ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

بهترین مقالات مرتبط با آموزش، یادگیری و تدریس خصوصی زبان انگلیسی در این بخش ارائه شده است. برای مشاهده و مطالعه بهترین مقالات مرتبط با آموزش، یادگیری و تدریس خصوصی زبان انگلیسی بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

مقالات بخش تدریس خصوصی

برای اینکه مکالمه زبان انگلیسی خود را تقویت کنید و بتوانید بهتر حرف بزنید راهکارهای زیادی وجود دارد که در این بخش تعدادی از انها ارائه می شود.
در مرحله اول باید خودتان را عادت دهید تا به صورت مرتب به فیلم ها، اخبار و مطالبی که به زبان انگلیسی ارائه می شود، گوش دهید. گوش دادن یکی از بهترین راهکارها برای تقویت مکالمه است.
در مرحله بعد در کلاسهای مدرسه و یا آموزشگاه که شرکت می کنید سعی کنید در مباحث شرکت کرده و حرف بزنید. از اینکه کلمه یا جمله ای را اشتباه بگوئید نترسید و راحت حرف بزنید. در این کلاسها فقط به گوش دادن اکتفا نکرده و در بحث هم شرکت کنید و حرف بزنید.

تا می توانید به اخبار، داستان و مطالب انگلیسی گوش دهید. گرامر و قواعد زبان انگلیسی در قالب گوش دادن قابل یاد گرفتن است. یعنی علاوه بر اینکه با مطالعه گرامر و قواعد جدید هر روز می توانید در این زمینه پیشرفت داشته باشید، با گوش دادن به مطالبی که به زبان انگلیسی بیان می شوند این قواعد به صورت اتوماتیک در ذهن شما نقش می بندد و سریعتر پیشرفت خواهید داشت.
حین رانندگی به رادیو زبان انگلیسی گوش دهید. یکی از بهترین اوقاتی که برای یادگیری در حالت کلی و برای یادگیری زبان انگلیسی می توانید از آن استفاده کنید حین رانندگی است. با گوش دادن به کانال زبان انگلیسی رادیو می توانید از وقتی که برای رانندگی صرف می کنید هم نهایت استفاده راببرید.
برای موفقیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مرحله اول باید به تدریس این درس علاقه داشته باشید و در مرحله بعد توانایی های خودتان در این زمینه را تقویت کنید. اگر می خواهید در عین حال که زبان انگلیسی را خوب تدریس می کنید درآمد بالایی هم بدست آورید باید علاوه بر تسلط بر درس در زمینه جذب شاگرد و بازاریابی و تبلیغات برای پیدا کردن شاگرد خصوصی هم خوب عمل کنید. مدرسین زیادی داریم که در عین حال که عالی تدریس می کنند ولی متاسفانه درامد بالایی ندارند و زحمات آنها به خوبی جبران نمی شود. دلیل این امر چیست؟ بسیاری از مدرسین زبان انگلیسی و سایر دروس را با قیمت پایین تدریس می کنند و به فکر این نیستند که در وضعیت موجود تغییری ایجاد کنند و یا تعداد شاگردهای کمی دارند و در نهایت درآمد خوبی بدست نمی آورند. - مطالعه کنید: روش تدریس زبان انگلیسی

عوامل موفقیت در تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی
ارزیابی و بررسی میزان پیشرفت حین برگزاری کلاسهای خصوصی زبان: همانطور که گفته شد، برای موفق شدن در کار تدریس زبان باید نتیجه گرفتن شاگردهایتان برایتان مهم باشد. اگر می خواهید از نتیجه گرفتن شاگردهایتان مطمئن باشید انها را به حال خودشان رها نکنید. به صورت مداوم با پرسیدن سوال و گرفتن امتحان انها را ارزیابی کنید تا مطمئن شوید در حال پیشرفت هستند. اگر نتایج ارزیابی رضایت بخش نبود، نحوه تدریس خودتان را تغییر دهید.
در جلسات اول تدریس خصوصی و در کل جلسات تدریس زبان سعی کنید ظاهر مرتبی داشته باشید و سر وقت در کلاسها حاضر باشید. انجام کار اضافه را فراموش نکنید. به شاگردهایتان کتاب کمک آموزشی هدیه دهید. کمی بیشتر در کلاسهای تدریس خصوصی بمانید و از هر کاری برای نتیجه گرفتن آنها دریغ نکنید. به شاگردهایتان مشاوره بدهید و در برنامه ریزی برای موفقیت در امتحان زبان، کنکور زبان، آزمونهای زبان، یادگیری بهتر مکالمه زبان و ... کمک کنید. فقط تدریس نکنید و به عنوان یک مشاور سعی کنید به گونه ای حامی و پشتیبان شاگردهایتان باشید که فکر برداشتن کلاس با یک مدرس دیگر هیچ وقت به ذهن انها خطور نکند. به کار تدریس خصوصی زبان انگلیسی متعهد باشید. نتیجه گرفتن شاگردهایتان برای شما اولویت اول باشد تا در تدریس زبان انگلیسی کاملا موفق باشید.
فراهم آوردن یک محیط کاملا آموزشی در اطراف خودتان برای یادگیری بهتر زبان، گوش دادن به اخبار انگلیسی و فیلم های زبان اصلی، گوش دادن به موسیقی انگلیسی و یا رادیو به زبان انگلیسی در خودرو در حالیکه در حال رفتن به مدرسه و یا سر کار هستید، یادداشت کردن لغات جدید در فلش کارتهایی و مرور آنها به صورت مداوم، شرکت در کلاسهای بحث آزاد که بعضا در بعضی از آموزشگاهها برگزار می شود، تمرین مکالمه با دوستان و همکلاسی هایتان در مسیر رسیدن به کلاس یا آموزشگاه، حرف زدن با توریست هایی که بعضا مشاهده می کنید، نوشتن خاطرات و یا برنامه روزانه خودتان به زبان انگلیسی، خواندن کتاب داستانهایی که به زبان انگلیسی نوشته شده است و .... . با در نظر گرفتن موارد ذکر شده و استفاده مفید از کلاسهای تدریس خصوصی زبان در کمترین زمان ممکن می توانید مکالمه زبان خودتان را تقویت کنید و یا در امتحان و کنکور زبان و یا هر آزمون دیگری موفق باشید.
اکثر مدرسینی که وقتشان به صورت کامل پر است و از تدریس درامد بالایی دارند، تعداد زیادی از شاگردهایشان را از ترمهای قبل دارند. یا ترمهای قبل با هیمن شاگردهایشان کلاس داشته اند و یا شاگردهای قبلی خودشان چون راضی بوده اند این شاگردهای جدید را به آنها معرفی کرده اند. پس شاگردهای راضی و شاگردهایی که در امتحان زبان انگلیسی، کنکور زبان، مکالمه زبان و .... خوب نتیجه گرفته اند رمز موفقیت در تدریس زبان هستند. شما باید به صورت مداوم روی خودتان و توانایی های خودتان کار کنید  و به صورت مداوم بهتر و بهتر شوید. برای اینکه شرایط بیرونی تغییر کند و درآمد شما بیشتر شود، در ابتدای کار باید تغییرات به صورت درونی اتفاق بیافتد. باید بخواهید که درآمد بالاتری داشته باشید و برای آن برنامه داشته باشید و با مطالعه بیشتر توانایی های خودتان را بیشتر کنید به گونه ای که کلاسهای شما بهترین بازدهی را برای شاگردهایتان داشته باشد.
- برای هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی زبان با بهترین قیمت سعی کنید با مدرسینی کلاس را هماهنگ کنید که به شما نزدیکتر هستند. به عنوان مثال اگر خودتان ساکن غرب تهران هستید بهتر است با مدرسی کلاسهای خصوصی زبان را هماهنگ کنید که ایشان هم ساکن غرب تهران است. به این ترتیب مسیر برای ایشان هم نزدیکتر بوده و هزینه کمتری مطالبه می کند.- راهکار دیگری که برای صرفه جویی در هزینه ها وجود دارد این است که حین برگزاری کلاسهای خصوصی زبان خودتان هم فعالیت داشته باشید و درس بخوانید. به این ترتیب هم از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن تر خواهید بود و هم تعداد جلسات کمتری لازم خواهید داشت و در نتیجه در نهایت مبلغ کمتری پرداخت می کنید.
اگر می خواهید تبلیغات تدریس زبان انگلیسی موفقی داشته باشید و با توجه به نمونه آگهی های تدریس زبان ارائه شده یک اگهی خوب بنویسید باید عنوانی جذاب برای آگهی خودتان انتخاب نمائید و متن آن را هم کامل بنویسید. برای تبلیغ خودتان عکس مناسب انتخاب کنید، کلمات کلیدی ثبت کنید و از سایتها و وبلاگهای مختلف و .... به صفحه آگهی خودتان در ایران مدرس لینک بدهید. ایران مدرس برای ثبت آگهی تدریس زبان کاملا پربازده و مفید است و اگر خودتان هم برای نوشتن آگهی تدریس وقت بگذارید به احتمال خیلی زیاد در جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس زبان موفق خواهید بود.
بسیاری از دانشجویان برای ادامه تحصیل و یا شرکت در آزمون دکتری و .... قصد دارند مدرک تافل؛ آیلتس و ... بگیرند و در نتیجه استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی تافل را لازم دارند. در مقطع دانشگاه و خصوصا در مقاطع ارشد و دکتری دانشجویان برای اینکه بتوانند کارهای تحقیقاتی خودشان را خوب انجام دهند لازم است مقالاتی در زمینه رشته تخصصی خودشان مطالعه کنند و اکثر این مقالات به زبان انگلیسی نوشته شده است و در نتیجه باز هم لزوم بلد بودن این زبان بیشتر احساس می شود. دانشجویانی که در دوره متوسطه زبان خودشان را خوب تقویت نکرده اند در دوران دانشجویی ممکن است بخواهند از کلاسهای خصوصی برای جبران ضعفهای خودشان استفاده کنند. در مصاحبه های شغلی، مصاحبه آزمون دکتری، اقدام برای ادامه تحصیل در خارج از کشور و .... بلد بودن زبان انگلیسی و در بسیاری از موارد داشتن مدرک معتبر زبان لازم و ضروری است و در نتیجه تمامی این موارد باعث شده است که دانش آموزان و دانشجویان در تمامی مقاطع انگیزه بالایی برای یادگیری این زبان داشته باشند و کلاسهای تدریس خصوصی زبان متقاضی بالایی داشته باشد.
فرض کنید با کلی هزینه توانسته اید شاگردی را جذب کنید و ممکن است اگر از نحوه تدریس شما راضی باشند کلاسها در ترمهای بعد و سالهای بعد هم ادامه پیدا کند. بنابراین حالت جالب و خوشایندی نیست که فقط به خاطر ندانستن جواب یک سوال در جلسه اول کلاس را از دست بدهید و راهکار اینکه این اتفاق نیافتد هم تنها مسلط بودن شما بر درس است. حتی توصیه می شود جلسه اول فراتر از انتظار کار کنید و کمی بیشتر بمانید. با اشتیاق تدریس کنید و فکر شاگردتان را بخوانید. ببینید کجاها واقعا اشکال دارد و چه مطالبی باید گفته شود و روی همان موارد تمرکز کنید. جوری نباشد که فقط بر مبنای ذهنیت خودتان پیش بروید. خوب تدریس کردن خیلی مهم است ولی مهمتر از ان هم این است که مطالبی را ارائه کنید که برای شاگرد شما در اولویت قرار دارد و احساس نکند وقت کلاس تلف می شود. البته در جلسات بعد هم کیفیت بالای کلاسها را حفظ کنید تا شاگرد شما نتیجه مطلوب خودش را بگیرد.

منبع: ایران مدرس


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی