ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش مطالبی در زمینه درآمد تدریس ریاضی و نحوه جذب شاگرد برای کسب درآمد از کار تدریس و .... ارائه می گردد.

برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی هم راهکارهای زیادی وجود دارد که در مقاله چگونه برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی ریاضی خوب تبلیغ کنیم؟ در این زمینه توضیحات کاملی ارائه شده است. می توانید با آموزشگاههای تدریس خصوصی در ارتباط باشید و یا در سایت های تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند www.iranmodares.com و یا سایت www.tadris-riazi.com یا سایت www.irankonkur.com آگهی خودتان را ثبت کنید و شاگرد جذب نمائید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است و سایت تدریس ریاضی هم به صورت تخصصی در زمینه آگهی و تبلیغات تدریس ریاضی فعالیت دارد. سایت ایران کنکور هم برای درج اگهی تدریس ریاضی کنکور کاملا مناسب است. علاوه بر سایتهای ذکر شده در سایتهای آگهی عمومی مانند سایت www.soodiran.com هم می توانید آگهی خودتان را درج کرده و برای جذب شاگرد در زمینه تدریس ریاضی اقدام نمائید. ثبت تبلیغات در اینترنت و در سایتهای آگهی اینترنتی برای جذب شاگرد کاملا مفید است. تبلیغات شما در کل کشور دیده خواهد شد و نه تنها در شهر محل سکونت خودتان بلکه از کل ایران به صورت انلاین می توانید شاگرد جذب کنید. ریاضی یکی از دروس مهم است و برای کلاس خصوصی متقاضیان زیادی دارد. با فعالیت در این زمینه به راحتی می توانید درامد خوبی بدست آورید. البته خودتان هم باید بر درس مسلط باشید و در کلاسها خوب و موفق ظاهر شوید.


این مقاله عالی را از دست ندهید: درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی



iranmodares


اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت داشته باشید و درآمد خوبی کسب کنید به عنوان یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار باید در مرحله اول تعداد شاگردهای بالایی جذب کنید. هر چه تعداد شاگردهایی که جذب می کنید بیشتر باشد و کلاسهای مفید تری برای آنها برگزار کنید در نهایت درامد بیشتری بدست خواهید آورد. روشهای بسیار زیادی برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی وجود دارد. اکثر مدرسین سعی می کنند با تماس با آموزشگاهها بتوانند برای خودشان شاگرد پیدا کنند. برای شروع کار روش بدی نیستولی روشهای بهتری هم وجود دارد. خصوصا اگر در زمینه تدریس ریاضی و کار تدریس تجربه زیادی ندارید شروع کردن کار از طریق آموزشگاهها بهتر از روشهای دیگر است.  البته اکثر مدرسین به دلیل اینکه از هزینه کردن می ترسند، همین روش را برای همیشه ادامه می دهند. روشهای دیگری وجود دارد که ممکن است برای استفاده از آنها ممکن است لازم باشد هزینه کنید ولی در عوض درامد بالاتری هم خواهید داشت. به عنوان مثال می توانید در روزنامه و بخش نیازمندیهای روزنامه تبلیغ ثبت کنید. در ایام امتحانات این روش جواب می دهد ولی در ایام دیگر ممکن است جواب دهد و یا ندهد. وقتی با آموزشگاهها کار می کنید نگران از دست رفتن پول خودتان نیستید ولی به هر حال آموزشگاهها هر جلسه 30 یا 40 درصد مبلغ حق التدریس را برای خودشان بر می دارند.

کسب درآمد از تدریس خصوصی ریاضی

درامد کار تدریس  به نسبت بسیاری از کارهای دیگر بالاتر و بهتر است. البته برای کسب درامد بالا از تدریس باید مواردی را رعایت نمائید. در مرحله اول باید بتوانید شاگرد جذب کنید. تا شاگردی نباشد، درآمدی هم در کار نیست. درآمد تدریس خصوصی فیزیک، ریاضی، زبان و شیمی و سایر دروس حد بالایی ندارد. بسیاری از مدرسین از تدریس خصوصی درآمدهایی کسب می کنند که در سطح کارهای بسیار پردرآمد ایران قرار می گیرد. برای کسب درآمد بالا از کار تدریس و موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی باید به تدریس علاقه داشته باشید. اگر به کار تدریس علاقه ندارید از سر اجبار به این کار روی نیاورید. چون در نهایت آن را ول خواهید کرد. برای موفقیت در هر کاری عشق و علاقه به آن کار لازم است. حداقل باید به دروس تدریسی خودتان علاقه مند باشید. برای کسب درآمد بالا از تدریس باید خوب تدریس کنید. باید کاملا بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید. به هر میزان که بهتر تدریس کنید و بر دروس تدریسی خودتان مسلط تر باشید، درامد شما هم افزایش پیدا می کند.


چه افرادی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی مناسب هستند؟ در این زمینه در بخشهای قبل هم به صورت مفصل توضیحاتی ارائه شده است. در مرحله اول افرادی که به ریاضی علاقه دارند و از تدریس و یادگیری آن لذت می برند برای فعالیت در این زمینه مناسب تر هستند. در ضمن افرادی که قصد دارند در زمینه آموزش ریاضی فعالیت کنند باید توانایی کافی در این زمینه داشته باشند. البته این دو عامل جدا از هم نیستند. معمولا وقتی شما از درسی خوشتان می آید آن درس را خوب بلد هستید. برای فعالیت در زمینه تدریس و تدریس خصوصی به صورت کلی داشتن فن بیان خوب لازم است. البته اشتیاق برای تدریس و تسلط بر درس باعث می شود فن بیان خوبی هم داشته باشید. وقتی شما مطلبی را بسیار خوب بلد هستیدو از هر جنبه ای بر ان احاطه دارید و در کنار آن از آموزش دادن آن لذت می برید، در این حالت فرد یا افراد حاضر در کلاس از نحوه تدریس شما لذت خواهند برد.


  • ۹۶/۱۰/۱۷
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی