ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر در جستجوی بهترین سایتهای تبلیغات تدریس خصوصی معتبر و پربیننده هستید، تعدادی از بهترین سایتها که برای درج تبلیغات شما در زمینه تدریس و آموزش می توانند مفید و موثر باشند در این مقاله معرفی می گردد.

بهترین گزینه ای که می توانیم به شما پیشنهاد کنیم سایت ایران مدرس است. سایت www.IranModares.com پربیننده ترین و بزرگترین و در عین حال قدیمی ترین سایت تدریس خصوصی ایران است. اگر فقط قصد دارید در یک سایت تبلیغ کنید و شاگرد جذب کنید آن سایت ایران مدرس است. همین الان در گوگل جذب شاگرد خصوصی را جستجو کنید. اولین سایتی که به شما نشان می دهد ایران مدرس است. برای عبارتهایی مانند تدریس خصوصی، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک و .... نیز ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد. بنابراین متقاضیان تدریس به راحتی به سمت آگهی و تبلیغ شما هدایت می شوند. البته شکی نیست که باید آگهی خودتان را خوب بنویسید تا از این روش نتیجه بگیرید. در این زمینه مقاله 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر را بخوانید.

سایت دیگری که برای درج تبلیغات در زمینه تدریس خصوصی ریاضی به صورت کامل می توانید روی آن حساب کنید سایت تدریس ریاضی است. سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارد. برای جذب شاگرد در زمینه تدریس ریاضی به صورت حضوری و آنلاین این سایت یکی از بهترین گزینه ها است. توجه کنید که وقتی در سایتهای مختلف تبلیغ درج می کنید آگهی های شما متفاوت از هم باشد. ثبت آگهی تکراری و کپی شده در سایتهای مختلف برای شما فایده ای ندارد. متن های و آگهی های کپی شده از نظر گوگل ارزش چندانی ندارد و برای جذب شاگرد هم برای شما مفید نخواهد بود.

یکی دیگر از بهترین سایتهای تبلیغات تدریس خصوصی معتبر و پربیننده سایت ایران کنکور www.IranKonkur.com است. سایت ایران کنکور به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش لوازم و کتابهای کنکوری، تدریس کنکوری، مشاوره برنامه ریزی و انتخاب رشته کنکور و .... فعالیت دار. اگر زیست کنکور، ریاضی کنکور و یا هر درس دیگری را به صورت کنکوری تدریس می کنید این سایت گزینه بسیار خوبی برای شما است. فعالیت در زمینه تدریس دروس کنکوری کار پردرآمدی است ولی باید توانایی های لازم را در خودتان ایجاد کنید و در متن آگهی رزومه خوبی را ارائه دهید تا والدین به شما اطمینان کنند. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی کنکور و دروس کنکوری با سطح آمادگی بالایی داشته باشید و با یک برنامه منسجم و خوب پیش بروید. باید خودتان به صورت صد در صد بر نکات و تست های کنکوری مسلط باشید.

اگر در زمینه تدریس دروس مهندسی برق، برق صنعتی، نرم افزارهای برق و .... هم فعالیت دارید در سایت ایستگاه برق www.IstgaheBargh.com تبلیغ خودتان را درج کنید. این سایت یک بخش تخصصی برای درج تبلیغ در زمینه تدریس خصوصی برق دارد. فعالیت در زمینه تدریس دروس دانشگاهی و از جمله دروس مهندسی برق و ریاضی و فیزیک عمومی 1 و 2 و ... می تواند درآمدزا باشد و متقاضیان بالایی دارد.

سایت سودایران هم به صورت رایگان می توانید تبلیغات خودتان را در زمینه تدریس خصوصی و آموزش دروس مختلف، آموزش زبان و .... ثبت کنید. سایت سودایران www.soodiran.com به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس فعالیت ندارد ولی یکی از بهترین سایتهای آگهی اینترنتی ایران است. در این وب سایت مقالات زیادی در زمینه نحوه ثبت تبلیغات موفق هم ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید کتاب دانلود رایگان کتاب تبلیغات اینترنتی موفق و پرفروش را به صورت رایگان دانلود کنید تا در زمینه نحوه ثبت تبلیغات موفق برای جذب شاگرد اطلاعات خوبی بدست آورید. البته این کتاب به صورت کلی در رابطه با موفقیت در تبلیغات اینترنتی بحث می کند.

در مقاله بهترین سایتهای آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی هم سایتهای مرتبط با آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی معرفی شده است. ثبت آگهی در سایت https://www.tutor.com/ هم می تواند برای جذب شاگرد موثر باشد.

درج آگهی در تمامی سایتهای معرفی شده رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا بازدهی آن و بازدیدی که از ان به عمل می آید افزایش یابد. اگر می خواهید متن تبلیغ خودتان در زمینه تدریس خصوصسی را خوب بنویسید حتما مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد که در سایت ایران مدرس ارائه شده است را مطالعه کنید.تعدادی از بهترین سایتهای تبلیغات تدریس خصوصی معتبر و پربیننده در این بخش معرفی شد. امید است برای شما مفید بوده باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی