ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

کاربر گرامی- با سلام و احترام - همانطور که می دانید با پایان یافتن تعطیلات نوروز دانش آموزان و دانشجویان دوباره شروع به درس خواندن می کنند و برای پیشرفت در درس و تحصیل استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی را در نظر خواهند داشت. با توجه به اینکه ترم بهار بسیار کوتاه می باشد و معمولا معلمان و اساتید مدرسه و دانشگاه برای پوشش دادن سر فصلها با سرعت بیشتری درس می دهند، لزوم استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت ترم پاییز بیشتر احساس می شود. بسیاری از دانش اموزان و دانشجویان بلافاصله بعد از پایان یافتن تعطیلات عید برای هماهنگی کلاسهای تدریس خصوصی اقدام می کنند و در ایام امتحانات و اگر خوب تدریس کنید حتی در ترمهای بعد هم کلاسها را با شما ادامه خواهند داد. بنابراین، یکی از بهترین زمانها برای ثبت آگهی تدریس ویژه در ایران مدرس بلافاصله بعد از پایان یافتن تعطیلات نوروزی است. آگهی های تدریس ویژه همواره در صفحه اصلی سایت ایران مدرس نمایش داده شده و در معرض دید متقاضیان تدریس بیشتری قرار می گیرد. در ضمن، در صفحات داخلی ایران مدرس هم مدرسین ویژه همواره در جایگاه بالاتری نمایش داده می شوند. با توجه به کوتاه بودن ترم بهار توصیه می شود هر چه زودتر برای ثبت آگهی تدریس ویژه اقدام کنید. با جذب اولین شاگرد و برگزاری اولین جلسه تدریس هزینه ثبت آگهی ویژه جبران می شود و اگر تدریس با کیفیت ارائه دهید یک شاگرد ممکن است چندین ترم با شما کلاس داشته باشد. آگهی های تدریس ویژه 2 ، 3 و 6 ماهه به نسبت حالت 1 ماهه به ترتیب 10، 15 و 20 درصد تخفیف اضافه تر هم دارند. برای ویرایش و به روز رسانی آگهی تدریس خودتان در ایران مدرس و یا درج تبلیغات ویژه تدریس بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

www.IranModares.com

اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید درج تبلیغات در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com هم می تواند برای جذب شاگرد کاملا موثر باشد. این وب سایت برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی ریاضی در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد.

با تشکر و احترام

مدیریت سایت ایران مدرس

10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی