ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر در جستجوی بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی زبان انگلیسی هستید .... اگر می خواهید از کلاسهای خصوصی زبان برای یادگیری بهتر این درس استفاده کنید .... اگر می خواهید با مشاهده کاملترین لیست مدرسین، اساتید و معلمان فعال در زمینه تدریس خصوصی زبان، بهترین استاد و معلمی که هم به لحاظ رزومه کاری و هم به لحاظ قیمت و سایر شرایط کلاسهای تدریس برای شما مناسب باشد را انتخاب نمائید .... در هر صورت، برای مشاهده کاملترین لیست معلمان خانم و آقای زبان که در تهران، تبریز، مشهد، شیراز، اصفهان و یا هر جای دیگر ایران در زمینه آموزش زبان فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.
با مشاهده لیست مدرسین خصوصی زبان ثبت نامی در ایران مدرس (کلیک کنید: معلم خصوصی زبان) می توانید بهترین مدرس و معلمی که مد نظر خودتان است را پیدا کنید و با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی، زبان انگلیسی را با کیفیت بالاتر و در زمان کمتری آموزش ببینید. تعدادی از مدرسین زبان را در پایین همین مطلب می توانید مشاهده کنید. مطالعه مقاله چگونه انگلیسی یاد بگیریم؟ (8 روش یادگیری انگلیسی) در زمینه یادگیری بهتر و سریعتر زبان می تواند کاملا مفید باشد.
مدرسین زبان انگلیسی ثبت نامی در ایران مدرس در متن آگهی خودشان توضیحات کاملی ارائه کرده اند و می توانید با آگاهی کامل معلم مورد نظرتان را انتخاب کنید. در این روش خودتان لیست مدرسین را چک می کنید و با توجه به رزومه مدرسین، سابقه کاری آنها و قیمتی که هر مدرس برای کلاسهای خودش در نظر دارد بهترین مدرس و معلم مورد نظرتان را انتخاب خواهید کرد. در حقیقت، در مقایسه با حالتی که از اموزشگاهها و یا سایتهای واسطه ای مدرس بگیرید، در این روش به اگاهی بیشتری می توانید معلم مورد نظرتان را انتخاب نمائید.
مزیت دیگری که کلاسهای خصوصی به نسبت کلاسهای گروهی دارد این است که زمان برگزاری جلسات، محل برگزاری کلاسها، تایم و زمان هر جلسه، تعداد جلسات در هفته و .... توسط خود شاگرد و با هماهنگی مدرس تعیین می شود. این کلاسها انعطاف بالاتری دارد. در هر زمانی می توان کلاس را برگزار نمود ودر صورت لزوم و در حالتهایی مانند نزدیک بودن امتحان و یا آزمون می توان تعداد جلسات را افزایش داد. این کلاسها به لحاظ مطالبی که در آن ارائه می شود هم انعطاف دارد. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه و یا کلاسهایی که در آموزشگاههای زبان برگزار می شود سر فصل های مشخصی برای ارائه درس در نظر گرفته شده است و ممکن است برای بعضی از افراد حاضر در کلاس مفید باشد ولی برای بقیه افراد اینطور نباشد. در کلاسهای خصوصی زبان متناسب با سطح تحصیلی و میزان معلومات دانش آموز یا دانشجو مطالب ارائه می گردد و در نتیجه مسلما مفیدتر خواهد بود. در این کلاسها اگر هدف یادگیری مکالمه زبان است زبان اموز فرصت بیشتری برای حرف زدن و تمرین مکالمه دارد. اگر دانشجو یا دانش آموز قصد دارد برای کسب نمره بهتر در امتحان در کلاسهای زبان شرکت کند باز هم کلاسهای خصوصی گزینه بهتری است.

استفاده از کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی برای موفقیت در کنکور به نسبت فیلم های آموزشی هم مزایای زیادی دارد. در فیلم آموزشی اگر شما از همان مطالبی که مدرس در فیلم ارائه می کند سوالی داشته باشید نمی توانید سوال خودتان را بپرسید و ممکن است واقعا مطلب گنگ ارائه شده باشد. در کلاسهای خصوصی از مدرس خودتان می توانید سوالات متعدد بپرسید و کاملا رفع اشکال کنید. اگر مدرسی که در فیلم درس را ارائه می دهد نحوه ارائه درس ایشان خوب نباشد نمی توانید مدرسی که در فیلم درس می دهد را تغییر دهید. در کلاسهای خصوصی می توانید اگر از شیوه تدریس معلم زبان راضی نبودید مدرس دیگری را جایگزین ایشان کنید. مشابه کتابهای کمک آموزشی، اگر بخواهید از فیلم های آموزشی برای رفع اشکال استفاده کنید هم پیدا کردن مبحث مورد نظر شما در فیلم وقت زیادی می خواهد و هم اینکه ممکن است اشکالی که برای شما مطرح است در فیلم توضیح داده نشده باشد. بنابراین در ایام کنکور که وقت و زمان اهمیت بیشتری هم پیدا می کند رفع اشکال با استفاده از فیلم های آموزشی و یا کتاب کمک آموزشی مناسب نیست و در کنار داشتن یک معلم خوب می تواند کاملا موثر باشد.
چگونه از کلاسهای خصوصی زبان بهترین استفاده را داشته باشیم؟ برای اینکه کلاسهای خصوصی زبان بهترین استفاده را برای شما داشته باشد مطالبی که در ادامه ارائه می گردد را در نظر داشته باشید. سعی کنید به تناسب زمانی که دارید و تعداد جلساتی که لازم است این کلاسها را به اندازه کافی زود شروع کنید. هر چه زودتر شروع کنید بهتر است چرا که در زمانهای بین جلسات زمان برای مرور درس خواهید داشت و مطالب بهتر برایتان جا خواهد افتاد. سعی کنید کلاسها را با یک مدرس خوب هماهنگ کنید (مشاهده کنید: لیست مدرسین زبان انگلیسی). قیمت کلاسهای زبان مهم است و خوب است که با قیمت مناسب این کلاسها برگزار شود ولی به هر حال اینکه مدرسی که انتخاب می کنید سابقه کاری خوبی داشته باشد و مطمئن باشید نتیجه مطلوب را می گیرید مهمتر است. پس تلاش کنید از خدمات تدریس خصوصی مدرسین خوب و با تجربه استفاده کنید هر چند هزینه ها کمی بالاتر باشد. در کنار شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی سعی کنید خودتان هم درس را مرور کنید. اگر در حال آموزش گرامر هستید (دانلود رایگان: جزوات عالی برای آموزش گرامر) و در این کلاسها گرامر زبان را آموزش می بینید خودتان تمرینات را در زمانهای بین کلاسها حل کنید. اکر مکالمه زبان آموزش می بینید در زمانهای بین کلاسها فیلم ببینید و به اخبار انگلیسی گوش دهید. خلاصه اینکه برای افزایش سرعت در یادگیری زبان در کنار شرکت در کلاسهای خصوصی باید خودتان هم تلاش کنید و مطالب را مرور نمائید. کلاسهای خصوصی زبان را در زمانهایی برگزار کنید که سر حال تر هستید و برای یادگیری آن امادگی بیشتری دارید. بعضی از افراد صبح ها گیرایی بهتری دارند و برخی دیگر در زمانهای صبح کاملاخواب آلود هستند و عصر می توانند بهتر یاد بگیرند. هر زمانی که برای شما مناسب تر است را انتخاب کنید. اگر مواردی که گفته شد را در نظر داشته باشید و کلاسهای زبان را با یک مدرس خوب هماهنگ کنید و خودتان هم تلاش کنید در زمان بسیار کمی می توانید مطالب را آموزش ببینید. - مطالعه این مقاله خوب را هم از دست ندهید: 12 راهکار مفید برای یادگیری زبان انگلیسی در زمان کم
برای استفاده بهینه از کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی سعی کنید این کلاسهای را به صورت مداوم داشته باشید و مقطعی در این کلاسها شرکت نکنید. به عنوان مثال بهتر است یک سال در این کلاسها شرکت کنید و هر هفته 3 جلسه داشته باشید تا حالتی که در یک ماه 30 جلسه داشته باشید و بعد دو ماه اصلا کار نکنید. در ضمن، در کنار شرکت در این کلاسها بسته به هدفی که دارید خودتان هم دروس را مرو کنید و مطالعه داشته باشید. اگر می خواهید مکالمه یاد بگیرید در فاصله زمانی بین جلسات تدریس تا جایی که ممکن است به اخبار و ... به زبان انگلیسی گوش دهید. اگر در حال مطالعه برای امتحان یا آزمونی هستید، تلاش کنید در بین جلسات خودتان هم درس بخوانید و مطالعه و مرور را در نظر داشته باشید. در صورت تمایل می توانید از سایت https://www.tutor.com/ هم برای دریافت خدمات تدریس خصوصی به صورت انلاین استفاده کنید.
کلاسهای تدریس خصوصی زبان برای موفقیت در امتحان زبان می تواند کاملا موثر باشد. اینکه چند جلسه کلاس لازم داشته باشید و چه زمانی برای شروع این کلاسها مناسب است به خودتان بستگی دارد. اگر در زبان انگلیسی قوی هستید و فقط اشکالات جزئی دارید چند جلسه کلاس هم کفایت می کند. در صورتیکه اشکالات پایه ای دارید تعداد جلسات بیشتری لازم است و باید زودتر شروع کنید. یکی از رموز موفقیت در امتحان با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی این است که با توجه به وضعیت تحصیلی و میزان دانسته های خودتان به اندازه کافی زود شروع کنید. اگر حجم زیادی از مطالب خوانده نشده برای ایام امتحانات باقی بماند کار کمی سخت خواهد شد. پس سعی کنید در طول ترم از این کلاسها استفاده کنید و به ایام امتحانات موکول ننمائید.


بهترین مدرسین و معلمان تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا

چگونه یک معلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی خوب داشته باشیم؟

منبع: ایران مدرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی