ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با تاثیر متن آگهی تدریس ریاضی بر روی موفقیت در تبلیغات تدریس ریاضی مطالبی ارائه میشود.

در این بخش مطالبی در زمینه متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی و نمونه تبلیغات تدریس ریاضی ارائه می گردد. همانطور که می دانید یکی از پارامترهایی که در افزایش بازدهی آگهی های اینترنتی برای جذب شاگرد کاملا موثر است متن آگهی تدریس است. شما وقتی در سایتهای معتبر مانند ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس ریاضی فعالیت دارد، آگهی ثبت می کنید، تبلیغ شما دیده خواهد شد. بسیاری از مدرسین مشاهده می کنند که آگهی انها بازدید بالایی گرفته است ولی تعداد تماسها خیلی زیاد نیست. اینکه تماسهای زیادی با یک مدرس گرفته نشود به این علت است که متن آگهی تدریس خودش را خوب ننوشته است.

چگونه برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی ریاضی خوب تبلیغ کنیم؟

آگهی شما در این سایتها دیده خواهد شد ولی اینکه آیا بازدید های تبلیغ شما تبدیل به تماس خواهد شد یا نه، به متن آگهی تدریس ریاضی شما بستگی دارد. متقاضیان تدریس خصوصی قبل از آنکه با یک مدرس تماس بگیرند آگهی های مختلفی را مشاهده می کنند. اگر متن آگهی شما نشان دهد که توانایی های بیشتری دارید و رزومه بسیار خوبی را ارائه کرده باشید مسلما با شما تماس گرفته خواهد شد. پس متن آگهی خودتان را با دقت بنویسید و در طول زمان آن را تکمیل تر هم بکنید. در پاراگراف اول متن تبلیغات تدریس مهمترین موارد را درج نمائید. اگر در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید، دبیر رسمی آموزش و پرورش هستید، در دانشگاه تدریس کرده اید و یا در حال تدریس هستید، ثبت اختراع و یا مقالات آی اس آی دارید، از شاگردهایتان نظر سنجی کرده اید و نظراتشان در مورد نحوه تدریس شما مثبت بوده است و .... همه ی این موارد را در متن آگهی تدریس خودتان ثبت کنید. هر چه کاملتر بنویسید بهتر است. آگهی شما دیده خواهد شد و این به عهده خود شما است که این بازدید را تبدیل به تماس کنید. تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد را جدی بگیرید و برای نوشتن متن تبلیغ خودتان وقت بگذارید. در این صورت نتیجه عالی خواهید گرفتن. برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس ریاضی و سایر دروس مقالات زیر را بخوانید.


متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی + نمونه متن تبلیغات

نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد


گر در جستجوی بهترین سایت تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی ریاضی هستید به سایت تدریس ریاضی مراجعه نمائید. سایت تدریس ریاضی به صورت کاملا تخصصی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارد. اگر به مدرس ریاضی نیاز دارید و یا معلم و مدرس ریاضی هستید و قصد دارید در زمینه آموزش ریاضی فعالیت داشته باشید در هر صورت به سایت www.Tadris-Riazi.com مراجعه نمائید. تخصصی ترین سایت در زمینه آموزش ریاضی همین سایت تدریس ریاضی است.

سایت تدریس ریاضی ویژگی هایی دارد که آن را از سایتهای دیگر متمایز می کند. این وب سایت فقط تبلیغات مرتبط با تدریس ریاضی را پذیرش می کند و به همین دلیل در این زمینه از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. برای درج تبلیغ در زمینه تدریس ریاضی کنکور، ابتدایی، دانشگاهی، تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه متوسطه، تیزهوشان، دروس مرتبط با ریاضی مانند هندسه، جبر و احتمال، حسابان، حساب دیفرانسیل و انتگرال، محاسبات عددی، آموزش ریاضی در تهران، اصفهان، تبریز، مشهد، یزد، اهواز و یا هر جای دیگر ایران به سایت تدریس ریاضی مراجعه نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه کسب درامد بالا از تدریس خصوصی ریاضی و نحوه ثبت آگهی و تبلیغ ریاضی برای جذب شاگرد بیشتر مقاله چگونه از تدریس خصوصی ریاضی بیشتر درآمد کسب کنیم؟ را بخوانید. درج تبلیغ در سایت تدریس ریاضی کاملا رایگان است اما اگر آگهی خودتان را ویژه کنید، هم در صفحه اصلی سایت و هم در صفحات داخلی بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهد شد. در ضمن آگهی های تدریس ریاضی در کنار مقالات هم نمایش داده می شوند اگر ویژه شده باشد.

سایت تدریس ریاضی به صورت کاملا تخصصی و اختصاصی در زمینه آگهی تدریس ریاضی فعالیت دارد. اگر در سایت ایران مدرس در زمینه تدریس سایر دروس هم امکان ثبت آگهی وجود داشت، در این وب سایت فقط در زمینه آموزش ریاضی می توان تبلیغات درج نمود. نتیجه این است که این وب سایت هم از نظر گوگل بهینه است و برای ثبت آگهی آموزش ریاضی کاملا موثر و مفید می باشد. در سایت تدریس ریاضی هم درج آگهی و تبلیغات تدریس ریاضی کاملا رایگان است و فقط اگر خودتان خواستید می توانید آگهی را ویژه کنید. مسلما آگهی های تدریس ریاضی ویژه در جایگاههای بالاتری نمایش داده شده و بیشتر در معرض دید کاربران قرار می گیرند. باز هم توجه کنید متن آگهی را خوب بنویسید و کپی آگهی شما در ایران مدرس هم نباشد. یعنی برای هر سایت آگهی خودش را بنویسید. در سایت تدریس ریاضی هم اگر تبلیغات خودتان را ویژه کنید، علاوه بر صفحه اصلی سایت، در کنار مقالات آموزشی هم تبلیغ شما نمایش داده خواهد شد و این باعث خواهد شد آگهی شما باز هم بیشتر دیده شود. حداقل 50 درصد اینکه آگهی شما نتیجه خوبی داشته باشد به این بستگی دارد که متن آگهی را چقدر خوب می نویسید و آیا رزمه کاملی ارائه می کنید یا نه.

در تبلیغات اینترنتی می توانید برای تبلیغ تدریس ریاضی خودتان عکس مناسبی انتخاب کنید. معمولا کاربران وقتی عکس مدرس را می بینند بیشتر اعتماد می کنند و تماس ها بیشتر می شود. با توجه به مطالب ارائه شده، درج تبلیغات در اینترنت برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس ریاضی کاملا مفید است و مزیتهای دیگری به نسبت سایر انواع روشها دارد. حتی این روش به نسبت اینکه بخواهید با آموزشگاههای تدریس خصوصی کار کنید هم بهتر است. چون اولا قیمت کلاسهای خصوصی را خودتان تعیین می کنید، ثانیا اگر در تدریس ریاضی خوب عمل کنید شاگردهای شما خودتان را می شناسند و ترمهای بعد به جای تماس با آموزشگاه با خودتان تماس خواهند گرفت و ثالثا کل مبلغی که برای کلاسها دریافت می کنید را خودتان بر می دارید و اینطور نیست که 30 یا 40 درصد مبلغ حق التدریس را هر جلسه به آموزشگاه بدهید. برای مطالعه بیشتر در زمینه درج تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی، جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس ریاضی و .... بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی