ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با نحوه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان انگلیسی مطالبی ارائه می گردد و مقالات خوبی در این زمینه معرفی می شود. مطالعه مقالات زیر در این زمینه و در رابطه با نحوه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی و حتی سایر دروس می تواند مفید و موثر باشد. اولین زمینه ای که لازم است برای کسب درآمد حداکثری از تدریس زبان انگلیسی در آن زمینه خوب عمل کنید تسلط خود شما بر مطالبی است که درس می دهید.

روشهای کاربردی و موثر کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی، جذب شاگرد و درآمد بالا


درآمد تدریس زبان، حقوق و دستمزد مدرس زبان انگلیسی

راهکار بسیار خوب ی که برای جذب شاگرد بیشتر می توانید به صورت کامل روی آن حساب کنید این است که آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان (و یا در صورت تمایل به صورت ویژه) در سایت (ایران مدرس) ثبت کنید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و تا سال 97 حدود 18000 مدرس ثبت نامی دارد (برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی زبان در ایران مدرس آگهی ثبت نموده اند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید). با درج تبلیغات تدریس در این سایت، آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار خواهد گرفت و این روش می تواند برای جذب شاگرد شما کاملا موثر باشد.
برای کسب درآمد حداکثری از تدریس خصوصی زبان انگلیسی باید در زمینه های مختلفی عملکرد خوبی داشته باشید. به صورت کامل بر درس زبان انگلیسی مسلط باشید، در صورت علاقه به تدریس زبان ان را به عنوان کار اصلی خودتان انتخاب کنید، از شاگردهای خودتان حمایت صد در صدی داشته باشید، کار خودتان را با استفاده از شیوه های مختلف (وبلاگ و سایت، تبلیغات اینترنتی، شبکه های اجتماعی و ....) تبلیغ کنید و در  سایت (ایران مدرس) آگهی تدریس خودتان را ثبت نمائید.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کسب درآمد حداکثری (ویژه مدرسین)

اکثر مدرسینی که وقتشان به صورت کامل پر است و از تدریس درامد بالایی دارند، تعداد زیادی از شاگردهایشان را از ترمهای قبل دارند. یا ترمهای قبل با هیمن شاگردهایشان کلاس داشته اند و یا شاگردهای قبلی خودشان چون راضی بوده اند این شاگردهای جدید را به آنها معرفی کرده اند. پس شاگردهای راضی و شاگردهایی که در امتحان زبان انگلیسی، کنکور زبان، مکالمه زبان و .... خوب نتیجه گرفته اند رمز موفقیت در تدریس زبان هستند. شما باید به صورت مداوم روی خودتان و توانایی های خودتان کار کنید  و به صورت مداوم بهتر و بهتر شوید. برای اینکه شرایط بیرونی تغییر کند و درآمد شما بیشتر شود، در ابتدای کار باید تغییرات به صورت درونی اتفاق بیافتد. باید بخواهید که درآمد بالاتری داشته باشید و برای آن برنامه داشته باشید و با مطالعه بیشتر توانایی های خودتان را بیشتر کنید به گونه ای که کلاسهای شما بهترین بازدهی را برای شاگردهایتان داشته باشد.
درآمد تدریس زبان، حقوق و دستمزد مدرس زبان انگلیسی و .... به عوامل مختلفی بستگی دارد. تدریس خصوصی زبان و آموزش زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی به نسبت سایر دروس و رشته ها و ... بیشترین متقاضی را دارد. اگر مدرسی بتواند در این زمینه فعالیت خوبی داشته باشد، خوب شاگرد جذب نموده و خوب تدریس کند، به دلیل وجود تقاضای بالا برای تدریس زبان، می تواند درآمد خوبی داشته باشد. درآمد و حقوق مدرسین زبان، در صورتیکه با آموزشگاهها، کانون زبان و .... کار کنند، محدود به تعرفه آموزشگاه خواهد بود. به هر حال آموزشگاهها برای جذب شاگرد بیشتر هم که شده تلاش می کنند تا جایی که ممکن است قیمتها را پایین و رقابتی نگه دارند. اگر مدرس زبان هستید و قصد دارید از کار تدریس و آموزش زبان درآمد بالایی کسب نمائید، پیشنهاد می شود خودتان به صورت مستقل کار کنید. یا حداقل در کنار کار با موسسات، آموزشگاههای زبان، کانون زبان و ... خودتان هم به صورت مستقل شاگرد جذب کنید تا بتوانید قیتها را خودتان تعیین نموده و حقوق و دستمزد خودتان را به مرور افزایش دهید. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان به صورت مستقل و کسب درآمد بالا از تدریس زبان باید راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. در این زمینه می توانید مقاله چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنم (10 راهکار جذب شاگرد) یا 12 راهکار برای جذب شاگرد بیشتر و افزایش درآمد از تدریس خصوصی را مطالعه کنید.
تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید. روشهای مختلف را برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه اموزش زبان امتحان کنید ولی نکته مهمی را هم به خاطر داشته باشید. اگر این ترم فقط یک شاگرد دارید همین یک شاگرد را به صورت کامل حمایت کنید تا خوب نتیجه بگیرد. به این ترتیب پله های موفقیت را به سرعت طی خواهید کرد. موفقیت شاگردهای خودتان را در اولویت قرار دهید. این ترم اگر دو شاگرد دارید و این دو شاگرد نتیجه بگیرند ترم بعد هم با شما تماس خواهند گرفت. ترم بعد هم دو یا سه شاگرد جدید جذب کنید و تعداد شاگردهای شما 5 نفر خواهد شد. می بینید که اگر خوب تدریس کنید بعد از مدتی اگر کسی با شما برای کلاس تماس بگیرد دیگر وقت نخواهید داشت. کار تدریس خصوصی زبان انگلیسی کاملا پرمتقاضی و پردرامد است اگر خودتان خوب عمل کنید و هم مسلط باشید، هم شاگردهای زیادی جذب کنید و در نهایت هم شاگردهای شما رضایت داشته باشند. تدریس خصوصی زبان انگلیسی، جذب شاگرد و درآمد بالا در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت.
برای موفقیت در کار تدریس زبان انگلیسی و یا سایر زبانهای خارجی و کسب درامد بالا از آن باید موارد متعددی را در نظر داشته باشید. در مرحله اول از روی علاقه به این کار روی بیاورید و در ادامه هر مقطعی را که می خواهید تدریس کنید به خوبی بر آن مسلط شوید. در کلاسهای خصوصی تسلط داشتن بر درس خیلی مهم است و اگر شاگرد شما احساس کند خوب بلد نیسیتد ممکن است کلاس را از دست بدهید. نکته دیگر اینکه باید در همان یکی دو جلسه اول با پرسیدن سوالاتی در ضمن تدریس هدف شاگرد خودتان را تشخیص دهید و برای خودتان معلوم شود چه ضعف هایی دارد و چه هدفی را در نظر دارد. خوب تدریس کردن خیلی مهم است ولی از ان مهمتر تامین رضایت شاگرد شما است. به این معنی که باید مطالبی که ارائه می کنید هم راستا با هدف ایشان باشد و متناسب با وضعیت تحصیلی شاگرد شما باشد. اگر خیلی عالی تدریس کنید ولی شاگرد شما درس را متوجه نشود چون خیلی سطح بالا تدریس می کنید در نهایت باز هم کلاسها ادامه پیدا نخواهد کرد. روشهای مختلف جذب شاگرد از جمله ثبت آگهی تدریس در سایت (ایران مدرس) را امتحان کنید و بعد از جذب شاگرد تمام تلاش خودتان را برای نتیجه گرفتن ایشان به کار ببندید. کلاسهای با کیفیت را برگزار کنید تا هم بتوانید شاگردهای خودتان را حفظ کنید و هم همین شاگردهایی که دارید شما را به دیگران هم معرفی نمایند.
منبع: ایران مدرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی