ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

بهترین سایتهای تبلیغات تدریس خصوصی و آگهی تدریس در این بخش معرفی می گردد. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت خودتان را شروع کنید و یا گسترش دهید با درج تبلیغ در سایتهایی که در این بخش معرفی می شود به راحتی می توانید شاگرد جذب نمائید. به صورت کلی ثبت تبلیغات در اینترنت و در سایتهای معتبر و پربازدید که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس فعالیت دارند یکی از بهترین روشها برای جذب شاگرد است. در این روش آگهی شما نه تنها در شهر محل سکونتتان بلکه در کل ایران دیده خواهد شد و در نتیجه می توانید با متقاضیان تدریس در کل ایران و حتی خارج از کشور در ارتباط باشید. امکانی که در روشهایی مانند همکاری با آموزشگاههای تدریس خصوصی و یا تبلیغات روزنامه و تراکت و ... اصلا وجود ندارد. تعدادی از بهترین سایتهای تبلیغات تدریس خصوصی و آگهی تدریس در ادامه معرفی می گردد.

به جرات می توان گفت بهترین گزینه برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی سایت ایران مدرس www.IranModares.com است که یک بخش تخصصی برای تدریس خصوصی هم دارد. آدرس بخش تدریس خصوصی ایران مدرس http://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php است (بر روی آن کلیک کنید تا لیست مدرسین را مشاهده نمائید). ایران مدرس قدیمی ترین و بزرگترین و پربازدیدترین سایت تبلیغات تدریس ایران است و با ثبت تبلیغات در آن آگهی شما در معرض دید متقاضیان تدریس خصوصی قرار می گیرد. ثبت آگهی در این سایت کاملا رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا در صفحه اصلی سایت و یا در صفحات داخلی آن بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شود. البته واضح است که آگهی شما در ایران مدرس دیده خواهد شد اما اگر بخواهید این بازدیدها تبدیل به تماس شود و با شما برای کلاس تماسی گرفته شود باید متن آگهی خودتان را خوب بنویسید. مطالعه مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس در این زمینه کاملا مفید است. ایران مدرس برای عبارتهایی مانند تدریس خصوصی، تدریس خصوصی ریاضی و .... در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد. این وب سایت از نظر گوگل کاملا بهینه است. در نتیجه افرادی که در جستجوی مدرس خصوصی هستند با سرچ در گوگل به راحتی به سمت تبلیغ شما در ایران مدرس هدایت خواهند شد. در این وب سایت هزاران جزوه آموزشی و مقاله آموزشی و .... ثبت شده است و آگهی های تدریس ویژه در کنار این موارد هم نمایش داده خواهد شد.

سایت دیگری که می تواند گفت آن هم از بهترین سایتهای تبلیغات تدریس خصوصی است سایت www.Tadris-Riazi.com می باشد. اگر در زمینه آموزش و تدریس ریاضی فعالیت دارید شک نکنید که سایت تدریس ریاضی یکی از بهترین گزینه ها برای درج تبلیغ شما است. همین الان در گوگل عبارت تدریس ریاضی، سایت تدریس ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی، قیمت تدریس ریاضی و .... را جستجو کنید. سایت تدریس ریاضی را در صفحه اول و در صدر نتایج خواهید دید. این سایت برای جذب شاگرد در زمینه اموزش ریاضی عالی است. علاوه بر سایتهای معرفی شده، سایت www.IranKonkur.com هم گزینه بسیار خوبی برای درج تبلیغات شما است. اگر دروس کنکوری را درس می دهید و یا می خواهید در این زمینه فعالیت خودتان را شروع کنیدسایت ایران کنکور گزینه بسیار مناسبی است. سایت سودایران هم یک بخش تخصصی برای تبلیغات تدریس خصوصی http://teaching.soodiran.com/ دارد که ثبت آگهی در آن هم می تواند موثر باشد. البته در سایتهای مختلف معرفی شده سعی کنید در هر سایت آگهی متفاوتی را ثبت کنید و آگهی تکراری درج ننمائید. چون آگهی های تکراری و کپی شده از نظر گوگل ارزش چندانی ندارد و در نتایج جستجوی آن نمایش داده نخواهد شد. به میزانی که ثبت تبلیغ در سایتهای معتبر و بهترین سایتهای تدریس در جذب شاگرد موثر است، اینکه خود شما هم چقدر برای نوشتن آگهی های خودتان وقت بگذارید و این روش را جدی بگیرید موثر است. اگر در زمینه تدریس دروس برق صنعتی، دروس مهندسی برق در مقطع کاردانی، کارشناسی، ارشد و ... فعالیت دارید ثبت آگهی در سایت ایستگاه برق http://www.istgahebargh.com/ هم می تواند مفید و موثر باشد.

25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی

در این بخش تعدادی از بهترین سایتهای تبلیغات تدریس خصوصی و آگهی تدریس معرفی شد. همانطور که گفته شد نتیجه گرفتن شما به این هم بستگی دارد که چقدر خوب متن آگهی خودتان را نوشته باشید. رزومه کاملی را ارائه نمائید و اسم تمام دروس تدریسی خودتان را بنویسید. درج تبلیغ در تمامی سایتهای معرفی شده کاملا رایگان است ولی با ثبت تبلیغات ویژه می توانید بازدهی آن را افزایش دهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی