ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر در سال 97 قصد دارید از تدریس خصوصی درآمد خوبی بدست آورید ... اگر می خواهید در سال 97 در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس فیزیک، شیمی، هندسه، زبان انگلیسی و یا در هر زمینه دیگری فعالیت داشته باشید و درامد خوبی بدست آورید ... اگر در جستجوی آگهی های استخدام مدرس و استخدامی جدید معلم و دبیر تدریس خصوصی در سال 97 هستید .... در هر صورت مطالعه ادامه این متن می تواند برای شما مفید و موثر باشد.

درآمد تدریس خصوصی، درآمد مدرسین و معلمان خصوصی

برای کسب درامد بالا از کار تدریس در سال 97 باید در زمینه های مختلفی خوب عمل کنید. در مرحله اول با علاقه به تدریس روی بیاورید و اگر به آن علاقه ندارید سراغ کار دیگری بروید. در مرحله بعد سعی کنید دروسی را برای تدریس خصوصی و فعالیت در این زمینه انتخاب کنید که اولا پرمتقاضی باشند و ثانیا خودتان به آن دروس علاقه داشته باشید. دروس ریاضی و فیزیک، شیمی، درس زبان، زیست و عربی، دروس دانشگاهی، ریاضی و فیزیک عمومی 1 و 2 دانشگاه، معادلات دیفرانسیل و ریاضی مهندسی، آمار، محاسبات عددی، دروس تخصصی رشته های فنی مهندسی و علوم پایه، دروس کنکوری، نقاشی و گرافیک، موسیقی (گیتار، پیانو، سه تار و ...) و .... دروس پرمتقاضی ای برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی هستند. البته موارد دیگری هم وجود دارند که در این لیست ذکر نشده است. به هر حال برای کسب موففیت های بیشتر در زمینه تدریس خصوصی در سال 97 باید این موارد را در نظر داشته باشید. هم درسی را انتخاب کنید که خودتان در آن درس خوب هستید و به آن علاقه دارید و هم درس باید متقاضی تدریس داشته باشد.

برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی در سال 97 تلاش کنید شاگردهای زیادی را جذب نمائید. روشهای مختلفی برای جذب شاگرد وجود دارد که در مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی به صورت مفصل توضیح داده شده است. ثبت آگهی در سایتهایی که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند مانند سایت تدریس خصوصی ایران مدرس http://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php بسیار مفید و موثر است. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. در زمینه تدریس خصوصی ریاضی هم سایت www.tadris-riazi.com برای درج تبلیغ بسیار موثر و خوب است. با آموزشگاههای بیشتری در ارتباط باشید و با چند مدرس دیگر گروه اموزشی تشکیل دهید. برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید. از هر روش ممکن برای جذب شاگرد استفاده کنید. تبلیغات در اینترنت به این دلیل که علاوه بر امکان جذب شاگرد به صورت حضوری امکان جذب شاگرد به صورت آنلاین را هم فراهم می کند بسیار توصیه می شود. برای جذب تعداد شاگرد بیشتر و افزایش درآمد خودتان از تدریس خصوصی در سال 97 فرصت ثبت تبلیغ در ایران مدرس را از دست ندهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی