ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با موفقیت در تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کسب درآمد بالا توضیحاتی ارائه می گردد. و مقالاتی هم برای مطالعه بیشتر در این زمینه معرفی می شود.

چگونه در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی بهتر عمل کنیم؟

نحوه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، چگونگی مدرس زبان موفقی باشیم؟

برای موفقیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مرحله اول باید به تدریس این درس علاقه داشته باشید و در مرحله بعد توانایی های خودتان در این زمینه را تقویت کنید. اگر می خواهید در عین حال که زبان انگلیسی را خوب تدریس می کنید درآمد بالایی هم بدست آورید باید علاوه بر تسلط بر درس در زمینه جذب شاگرد و بازاریابی و تبلیغات برای پیدا کردن شاگرد خصوصی هم خوب عمل کنید. مدرسین زیادی داریم که در عین حال که عالی تدریس می کنند ولی متاسفانه درامد بالایی ندارند و زحمات آنها به خوبی جبران نمی شود. دلیل این امر چیست؟ بسیاری از مدرسین زبان انگلیسی و سایر دروس را با قیمت پایین تدریس می کنند و به فکر این نیستند که در وضعیت موجود تغییری ایجاد کنند و یا تعداد شاگردهای کمی دارند و در نهایت درآمد خوبی بدست نمی آورند. - مطالعه کنید: روش تدریس زبان انگلیسی

برای موفقیت در تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور و کسب درآمد بالا از آن در مرحله اول باید روی توانایی های خودتان کار کنید و اماده شوید و در ادامه روشهای مختلف جذب شاگرد از جمله ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس را امتحان کنید. در نظر داشته باشید که در بلند مدت وقتی در تدریس زبان کنکور و یا در کار تدریس به صورت کلی موفق خواهید بود که شاگردهای شما نتیجه خوبی بگیرند. بنابراین تمام تلاش خودتان را برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان به کار ببندید.

روش های مختلفی برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی وجود دارد. در مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی به صورت کامل در زمینه نحوه جذب شاگرد توضیاتی ارائه شده است. حتما این مقاله را بخوانید و از آن استفاده کنید. در سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران هم می توانید آگهی خودتان را ثبت کنید (در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام تبلیغات تدریس خودتان را به صورت رایگان یا ویژه درج نمائید). می توانید از طریق آموزشگاههای زبان هم شاگرد جذب کنید ولی به هر حال در حالتیکه خودتان به صورت مستقل کار می کنید درامد بالاتری را می توانید کسب کنید. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان سعی کنید به صورت کامل بر این درس مسلط شوید. کلاسهای شما برای شاگردهایتان باید کاملا مفید باشد. مزیت کلاسهای تدریس خصوصی این است که در زمان کم حجم زیادی از مطالب با کیفیت خوب آموزش داده می شود. شاگردهای شما نباید احساس کنند شما خوب تدریس نمی کنید و یا به صورت عمدی یا غیر عم تلاش می کنید زمان کلاس طولانی تر شود تا درامد بالاتری بدست آورید. اگر شاگردهای شما در کار شما و نحوه تدریس و ارائه درس شما صداق و تعهد را احساس کنند مطمئن باشید در قالب ادامه دادن کلاسها با شما و تماس دوباره با شما در ترمهای بعد این صداقت و تعهدی را که دیده اند جبران کرده و در نهایت موفقیت شما در کار تدریس زبان تضمین شده خواهد بود. - مطالعه کنید: درآمد تدریس زبان، حقوق و دستمزد مدرس زبان انگلیسی

کلاسها را متناسب با سطح معلومات شاگردهایتان برگزار کنید: در همان یکی دو جلسه اول سوالاتی بپرسید. البته در جلسه اول و دوم باید مواظب باشید که سوالات مناسبی بپرسید که حمل بر بی سودای! شما نشود. در یکی دو جلسه اول شما به شدت تحت نظر هستید و اگر عملکرد عالی نداشته باشید کلاس ممکن است کنسل شود. ولی به هر حال برای اینکه به سرعت در مسیر صحیح قرار گیرید و مطالبی که ارائه می کنید به گونه ای نباشد که برای شاگردهای شما مفید نباشد باید سوالاتی بپرسید. باید به سرعت برای خودتان مشخص کنید که شاگرد شما چه چیزی می خواهد تا دقیقا همان را ارائه کنید. اگر مطالب بسیار خوبی را هم ارائه کنید ولی در جهت مورد نظر شاگردتان نباشد باز هم ممکن است کلاس کنسل گردد. پس سوالاتی بپرسید تا مشخص شود سطح معلومات شما در رابطه با زبان انگلیسی چقدر است. چه چیزهایی را بلد است و هدف ایشان از شرکت در کلاسهای خصوصی چیست؟ انتظار دارد چه مطالبی در کلاس ارائه شود و چقدر خودش درس را بلد است. اگر اینها را بدانید بهتر درس را ارائه می کنید و موفق تر خواهید بود.

برای کسب موفقیت های بیشتر در تدریس خصوصی زبان انگلیسی، اگر در حال حاضر تعداد شاگرد کافی دارید که باید روی نحوه تدریس خودتان و ارائه درس با کیفیت بالاتر متمرکز شوید و اگر تعداد شاگردهایی که دارید کم است در مرحله اول باید در زمینه جذب شاگرد عملکرد بهتری داشته باشید. البته این دو بحث به صورت کامل جدا از هم و از هم مستقل نیستند و اگر در تدریس زبان و کلاسهای خودتان عملکرد خوبی داشته باشید به مرور شاگردهای بیشتری هم جذب کلاسهای شما خواهند شد. مدرسینی که خوب تدریس می کنند، به فکر نتیجه گرفتن شاگردهایشان هستند و به کار تدریس متعهد می باشند تعداد زیادی از شاگردهای جدید خودشان را از طریق شاگردهای قبلی جذب می کنند. اگر کیفیت کلاسهای تدریس خودتان را بالا نگه دارید و خوب تدریس کنید همین شاگردهایی که در حال حاضر دارید دوستان، فامیل و آشناهای خودشان را به شما معرفی خواهند کرد.
اگر می خواهید از تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس زبان فرانسه، تدریس خصوصی زبان آلمانی و یا سایر زبانهای خارجی و حتی سایر دروس درآمد خوبی بدست آورید در زمینه های مختلف باید خوب عمل کنید. در مرحله اول توصیه می شود اگر به زبان انگلیسی علاقه دارید این درس را تدریس کنید. اگر می خواهید در این زمینه به صورت حرفه ای و تخصصی کار کنید زمانی فرا می رسد که در طول یک روز شاید 5 یا 6 جلسه کلاس داشته باشید. اگر به این کار علاقه نداشته باشید خیلی زود خسته می شوید و نمی توانید ادامه دهید. هر درسی را که دوست دارید تدریس کنید. اگر به آموزش، یادگیری و تدریس زبان علاقه دارید که برای شما بسیار مناسب است در غیر اینصورت سراغ درس مورد علاقه خودتان که در دبیرستان و دانشگاه هم عملکرد خوب و نمرات خوبی در آن درس داشته اید بروید. در کل اگر به کار تدریس هم علاقه ای ندارید باز هم توصیه می شود سراغ کاری بروید که به آن علاقه دارید.
نکته دیگری که برای داشتن عملکرد بهتر در زمینه تدریس زبان باید در نظر داشته باشید این است که در زمینه جذب شاگرد بهتر عمل کنید. حتما خود شما هم تایید می کنید که میزان درآمد شما از کار تدریس به صورت کامل به این بستگی دارد که چه تعداد شاگرد دارید. البته تلاش برای جذب شاگرد و افزایش تعداد شاگردها وقتی مفید خواهد بود که بتوانید با توجه به مطالب ارائه شده قبلی رضایت شاگردهای خودتان را جلب نموده و شاگردهای خودتان را حفظ کنید. خصوصا در یکی دو جلسه اول باید به صورت کامل مسلط نشان دهید تا اعتماد شاگردهایتان را بتوانید جلب نمائید. یکی دو جلسه اول در کار تدریس خصوصی کاملا مهم و حیاتی است. ممکن است شما با ارائه تدریس نامناسب در همان جلسه اول شاگردی را از دست بدهید که اگر کلاسها ادامه پیدا می کرد شاید چندین سال در پایه های مختلف با شما کلاس هماهنگ می کرد. به هر حال هم جذب شاگرد مهم است و هم حفظ شاگردهایی که جذب کرده اید. برای داشتن عملکرد بهتر در زمینه جذب شاگرد باید علاوه بر روشهایی که تا به امروز امتحان کرده اید روشهای جدیدی را هم امتحان کنید و یا همان روشهای قبلی که استفاده کرده اید را با قدرت بیشتری دنبال کنید.
تدریس زبان انگلیسی را با تعهد انجام دهید و علاوه بر تدریس مشاوره هم بدهید: خصوصا در کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی این مورد مهمتر است. در کلاسهای تدریس خصوصی باید خوب تدریس کنید و برای شاگرد خودتان برنامه ریزی کنید و به او مشاوره بدهید به نحوی که در نهایت نتیجه مطلوب را بگیرد. به صورت رفع تکلیفی تدریس نکنید. اگر به کار تدریس متعهد باشید و خوب تدریس کنید و نتیجه گرفتن شاگردهایتان برایتان مهم باشد، در نهایت خودتان هم در کار تدریس زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری موفق بوده و درآمد بالایی کسب خواهید کرد.
مواردی را برای زمانهای بین کلاسهای تدریس زبان انگلیسی به عنوان تمرین مشخص کنید: در راستای یادگیری و نتیجه گرفتن شاگردهایتان، تمریناتی را به آنها بدهید که در زمانهای بین کلاسهای تدریس زبان انگلیسی انجام دهند. برای یادگیری بهتر، فعالیت خود شاگردهایتان بسیار مهم است. شما باید آنها را به سمتی هدایت کنید که درس بخوانند. 1000 جلسه کلاس هم برگزار شود، اگر خود شاگرد یا شاگردهایتان درس نخوانند اتفاقی نمی افتد و درس را یاد نمی گیرند. شما با دادن تمرین به انها هم جدی بودن کلاسها را یادآور می شوید و هم در نهایت به نتیجه گرفتن آنها کمک می کنید. برای دانلود جزوات عالی آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی بر روی لینک دانلود رایگان بهترین جزوات آموزشی گرامر و قواعد زبان انگلیسی کلیک نمائید.
چگونه مکالمه زبان انگلیسی را تدریس کنیم: هدف بسیاری از زبان آموزان برای شرکت در کلاسهای گروهی زبان در آموزشگاههای زبان و یا شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی یادگیری و آموزش مکالمه زبان است. اگر می خواهید مکالمه زبان را آموزش دهید و مکالمه زبان را خوب تدریس کنید، در مرحله اول خودتان باید در کلاسهای آموزش زبان، انگلیسی صحبت کنید. همین صحبت کردن خودتان در کلاسهای اموزش زبان باعث می شود نحوه استفاده از لغات و قواعد جدید، چگونگی به کارگیری اصطلاحات، نحوه برخورد با شرایط مختلف و انتخاب جملات در شرایط مختلف و .... به شاگردانتان آموزش داده شود. حتی می توانید تعریف لغات جدید و توضیحات مرتبط با گرامر و قواعد جدید را به زبان انگلیسی و البته به زبان ساده توضیح دهید. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که به شاگردانتان اجازه دهید بیشتر از خودتان حرف بزنند. برای همه ی زبان آموزان به یک اندازه فرصت حرف زدن در نظر بگیرید و عدالت را رعایت کنید. از این لحاظ کلاسهای خصوصی آموزش مکالمه زبان مزیت زیادی دارد و چون فرصت حرف زدن برای شاگرد شما بیشتر است، یادگیری مکالمه هم بهتر اتفاق می افتد. برای تقویت مکالمه شاگردانتان می توانید از ویدیو هم استفاده نمائید. از شاگردانتان بخواهید در کلاسهای اموزش زبان هر کدام در حد 5 دقیقه در مورد موضوع دلخواهی توضیح بدهند و یا شیئی را توصیف کنند و بقیه بتوانند آن را حدس بزنند.

روشهایی برای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای تبدیل شدن به یک مدرس موفق زبان باید عادتهای مثبتی در خودتان ایجاد کنید. به صورت مداوم باید روی خودتان و تسلط خودتان بر دروی تدریسی مورد نظرتان کار کنید. به صورت مداوم در حال یادگیری باشید. حتی اگر همین الان مدرس زبان موفقی هستید باز هم می توانید بهتر شوید. می توانید روشهای مختلف تدریس موثر را یاد بگیرید. می توانید در سمینارها و کنفرانسهایی که در زمینه انواع روشهای موفق تدریس برگزار می شود شرکت کنید. با همکاران خودتان تبادل نظر کنید و در اینترنت و مجلات تخصصی مرتبط با رشته خودتان در زمینه نحوه تدریس موفق زبان و .... مطالعه کنید. اگر به عنوان مثال مکالمه زبان انگلیسی تدریس می کنید، می توانید به صورت مداوم لغات و اصطلاحات جدید و ضرب المثلها و .... را مرور کنید تا در کلاسهای خودتان حداکثر حضور ذهن را داشته باشید. می توانید در هفته یکی دو فیلم زبان اصلی نگاه کنید و تسلط خودتان را به صورت مداوم افزایش دهید. به عنوان مثال دیگر اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان کنکور فعالیت دارید می توانید روی انواع روشهای آموزش سریع و پایه ای کار کنید و روشهای پاسخ دادن سریع به تست های کنکور را خودتان بهتر یاد بگیرید و به شاگردهایتان انتقال دهید. خلاصه اینکه زمانی که فکر کنید که خیلی عالی هستید و از یادگیری دست بردارید روند افت شما و بازگشت به عقب شما شروع شده است. در زندگی توقفی در کار نیست. یا بهتر می شوید و یا بدتر. سعی کنید با مطالعه مداوم توانایی های خودتان را مرتبا افزایش دهید.
کلاسهای با کیفیت بالاتری را برگزار کنید و هر کاری که از دست شما بر می آید برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان انجام دهید. اگر شاگردهای شما در آموزش زبان و یادگیری زبان انگلیسی موفق شوند شما را به دیگران هم معرقی خواهند کرد و از این راه هم می توانید تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید.
منبع: ایران مدرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی