ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس سال 97 - در این بخش در رابطه با قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در سال 97 توضیحاتی ارائه می گردد. قبل از آنکه سراغ پارامترهای موثر بر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برویم و در این بخش بخواهیم در این زمینه توضیحاتی ارائه کنیم دو مقاله خوب در این زمینه معرفی می گردد. اگر می خواهید در زمینه نرخ و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی و سایر دروس در سال 97 اطلاعاتی کسب کنید، مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی در سال 97 و پارامترهای موثر بر آن یا قیمت تدریس خصوصی ریاضی در سال 97 چقدر است؟ می تواند مفید و موثر باشد.
شاید بتوان گفت در سال 97 قیمت 70 یا 80 هزار تومان برای یک جلسه یک ساعت و نیم ریاضی قیمت متوسطی است. مدرسینی که در زمینه تدریس ریاضی دانشگاهی فعالیت دارند ممکن است قیمتهای بالاتری را درخواست کنند و در زمینه های دیگر شاید قیمت ها پایینتر باشد. البته در شهرهای کوچک شاید قیمت متوسط گفته شده زیاد به نظر برسد و در کل قیمت کلاسهای ریاضی به عوامل مختلفی بستگی دارد و با قطعیت نمی توان در این زمینه اظهار نظر کرد.
اگر با یکی از دوستانتان در سطح تحصیلی تقریبا مشابهی هستید می توانید دو نفره در کلاس شرکت کنید (کلاس نیمه خصوصی) و در عوض به صورت مشارکتی هزینه کلاس را پرداخت نمائید. درسی که قرار است به شما تدریس شود، زمان برگزاری کلاسها (در ایام امتحانات به نسبت طول ترم قیمت کلاسهای خصوصی بالاتر است)، تضمینی و یا غیر تضمینی بودن کلاسها و ... هم بر قیمت کلاسهای خصوصی موثر است. همانطور که گفته شد، با در نظر گرفتن توضیحاتی که در این بخش ارائه گردید، بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان، عربی و یا هر درس دیگری در سال 97 این است که لیست مدرسین را مشاهده کنید و با دیدن قیمت و هزینه ای که مدرسین اعلام کرده اند از نرخ کلاسها اطلاع حاصل کنید.
برای کسب بهترین نتیجه از جلسات و کلاسهای تدریس خصوصی فقط قیمت جلسات تدریس را در نظر نگیرید. مهمتر از قیمت مناسب برای کلاسهای خصوصی، هماهنگ کردن جلسات با مدرسی است که بتواند شما را به نتیجه مورد نظرتان برساند. بنابراین در بسیاری از اوقات ارزشش را دارد که با یک مدرس خوب و با تجربه کلاسهای خصوصی را برگزار کنید، هر چند هزینه برگزاری کلاسها بالاتر باشد.
حداقل قیمت کلاسهای تدریس خصوصی در سال 97 چقدر است؟ حداقل قیمت کلاسهای تدریس خصوصی حدود 10 هزار تومان برای یک جلسه کلاس تدریس خصوصی است. مدرسین تازه کار معمولا کلاسهای خصوصی را با قیمت کمتری برگزار می کنند. البته باید توجه کنید که معیار انتخاب مدرس خصوصی را بیشتر نحوه تدریس ایشان، سابقه کاری و .... قرار دهید تا قیمت کلاسهای خصوصی.
آیا لزوما پرداخت هزینه بیشتر احتمال نتیجه گرفتن را افزایش می دهد؟ نکته ای که باید به ان توجه داشته باشید این است که لزوما پرداخت هزینه بیشتر به معنی احتمال بالاتر نتیجه گرفتن شما در امتحان، کنکور و یا هر آزمون دیگری نیست. درست است که مدرسین با سابقه برای کلاسهای خصوصی هزینه بالاتری هم درخواست می کنند ولی به هر حال مدرسین تازه کار هم بعضا خیلی خوب تدریس می کنند و کلاسهای مفیدی را برگزار می نمایند. در هر صورت، برای نتیجه گرفتن در امتحان خودتان هم باید درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید و با پرداخت هزینه بیشتر تلاش و کوشش خودتان حذف نمی شود.  کلیک کنید: لیست مدرسین تدریس خصوصی
- برای هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی زبان با بهترین قیمت سعی کنید با مدرسینی کلاس را هماهنگ کنید که به شما نزدیکتر هستند. به عنوان مثال اگر خودتان ساکن غرب تهران هستید بهتر است با مدرسی کلاسهای خصوصی زبان را هماهنگ کنید که ایشان هم ساکن غرب تهران است. به این ترتیب مسیر برای ایشان هم نزدیکتر بوده و هزینه کمتری مطالبه می کند.
اگر قصد دارید از کلاسهای تدریس خصوصی در سال 97 استفاده کنید، برگزاری این کلاسهای را به پایان ترم موکول ننمائید. برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم بازدهی بالاتری دارد. می توانید همزمان و پابه پای کلاسهای تدریس مدرسه یا دانشگاه کلاسهای تدریس خصوصی خودتان را برگزار کنید. کلاسهای تدریس خصوصی را جدی بگیرید و با تمرکز و حواس جمع گوش دهید. در ضمن به بهانه کلاسهای خصوصی در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه غیبت نکنید. هر دوی اینها را در کنار هم داشته باشید تا نتیجه خوبی بگیرید. کلاسهای تدریس خصوصی اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد می تواند مفید و موثر باشد. 
سعی کنید در کنار کلاسها و جلسات تدریس خصوصی خودتان هم درس بخوانید. به این ترتیب تعداد جلسات خصوصی کمتری لازم خواهد بود و ترمهای بعد هم لازم نیست همین درس را دوباره مطالعه کنید. به این ترتیب در پول و زمان شما صرفه جویی خواهد شد.
دروس مختلفی که دارید را با یک مدرس هماهنگ کنید تا تعداد جلسات تدریس بیشتر شود بتوانید تخفیف بگیرید. حتی می توانید از دوستان و همکلاسی هایتان به مدرس خودتان معرفی کنید و به این ترتیب برای کلاسهای خصوصی خودتان تخفیف بگیرید. شرکت در کلاسهای نیمه خصوصی هم روش دیگری برای کاهش هزینه ها است. در نهایت سعی کنید کلاسهای خصوصی را با مدرسین مجرب و با سابقه هماهنگ کنید و خودتان هم درس بخوانید تا از کلاسها نتیجه بگیرید و ترمهای بعد مجبور نباشید دوباره برای قبولی در درسها زمان بگذارید و بیشتر هزینه کنید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی