ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر در جستجوی بهترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در کل ایران هستید به سایت ایران مدرس مراجعه نمائید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و تا سال 97 نزدیک به 18000 مدرس ثبت نامی دارد. این وب سایت به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد و به همین دلیل برای عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و .... از نظر گوگل بهینه است و وقتی چنین عبارتهایی را در گوگل جستجو می کنید ایران مدرس را در نتایج جستجو در صفحه اول گوگل خواهید دید. در نتیجه متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت آگهی و تبلیغات تدریس شما هدایت می شوند. در سایت ایران مدرس مقالات متعددی در زمینه نحوه ثبت آگهی تدریس پربازده، موفق و موثر ارائه شده است که می توانید به عنوان مثال مقاله نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر یا 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را مطالعه نمائید.

ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس کاملا رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید. در این وب سایت بیش از 10000 جزوه آموزشی درسی و کنکور، نمونه سوالات امتحانی، کتاب آموزشی، مقالات آموزشی در زمینه نحوه مطالعه دروس و موفقیت در تحصیلی و چگونکی آموزش بهتر درسهای مختلف، تست کنکور و سوالات کنکوری از کارشناسی تا دکتری و .... ارائه شده است. در صورتیکه آگهی و تبلیغات تدریس شما ویژه باشد در کنار این مطالب آموزشی هم آگهی شما به تناشب نمایش داده خواهد شد. به عنوان مثال اگر در زمینه تدریس ریاضی فعالیت دارید آگهی تدریس ویژه شما در کنار جزوات آموزشی و سوالات امتحانی ریاضی هم نمایش داده خواهد شد و این علاوه بر صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی خواهد بود.

در سایت ایران مدرس به عنوان قدیمی ترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران امکانات متنوعی برای مدرسین در نظر گرفته شده است. می توانید برای دروس تدریسی خودتان خلاصه جزوه ثبت کنید و بازدید صفحه آگهی شما از این طریق بیشتر خواهد شد. می توانید در ایران مدرس وبلاگ داشته باشید و یا کتابهای آموزشی مد نظر خودتان را معرفی کنید. این امکان فراهم شده است که شاگردهای شما نظرات مثبت خودشان را برای شما ثبت کنند و در نتیجه بازدهی آگهی شما از این طریق هم افزایش می یابد. اگر می خواهید در تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد موفق باشید مطالعه مقاله عوامل موثر بر تبلیغات اینترنتی رایگان پربیننده هم مفید است. در ضمن، می توانید آگهی خودتان را در سایتهای  www.tadris-riazi.com و یا سایت www.irankonkur.com هم درج کنید و برای جذب شاگرد بازدهی آگهی های خودتان را افزایش دهید. بسیاری از مدرسینی که در ایران مدرس تبلیغات تدریس ثبت نموده اند بارها و بارها آگهی خودشان را ویژه کرده اند و این نشان دهنده موثر بودن ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس است. برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی فرصت درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس را از دست ندهید. با توجه به مجموعه شرایط ذکر شده می توان گفت که ایران مدرس بهترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در کل ایران است. همین الان عبارت "جذب شاگرد خصوصی" را در گوگل جستجو کنید و با چشم های بسته بر روی اولین لینک کلیک نمائید. ئارد ایران مدرس خواهید شد. از نظر گوگل هم بهترین سایت برای جذب شاگرد ایران مدرس است. التبه حتما باید روی آگهی تدریس خودتان کار کنید و آن را خوب بنویسید. اینکه چقدر نتیجه می گیرید به این بستگی دارد که تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد را چقدر جدی گرفته اید.

چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم (15 راهکار جذب شاگرد)

www.iranmodares.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی