ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر در جستجوی آگهی های مرتبط با استخدام جدید دانشجویی سال 97 کار و شغل دانشجویی جهت تدریس پاره وقت 97 هستید ... اگر می خواهید در سال 97 یک کار دانشجویی خوب و با درآمد بالا داشته باشید .... اگر قصد دارید همزمان با درس و تحصیل خودتان درآمد بالایی هم بدست آورید و در عین حال که مخارج خودتان را تامین می کنید پس انداز هم داشته باشید .... در هر صورت توصیه می شود در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل فعالیت کنید. تدریس خصوصی در عین حال که انعطاف زمانی بالایی دارد و می توانید کلاسهای خودتان را در هر زمانی که مناسب باشد و با کلاسهای اصلی خودتان در دانشگاه در تداخل نباشد برگزار نمائید درآمد خوبی هم دارد و به عنوان یک شغل دانشجویی کاملا مناسب است.

اگر می خواهید جستجوی بیشتر آگهی های استخدام جدید دانشجویی سال 97 کار و شغل دانشجویی جهت تدریس پاره وقت 97 را متوقف کنید و در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید، باید روشهای مختلفی که برای جذب شاگرد وجود دارد را امتحان کنید. اگر در تهران، کرج و یا سایر شهرهای بزرگ ساکن هستید، می توانید با آموزشگاههای تدریس خصوصی در ارتباط باشید و شاگرد جذب کنید. در شهرهای کوچک تقاضا برای تدریس خصوصی کمتر است و اگر خودتان در شهرهای کوچک دانشجو هستید می توانید به دو روش برای پیدا کردن شاگرد اقدام نمائید. البته روشهای زیادی برای جذب شاگرد وجود دارد که در مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی به تفصیل توضیح داده شده است. به هر حال برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در شهرههای کوچک علاوه بر اینکه می توانید از طریق آموزشگاهها اقدام کنید، کار دیگری هم که می توانید انجام دهید این است که در اینترنت و در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس http://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php  یا سایت ایران کنکور www.IranKonkur.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com تبلیغ ثبت کنید. درج آگهی در این سایتها برای جذب شاگرد کاملا رایگان است و در ضمن موثر و مفید است. البته اگر تمایل داشته باشید می توانید با پرداخت هزینه مناسب تبلیغ تدریس خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید.

تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به عنوان یک کار پاره وقت و نیمه وقت دانشجویی در سال 97 می تواند کاملا موثر باشد. وقتی در اینترنت تبلیغ می کنید علاوه بر اینکه امکان جذب شاگرد در شهر محل سکونت خودتان را دارید، چون آگهی شما در کل ایران دیده می شود، می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین هم شاگرد جذب کنید. در ضمن در این روش به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط خواهید بود، کل مبلغ کلاسها را برای خودتان بر می دارید (لازم نیست هر جلسه 30 یا 40 درصد را به آموزشگاه پرداخت کنید) و در ضمن قیمت و نرخ کلاسها را هم خودتان تعیین می کنید. اگر می خواهید از این نوع تبلیغات برای جذب شاگرد نتیجه بگیرید باید آن را جدی بگیرید. به همان نسبتی که تبلیغات اینترنتی را جدی بگیرید برای جذب شاگرد شما و فعالیت در زمینه تدریس در سال 97 موثر خواهد بود. برای مطالعه در زمینه چگونگی ثبت تبلیغات موثر برای جذب شاگرد حتما مقاله نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر را بخوانید.جستجوی بیشتر آگهی های مرتبط با استخدام دانشجو در سال 97 را متوقف کنید و از این روش برای جذب شاگرد استفاده کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی