ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و درآمد بالایی بدست آورید تبلیغات تدریس خودتان را در سایت ایران مدرس به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران ثبت نمائید. ایران مدرس تا سال 97 نزدیک به 18000 مدرس تدریس خصوصی ثبت نامی دارد. برای مشاهده لیست مدرسینی که در این سایت ثبت نام کرده اند و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند بر روی عبارت http://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php کلیک کنید. مدرسین در ایران مدرس به دو شکل آگهی رایگان و آگهی ویژه می توانند تبلیغات تدریس خودشان را ثبت نموده و برای جذب شاگرد اقدام نمایند.

نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

در حالت کلی ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس رایگان است ولی به هر حال آگهی های تدریس ویژه همیشه در صفحه اصلی سایت نمایش داده شده و بالاتر از آگهی های رایگان هم نمایش داده می شوند. تبلیغات تدریس ویژه در کنار هزاران جزوه درسی، سوال امتحانی، تست کنکور و .... هم نمایش داده خواهد شد. ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس کاملا برای جذب شاگرد موثر است. هم تبلیغ شما در کل کشور قابل مشاهده خواهد بود، هم تا زمانی که خودتان آن را حذف نکنید نمایش داده خواهد شد و هم حتی اگر تبلیغ تدریس خودتان را ویژه کنید به صرفه است. ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد و یک محیط کاملا آموزشی برای ثبت تبلیغات تدریس فراهم آورده است.

نکات مهم برای افزایش بازدهی آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی

همین الان در گوگل عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و یا تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و .... را جستجو کنید و یا عبارتهایی مانند جذب شاگرد و تبلیغات تدریس خصوصی را جستجو کنید، خواهید دید که ایران مدرس در صفحه اول گوگل و در صدر نتایج قرار دارد. بنابراین با ثبت تبلیغات در این وب سایت متقاضیان تدریس خصوصی به صورت مستقیم به سمت تبلیغ شما هدایت خواهند شد. ایران مدرس قدیمی ترین سایت در زمینه تبلیغات تدریس است و اگر تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد را جدی بگیرید و متن آگهی خودتان را خوب و قانع کننده بنویسید، در این حالت ثبت تبلیغات تدریس در این سایت برای جذب شاگرد و کسب درآمد بیشتر از تدریس خصوصی کاملا مفید و موثر خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات زیر را مطالعه کنید.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی