ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر در جستجوی آگهی های جدید استخدام تدریس خصوصی فروردین، اردیبهشت و خرداد 97 هستید .... اگر می خواهید در بهار 97 و فروردین و اردیبهشت 97 از تدریس ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، زیست، عربی، دروس ابتدایی، کنکوری، متوسطه و یا دانشگاهی، موسیقی، هنر و ورزش، تدریس کامپیوتر و انواع نرم افزار و .... درآمد خوبی بدست آورید .... اگر با جستجوی آگهی های استخدام مدرس و معلم، استخدام دبیر و استاد، استخدامی تدریس خصوصی و .... می خواهید در خرداد 97 که اتفاقا مصادف با ایام امتحانات است در زمینه تدریس خصوصی فعالیت خودتان را شروع کنید و یا گسترش دهید ... در هر صورت، به جای اینکه به صورت واسطه ای و از طریق سایتهای واسطه تدریس و یا از طریق آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی شاگرد جذب کنید، خودتان می توانید به صورت مستقل و بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. برای اینکه در فروردین و اردیبشهت 97 و خرداد 97 از تدریس خصوصی و آموزش در منزل درآمد بالایی بدست آورید، راهکارهای زیر می تواند مفید و موثر باشد.

-          در سایت ایران مدرس www.IranModares.com که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد. ثبت آگهی تدریس در این سایت رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید.

-          در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com که به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس ریاضی فعالیت دارد تبلیغ خودتان را درج نمائید. اگر ریاضی درس می دهید ثبت تبلیغات در این سایت برای جذب شاگرد در سال 97 کاملا مفید است.

-          سایت ایران کنکور www.IranKonkur.com هم یکی از سایتهای خوب برای درج تبلیغات تدریس است. به این ترتیب با متقاضیان آموزش دروس کنکوری می توانید در ارتباط باشید.

-          سایت سودایران www.soodiran.com در زمینه آگهی اینترنتی فعالیت دارد. درج تبلیغ در این سایت هم می تواند برای جذب شاگرد کاملا موثر باشد.

-          در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام فعالیت داشته باشید. یک پیج در اینستاگرام داشته باشید و در زمینه کاری خودتان فالور جمع کنید و در کنار آن برای تدریس خصوصی تبلیغ نمائید.

-          از تبلیغات در روزنامه و تراکت برای جذب شاگرد استفاده کنید. برای خودتان سایت و وبلاگی بزنید و به این ترتیب با تولید محتوا و تبلیغات برای خدمات خودتان شاگرد جذب نمائید.

جستجوی بیشتر آگهی های استخدام تدریس خصوصی فروردین، اردیبهشت و خرداد 97 را کنار بگذارید و با استفاده از روشهای ذکر شده به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید.
جذب مدرس و استاد جهت تدریس دروس دانشگاه آزاد سال 97

آگهی استخدامی جدید مدرس و معلم تدریس خصوصی سال 97

در سال 97 به صورت مستقیم و بدون واسطه شاگرد جذب کنید!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی