ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر قصد کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی را دارید ...

اگر می خواهید از تدریس ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی و ... درآمد خوبی بدست آورید ...

اگر قصد دارید به صورت پاره وقت یا تمام وقت در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید ...

در هر صورت، مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید


تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی بهترین روش جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی

جذب شاگرد بیشتر و کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی

به عنوان یک معلم خصوصی ریاضی برای کسب درآمد بالاتر از تدریس ریاضی بهتر است هم روی نحوه تدریس کردن خودتان و اهداف مالی ای که دارید، به عنوان عوامل درونی، کار کنید و هم در عین حال روش ها و راهکارهای مختلف جذب شاگرد و به موفقیت رساندن شاگردهایتان را به عنوان عوامل بیرونی در نظر داشته باشید. با در نظر گرفتن راهکارها و روشهای ارائه شده می توانید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری موفق باشید.
برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی ثبت آگهی و تبلیغات در ایران مدرس را به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران از دست ندهید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان درج نمائید. در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا بیشتر در معرض دید بازدیدکنندگان و متقاضیان تدریس قرار بگیرد.
به کار تدریس متعهد باشید. پیش خودتان فرض کنید کلاسها تضمینی است و اگر شاگردهای شما نتیجه نگیرند از درآمد هم خبری نیست. این تعهد و صداقت شما به تنهایی به اندازه همه عوامل دیگر در جذب و حفظ شاگرد موثر است. خوب درس بدهید و کم کاری نکنید. هر چه به کار تدریس تعهد بیشتری داشته باشید و تلاش بیشتری برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان انجام دهید اعتماد انها و والدین آنها را بیشتر جلب خواهید کرد و در کار خودتان موفق تر خواهید بود. مهم است که شاگردهای خودتان را بتوانید حفظ کنید. اگر خوب تدریس کنید و شاگردهای شما خوب نتیجه بگیرند چندین ترم با شما کلاس خواهند داشت و همواره به اندازه کافی و حتی بیشتر از آنچه بتوانید تقاضا برای کلاسهای شما وجود خواهد داشت.
ماموریت اصلی خودتان در کلاسهای تدریس خصوصی را به نتیجه رساندن شاگردهایتان بدانید. با تمام ابزارهایی که در اختیار دارید (فشار از طریق والدین، جدیت در کلاس و ...) کار کنید تا شاگردهایتان درس بخوانند.
برای موفقیت در کار تدریس خصوصی و کسب درامد بالا باید دروس تدریسی خودتان را با دقت انتخاب کنید که هم با علایق شما سازگار باشد و هم تقاضا برای آموزش آن دروس بالا باشد. در ضمن، روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. در سایت (ایران مدرس) هم به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران تبلیغات تدریس خودتان را درج نمائید. سعی کنید کلاسهای خصوصی با کیفیت بالایی داشته باشید و با ارائه تدریس عالی و حمایت کامل از شاگردهایتان آنها را به نتیجه مورد نظرشان برسانید تا در نهایت خود شما هم در کار تدریس موفق باشید. کار اضافه انجام دهید و غیر قابل جایگزین گردید. کمی بیشتر در کلاسهای تدریس خصوصی بمانید. به صورت تلفنی مشاوره بدهید. همیشه در دسترس باشید. نمونه سوالات امتحانی و یا خلاصه جزوه به شاگردهایتان بدهید. همیشه به فکر این باشید که چگونه با ارائه خدمات بهتر شاگردهای خودتان را به موفقیت نزدیکتر کنید. ارائه کارها و خدمات اضافه ای که از شما انتظار نمی رود باعث می شود شاگردهای شما به شما وفادار باشند و شما غیر قابل جایگزین خواهد شد.
برای کسب درآمد بالا و خوب پول درآوردن از تدریس دروس دانشگاهی در تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران در مرحله اول باید دروس تدریسی خودتان را انتخاب کنید به نحوی که هم به آن دروس علاقه داشته باشید و هم تقاضای خوبی برای انها وجود داشته باشد. در مرحله بعد تلاش کنید بر دروسی که قرار است تدریس کنید به صورت کامل مسلط شوید. خصوصا در کلاسهای خصوصی تسلط شما بر درس بسیار مهم است. در کلاسها دانشگاه اگر استاد خیلی مسلط هم نباشد دانشجویان برای جایگزین کردن ایشان کار خاصی نمی توانند انجام دهند. در کلاسهای خصوصی مدرس خیلی زود جایگزین خواهد شد. در مرحله بعد سعی کنید با امتحان کردن روشهای مختلف جذب شاگرد تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید و با ثبت تبلیغات اینترنتی حتی به صورت آنلاین از دانشگاههای کل کشور (دانشگاههای دولتی، دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور و ....) و همچنین از دانشگاههای شهر محل سکونت خودتان شاگرد جذب نمائید. در نهایت با ارائه تدریس عالی در کلاسهای خصوصی، حمایت کامل از شاگردهایتان و راهنمایی و مشاوره های به جا و مناسب تلاش کنید شاگردهایتان حتما در امتحانات موفق شوند. حتی اگر شاگرد شما تنبلی می کند و درس نمی خواند باید با جدیت در کلاسهای خصوصی و استفاده از انواع روشهای مختلف تلاش کنید ایشان را به سمت موفقیت در تحصیل هدایت نمائید. اگر شاگردهای موفقی داشته باشید در نهایت موفقیت خودتان در کار تدریس و کسب درآمد بالا برای شما تضمین شده خواهد بود.

  • آگهی خودتان را ویژه کنید تا بیشتر دیده شود. همانطور که گفته شد، ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس کاملا رایگان است. البته می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید تا بازدهی آن را افزایش دهید. آگهی های تدریس ویژه همواره در صفحه اصلی نمایش داده شده و در صفحات داخلی هم بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهند شد. در ضمن، وقتی در زمینه تدریس ریاضی و فیزیک آگهی ویژه تدریس ثبت می کنید، تبلیغات شما علاوه بر صفحه اصلی و بخش تدریس خصوصی در بخش دانلود و مقالات هم در کنار جزوات آموزشی و نمونه سوالات امتحانی ریاضی و فیزیک نمایش داده خواهد شد. برای مشاهده جزوات، سوالات امتحانی، تست کنکور و .... ثبت شده در ایران مدرس برای درس ریاضی بر روی عبارت دانلود جزوه و سوال ریاضی کلیک کنید.
  • شاگردهای خودتان را حفظ کنید و حمایت صد در صدی داشته باشید. همانطور که گفته شد، حفظ شاگرد اگر از جذب شاگرد جدید مهمتر نباشد کم اهمیت تر هم نیست. فرض کنید هر ترم شاگردهایی که جذب می کنید ترم بعد هم پیش شما برگردند (البته برای دروس دیگرشان در مقطع بالاتر). در ضمن، ترم بعد شاگردهای جدید هم جذب می کنید. در این حالت در ترم بعد و ترم های بعد از آن تعداد شاگردهای شما بیشتر و بیشتر خواهد شد و درامد بالایی در انتظار شما خواهد بود. اما اگر شاگردهای شما خوب نتیجه نگیرند هر ترم مجبور خواهید بود برای جذب شاگرد جدید خیلی انرژی بگذارید و کارتان سخت خواهد شد.

- آگهی شما در کنار مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است. شما به عنوان یک معلم و یا مدرس خصوصی می توانید از امکانات ایران مدرس بدون پرداخت هزینه استفاده کنید. اما اگر آگهی خودتان را ویژه کنید، علاوه بر اینکه در صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی تبلیغ شما بالاتر نمایش داده خواهد شد، آگهی شما به تناسب در کنار هزاران مقاله آموزشی، سوال امتحانی و ... هم نمایش داده می شود. مثلا اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارید، تبلیغات تدریس ویژه شما در کنار مقالات مرتبط با زبان انگلیسی، سوالات امتحانی و جزوات زبان و ... هم نمایش داده خواهد شد.
برای جذب شاگرد روشهای دیگری هم وجود دارد. از جمله روشهای موجود می توان به تماس با آموزشگاهها برای گرفتن کلاس، تبلیغات در روزنامه، ایجاد سایت یا وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی برای خودتان، تبلیغات در بخش نیازمندیهای روزنامه، تبلیغات از طریق ایمیل و یا اس ام اس، تبلیغات تراکتی، تماس با سایر مدرسین و ارتباط گرفتن با آنها، برگزاری یکی دو جلسه کلاس رایگان در مدارس با هماهنگی مدیر مدرسه و جذب شاگرد بعد از آن، دادن کارت خودتان به شاگردهایی که همین الان دارید تا در کلاس توزیع کنند و یا به دوستانشان بدهند و .... اشاره کرد.
یکی از بهترین راهکارها برای موفقیت در تدریس خصوصی و داشتن شاگردهای زیاد این است که بسیار عالی تدریس کنید به گونه ای که شاگردهای فعلی شما ترمهای بعد هم برای کلاسهای خصوصی با شما تماس بگیرند. پس اگر می خواهید درآمد پیوسته ای از کار تدریس داشته باشید و همواره تعداد شاگردهای شما زیاد باشد این نکته را در نظر بگیرید و با افزایش تسلط خودتان بر دروس تدریسی و برگزاری کلاسهای با کیفیت و در نهایت با به نتیجه رساندن شاگردهایی که دارید سعی کنید رضایت انها را همواره جلب کنید و کاری کنید تا ترمهای بعد برای سایر دروس خودشان هم با شما تماس بگیرند.
منبع: ایران مدرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی