ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش مطالبی در رابطه با موفقیت در تدریس و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی در سال 97 ارائه می گردد. برای خوب پول درآوردن و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. داشتن صبر و تحمل و پشتکار و در کنار آن قدم برداشتن در مسیر صحیح برای رسیدن به این هدف کاملا لازم است. مسیر صحیح برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی جذب و حفظ رضایت شاگردهای شما است. خوب شاگرد جذب کنید و روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. البته باز هم تاکید می شود تبلیغات در اینترنت اگر به درستی مورد استفاده قرار بگیرد بهترین روش جذب شاگرد است. باید متن آگهی خودتان را خوب بنویسید (این مقاله را بخوانید: نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر) و تبلیغات اینترنتی را جدی بگیرید. در هر صورت می توانید با آموزشگاهها هم در ارتباط باشید و یا انواع روشهای دیگر را امتحان کنید. تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی مزیتی که دارد این است که حتی از سایر شهرهای ایران، به جز شهر محل سکونت خودتان، به صورت آنلاین شاگرد جذب کنید و با نرم افزارهایی مانند اسکایپ تدریس را انجام دهید. اگر خوب تدریس کنید، دروسی را برای تدریس انتخاب کنید که در ارائه آنها عملکرد خوبی دارید و در نهایت شاگردهای خودتان را به نتیجه برسانید، در نهایت در ضمن جذب شاگردهای جدید، شاگردهای قبلی شما هم دوباره پیش شما بر خواهند گشت و درامد شما روز به روز افزایش خواهد یافت.
برای موفقیت در کار تدریس خصوصی و کسب درامد بالا باید دروس تدریسی خودتان را با دقت انتخاب کنید که هم با علایق شما سازگار باشد و هم تقاضا برای آموزش آن دروس بالا باشد. در ضمن، روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. در سایت (ایران مدرس) هم به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران تبلیغات تدریس خودتان را درج نمائید. سعی کنید کلاسهای خصوصی با کیفیت بالایی داشته باشید و با ارائه تدریس عالی و حمایت کامل از شاگردهایتان آنها را به نتیجه مورد نظرشان برسانید تا در نهایت خود شما هم در کار تدریس موفق باشید.
در صورت تمایل شاگردهایتان می توانید کلاسهای نیمه خصوصی تشکیل دهید. از شاگردهایتان بخواهید که با یکی از همکلاسی هایشان در کلاس حاضر شوند و از لحاظ مالی هم به نفع شما است و هم انها.
به کار تدریس خصوصی متعهد باشید و نتیجه گرفتن شاگردهایتان برایتان مهم باشد. ویژگی متعهد بودن به کار تدریس خصوصی بسیار مهم است. اگر به کار تدریس متعهد باشید، شاگردهای شما آن را درک می کنند و والدینشان هم این را خواهند فهمید. متعهد بودن شما به تدریس خصوصی به این معنی است که شما فقط هدف خودتان را ارائه درس و گرفتن مبلغی بابت آن قرار نداده اید و به نتیجه گرفتن شاگردهایتان علاقه مند هستید و هر کاری را برای نتیجه گرفتن آنها انجام می دهید. در حقیقت وظیفه مدرسین خصوصی به نتیجه رساندن شاگردهایشان است و ارائه درس فقط بخشی از آن است. از هیچ تلاشی برای نتیجه گرفتن شاگردهای خودتان دریغ نکنید و تلاش کنید موفق شوند. این در نهایت به نفع خودتان است و شاگردهای این ترم شما اگر خوب نتیجه بگیرند پیش شما برخواهند گشت.
شاگردهایتان را به سمت درس خواندن و مطالعه هدایت کنید. نکته مهم دیگری که برای موفقیت در تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا باید مد نظر قرار دهید این است که افرادی که شما به عنوان شاگرد در کلاسهای خصوصی با آنها سر و کار دارید معمولا به درس خواندن عادت ندارند. این افراد شاید کلا فقط در ایام امتحانات درس خوانده اند. بنابراین اگر به حال خودشان رها شوند مسلما درس نمی خوانند و همان شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی را هم خیلی سخت می دانند. بنابریان شما باید تلاش کنید با دادن تمرین و مسئله و سخت گیری در حد منطقی و جدیت شاگردهایتان را به سمت درس خواندن هدایت کنید و در آنها عادتهای مثبتی را به وجود آورید. شاگردهای خودتان را به حال خودشان رها نکنید و کاری کنید که درس بخوانند.

  • روشهای منحصر به فرد خودتان برای ارائه درس را داشته باشید. همانطور که در بخشهای قبل هم توضیح داده شد باید روش خاص خودتان را داشته باشید. این روشهای خاص تدریس و ارائه درس را چگونه می توانید داشته باشید؟ اگر به صورت مداوم دروس را مطالعه کنید ممکن است راه حلهای میانبر و ساده ای که بر پایه روابط است را بدست بیاورید. وقتی خود شما در جستجوی روشهای بهتر و موثرتر حل مسائل باشید و روی مسائل و تمرینات تامل و تفکر کنید روشها منحصر به فردی هم به نظرتان خواهد رسید. این موارد خصوصا در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک کنکور خیلی مهم است. تلاش کنید کلاسهای شما منحصر به فرد باشد و ویژگیهای عالی خاص خودش را داشته باشد.
  • قبل از حضور در کلاس درس را مرور کنید. حتی اگر به صورت صد در صدی درسی که قرار است تدریس کنید را بلد هستید و بر آن تسلط دارید باز هم بد نیست قبل از حضور در کلاس درس را مرور کنید. در صورت امکان جزوه ای که قرار است در کلاس تدریس شود را کپی کنید و هر جلسه مطلبی که قرار است ارائه شود را مرور نمائید. به هر حال معلم و استاد اصلی شما ممکن است مطالبی را ارائه کرده باشد و یا تمریناتی را حل کرده باشد که شما قبلا ندیده باشید. البته در همان یکی دو جلسه اول از شاگردهایتان جزوه برای کپی گرفتن نخواهید. چون ممکن است فکر کنند درس را بلد نیستید و دید منفی ای پیدا کنند. در حالتی که به اندازه کافی اعتماد ایشان جلب شد می توانید این کار را انجام دهید.
  • در سایت تدریس ریاضی و ایران کنکور هم آگهی ثبت نمائید. علاوه بر وب سایت حاضر، سایتهایی دیگری هم به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی وجود دارند که برای ثبت آگهی و جذب شاگرد شما می تواند بسیار مفید باشد. از جمله این سایتها می توان به سایت تدریس ریاضی www.tadris-riazi.com و سایت ایران کنکور www.irankonkur.com اشاره کرد. ثبت اگهی تدریس در این وب سایتها هم رایگان است و فقط در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید. سایت تدریس ریاضی به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس ریاضیات فعالیت دارد و اگر ریاضی و فیزیک را به صورت کنکوری تدریس می کنید سایت ایران کنکور هم بسیار سایت خوبی برای درج اگهی شما است.

برای افزایش احتمال جذب شاگرد از طریق ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس چه کارهایی انجام شود؟ برای اینکه بتوانید از طریق ثبت تبلیغات در ایران مدرس خوب شاگرد جذب کنید باید عنوان و متن اگهی خودتان را خوب بنویسید، برای تبلیغ خودتان عکس مناسبی انتخاب کنید و به صورت مداوم روی آگهی تدریس خودتان کار کنید. در مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده در این زمینه توضیحات بسیار کاملی ارائه شده است. هر چه متن اگهی شما بهتر نوشته شده باشد در جذب شاگرد موفق تر خواهید بود. در ایران مدرس صفحه آگهی بسیاری از مدرسین حتی 30000 و 40000 بازدید هم گرفته است. این بازدیدها وقتی تبدیل به تماس خواهد شد که متن اگهی تدریس شما خوب نوشته شده باشد. تمامی سوابق تدریس خودتان را ذکر کنید. افتخارات و ویژگی های متمایزی که دارید (رتبه خوب کنکور، استاد دانشگاه و یا دبیر رسمی و ...) را در متن اگهی ارائه نمائید. در صورت تمایل آگهی خودتان را ویژه کنید تا بیشتر دیده شود. مهمترین ویژگی خودتان را در عنوان آگهی ذکر کنید.
برای کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی باید در مرحله اول مشخص کنید که چه درآمدی را مد نظر دارید و ترم به ترم تلاش کنید درآمد خودتان را افزایش دهید. به عنوان مثال اگر ترم قبل کلا 10 میلیون تومان از تدریس ریاضی درآمد داشته اید این ترم 20 درصد برای خودتان درآمد بالاتری در نظر بگیرید و سعی کنید 12 میلیون تومان درامد کسب کنید. هر ترم چنین هدفی برای خودتان در نظر بگیرید و در عین حال که تلاش می کنید کیفیت کلاسهای خصوصی خودتان را افزایش دهید سعی کنید درامد بیشتری هم بدست آورید. مهم است که برای خودتان مبلغ مشخصی را در نظر داشته باشید و هدف های شما مقداری چالشی هم باشد تا بتوانید پیشرفت کنید. در ادامه از روشهای مختلف برای جذب شاگرد استفاده کنید و سعی کنید تعداد شاگردهای بیشتری را جذب کنید.
اولویت اول را نتیجه گرفتن شاگردهایتان در نظر بگیرید: ممکن است تا به حال هم همین روند را در نظر داشته اید ولی به هر حال سعی کنید برای کسب موفقیت های بیشتر در کار تدریس شاگردهای خودتان را به موفقیت برسانید. نتیجه گرفتن شاگردهایتان را در اولویت اول قرار دهید و برای قبولی آنها در امتحان و یا کنکور تمام تلاش خودتان را به کار ببندید. اگر شاگردهای شما راضی باشند و خوب نتیجه بگیرند موفقیت شما در کار تدریس تضمین شده است. خودشان دوباره در ترمهای بعد پیش شما برای کلاس برخواهند گشت و حتی هر از چند گاهی تماسهایی با شما گرفته خواهد شد و متوجه خواهید شد که این افراد جدید را همان شاگردهای قبلی شما معرفی کرده اند.
شاگردهایی را بپذیرید که به لحاظ زمانی و هزینه به صرفه باشد: در صورتیکه موارد گفته شده را انجام دهید و روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید، در نهایت تعداد شاگردهای شما بیشتر و بیشتر خواهد شد و از جایی به بعد می توانید شاگردهایی را قبول کنید که به لحاظ مکانی به شما نزدیکتر هستند، به لحاظ دروس تدریسی متقاضی دروسی هستند که مورد علاقه شما است و به لحاظ هزینه هم قیمت مناسبی را در نظر دارند. اگر تماسهایی که با شما گرفته می شود محدود باشد مجبور خواهید شد هر شاگردی را بپذیرید. ولی وقتی از روشهای مختلف شاگرد جذب می کنید و در این زمینه خوب عمل می کنید، می توانید شاگردهایی را قبول کنید که به لحاظ زمانی و هزینه به صرفه تر باشد.
خوب تدریس کنید و نتیجه گرفتن شاگردهایتان برای شما مهم باشد. از شاگردهایتان سوال بپرسید و میزان پیشرفت آنها را ارزیابی کنید. شاگرد شما اگر این تعهد را ببیند حتی اگر نتیجه هم نگیرد باز ممکن است پیش شما برگردد. باید ماموریت خودتان را به نتیجه رساندن شاگردهایتان تعریغ کنید. سیستم کلاسهای تدریس خصوصی با کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه متفاوت است. در کلاسهای گروهی استاد و معلم سرفصلهای مشخصی را ارائه می کند  واقعا روی همه ی افراد حاضر در کلاس کنترل ندارد و نمی تواند کاری کند که حتما همه درس بخوانند. در کلاسهای تدریس خصوصی قضیه کمی متفاوت است. شما در ملاس با یک نفر شاگرد سر و کار دارید و با پرسیدن سوالاتی از ایشان حین تدریس می توانید متوجه شوید که آیا درس را یاد گرفته است یا نه. می توانید بفهمید که کجای کار اشکال دارد و باید با ارائه برنامه ریزی و مشاوره درست کاری کنید که شاگردهای شما نتیجه بگیرند.
برای ارائه درس و دروسی که تدریس می کنید به صورت مداوم در حال مطالعه باشید و روشهای جدیدی که برای تدریس موفق وجود دارد را یاد بگیرید. در سایت روش تدریس (در گوگل کلمه "روش تدریس" را جستجو کنید) توضیحات کاملی در زمینه تدریس موثر و موفق ارائه شده است.
اگر در مدرسه و دانشگاه کلاس گروهی دارید از شاگردهایتان در رابطه با نحوه تدریس و کلاسهای خودتان نظر سنجی کنید و نظرات انها را در متن آگهی ثبت کنید. این نظرات مثبت هم در جذب شاگردهای جدید بسیار موثر است به شرطی که واقعی باشد و اگر انتقادی هم وجود دارد آن را هم ثبت کرده باشید.
کلاسهای نیمه خصوصی تشکیل دهید. در کلاسهای نیمه خصوصی می توانید درآمد بالاتری کسب کنید و در ضمن قیمت کلاسها برای شاگردهای شما هم مناسبتر خواهد بود. فرض کنی شما برای هر جلسه کلاس خصوصی مبلغ 70 هزار تومان می گیرید. اگر دو نفر در کلاس حضور داشته باشند می توانید از هر نفر 50 هزار تومان بگیرید. هم برای انها به صرفه تر است و هم درآمد شما بیشتر خواهد شد. برای جذب شاگرد و افزایش درامد خودتان از تدریس خصوصی در سال 97 به دو صورت و دو روش کاملا متفاوت می توانید عمل کنید. یکی اینکه از طریق سایتهای واسطه ای که خودشان برای شما شاگرد جذب می کنند و یا از طریق آموزشگاه ها شاگرد پیدا کنید و در این زمینه عمل نمائید و دیگری اینکه خودتان به صورت مستقل کار کنید و یا با یکی دو نفر از دوستان و همکارانتان گروه آموزشی تشکیل دهید و برای خودتان تبلیغ کنید. روش دوم در نهایت برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی مفید تر و موثر تر خواهد بود. چرا که قیمت کلاسهای خصوصی را خودتان تعیین می کنید و در ضمن هر جلسه مجبور نخواهید بود 30 تا 40 درصد حق التدریس را به آموزشگاه پرداخت نمائید. برای فعالیت بدون واسطه در زمینه تدریس خصوصی فرصت ثبت تبلیغ در ایران مدرس به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین سایت آگهی تدریس ایران را از دست ندهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی