ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر در جستجوی جدیدترین آگهی های مرتبط با استخدام مدرس تدریس ریاضی، فیزیک و زبان انگلیسی اسفند 96 و سال 97 هستید .... اگر قصد دارید به عنوان مدرس و معلم خصوصی ریاضی، فیزیک و یا زبان انگلیسی در اسفند 96 و یا سال 97 در تهران، کرج، اصفهان، مشهد، تبریز، یزد، اهواز، شیراز، سنندج، رشت، ساری، ارومیه و یا هر جای دیگر ایران فعالیت داشته باشید و از تدریس این دروس پرمتقاضی درآمد بالایی بدست آورید .... چنانچه به فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه، فیزیک متوسطه، دانشگاهی و کنکور، زبان انگلیسی مدرسه و دانشگاه و مکالمه زبان و گرامرو .... علاقه دارید و قصد دارید در اسفند 96 و یا سال 97 به صورت پاره وقت یا تمام وقت در این زمینه فعالیت داشته باشید و شاگرد جذب کنید .... در صورتیکه کل سایتهای اینترنتی و روزنامه و .... را در جستجوی آگهی های جدید استخدام مدرس و معلم بررسی کرده اید و با آموزشگاههای مختلف تماس گرفته اید ولی نتیجه مناسبی نگرفته اید ... در هر صورت، بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی