ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در زمینه آموزش و تدریس خصوصی، یادگیری دروس دانشگاهی و مقطع دانشگاه، ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاهی، فیزیک 1 و 2 عمومی دانشگاه، دروس تخصصی رشته های علوم پایه و فنی مهندسی، دروسی مانند استاتیک، مدار، سیگنال و سیستم، تحقیق در عملیات و ... توضیحاتی ارائه می گردد. مطالب در دو دسته بندی به صورت زیر ارائه می شود.

تدریس در دانشگاه علمی کاربردی، آزاد، پیام نور و دانشگاه فرهنگیان سال 96 و 97

یادگیری بهتر دروس دانشگاهی: برای یادگیری بهتر دروس در مقطع دانشگاه باید سعی کنید در طول ترم در کلاسها حاضر باشید و در عین حال خودتان تمرین و مسئله حل کنید و درس بخوانید. مقطع دانشگاه کمی با دبیرستان و متوسطه متفاوت است. در مقطع دانشگاه مانند دبیرستان اینطور نیست که فقط یک مرجع و یک کتاب برای خواندن داشته باشید. در کلاسهای دانشگاه برای هر درس معمولا 3 یا4  مرجع معرفی می شود و در نتیجه هر بخشی از درس ممکن است از یکی از این مراجع باشد. به همین دلیل حضور در کلاس اهمیت زیادی پیدا می کند. در دانشگاه آزاد، پیام نور، علمی کاربردی، دانشگاههای دولتی، دانشگاه تهران و یا هر دانشگاه دیگری که تحصیل می کنید، شرکت در کلاسهای اصلی خودتان برای یادگیری بهتر دروس بسیار حائز اهمیت است. در کنار آن، اگر در بعضی از درسها اشکالات پایه ای دارید می توانید از مدرسین و اساتید تدریس خصوصی کمک بگیرید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین بر روی عبارت تدریس خصوصی و برای مشاهده لیست مدرسین دانشگاهی بر روی عبارت تدریس خصوصی دانشگاه کلیک کنید. - مطالعه کنید: نحوه یادگیری بهتر دروس دانشگاهی

فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی: اگر مدرس یا استاد دانشگاه هستید و قصد دارید در کنار کار اصلی خودتان در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک دانشگاه و یا دروس تخصصی رشته خودتان فعالیت داشته باشید ... اگر دانشجو هستید و توانایی تدریس دروس تخصصی رشته خودتان را دارید ... در هر صورت، برای جذب شاگرد در زمینه تدریس دروس دانشگاهی به سایت ایران مدرس www.IranModares.com مراجعه کرده و بعد از ثبت نام آگهی تدریس خودتان را ثبت نمائید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و تا سال 97 حدود 18000 مدرس ثبت نامی دارد. مطالعه مقالات زیر هم در این زمینه می تواند مفید و موثر باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی