ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

برای هماهنگی کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی با قیمت مناسب و نرخ ارزان به صورت زیر عمل کنید.

1-      مقاله قیمت تدریس خصوصی در سال 97 و پارامترهای موثر بر آن یا قیمت تدریس خصوصی ریاضی در سال 97 چقدر است؟ را مطالعه نمائید تا در رابطه با عوامل و پارامترهای موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی اطلاعات خوبی بدست آورید و با دید بازتری مدرس خودتان را انتخاب نمائید.

2-      بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید تا مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس (بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران که مدرس خودتان را به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانید هماهنگ کنید) را مشاهده کنید. بر روی آگهی های مدرسین کلیک کنید و با مشاهده جزئیات اگهی تدریس چند مدرس به صورت حدودی خواهید دانست که قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی در سال 97 چقدر است. لیست مدرسین را با دقت بررسی کنید. بعضی از مدرسین در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر کرده اند و سر قیمت کلاسها با شما به توافق خواهند رسید. برخی دیگر جلسه اول را رایگان کار می کنند. تعدادی از مدرسین به صورت تضمینی و تعدادی دیگر به صورت معمول کار می کنند. مدرسین این موارد را در آگهی تدریس خودشان ذکر کرده اند.

3-      همانطور که گفته شد قیمتهای کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کاملا متنوع است. باید خودتان رزومه مدرس را مشاهده کنید و با قیمت و هزینه ای که برای کلاسهای خودش در نظر گرفته است مقایسه نمائید. به عبارت دیگر نرخ تعیین شده برای کلاسهای هر کدام از مدرسین را باید در کنار رزومه و سوابق کاری آنها ببینید. در نهایت، مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نموده و با ایشان برای هماهنگی کلاسها تماس بگیرید.

4-      در نظر داشته باشید در نهایت نتیجه گرفتن شما مهمتر است و باید با یک مدرس خوب کلاسها را هماهنگ کنید حتی اگر هزینه درخواستی ایشان به نسبت نرخ مورد نظر شما کمی بالاتر است.

  قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی، قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی به شهر محل تدریس، زمان برگزاری کلاسها، مقطع تحصیلی، تعداد جلسات، تضمینی و یا غیر تضمینی بودن کلاسها و عوامل مختلف دیگری بستگی دارد. ممکن است برای کلاسهای ریاضی یک مدرس که به تازگی کار خودش را شروع کرده است حتی با جلسه ای 10 هزار تومان هم کلاسها را برگزار نماید. ولی به هر حال اگر می خواهید از خدمات تدریس ریاضی و کلاسهای ریاضی که توسط مدرسین با سابقه و با تجربه برگزار می شود استفاده کنید، مسلما باید هزینه بالاتری را پرداخت نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در سایت (تدریس ریاضی) بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. مدرسین ثبت نامی در این وب سیات در متن آگهی خودشان قیمت را هم ذکر کرده اند و می توانید با مشاهده آگهی مدرسین از قیمت کلاسها هم اطلاع پیدا کنید.
قیمت و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی به عوامل زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال اگر تعداد جلسات بالایی برای یادگیری درس لازم داشته باشید مدرسین قیمت و نرخ کمتری را به شما پیشنهاد خواهند داد. به عنوان مثال اگر یک معلم خصوصی برای دو جلسه کلاس هر جلسه قیمت 70 هزار تومان را در نظر داشته باشد، اگر 10 جلسه کلاس لازم داشته باشید احتمالا هر جلسه را با قیمت 60 یا 50 هزار تومان با شما کنار خواهد آمد. قیمت کلاسهای خصوصی در شهرهای بزرگ مانند تهران و کرج و ... که مسیرها طولانی تر است و مدرس خصوصی باید زمان بیشتری را در مسیر رسیدن به کلاس باشد به نسبت شهرهای کوچک بیشتر است. البته می توانید به عنوان مثال اگر خود شما ساکن شرق تهران هستید با مدرسی کلاسها را هماهنگ کنید که ایشان هم ساکن شرق تهران باشند تا وقت زیادی را در مسیر از دست ندهند و در نهایت نرخ کلاسها را هم برای شما پایین تر در نظر بگیرند. به این موارد اگر دقت کنید می توانید کلاسها را با قیمت ارزانتری هماهنگ نمائید. اگر با یکی از دوستانتان در سطح تحصیلی تقریبا مشابهی هستید می توانید دو نفره در کلاس شرکت کنید (کلاس نیمه خصوصی) و در عوض به صورت مشارکتی هزینه کلاس را پرداخت نمائید. درسی که قرار است به شما تدریس شود، زمان برگزاری کلاسها (در ایام امتحانات به نسبت طول ترم قیمت کلاسهای خصوصی بالاتر است)، تضمینی و یا غیر تضمینی بودن کلاسها و ... هم بر قیمت کلاسهای خصوصی موثر است. برای کسب اطلاعات کاملتر در رابطه با قیمت کلاسهای خصوصی این مقاله را بخوانید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی