ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک و یا هر درس دیگری بهترین روش جذب شاگرد را امتحان کنید، درج تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی در اینترنت و در سایتهای معتبر تبلیغاتی که به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارند (مانند سایت ایران مدرس www.IranModares.com و سایت www.Tadris-Riazi.com ) را مد نظر داشته باشید. ثبت تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی باعث می شود مشخصات شما در معرض دید هزاران کاربر متقاضی تدریس قرار بگیرد. خوبی این روش این است که نه تنها به صورت حضور و در شهر محل سکونت خودتان بلکه به صورت انلاین و اینترنتی و از کل ایران و حتی از خارج از کشور هم می توانید شاگرد جذب نمائید.

تبلیغات اینترنتی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری بدون شک بهترین روش برای جذب شاگرد است. با گسترش اینترنت و سایتهای اینترنتی ارائه خدمات به صورت واسطه ای در حال حذف شدن است. افراد معمولا ترجیح می دهند به صورت مستقیم و بدون واسطه با مدرسین در ارتباط باشند. با درج تبلیغ در سایتهای معرفی شده و یا داشتن یک پیج و کانال در اینستاگرام و تلگرام می توانید با متقاضیان تدریس ریاضی در ارتباط باشید. مزیت دیگری که تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد دارد این است که این نوع تبلیغ هدفمند است. فرض کنید با استفاده از چاپ و توزیع تراکت بخواهید شاگرد جذب کنید و در زمینه تدریس ریاضی فعالیت داشته باشید. شاید از هر 10 نفر و یا از هر 20 نفری که تراکت را به آنها می دهید 1 نفر متقاضی تدریس ریاضی باشد. بنابراین بازدهی زیادی برای شما نخواهد داشت. با ثبت تبلیغات در اینترنت افراد متقاضی تدریس ریاضی از طریق گوگل به راحتی به سمت آگهی شما هدایت می شوند (خصوصا اینکه ایران مدرس و سایت تدریس ریاضی از نظر گوگل بهینه هستند و با جستجوی عبارتهایی مانند تدریس ریاضی ئ تدریس خصوصی ریاضی و ... در گوگل این دو سایت را در صفحه اول نتایج می توانید مشاهده نمائید) وبرای هماهنگی کلاسها با شما تماس خواهند گرفت. البته واضح است که باید متن آگهی تدریس خودتان را قانع کننده بنویسید تا این بازدیدها تبدیل به تماس شود.

برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی فرصت ثبت تبلیغات در اینترنت و در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس را از دست ندهید. این روش هیچ محدودیت زمانی و مکانی ای ندارد و 24 ساعته از کل کشور احتمال جذب شاگرد برای شما وجود خواهد داشت. برای اینکه در این نوع تبلیغ موفق باشید مقاله چگونه در تبلیغ تدریس ریاضی موفق باشیم؟ یا چگونه برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی ریاضی خوب تبلیغ کنیم؟ را مطالعه نمائید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی