما بخوانید: چگونه خوب تدریس کنیم؟
نکات مهم برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی: برای شروع و گسترش فعالیت خودتان در زمینه تدریس خصوصی در ادامه نکات مهمی گفته می شود. در قدم اول اگر به کار تدریس خصوصی علاقه دارید در این زمینه فعالیت کنید. اگر تدریس را دوست دارید و از آن لذت می برید در نهایت در ان موفق هم خواهید بود. ممکن است شخصی بیشتر از انکه به کارهای آموزشی و تدریس علاقه داشته باشد از فعالیت در زمینه کارهای پژوهشی بیشتر لذت ببرد و یا کارهای صنعتی را بیشتر دوست داشته باشد. ممکن است شخصی کلا با درس و دانشگاه میانه خوبی نداشته باشد و از سر اجبار و بیکاری بخواهد به سمت تدریس روی بیاورد. در این حالتها کار تدریس خصوصی برای شما مناسب نیست و بهتر است کاری را انجام دهید که به آن علاقه دارید. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که دروسی را تدریس کنید که خودتان در دوران دانشجویی و دانش اموزی در آن دروس خوب بوده اید و یا اگر در حال حاضر دانشجو هستید در آن دروس عملکرد خوبی دارید. دروسی را تدریس کنید که بیشتر به آنها علاقه دارید.
علاوه بر انتخاب روش یا روشهای مناسب جذب شاگرد، برای موفقیت در تدریس خصوصی باید موارد دیگری را هم در نظر داشته باشید. نکته بسیار مهم برای موفق شدن در کار تدریس و خوب پول درآوردن از تدریس خصوصی این است که بتوانید شاگردهای خودتان را حفظ کنید. مطالعه این مقاله در این زمینه مفید است. برای حفظ شاگردهایتان باید به کار تدریس متعهد باشید و از همان جلسه اول خوب و بلکه عالی تدریس کنید. برای عالی تدریس کردن باید بر دروس تدریسی خودتان کاملا مسلط باشید. اگر درس ریاضی را بهتر از فیزیک تدریس می کنید سعی کنید بیشتر در زمینه تدریس ریاضی فعالیت داشته باشید. به هر حال دروسی را تدریس کنید که خودتان بیشتر به آن دروس علاقه دارید و عملکرد شما هم بهتر خواهد شد. تلاش کنید شاگردهای خودتان را به هر ترتیبی که هست به نتیجه برسانید. برای بسیاری از دانش اموزان و دانشجویان و والدین آنها کلاس خصوصی اخرین انتخاب است و برای نتیجه گرفتن خیلی روی آن حساب می کنند. البته کلاسهایی که به صورت رفع اشکالی و در قالب یکی دو جلسه در ایام امتحانات برگزار می شود خیلی در کنترل شما نیست. اما اگر برای شاگردهایتان در طول ترم جلسات تدریس خصوصی زیادی برگزار کرده اید، در این حالت مسئولیت 100 درصدی نتیجه گرفتن شاگردهایتان را باید به عهده بگیرید. برای موفق شدن در تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از تدریس این بهترین روش است. باید برای هر کدام از شاگردهایتان برنامه خاص خودش را داشته باشید. اگر شاگردهای شما درس نمی خوانند باید آنها را وادار به درس خواندن کنید. برای انها برنامه ریزی کنید و مشاوره بدهید. از والدین شاگردهایتان کمک بگیرید و فقط به یک هدف فکر کنید و آن موفقیت و نتیجه گرفتن شاگردهایتان است. برای خوب پول دراوردن از تدریس خصوصی بهترین راهکار این است که تمام شاگردهای شما نتیجه بگیرند. به این ترتیب ترمهای بعد همین شاگردهایتان دوباره با شما تماس خواهند گرفت و حتی اگر درس خودشان تمام شود افراد دیگری را به شما معرفی خواهند کرد. با روشهای مختلف جذب شاگرد، شاگردهای جدید هم پیدا خواهید کرد و در نهایت درامد بسیار خوبی از تدریس خصوصی بدست خواهید آورد.

آیا همکاری با آموزشگاهها برای کسب درآمد از تدریس بهتر از ثبت آگهی در ایران مدرس نیست؟ خیر. برای کسب درامد از تدریس خصوصی می توانید با آموزشگاهها همکاری کنید ولی برای کسب درآمد بالا خیر. وقتی با آموزشگاههای تدریس خصوصی کار می کنید (البته در اول راه و در شروع تدریس خصوصی همکاری با آموزشگاهها هم خوب است) قیمتهای کلاسهای خصوصی را آموزشگاه تعیین می کند و نه خود شما. آموزشگاهها برای جذب شاگرد بیشتر معمولا قیمتها را پایین و رقابتی اعلام می کنند. در نتیجه سقف درآمد شما از تدریس خصوصی توسط آموزشگاه تعیین می شود. همکاری با آموزشگاه ها هم می تواند یکی از روشهای جذب شاگرد باشد ولی بهترین روش نیست. وقتی با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی همکاری می کنید هر جلسه 30 یا 40 درصد مبلغ حق التدریس را باید به انها بدهید. یعنی در طول یک ترم اگر 20 میلیون تومان از تدریس درامد داشته باشید (به عنوان مثال) 6 تا 8 میلیون تومان ان را باید به آموزشگاه بدهید. یعنی اگر برای هر جلسه تدریس 50 هزار تومان دریافت کنید، از 400 جلسه ای که کلاس برگزار کرده اید 120 تا 160 جلسه ان را رایگان کار کرده اید. چنانچه در طول یک ترم (6 ماه) هر ماه آگهی خودتان را در ایران مدرس 7 ستاره ویژه کنید و آگهی شما در بهترین مکان سایت هم نمایش داده شود، هزینه آگهی تدریس ویژه شما 1 میلیون تومان هم نخواهد شد و در ضمن درآمد شما می تواند از 20 میلیون تومانی که به عنوان مثال ذکر شد هم می تواند بیشتر شود چرا که قیمت کلاسهای خصوصی را خودتان تعیین می کنید و اگر خوب تدریس کنید می توانید برای هر جلسه مبلغ بالاتری را درخواست کنید. وقتی شاگردی را از طریق آموزشگاه جذب می کنید، اگر خوب هم تدریس کنید، همان شاگرد ترم بعد دوباره با آموزشگاه تماس خواهد گرفت و ممکن است مدرس دیگری معرفی شود. اگر خودتان شاگرد جذب کرده باشید (از طریق تبلیغات تدریس خصوصی) در صورت موفقیت در امتحان و رضایت از کلاس شما، همان شاگرد ترم بعد با خودتان تماس خواهد گرفت. اگر در حال حاضر در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید و می خواهید درامد خودتان را از کار تدریس افزایش دهید و یا قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت خودتان را شروع کنید و درامد کسب کنید، در هر صورت موارد زیر می تواند مفید و موثر باشد.

گر فکر می کنید که با ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس نمی توان شاگرد جذب کرد باید بگوییم که تعداد زیادی از مدرسینی که به صورت جدی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان و سایر دروس فعالیت دارند بارها و بارها آگهی تدریس خودشان را در ایران مدرس تمدید نموده اند و برای ویژه کردن آگهی خودشان چندین بار (بعضی از مدرسین بیش از 20 بار) هزینه پرداخت کرده اند. فکر می کنید اگر این مدرسین نمی توانستند شاگرد جذب کنند دوباره برای تمدید آگهی تدریس خودشان و ویژه کردن دوباره آن هزینه می کردند؟! ثبت آگهی تدریس زبان در ایران مدرس بهترین روش برای جذب شاگرد و کسب درآمد از آموزش خصوصی زبان می باشد. برای فعالیت در زمینه آموزش زبان می توانید با آموزشگاههای زبان هم تماس بگیرید. اشکال این کار این است که اولا معلوم نیست آموزشگاه زبان کی به شما اعتماد خواهد کرد و آیا اصلا به شما شاگرد معرفی خواهد کرد یا نه. ثانیا هر جلسه باید 30 تا 40 درصد مبلغ حق التدریس را به آموزشگاه پرداخت کنید. ثالثا قیمت کلاسهای خصوصی در این روش توسط اموزشگاه تعیین می شود و آموزشگاهها برای جذب شاگرد بیشتر معمولا قیمتها را پایین نگه می دارند. بنابراین از طریق همکاری با آموزشگاههای زبان هیچ وقت نمی توانید درامد خوبی از تدریس زبان کسب کنید. بهترین راهکار این است که خودتان اگهی تدریس ثبت نموده و به صورت مستقل شاگرد جذب نمائید. مطالعه نمائید: چگونه در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت کنیم و درآمد کسب نمائیم؟


1- اگر می خواهید در بلند مدت درامد خوبی از تدریس خصوصی بدست آورید باید خوب و حتی عالی تدریس کنید به نحوی که شاگردهایی که الان دارید ترمهای بعد هم با شما تماس بگیرند. اگر هر ترم بخواهید شاگردهای جدیدی جذب کنید، کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی سخت خواهد شد. چون هر ترم ممکن است به اندازه کافی شاگرد نداشته باشید. اما اگر خوب تدریس کنید و شاگردهای قبلی شما دوباره با شما تماس بگیرند، در این صورت همیشه به اندازه کافی شاگرد خواهید داشت و درآمد خوبی از تدریس کسب خواهید کرد.

2- اگر نحوه تدریس شما و برنامه ریزی ای که برای شاگردهایتان انجام می دهید و همچنین مشاوره هایی که در کلاسهای خصوصی به آنها می دهید باعث نتیجه گرفتن شاگردانتان شود، ترمهای بعد هم با شما تماس می گیرند و درامد شما از تدریس افزایش می یابد. تنها یک هدف داشته باشید و آن هم نتیجه گرفتن شاگردهایتان به هر نحو و به هر صورت ممکن باشد.

3- برای کسب درامد از تدریس و یا افزایش درامد خودتان از کار تدریس خصوصی باید به کار تدریس متعهد باشید و نتیجه گرفتن شاگردهایتان برایتان در اولویت اول باشد. با موفق شدن شاگردهایتان شما هم در تدریس موفق خواهید بود.

4- به گونه ای در زمینه تدریس فعالیت کنید که انگار به شاگردهایتان تضمین قبولی داده اید. حتی اگر در واقع به آنها تضمین نداده اید پیش خودتان این ذهنیت را داشته باشید و عالی تدریس کنید. تعدادی از مدرسین از همان ابتدای کار قول تضمینی بودن کلاسها را می دهند و اگر شاگرد انها نتیجه نگیرد مبلغی دریافت نمی کنند. ممکن است شما هم این کار را انجام دهید و یا نه. در هر صورت، پیش خودتان فرض کنید که کلاسهای شما تضمینی هستند و با تمام وجود برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان تلاش کنید.

5- ارتباط نزدیکی با شاگردهای خودتان داشته باشید. به گونه ای که روی شما بتوانند برای مشاوره و بیان دغدغه هایشان حساب کنند. با ایجاد یک رابطه دوستانه در کار تدریس موفق تر خواهید بود و درآمد بیشتری هم بدست خواهید آورد.

6- کلاسهای نیمه خصوصی برگزار نمائید. در کلاسهای نیمه خصوصی معمولا دو یا سه نفر از شاگردهایتان حضور دارند. این کلاسها هم برای متقاضیان تدریس خصوصی به صرفه تر است و هم شما هم به ازای ساعت کاری مشخص مبلغ بیشتری دریافت می کنید. مثلا اگر کلاس تک نفره و خصوصی را با هزینه 50 هزار تومان برگزار می کنید، همان کلاس را برای دو نفر می توانید 70 تومان برگزار کنید. هم درامد شما بیشتر می شود و هم شاگردهای شما هر کدام مبلغ کمتری (35 هزار تومان) را پرداخت می نمایند.

7- دروسی را تدریس کنید که متقاضی بیشتری دارد. به عنوان مثال تدریس خصوصی ریاضی، تدریس زبان، فیزیک، شیمی و ... تعداد متقاضیان بالاتری دارد. با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس پرمتقاضی احتمال جذب شاگرد و کسب درآمد شما از کار تدریس بیشتر خواهد شد. البته ممکن است شما بعضی از دروس تخصصی رشته خودتان را تدریس کنید که افراد کمتری قادر به تدریس آنها هستند و به این ترتیب هم از کار تدریس پول خوبی در بیاورید.

8- دروس سطح بالاتر و یا دروس کنکوری را تدریس کنید. دروسی که تدریس کردن آن برای همه ممکن نیست مانند دروس دانشگاهی و نرم افزارهای خاص و .... هزینه تدریس بالاتری دارد. با فعالیت در زمینه این دروس هم می توانید درامد خودتان را بیشتر و بیشتر کنید. در ضمن فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس کنکوری هم درامد بسیار خوبی دارد. البته برای فعالیت در زمینه آموزش دروس کنکوری باید در این زمینه سابقه خوبی داشته باشید تا دانش اموزان و والدین آنها برای مسئله مهمی مانند کنکور بتوانند به شما اعتماد کنند.
کار تدریس خصوصی می تواند یک کار پردرآمد برای شما باشد. البته اگر در این زمینه خوب عمل کنید. به تمام حرفه های دیگر هم که نگاه کنید، افرادی را می بینید که درآمد های بالایی کسب می کنند و در عین حال در همان حرفه افرادی از بد بودن اوضاع می نالند. بنابراین اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید، اینکه بتوانید درآمد خیلی خوبی بدست آورید و یا در حد معمولی باقی بمانید به خودتان بستگی دارد. در هر کار و شغلی درآمد های خوب را افرادی بدست می آورند که در مرحله اول به کار خودشان علاقه دارند و در مراحل بعدی به بهترین شکل خدمات خودشان را ارائه می دهند. این افراد به کار و شغل خودشان متعهد هستند و سعی می کنند مشتریان را همواره راضی نگه دارند. اگر شما هم قصد دارید از کار تدریس  درامد خوب و عالی ای کسب نمائید، در مرحله اول باید به تدریس علاقه داشته باشید. اگر به کار تدریس علاقه ندارید و یا از آن خوشتان نمی آید از سر ناچاری به این کار روی نیاورید. کارهای دیگری مطابق با علاقه خودتان را می توانید پیدا کنید. در مرحله بعد سعی کنید در کار تدریس عالی عمل کنید تا درآمد عالی داشته باشید. کلاسهای با کیفیت و پرمحتوا داشته باشید و به نتیجه گرفتن و قبولی شاگردانتان فکر کنید. اگر شاگردهایتان موفق عمل کنند شما هم موفق شده و درآمد خوبی خواهید داشت.





منبع: ایران مدرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی