ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

چگونه در زمینه تدریس خصوصی فعالیت خود را شروع کنیم و درآمد کسب نمائیم؟ - برای شروع فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی یک راهکار عالی که وجود دارد این است که در سایت ایران مدرس www.iranmodares.com آگهی و تبلیغات خودتان را ثبت کنید. به این ترتیب تبلیغ شما در معرض دید هزاران بازدید کننده متقاضی واقعی تدریس خصوصی قرار می گیرد. فرقی که سایت ایران مدرس با سایتهای دیگر تبلیغاتی دارد این است که این وب سایت به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارد. در ایران مدرس محیطی کاملا آموزشی فراهم شده است و می توان به جرات گفت اکثر افرادی که به این وب سایت سر می زنند مدرس و معلم خصوصی و یا شاگردهای متقاضی کلاسهای خصوصی می باشند. در صورتیکه در ایران مدرس برای جذب شاگرد آگهی بدهید تبلیغ شما در یک محیط کاملا آموزشی قرار گرفته و باعث می شود آگهی شما توسط افرادی دیده شود که واقعا متقاضی تدریس هستند. در ایران مدرس می توانید در زمینه تدریس خصوصی کنکور، تدریس خصوصی ریاضی یا فیزیک، تدریس زبان انگلیسی، تدریس و آموزش دروس دانشگاهی و یا در زمینه آموزش خصوصی هر درس و رشته دیگری و در هر جای ایران تبلیغات داشته باشید.

برای شروع فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ثبت آگهی در ایران مدرس بسیار می تواند موثر باشد. البته اگر در زمینه تدریس ریاضی فعالیت دارید سایت www.tadris-riazi.com و اگر در زمینه تدریس دروس کنکوری و آموزش ریاضی، فیزیک، زیست، شیمی و ... کنکور فعال هستید سایت www.irankonkur.com هم می توانند گزینه های خوبی باشند. به هر حال تبلیغات در اینترنت در سایتهای تخصصی آگهی تدریس خصوصی گزینه بسیار خوبی برای جذب شاگرد است. اما نکته ای را باید مد نظر داشته باشید. فقط ثبت آگهی و تبلیغ کافی نیست و فقط کافی نیست که در یک سایت معتبر تبلیغات تدریس ثبت نمائید. باید روی آگهی تدریس خودتان کار کنید. متن آگهی شما باید خوب نوشته شود. در بهترین و پربازدیدترین سایت هم تبلیغ کنید اگر متن اگهی شما خوب و قانع کننده نوشته نشده باشد در نهایت تماسی با شما گرفته نخواهد شد. بنابراین حتما متن آگهی خودتان را خوب بنویسید. مطالعه مقاله نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر در این زمینه بسیار مفید است.

بعد از جذب شاگرد هم برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی باید تلاش کنید رضایت شاگردهای خودتان را جلب کنید و انها را به موفقیت برسانید. ارائه کلاسهای تدریس با کیفیت، دادن مشاوره به شاگردهایتان و حمایت 100 درصدی از آنها تا روز امتحان، تعهد به کار تدریس خصوصی و تلاش برای قبولی شاگردهایتان رموز موفقیت در تدریس خصوصی و کسب درامد بالا هستند. مقاله 20 راهکار برای کسب موفقیت های بیشتر در کار و شغل تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا  نیز در این زمینه کاملا مفید است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی