ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

بهترین راهکار برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و روشهای پیدا کردن شاگرد خصوصی و موفقیت در تدریس مطالبی ارائه می گردد. اگر در جستجوی بهترین روش برای جذب شاگرد، پیدا کردن شاگرد خصوصی و کسب درآمد بالا از کار تدریس هستید، ثبت آگهی تدریس در سایت (ایران مدرس) را از دست ندهید. با ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد و می توانید در شهر محل سکونت خودتان به صورت حضوری و یا از هر شهر دیگری به صورت آنلاین شاگرد جذب نمائید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و چون به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس فعالیت دارد متقاضیان واقعی تدریس خصوصی را به سمت آگهی شما میل می دهد. برای موفقیت در تبلیغات تدریس خصوصی در مرحله اول باید آگهی و تبلیغ خودتان را در یک سایت معتبر و پربازدید ثبت کنید. اگر آگهی شما در سایتی ثبت شده باشد که بازدید بالایی ندارد و از نظر گوگل بهینه نیست، هر چقدر آگهی خودتان را خوب هم بنویسید، چون افراد بسیار کمی آگهی شما را خواهند دید در نتیجه نتیجه خوبی نخواهید گرفت. ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در سایت (ایران مدرس) برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی کاملا موثر است.

نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر
متن آگهی تدریس خصوصی باید خوب، کامل و قانع کننده نوشته شود. می توانید از همان معدل دیپلم خودتان شروع کنید و اگر معدل خوب و بالایی داشته اید حتی همان را هم در متن آگهی تدریس خصوصی بنویسید. هم از نظر گوگل و هم از نظر کاربران متن آگهی تدریس بلند تر و کامل تر تاثیر بیشتری دارد و هر چه متن آگهی شما توضیحات بیشتری را ارائه کرده باشد احتمال موفقیت آن بیشتر است. از نظر گوگل متن های بلند تر اعتبار بیشتری دارد و آگهی شما در نتایج جستجوی آن در موقعیت بهتری قرار می گیرد. اگر می خواهید تبلیغات تدریس شما از نظر گوگل اسپم نباشد حداقل باید 300 کلمه بنویسید و متن آگهی را خودتان بنویسید و از جاهای دیگر کپی نکنید. در متن آگهی خودتان اسم همه ی دروس تدریسی خودتان را بنویسید. اگر می خواهید یک آگهی تدریس که خوب نوشته شده است را مشاهده نمائید بر روی این لینک کلیک کنید. در ضمن در مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس در زمینه نحوه نوشتن متن آگهی تدریس پربازده توضیحات زیادی ارائه شده است.
برای موفقیت در تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا در مرحله اول باید روی باورهای خودتان کار کنید و با در نظر گرفتن هدفهای مشخص برای هر ترم درآمدی که می خواهید را یادداشت کنید. در ادامه با توجه به موارد ذکر شده در زمینه جذب شاگرد، انتخاب دروس تدریسی و ... بهترین عملکرد را داشته باشید.
کلاسهای گروهی و نیمه خصوصی تشکیل دهید. راهکار دیگری که برای کسب درآمد بالاتر از تدریس ریاضی وجود دارد این است که سعی کنید در کنار کلاسهای خصوصی کلاسهای نیمه خصوصی و گروهی تشکیل دهید. کلاسهای نیمه خصوصی بازدهی بالاتری هم برای مدرس و هم برای شاگردها به لحاظ مالی دارد. اگر بتوانید با روشهای مختلف و مثلا هماهنگ کردن با مدیران مدارس و .... کلاسهای گروهی تشکیل دهید، در این حالت می توانید برای هر جلسه مبلغ بالاتری را به نسبت کلاسهای خصوصی دریافت کنید.
برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی ثبت آگهی و تبلیغات در ایران مدرس را به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران از دست ندهید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان درج نمائید. در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا بیشتر در معرض دید بازدیدکنندگان و متقاضیان تدریس قرار بگیرد. در کلاسهای خصوصی سعی کنید به خوبی شاگردهای خودتان را راهنمایی کنید و حتی در برنامه ریزی به آنها کمک نمائید. در کلاسهای تدریس خصوصی فقط ارائه درس مهم نیست بلکه باید ماموریت خودتان را به نتیجه رساندن شاگردهایتان در نظر بگیرید. اگر هوای شاگردهایتان را داشته باشید، برای آنها برنامه ریزی کنید، به آنها مشاوره بدهید و حمایت همه جانبه از انها بکنید، در نهایت ترمهای بعد هم برای سایر دروس خودشان با شما کلاس برخواهند داشت و درامد شما افزایش پیدا خواهد کرد.
به کار تدریس متعهد باشید. پیش خودتان فرض کنید کلاسها تضمینی است و اگر شاگردهای شما نتیجه نگیرند از درآمد هم خبری نیست. این تعهد و صداقت شما به تنهایی به اندازه همه عوامل دیگر در جذب و حفظ شاگرد موثر است. خوب درس بدهید و کم کاری نکنید. هر چه به کار تدریس تعهد بیشتری داشته باشید و تلاش بیشتری برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان انجام دهید اعتماد انها و والدین آنها را بیشتر جلب خواهید کرد و در کار خودتان موفق تر خواهید بود. مهم است که شاگردهای خودتان را بتوانید حفظ کنید. اگر خوب تدریس کنید و شاگردهای شما خوب نتیجه بگیرند چندین ترم با شما کلاس خواهند داشت و همواره به اندازه کافی و حتی بیشتر از آنچه بتوانید تقاضا برای کلاسهای شما وجود خواهد داشت.
برای موفقیت در کار تدریس خصوصی و کسب درامد بالا باید دروس تدریسی خودتان را با دقت انتخاب کنید که هم با علایق شما سازگار باشد و هم تقاضا برای آموزش آن دروس بالا باشد. در ضمن، روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. در سایت (ایران مدرس) هم به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران تبلیغات تدریس خودتان را درج نمائید. سعی کنید کلاسهای خصوصی با کیفیت بالایی داشته باشید و با ارائه تدریس عالی و حمایت کامل از شاگردهایتان آنها را به نتیجه مورد نظرشان برسانید تا در نهایت خود شما هم در کار تدریس موفق باشید.
روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان نمائید. برای موفقیت در کار تدریس خصوصی باید تعداد شاگرد بالایی داشته باشید. البته حفظ رضایت شاگردهایتان هم به همان اندازه مهم است. برای جذب شاگردهای بیشتر روشهای مختلف جذب شاگرد که در مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی به خوبی توضیح داده شده است را در نظر داشته باشید.
در سایت تدریس ریاضی و ایران کنکور هم تبلیغات خودتان را درج نمائید. علاوه بر ایران مدرس، می توانید تبلیغات تدریس خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه در سایتهای www.tadris-riazi.com و یا www.irankonkur.com هم درج کنید. سایت تدریس ریاضی برای ثبت تبلیغات در زمینه تدریس خصوصی ریاضی بسیار مفید است و سایت ایران کنکور هم برای ثبت آگهی در زمینه تدریس دروس کنکوری، مشاوره و انتخاب رشته کنکور و .... می تواند کاملا موثر باشد. سایتهای معرفی شده کاملا آموزشی هستند وبرای تبلیغات تدریس کاملا مناسب می باشند. البته متن آگهی شما در این سایتها بهتر است یکسان نباشد تا از نظر گوگل معتبر به حساب بیاید. در ضمن سعی کنید متن آگهی تدریس شما کمتر از 300 کلمه نباشد.
  • تمایز ایجاد کنید و غیر قابل جایگزین شوید. در کار تدریس خصوصی هم مانند بسیاری از کارهای دیگر رقابت وجود دارد. مدرسینی برنده هستند و موفق خواهند شد که متمایز عمل کنند. به شاگردهایتان مشاوره و راهنمایی بدهید. به آنها کتاب کمک آموزشی و یا جزوات خودتان را هدیه بدهید. نمونه سوالات امتحانی پرتکرار برای آنها تهیه کنید و با انجام کارهایی که از شما انتظار نمی رود شاگردهای خودتان را شگفت زده کنید. متمایز باشید و در عین حال متعهدانه کار تدریس را انجام دهید تا غیر قابل جایگزین شوید.
  • به شاگردهای خودتان تمرین بدهید و حل آن را بخواهید. برای یادگیری دروس ریاضی و فیزیک حل تمرین و مسئله بسیار مهم است. درست است که در کلاسهای خصوصی تمرین و مسئله باید حل شود ولی باز هم حل تمرین توسط شاگردهای شما لازم است. وقتی شاگرد شما تمرین حل می کند شما متوجه خواهید شد که آیا درس را یاد گرفته است یا نه. در ضمن بسیاری از شاگردهای شما شاید فکر کنند همین که در کلاس خصوصی حاضر هستند کافی است ولی اصلا اینطور نیست. باید خودشان تمرین حل کنند تا اشکالات و سوالاتی که دارند معلوم و مشخص شود.

مزیت درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس به نسبت تبلیغات روزنامه: راهکار دیگری که برای جذب شاگرد وجود دارد این است که در روزنامه و نیازمندیهای روزنامه در بخش تدریس خصوصی آگهی ثبت نمائید. درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس و در اینترنت به نسبت روزنامه مزیتهای زیادی دارد. وقتی در سایت ایران مدرس تبلیغ و آگهی درج می کنید، آگهی شما در کل کشور قابل مشاهده خواهد بود و حتی از این طریق می توانید کلاس تدریس خصوصی آنلاین هم داشته باشید. تبلیغات در روزنامه محدود به شهر محل سکونت خودتان خواهد بود. نکته دیگر اینکه وقتی در روزنامه تبلیغ تدریس ثبت می کنید، آگهی شما بیش از یکی دو روز باقی نمی ماند و از بین خواهد رفت. تبلیغات در اینترنت دائمی است و تا زمانی که آگهی تدریس را خودتان حذف نکنید، باقی خواهد ماند. تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد خصوصی محدودیت مکانی و زمانی ندارد و به صورت 24 ساعته و در کل کشور قابل مشاهده خواهد بود. تبلیغات تدریس در اینترنت و در سایتهای تبلیغات اینترنتی هدفمند است.
ایجاد وبلاگ و تبلیغات برای خودتان: در این حالت وبلاگی ساخته و توانمندیها و دروسی را که تدریس می کنید معرفی می نمایید. عیبی که این روش دارد این است که مدت زیادی طول می کشد تا وبلاگ شما توسط موتورهای جستجو شناخته شده و برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی در نتایج اولیه آنها نشان داده شود. ضمنا اگر با اصول بهینه سازی وبلاگ آشنا نباشید ممکن است از این طریق نتوانید شاگرد جذب نمایید.
بهترین روش برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی ثبت اگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس موثر، مفید و پربازده است.
آگهی شما در کنار مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است. شما به عنوان یک معلم و یا مدرس خصوصی می توانید از امکانات ایران مدرس بدون پرداخت هزینه استفاده کنید. اما اگر آگهی خودتان را ویژه کنید، علاوه بر اینکه در صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی تبلیغ شما بالاتر نمایش داده خواهد شد، آگهی شما به تناسب در کنار هزاران مقاله آموزشی، سوال امتحانی و ... هم نمایش داده می شود. مثلا اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارید، تبلیغات تدریس ویژه شما در کنار مقالات مرتبط با زبان انگلیسی، سوالات امتحانی و جزوات زبان و ... هم نمایش داده خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی