ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید از تدریس ریاضی درامد خوب کسب کنید .... اگر به کار تدریس خصوصی ریاضی علاقه دارید و در سال 97 قصد دارید در این زمینه فعالیت خودتان را شروع کنید و یا گسترش دهید .... در هر صورت استفاده از تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس ریاضی می تواند کاملا مفید و موثر باشد. تبلیغات اینترنتی کاملا گسترده است و در کل کشور دیده خواهد شد. در حال حاضر بسیاری از مدرسین از تدریس آنلاین استفاده می کنند و از شهر محل سکونت خودشان خدمات تدریس خصوصی را به کل کشور ارائه می دهند. با ثبت آگهی در اینترنت در و در سایتهایی که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند (مانند سایت ایران مدرس http://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php و یا سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/ و یا سایت ایران کنکور www.IranKonkur.com) می توانید هم در شهر محل سکونت خودتان و هم از هر جای دیگر ایران و حتی از خارج از کشور شاگرد جذب کرده و از کار تدریس ریاضی پول خوبی در بیاورید.
علاوه بر سایتهای معرفی شده می توانید در سایتهای تبلیغات اینترنتی عمومی مانند سایت سودایران www.soodiran.com هم برای درج تبلیغ استفاده نمائید. سایت سودایران هم یکی از بهترین سایتهای تبلیغاتی است. درج تبلیغ در این سایت و در سایتهای معرفی شده قبلی هم رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا بازدید و بازدهی آن افزایش یابد. تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد از تبلیغات روزنامه وتراکت هم بازدهی بالاتری دارد. در ضمن این نوع تبلیغات کاملا به صرفه (رایگان) است. سایت ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و برای درج آگهی در زمینه تدریس ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک و یا هر درس دیگری کاملا موثر است.
اگر می خواهید در تدریس ریاضی موفق باشید، شاگردهای بسیاری جذب کنید و خوب پول در بیاورید یکی از پارامترهایی که باید در نظر بگیرید این است که در سایت تبلیغات تخصصی تدریس ریاضی پربازدید و معتبر آگهی خودتان را درج کنید. همانطور که می دانید برای ارائه انواع خدمات و از جمله ارائه خدمات تدریس خصوصی ریاضی بازاریابی و تبلیغات خیلی مهم است. اگر خوب تبلیغ کنید و توانایی های خودتان را خوب معرفی نمائید شاگردهای بسیاری جذب خواهید کرد و در نتیجه می توانید درآمد خوبی از تدریس ریاضی بدست آورید. برای موفقیت در ثبت آگهی و تبلیغ تدریس ریاضی نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که آگهی خودتان را در یک سایت معتبر و پربیننده درج نمائید.

ریاضی یکی از دروسی است که برای کلاسهای تدریس خصوصی متقاضی بالایی دارد. از همان دوره ابتدایی تا متوسطه و دانشگاه دانش آموزان و دانشجویان از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده می کنند. ریاضی درسی است که اگر به صورت پایه ای آموزش دیده نشود در مقاطع بالاتر مشکل ساز خواهد شد. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان به علت آموزش نامناسب و یا تنبلی در ترمهای قبل و نخواندن این درس، معمولا در ریاضی اشکالات زیادی دارند و در نتیجه استفاده از کلاسهای خصوصی ریاضی برای جبران این نواقص و رفع اشکال کاملا لازم است. با توجه به مطالب گفته شده واضح است که تقاضای زیادی برای کلاسهای خصوصی این درس وجود دارد و در نتیجه اگر خود شما خوب عمل کنید، خوب درس بدهید و بتوانید هم شاگردهای زیادی جذب کرده و هم شاگردهای خودتان را به نتیجه خوبی برسانید مطمئنا می توانید از فعالیت در این زمینه درآمد بالایی بدست آورید. حتما این مقاله خوب را بخوانید: درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی

اگر به آموزش و یادگیری درس ریاضی علاقه دارید و از هندسه، جبر و احتمال، ریاضی گسسته و یا در مقطع دانشگاه از ریاضی مهندسی، معادلات دیفرانسیل، محاسبات عددی و ... خوشتان می آید و تسلط خوبی بر این دروس دارید، تقاضای زیادی برای کلاسهای خصوصی این درس وجود دارد و می توانید به راحتی به درآمدهای خوبی برسید.
برای کلاسهای خصوصی ریاضی چه قیمتی تعیین کنیم؟ یکی از مهمترین مواردی که در موفقیت شما در کار تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی نقش مهمی دارد همین تعیین قیمت کلاسها است. اگر قیمت و نرخ کلاسهای خصوصی ریاضی را خیلی پایین تعیین کنید، ممکن است تعداد شاگردهای زیادی جذب نمائید ولی آخر ماه ویا آخر ترم وقتی به درامدی که کسب کرده اید توجه می کنید، خواهید دید که با وجود تلاش و کوشش زیاد درامد شما خیلی بالا نبوده است. اگر قیمتها را خیلی بالا در نظر بگیرید تعداد شاگردهای کمی جذب می کنید و در نتیجه دوباره نمی توانید درامد خوبی بدست آورید. بنابراین باید قیمتهای کلاسهای ریاضی را منطقی تعیین کنید.

برای کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی یک عامل مهم جذب شاگرد است که در بالا تا حدودی توضیح داده شد و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی را هم بخوانید. در مرحله بعد باید ریاضی را خوب تدریس کنید. اگر بر درس ریاضی مسلط نیستید اقدام به جذب شاگرد نکنید. چون تمامی تلاشهای شما هدر می رود. پس اول خوب بر درس ریاضی مسلط شوید و بعد شاگرد بگیرید. شاید باور نکنید که بسیاری از کلاسهای تدریس ریاضی به علت مسلط نبودن مدرس بیش از یک جلسه طول نمی کشد. همان جلسه اول شاگرد با بهانه آوردن از ادامه کلاسها امتناع می ورزد. شما با ارائه تدریس با کیفیت و عالی نباید اجازه دهید این اتفاق بیافتد. حفظ شاگردهایتان اگر از جذب شاگرد مهمتر نباشد کم اهمیت تر هم نیست. برای مطالعه بیشتر در زمینه کسب درامد بالا از تدریس خصوصی ریاضی و نحوه جذب شاگرد و چگونگی تدریس موفق ریاضی مقالات زیر را مطالعه کنید. علاوه بر موفقیت در جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی، عوامل دیگری هم بر موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی و کسب درامد بالا از کار تدریس ریاضی موثر است. اگر می خواهید جزو مدرسین پردرآمد باشید و پول خوبی از تدریس ریاضی بدست آورید، باید بر دروس تدریسی خودتان کاملا مسلط باشید. هندسه، جبر، حسابان، دیفرانسیل، ریاضی دبیرستان، ریاضی دانشگاهی، ریاضی مهندسی، معادلات، محاسبات عددی و یا هر درس دیگری را که تدریس می کنید، در مرحله اول باید خودتان به صورت کامل بر آن مسلط باشید. هر چه میزان تسلط شما بر دروس تدریسی خودتان بیشتر باشد، در کار تدریس موفق تر خواهید بود و فن بیان شما هم بهتر خواهد شد. چون به جای اینکه حین تدریس ریاضی خودتان درگیر فهمیدن مطلب باشید، کلمات و اصطلاحات مناسبتری را انتخاب می کنید و مطالب را بهتر و در زمان کمتری ارائه خواهید کرد. در مرحله بعد، اگر می خواهید شاگردهای زیادی داشته باشید و واقعا از تدریس ریاضی درامد بالایی بدست آورید باید نتیجه گرفتن شاگردهایتان را در اولویت اول قرار دهید. سعی کنید روند برگزاری کلاسها، مطالبی که ارائه می کنید، تمریناتی که به شاگرداهایتان میدهید و راهنمایی ها و مشاوره های شما به گونه ای باشد که در نهایت شاگردهایتان نتیجه بگیرند و در امتحان ریاضی و یا کنکور ریاضی بهترین نتیجه را بگیرند. به این ترتیب هم ترمهای بعد برای تدریس سایر دروسشان با شما تماس می گیرند و هم شما را به دوستان و آشنایانشان معرفی خواهند کرد. برای موفقیت در تدریس ریاضی، تلاش کنید شاگردهایتان موفق شوند.

درآمد تدریس خصوصی ریاضی چقدر می تواند باشد؟ درآمد تدریس خصوصی ریاضی به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال، مدرسینی که در شهرهای بزرگ مانند تهران و تبریز و مشهد و .... فعالیت دارند به احتمال زیاد درآمد بیشتری از تدریس ریاضی کسب می کنند. البته استثناهایی هم وجود دارد. به هر حال در شهرهای بزرگ متقاضی برای تدریس خصوصی و کلاسهای خصوصی ریاضی و سایر دروس بیشتر است و به صورت کلی اوضاع مالی مردم هم بهتر می باشد. در نتیجه مدرسین ریاضی در شهرهای بزرگ هم می توانند تعداد جلسات بیشتری داشته باشند و هم اینکه برای هر جلسه مبلغ بالاتری را دریافت کنند. درآمد تدریس خصوصی ریاضی به درسی که تدریس می شود هم بستگی دارد. واضح است که برای تدریس ریاضی مهندسی به نسبت تدریس خصوصی ریاضی نهم باید هزینه بیشتری پرداخت کرد و در نتیجه مدرسینی که در زمین تدریس ریاضی دانشگاهی و تدریس ریاضی مهندسی فعالیت دارند درامد بیشتری هم کسب می کنند. به احتمال زیاد، مدرسین و اساتیدی که در زمینه آموزش ریاضی کنکور فعالیت دارند بیشترین درآمد را کسب می کنند. البته فعالیت در زمینه آموزش ریاضی کنکور راحت نیست. باید در مرحله اول واقعا خودتان آنقدر در این زمینه خوب کار کرده باشید و تست های مختلف و نکات کنکوری و ... را بررسی کرده باشید که با اطمینان و با یک برنامه ریزی منسجم بتوانید شاگرد یا شاگردهایتان را به نتیجه برسانید.

  • ۹۶/۱۲/۲۴
  • محمد محمدی

درآمد تدریس ریاضی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی