ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر در جستجوی بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد هستید .... اگر می خواهید با درج اگهی تدریس در یک سایت معتبر، پربازدید و پربیننده شاگردهای بسیاری را جذب کنید و درآمد خوبی بدست آورید .... اگر به کار تدریس علاقه دارید و قصد دارید به صورت مستقیم و بدون واسطه شاگرد جذب نمائید .... در هر صورت تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را در سایت ایران مدرس www.IranModares.com ثبت کنید. ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد است. در گوگل عبارتهایی مانند پیدا کردن شاگرد خصوصی، جذب شاگرد خصوصی و .... را جستجو کنید. خواهید دید که ایران مدرس در صفحه اول جستجوی گوگل و در صدر نتایج قرار دارد. برای مطالعه بیشتر در زمینه جذب شاگرد مقاله چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم (15 راهکار جذب شاگرد) را مطالعه نمائید.

ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی و .... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد. بنابراین در صورتیکه آگهی خودتان را در این سایت ثبت کنید متقاضیان تدریس خصوصی از طریق جستجو در گوگل به راحتی به سمت تبلیغ شما هدایت می شوند. در ایران مدرس به صورت رایگان می توانید آگهی خودتان را درج نمائید. البته در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کرده و بازدهی و بازدید آن را افزایش دهید.

مزیتی که سایت ایران مدرس دارد این است که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد. اگر در سایتهای عمومی تبلیغات اینترنتی آگهی درج کنید تبلیغ شما بین هزاران آگهی با موضوعات مختلف گم خواهد شد و اصلا دیده نمی شود. تخصصی بودن سایت ایران مدرس باعث شده است که به بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد تبدیل گردد. در صورتیکه آگهی خودتان را ویژه کنید علاوه بر صفحه اصلی سایت، در بخش تدریس خصوصی http://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php هم تبلیغ شما بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهد شد. آگهی های تدریس ویژه به تناسب موضوع در کنار هزاران جزوه آموزشی، سوال امتحانی، تست کنکور و ... و همچنین در بخش کنکور ایران مدرس http://konkoor.iranmodares.com/ هم نمایش داده می شوند. نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که آگهی خودتان را خوب بنویسید. در ایران مدرس تبلیغات تدریس شما دیده خواهد شد. در ادامه اگر آگهی خودتان را خوب و قانع کننده نوشته باشید در جذب شاگرد هم موفق خواهید شد. مطالعه مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده در این زمینه کاملا ضروری است. برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی فرصت ثبت آگهی در ایران مدرس به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران را از دست ندهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی