ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

مهمترین نکات برای موفقیت در تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا در سال 97 در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. اگر می خواهید بهترین و مهمترین نکات مرتبط با تدریس خصوصی را مطالعه کنید حتما مقاله 100 نکته برای موفقیت در تدریس خصوصی را بخوانید.  یکی از راهکارهای دیگر برای جذب شاگرد و موفقیت در تدریس خصوصی ثبت تبلیغات در روزنامه و بخش نیازمندیهای روزنامه است. البته این روش هزینه دارد و بیشتر در شهرهای بزرگ مانند تهران و کرج جواب می دهد. در شهرهای کوچک تماس با آموزشگاهها، تبلیغات اینترنتی و شاید تراکت بهتر جواب می دهد.
با سایر مدرسین تدریس خصوصی در ارتباط باشید و به انها شاگرد معرفی کنید و از انها شاگرد بگیرید. مثلا اگر شما مدرس زبان انگلیسی هستید با مدرسین ریاضی، فیزیک، شیمی و ... در ارتباط باشید. اگر شاگر شما به مدرس ریاضی نیاز داشت به آنها معرفی کنید و مطمئنا اگر شاگردهای آنها به معلم زبان نیاز داشته باشد به شما معرفی خواهند کرد. روش بسیار خوبی است. کلاسهای نیمه خصوصی تشکیل دهید. در کلاسهای نیمه خصوصی می توانید درآمد بالاتری کسب کنید و در ضمن قیمت کلاسها برای شاگردهای شما هم مناسبتر خواهد بود. فرض کنی شما برای هر جلسه کلاس خصوصی مبلغ 70 هزار تومان می گیرید. اگر دو نفر در کلاس حضور داشته باشند می توانید از هر نفر 50 هزار تومان بگیرید. هم برای انها به صرفه تر است و هم درآمد شما بیشتر خواهد شد.
به گونه ای تدریس کنید که انگار کلاسهای شما تضمینی است. حتی اگر به شاگردهایتان قول تضمینی بودن کلاسها را نداده اید پیش خودتان فرض کنید کلاسها تضمینی است و اگر شاگرد شما نتیجه نگیرد پولی به شما داده نخواهد شد. این روند و این دیدگاه باعث موفقیت شما خواهد شد.
از هزینه کردن برای ثبت تبلیغات تدریس ویژه نترسید. یا باید خودتان هزینه کنید و اگر شاگرد جذب کردید کل مبلغ کلاسها را برای خودتان بردارید و یا باید آموزشگاه برای شما شاگرد جذب کند و هر جلسه 30 یا 40 درصد مبلغ کلاسها را برای خودش بردارد. روش اول به نفع شما است. اگر در ابتدای کار کمی پول از دست بدهید هم ایرادی ندارد بالاخره روش خوب و مناسب را پیدا خواهید کرد.
آخر هر جلسه برای شاگردهایتان مبحثی را مشخص کنید تا مطالعه کند و سعی کند آن را بفهمد و جلسه بعد برای شما توضیح دهد. این کار باعث می شود شاگرد شما جلسه بعد همان بحث را وقتی خودتان درس می دهید بهتر متوجه شود.
درج آگهی در روزنامه ها: در این روش در روزنامه های دارای بخش نیازمندیها (مانند راهنمای همشهری) می توانید آگهی خود را درج نموده و به صورت مستقیم شاگرد جذب کنید. در این روش در ابتدا باید هزینه ای بپردازید ولی مزیتی که دارد این است که درصدی به آموزشگاهها پرداخت نمی کنید.
درج آگهی در وب سایتهای اختصاصی تدریس خصوصی: به جرات می توان گفت وب سایت ایران مدرس (www.iranmodares.com) بهترین گزینه برای درج آگهی تدریس خصوصی است. در این حالت چون خود وب سایت ایران مدرس بهینه است به بهترین وجه شاگرد و یا متقاضیان تدریس خصوصی را به سمت آگهی شما می کشاند. ضمنا هزینه درج آگهی در ایران مدرس در مقایسه با روزنامه بسیار کمتر است. مطلب دیگر اینکه در روزنامه کادر محدودی در اختیار شما قرار می گیرد و توضیحات چندانی در جهت جذب شاگرد نمی توانید ارائه بدهید. در حالتی که آگهی خود را در وب سایت درج کنید عکس و توضیحات مفصل را در جهت متقاعد کردن متقاضیان تدریس می توانید به آگهی خود اضافه نمائید.

پربیننده ترین مقالات در زمینه موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی


جدیدترین مقالات موفقیت در تدریس و جذب شاگرد

علاوه بر ایران مدرس می توانید تبلیغ تدریس خودتان را در سایت www.Tadris-Riazi.com هم ثبت کنید (البته اگر ریاضی درس می دهید). سایت ایران کنکور www.IranKonkur.com هم برای ثبت تبلیغات تدریس در زمینه کنکور می تواند کاملا مناسب باشد. در سایتهای عمومی آگهی اینترنتی مانند سایت سودایران هم می توانید آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. ثبت آگهی در همه ی این سایتها رایگان است و فقط در صورت تمایل می توانید تبلیغات خودتان را ویژه کنید.
در عنوان آگهی مواردی را بنویسید که واقعا در کلاسهای خودتان اجرا خواهید کرد. به عنوان مثال تنها وقتی از عبارت تضمینی استفاده کنید که کلاسهای شما حالت تضمینی دارد. اگر فقط کیفیت کلاسها را تضمین کنید به وضوح بنویسید که منظور شما چیست تا بعدا مشکلی بوجود نیاید.
برای کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی باید در مرحله اول مشخص کنید که چه درآمدی را مد نظر دارید و ترم به ترم تلاش کنید درآمد خودتان را افزایش دهید. به عنوان مثال اگر ترم قبل کلا 10 میلیون تومان از تدریس ریاضی درآمد داشته اید این ترم 20 درصد برای خودتان درآمد بالاتری در نظر بگیرید و سعی کنید 12 میلیون تومان درامد کسب کنید. هر ترم چنین هدفی برای خودتان در نظر بگیرید و در عین حال که تلاش می کنید کیفیت کلاسهای خصوصی خودتان را افزایش دهید سعی کنید درامد بیشتری هم بدست آورید. مهم است که برای خودتان مبلغ مشخصی را در نظر داشته باشید و هدف های شما مقداری چالشی هم باشد تا بتوانید پیشرفت کنید. در ادامه از روشهای مختلف برای جذب شاگرد استفاده کنید و سعی کنید تعداد شاگردهای بیشتری را جذب کنید.
اولویت اول را نتیجه گرفتن شاگردهایتان در نظر بگیرید: ممکن است تا به حال هم همین روند را در نظر داشته اید ولی به هر حال سعی کنید برای کسب موفقیت های بیشتر در کار تدریس شاگردهای خودتان را به موفقیت برسانید. نتیجه گرفتن شاگردهایتان را در اولویت اول قرار دهید و برای قبولی آنها در امتحان و یا کنکور تمام تلاش خودتان را به کار ببندید. اگر شاگردهای شما راضی باشند و خوب نتیجه بگیرند موفقیت شما در کار تدریس تضمین شده است. خودشان دوباره در ترمهای بعد پیش شما برای کلاس برخواهند گشت و حتی هر از چند گاهی تماسهایی با شما گرفته خواهد شد و متوجه خواهید شد که این افراد جدید را همان شاگردهای قبلی شما معرفی کرده اند.
تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد به نسبت ارتباط گرفتن با آموزشگاههای تدریس خصوصی مزیتهای فراوانی دارد. اولا وقتی به صورت مستقیم شاگرد جذب می کنید هر جلسه کل مبلغی که به شما پرداخت می شود را برای خودتان بر می دارید و لازم نیست 30 یا 40 درصد آن را به آموزشگاه پرداخت نمائید. ثانیا قیمت کلاسهای خصوصی را خودتان تعیین می کنید و لازم نیست با هزینه پایین تدریس کنید. می توانید روی آگهی خودتان و روشهای مختلف جذب شاگرد به صورت مداوم کار کنید و کیفیت کلاسهای خودتان را افزایش دهید و به این ترتیب به مرور بهتر و بهتر شوید. در حالتی که خودتان به صورت متسقل کار می کنید پارامترهایی که بر درامد شما تاثیرگذار است در کنترل خودتان می باشد و اینطور نیست که فقط منتظر تماس آموزشگاه باشید. در حالت جذب شاگرد به صورت مستقیم، به عنوان مثال اگر شاگردهای کمی دارید بیشتر تبلیغ می کنید، سایت و وبلاگی برای خودتان می زنید، آگهی خودتان را ویژه می کنید، در سایتهای مختلف تبلیغ می دهید و خلاصه راهکارهای مختلفی را امتحان می کنید. در حالتی که با آموزشگاهها برای جذب شاگرد ارتباط دارید و خودتان روشهای دیگری را امتحان نمی کنید فقط باید منتظر تماس آموزشگاه باشید.
قیمت کلاسهای تدریس خصوصی در سال 97 و یا در هر زمان دیگری هم به عوامل مختلفی بستگی دارد و هم در طول زمان متغییر است. خوبی این روش که لیست آگهی مدرسین را ببینید و با توجه به قیمتهایی که مدرسین ارائه کرده اند از نرخ کلاسها اطلاع پیدا کنید این است که اساتید تدریس خصوصی به صورت مداوم اطلاعات خودشان و از جمله قیمتهایی که برای کلاسهای خصوصی در نظر دارند را به روز می کنند و در نتیجه با مشاهده اطلاعات آنها می توانید از قیمت به روز شده کلاسهای خصوصی اطلاع پیدا کنید. همانطور که در تصویر بالا می توانید مشاهده کنید، مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس علاوه بر قیمت کلاسهای خصوصی رشته تحصیلی، مدرک تحصیلی، دانشگاه محل تحصیل؛ وضعیت تاهل، شهر محل تدریس و سابقه کاری خودشان را هم بیان کرده اند و می توانید با اگاهی کامل مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. قیمتی که هر مدرس برای کلاسهای تدریس خصوصی اعلام کرده است را باید در کنار رزومه مدرس دید و اگر احساس کردید یکی از مدرسین خیلی رزومه خوب و مناسبی دارد و می تواند شما را خوب به نتیجه برساند کلاسها را با ایشان هماهنگ کنید هر چند قیمت کلاسهای ایشان کمی بالاتر هم باشد.
برای کسب درآمد بالاتر از تدریس ریاضی در سال 97 سعی کنید در هر دو زمینه جذب شاگرد و حفظ شاگرد خوب عمل کنید. برای مطالعه در رابطه با روشهای مخنلف جذب شاگرد مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی را مطالعه نمائید. در سایت (ایران مدرس) که بزرگترین سایت تدریس ایران است و برای عبارتهایی مانند تدریس ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی و ... در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار دارد تبلیغ خودتان را ثبت کنید. با آموزشگاههای مختلف تماس بگیرید و با دیگر مدرسین در ارتباط باشید. ثبت تبلیغات در اینترنت و در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس چون باعث می شود آگهی شما نه تنها در شهر محل سکونت شما بلکه در کل ایران دیده شود برای جذب شاگرد به صورت حضوری و یا آنلاین روش بسیار مفیدی است. اگر ساکن شهرهای بزرگ هستید و در شهر شما دانشگاه آزاد، پیام نور، علمی کاربردی و ... وجود دارد می توانید در زمینه تدریس ریاضی دانشگاه هم فعالیت داشته باشید. با ثبت تبلیغات اینترنتی در ایران مدرس www.IranModares.com یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com می توانید از شهرهای دیگر هم شاگرد جذب کنید. برای فعالیت در زمینه تدریس ریاضی کنکور هم سایت ایران کنکور www.IranKonkur.com گزینه بسیار خوبی است.  برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید. در زمینه حفظ شاگردهایتان هم با توجه به مطالبی که ارائه شده تلاش کنید در جلسات تدریس خصوصی بسیار عالی عمل کنید و سعی کنید با ارائه تدریس با کیفیت و برنامه ریزی و مشاوره درست شاگردهای خودتان را حتما به نتیجه مورد نظرشان برسانید. در این بخش در رابطه با کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی در سال 97 مطالبی ارائه شد.
متن آگهی را کامل و قانع کننده بنویسید و اسم تمامی دروس تدریسی را به ترتیب اهمیت بنویسید: از نظر گوگل متن آگهی تدریس بسیار مهم است و در ضمن اگر متن کامل و قانع کننده ای نوشته باشید احتمال اینکه بازدیدهای تبلیغ شما تبدیل به تماس شود افزایش می یابد. متن های با تعداد کلمه کمتر از 300 کلمه از نظر گوگل اسپم است و اگر متن آگهی شما کمتر از 300 کلمه است حتما مطالب بیشتری را ثبت کنید تا بازدهی آن افزایش یابد. گوگل به متن های طولانی تر علاقه بیشتری دارد و در نتایج جستجوی خودش بیشتر این موارد را نمایش می دهد. در ضمن، در سایت ایران مدرس برای دروسی مشخصات شما به عنوان مدرس نمایش داده می شود که در متن تبلیغ خودتان آن دروس را ذکر کرده باشید. بنابراین اسم تمام دروس تدریسی را با جزئیات کامل ذکر کنید.

منبع: ایران مدرس (استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به ایران مدرس مجاز است)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی