ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با پاسخ به سوال چگونه زبان انگلیسی را بهتر و سریع تر یاد بگیریم؟ مطالبی ارائه شده است. اگر می خواهید در یادگیری زبان انگلیسی و یا هر زبان خارجی دیگری موفق باشید و در زمان کمنر و با کیفیت بالاتری زبان را یاد بگیرید باید برای آموزش ان وقت بگذارید و در عین حال سعی کنید در اطراف خودتان محیطی را فراهم کنید که به شما در زمینه یادگیری زبان کمک کند. می توانید از کلاسهای گروهی که در آموزشگاهها برگزار می شود و یا از کلاسهای خصوصی و نیمه خصوصی استفاده کنید. برای مطالعه در زمینه تفاوت کلاسهای گروهی و خصوصی با هم و مزیتها و عیب های هر کدام بر روی لینک مقایسه کلاسهای خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی زبان انگلیسی کلیک کنید.
نکات کلیدی در آموزش و یادگیری صحیح زبان انگلیسی

اگر قصد دارید مکالمه زبان انگلیسی را یاد بگیرید باید در عین حال که در کلاسها شرکت می کنید خودتان هم خارج از کلاسها تا جایی که می توانید خوب گوش دهید و لغات جدید و مطالبی که یاد گرفته اید را مرور نمائید. به اخبار به زبان انگلیسی گوش دهید و موسیقی انگلیسی را برای شنیدن انتخاب کنید. از لغات جدیدی که یاد گرفته اید در جملات استفاده کنید و می توانید برنامه روزانه، خاطره و ... را هم به زبان انگلیسی بنویسید. هر چه بیشتر با آن در گیر شوید سریعتر آموزش می بینید. از مدرسین و اساتید تدریس خصوصی فعال در زمینه زبان انگلیسی کمک بگیرید. برای مشاهده لیست اساتید بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان کلیک کنید. اگر در حال آموزش گرامر هستید (دانلود رایگان: جزوات عالی برای آموزش گرامر) و در این کلاسها گرامر زبان را آموزش می بینید خودتان تمرینات را در زمانهای بین کلاسها حل کنید. اکر مکالمه زبان آموزش می بینید در زمانهای بین کلاسها فیلم ببینید و به اخبار انگلیسی گوش دهید. خلاصه اینکه برای افزایش سرعت در یادگیری زبان در کنار شرکت در کلاسهای خصوصی باید خودتان هم تلاش کنید و مطالب را مرور نمائید. کلاسهای خصوصی زبان را در زمانهایی برگزار کنید که سر حال تر هستید و برای یادگیری آن امادگی بیشتری دارید. بعضی از افراد صبح ها گیرایی بهتری دارند و برخی دیگر در زمانهای صبح کاملاخواب آلود هستند و عصر می توانند بهتر یاد بگیرند. هر زمانی که برای شما مناسب تر است را انتخاب کنید. اگر مواردی که گفته شد را در نظر داشته باشید و کلاسهای زبان را با یک مدرس خوب هماهنگ کنید و خودتان هم تلاش کنید در زمان بسیار کمی می توانید مطالب را آموزش ببینید. کلاسهای تدریس خصوصی زبان برای موفقیت در امتحان زبان می تواند کاملا موثر باشد. اینکه چند جلسه کلاس لازم داشته باشید و چه زمانی برای شروع این کلاسها مناسب است به خودتان بستگی دارد. اگر در زبان انگلیسی قوی هستید و فقط اشکالات جزئی دارید چند جلسه کلاس هم کفایت می کند. در صورتیکه اشکالات پایه ای دارید تعداد جلسات بیشتری لازم است و باید زودتر شروع کنید. یکی از رموز موفقیت در امتحان با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی این است که با توجه به وضعیت تحصیلی و میزان دانسته های خودتان به اندازه کافی زود شروع کنید. اگر حجم زیادی از مطالب خوانده نشده برای ایام امتحانات باقی بماند کار کمی سخت خواهد شد. پس سعی کنید در طول ترم از این کلاسها استفاده کنید و به ایام امتحانات موکول ننمائید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی