ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش مطالبی در رابطه با جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی در سال 97 ارائه می گردد. اگر می خواهید در جذب شاگرد موفق باشید و درآمد بالایی از کار و شغل تدریس خصوصی بدست آورید و در سال 97 به نسبت سالهای قبل در این زمینه موفق تر عمل کنید ادامه این مطلب را بخوانید.

برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی در سال 97 تبلیغات اینترنتی بهترین روش است. وقتی در اینترنت تبلیغ می کنید از کل ایران می توانید شاگرد جذب نمائید. بسیاری از مدرسین تدریس خصوصی در حال حاضر به صورت آنلاین و اینترنتی کار تدریس را انجام می دهند. شما نیز با ثبت تبلیغات در اینترنت می توانید به صورت 24 ساعته و در کل کشور در معرض دید متقاضیان تدریس قرار گیرید و به راحتی شاگرد جذب نمائید. تبلیغات اینترنتی به نسبت تبلیغات روزنامه و تراکت و ... مزایای بسیار زیادی دارد. اولا در اکثر سایتهای تخصصی تدریس خصوصی مانند ایران مدرس www.IranModares.com سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com و ... رایگان است. ارزان بودن و به صرفه بودن اولین مزیت این نوع تبلیغات برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی است. حتی اگر بخواهید آگهی خودتان را ویژه کنید باز هم هزینه آن به نسبت تبلیغات روزنامه و تراکت و یا به نسبت درصدی که هر جلسه باید به موسسات و آموزشگاههای تدریس خصوصی پرداخت کنید (در حالت جذب شاگرد واسطه ای) به صرفه تر است.

25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی

مزیت دیگری که تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد دارد این است که به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط خواهید بود. قیمت کلاسها را خودتان تعیین کرده و هر جلسه هم لازم نیست مبلغی را به آموزشگاه پرداخت نمائید. برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی در سال 97 تبلیغات اینترنتی برای در ارتباط بودن به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس بهترین راهکار است. این روش را در اولویت قرار دهید. می توانید در سایت www.IranKonkur.com هم تبلیغات خودتان را در زمینه تدریس دروس کنکوری درج کنید. سایت ایران کنکور هم گزینه بسیار خوبی برای تبلیغات تدریس خصوصی است.

علاوه بر سایتهای معرفی شده در بالا که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی و آموزش فعالیت دارند سایت های عمومی آگهی اینترنتی را هم می توانید در نظر داشته باشید. سایت سودایران www.soodiran.com هم گزینه خوبی برای ثبت تبلیغات در زمینه تدریس خصوصی و آموزش به صورت کلی است. سعی کنید در هر سایت آگهی مختص خودش را داشته باشید. تبلیغات در اینترنت برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی را جدی بگیرید. متن آگهی تدریس خودتان را کامل و قانع کننده بنویسید. برای نوشتن آگهی های خودتان وقت بگذارید. مطالعه مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد در این زمینه بسیار مفید و موثر است. به هر حال این روش چون هیچ محدودیت مکانی و زمانی ای ندارد می تواند برای جذب شاگرد کاملا مفید باشد. تبلیغات در روزنامه و تبلیغات تراکتی و مجله و ... هیچ کدام به اندازه تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد نمی تواند بازدهی داشته باشد. البته باید خودتان هم وقت بگذارید و آگهی ها را خوب بنویسید. سایتهایی مانند ایران مدرس و سایت تدریس ریاضی چون از نظر گوگل برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی کاملا بهینه هستند برای جذب شاگرد می تواند خیلی خیلی موثر باشند. تبلیغات در این سایتها برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی را از دست ندهید. مطالعه مقالات زیر هم در این زمینه مفید و موثر است.

تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا در سال 97 از کار و شغل تدریس

چگونه درآمد بالایی از کار تدریس ریاضی کسب کنیم؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی