ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر قصد کسب درآمد عالی از تدریس خصوصی زبان انگلیسی را دارید ادامه این مطلب را بخوانید. در این بخش در رابطه با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان و انگلیسی و دلایلی که نشان می دهد فعالیت در این زمینه یکی از بهترین راهکارها برای کسب درآمد بالا است توضیحاتی ارائه می گردد. وقتی در گوگل عبارت تدریس خصوصی را جستجو می کنید یکی از پیشنهادهایی که خود گوگل همیشه به شما می دهد، تدریس خصوصی زبان و یا تدریس خصوصی زبان انگلیسی است و این خودش نشان می دهد که فعالیت در این زمینه می تواند کاملا درآمد زا باشد و افراد زیادی برای کلاسهای خصوصی زبان در گوگل جستجو کرده اند. مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی
در ایام تعطیلات و تابستان دانش آموزان و دانشجویان که سرشان خلوت می شود اتفاقا تمایل بیشتری برای شرکت در این کلاسها دارند و برعکس سایر مدرسین که ممکن است درامدشان در این ایام کم شود، درامد مدرسین زبان بیشتر هم خواهد شد. حقوق مدرس زبان ، درامد اساتید زبان
چه پارامترهایی برای موفقیت در تدریس زبان انگلیسی موثر است؟ همانطور که گفته شد فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و آموزش زبان انگلیسی یکی از بهترین زمینه ها برای کسب درآمد خوب و بالا است. ولی به هر حال با وجود اینکه این کار متقاضی بالایی دارد در نهایت به نحوه فعالیت خودتان هم بستگی دارد. بر درس زبان انگلیسی مسلط باشید و به صورت مداوم در حال آموزش باشید. هوای شاگردهایتان را داشته باشید و سعی کنید شاگردهایتان را حفظ کنید و به گونه ای تدریس کنید که ترمهای بعد هم با شما در تماس باشند و علاوه بر آن شما را به دیگران هم معرفی کنند. علاقه به تدریس زبان هم یکی از پارامترهای مهم در تدریس خصوصی زبان انگلیسی است. مهم است که تعداد شاگردهای بالایی داشته باشید و قیمت مناسبی برای کلاسهای خودتان ارائه کرده باشید (نه خیلی بالا باشد و نه خیلی پایین). چرا تدریس خصوصی زبان انگلیسی یکی از بهترین زمینه ها برای کسب درآمد است؟

تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کسب درآمد حداکثری (ویژه مدرسین)

با توجه به مطالب ذکر شده، فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی یکی از بهترین زمینه ها برای کسب درآمد بالا است. یادگیری این زبان هم در ایام تحصیل، هم در ایام تعطیلات و هم بعد از فارغ التحصیلی لازم است و در نتیجه افراد زیادی متقاضی شرکت در کلاسهای شما خواهند بود. کافی است خودتان خوب عمل کنید و با تعهد و علاقه تدریس کنید و در جذب شاگرد موفق باشید.

اگر مدرس زبان هستید و قصد دارید از کار تدریس و آموزش زبان درآمد بالایی کسب نمائید، پیشنهاد می شود خودتان به صورت مستقل کار کنید. یا حداقل در کنار کار با موسسات، آموزشگاههای زبان، کانون زبان و ... خودتان هم به صورت مستقل شاگرد جذب کنید تا بتوانید قیتها را خودتان تعیین نموده و حقوق و دستمزد خودتان را به مرور افزایش دهید. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان به صورت مستقل و کسب درآمد بالا از تدریس زبان باید راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. در این زمینه می توانید مقاله چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنم (10 راهکار جذب شاگرد) یا 12 راهکار برای جذب شاگرد بیشتر و افزایش درآمد از تدریس خصوصی را مطالعه کنید.


اگر می خواهید از تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس زبان فرانسه، تدریس خصوصی زبان آلمانی و یا سایر زبانهای خارجی و حتی سایر دروس درآمد خوبی بدست آورید در زمینه های مختلف باید خوب عمل کنید. در مرحله اول توصیه می شود اگر به زبان انگلیسی علاقه دارید این درس را تدریس کنید. اگر می خواهید در این زمینه به صورت حرفه ای و تخصصی کار کنید زمانی فرا می رسد که در طول یک روز شاید 5 یا 6 جلسه کلاس داشته باشید. اگر به این کار علاقه نداشته باشید خیلی زود خسته می شوید و نمی توانید ادامه دهید. هر درسی را که دوست دارید تدریس کنید. اگر به آموزش، یادگیری و تدریس زبان علاقه دارید که برای شما بسیار مناسب است در غیر اینصورت سراغ درس مورد علاقه خودتان که در دبیرستان و دانشگاه هم عملکرد خوب و نمرات خوبی در آن درس داشته اید بروید. در کل اگر به کار تدریس هم علاقه ای ندارید باز هم توصیه می شود سراغ کاری بروید که به آن علاقه دارید.
مسلما یک عامل خیلی مهم این است که چه تعداد شاگرد دارید و آیا در جذب شاگرد به اندازه کافی موفق بوده اید یا نه. البته در شروع کار ممکن است همه ی مدرسین تعداد شاگردهای کمی داشته باشند و در نتیجه در سالهای اول تدریس درامد خیلی بالایی نداشته باشید. ولی به هر حال اگر خوب تدریس کنید و متفاوت از بقیه باشید، اگر هوای شاگردهایتان را داشته باشید و نتیجه گرفتن آنها مهمترین دغدغه شما باشد، اگر به تدریس کیفیت کار خودتان را در زمینه تدریس زبان افزایش دهید و از روشهای منحصر به فرد برای افزایش بازدهی کلاسها استفاده کنید، چنانچه حمایت صد در صدی از شاگردهایتان به عمل آورید و اکثر افرادی که با شما کلاس دارند خوب نتیجه بگیرند فکر می کنید تعداد شاگردهای شما کم باقی خواهد ماند؟ مسلما اینطور نیست. در هر زمانی افراد و مردم حاضر هستند برای دریافت خدمات خوب پول بپردازند و اگر شما در زمینه کار تدریس خوب عمل کنید مسلما شاگردهای زیادی را جذب خواهید کرد. در بسیاری از موارد مدرسین خوب و موفق شاگردهایی که دارند را از طریق شاگردهای قبلی و قدیمی خودشان جذب می کنند. یعنی شاگردهای قبلی انها رضایت کامل داشته اند و شاگردهای جدیدی را به ایشان معرفی می کنند. این اتفاق می تواند برای شما هم بیافتد. دقت کنید که جذب شاگرد جدید در حالت عادی و معمولی خودش راحت نیست و در عین حال هزینه هم دارد. مثلا اگر از طریق آموزشگاه شاگرد جذب کنید باید هر جلسه 30 یا 40 درصد مبلغ کلاس را به ایشان بدهید. یا اگر بخواهید مثلا در روزنامه برای کار خودتان تبلیغ کنید باز هم هزینه پرداخت خواهید کرد. در ضمن، افرادی که می خواهند کلاس خصوصی زبان انگلیسی داشته باشند از شما هیچ شناختی ندارند و از بین دهها مدرس دیگر شاید شما را انتخاب کنند و یا نکنند. ولی در حالتی که شاگردهای قدیمی شما با اطمینان از نحوه تدریس وکیفیت کلاسها، شما را به افراد دیگر معرفی می کنند هم هزینه ای برای جذب شاگرد پرداخت نکرده اید و هم کلاسها را می توانید با قیمت بهتری هماهنگ نمائید. بنابراین، با توجه به مطالب ارائه شده ارائه تدریس با کیفیت و به نتیجه رساندن شاگردهایی که همین الان دارید (حتی اگر یک شاگرد دارید) می تواند خودش راهکار بسیار خوبی برای جذب شاگردهای بیشتر و کسب درآمد بالا از تدریس زبان باشد.

منبع: ایران مدرس

نظرات (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی