ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید در تدریس خصوصی ریاضی موفق باشید و شاگردهای بسیاری را جذب نمائید .... اگر می خواهید درآمد خودتان را از تدریس ریاضی بیشتر و بیشتر افزایش دهید ... چنانچه به کار تدریس ریاضی علاقه دارید و می خواهید به دانش آموزان ریاضی متوسطه و یا به دانشجویان دانشگاههای دولتی، دانشگاه آزاد، پیام نور، غیر انتفاعی، علمی کاربردی و .... ریاضی دانشگاهی، معادلات دیفرانسیل، ریاضی مهندسی، محاسبات عددی و .... درس بدهید ... اگر قصد دارید در زمینه تدریس ریاضیات کنکور فعالیت داشته باشید .... در هر صورت، در ادامه در رابطه با نحوه موفقیت در تدریس ریاضی به عنوان یک معلم خصوصی خوب توضیحاتی ارائه می گردد. اگر مدرس تازه کار و یا باسابقه هستید، اگر بیر رسمی آموزش و پرورش، دانشجو، مدرس دانشگاه و .... هستید .... در هر صورت مطالعه ادامه ی این مطلب برای موفقیت در تدریس ریاضی می تواند کاملا موثر باشد.

برای اینکه در زمینه تدریس خصوصی ریاضی موفق باشید و درامد خوبی کسب کنید در دو زمینه باید عملکرد خوبی داشته باشید: 1- جذب شاگرد و 2- حفظ شاگرد. به این موارد که ذکر شده است خوب دقت کنید. اما برای موفقیت در هر زمینه چه کاری می توان انجام داد؟ برای موفقیت در جذب شاگرد باید روشهای مختلفی که برای جذب شاگرد خصوصی و پیدا کردن شاگرد وجود دارد را امتحان نمائید. از جمله این روشها می توان به تماس با آموزشگاهها، تبلیغات در روزنامه و تبلیغات تراکتی، استفاده از شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام، ایجاد سایت و وبلاگ برای خودتان، تبلیغ در سایتهای معتبر و پربازدید که به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس فعالیت دارند مانند سایتهای www.IranModares.com ، www.Tadris-Riazi.com ، www.IranKonkur.com و .... اشاره کرد. برای مطالعه بیشتر در رابطه با انواع روشهای مختلف جذب شاگرد مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی و برای مطالعه در زمینه نحوه ثبت متن آگهی تدریس موفق مقاله متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی + نمونه متن تبلیغات را بخوانید.

همانطور که گفته شد، نکته دومی که باید در نظر داشته باشید حفظ شاگرد است. جلسه اول حتی به نسبت بقیه جلسات مهمتر هم می باشد. تصور کنید که شاگردی که با کلی زحمت جذب نموده اید را به خاطر بلد نبودن یک فرمول، به یاد نیاوردن راه حل یک مسئله و یا یک سوتی از دست بدهید. باید تلاش کنید این اتفاق نیافتد. کاملا بر درس مسلط شوید و از حالت متوسط و حتی خوب هم فراتر روید. همیشه بسیار عالی باشید تا شاگردهای شما با اشتیاق فراوان در کلاسهای شما شرکت کنند و حاضر نباشند با مدرس ریاضی دیگری کلاس بردارند. حفظ شاگرد و تسلط بر درس اگر از خود جذب شاگرد مهمتر نباشد از آن هم کم اهمیت تر نیست. مطالعه مقاله چگونه در زمینه تدریس خصوصی ریاضی موفق تر عمل کنیم؟ هم برای کسب اطلاعات در زمینه چگونگی موفقیت در تدریس ریاضی کاملا موثر است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی