ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر در جستجوی آگهی های استخدام جدید مدرس تدریس خصوصی زبان انگلیسی سال 97 هستید ....

اگر در سال 97 قصد دارید از تدریس خصوصی زبان در تهران، تبریز، کرج، اصفهان، مشهد و یا هر جای دیگر ایران درامد خوبی کسب کنید ....

چنانچه بر درس زبان انگلیسی به صورت کامل مسلط هستید و قصد دارید در این زمینه فعالیت خودتان را گسترش دهید ....

در هر صورت، جستجوی بیشتر آگهی های مرتبط با استخدام جدید مدرس تدریس خصوصی زبان انگلیسی سال 97 و آگهی های جذب مدرس و دعوت به همکاری معلم زبان و .... را کنار بگذارید. راهکار بهتری برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان در سال 97 وجود دارد.

برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان انگلیسی در سایت ایران مدرس به عنوان بزرگترین وپربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران ثبت نام کنید و آگهی تدریس خودتان را درج نمائید تا به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس زبان در ارتباط باشید. ایران مدرس تا سال 97 حدود 18000 مدرس ثبت نامی در زمینه آموزش زبان انگلیسی، فرانسه و سایر زبانهای خارجی و سایر دروس دارد. ثبت آگهی در این سایت کاملا رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید.

درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس به نسبت حالتی که بخواهید آگهی های استخدامی را جستجو کنید و با آموزشگاه ها تماس بگیرید و آموزشگاهها به شما شاگرد معرفی کنند مزیت های زیادی دارد. در این حالت خودتان بدون واسطه شاگرد جذب خواهید کرد و در نتیجه کل مبلغ حق التدریس را برای خودتان برخواهید داشت. اگر آموزشگاههای زبان به شما شاگرد معرفی کنند، اولا قیمت کلاس را خودشان تعیین می کنند و ممکن است زیاد بالا نباشد و ثانیا از همان مبلغ هم 30 یا 40 درصد را برای خودشان برخواهند داشت. می توانید خودتان به صورت مستقل کار کنید و یا با یکی دو نفر از دوستان و همکارانتان گروه آموزشی تشکیل دهید و برای ارائه خدمات تدریس خصوصی زبان در ایران مدرس تبلیغ کنید. بسیاری از مدرسینی که در ایران مدرس تبلیغات تدریس درج نموده اند بارها و بارها آگهی خودشان را تمدید کرده اند و این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت تبلیغات در ایران مدرس است. برای جذب شاگرد در سال 97 و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان فرصت ثبت اگهی در سایت ایران مدرس را از دست ندهید.

برای اینکه بیشترین بازدهی را از این روش داشته باشید تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد را جدی بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی زبان در ایران مدرس تبلیغ ثبت نموده اند بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. ثبت آگهی در ایران مدرس رایگان است و به نسبت جستجوی آگهی های استخدامی و همکاری با آموزشگاهها می تواند بازدهی بیشتری داشته باشد. حداقل می توانید از این روش هم در کنار همکاری با آموزشگاهها استفاده کنید. در ایران مدرس جزوات بسیار خوبی برای یادگیری گرامر زبان ارائه شده است و در صورتیکه تبلیغ خودتان را ویژه کنید در کنار این موارد آموزشی هم تبلیغ شما نمایش داده خواهد شد. بر روی عبارت جزوات گرامر زبان کلیک کنید تا جزوات و مدرسین ویژه زبان را ببینید. مطالعه مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کسب درآمد حداکثری (ویژه مدرسین) یا چگونه در سال 97 در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی بهتر عمل کنیم؟ برای کشب اطلاعات بیشتر در این زمینه می تواند مفید و موثر باشد.(استخدام جدید مدرس تدریس خصوصی زبان انگلیسی سال 97)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی