ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در سایت ایران مدرس به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران تعداد بسیار زیادی از مدرسین و اساتید مجرب و با سابقه (حدود 18000 مدرس تدریس خصوصی تا سال 97) ثبت نام کرده اند و برای ارائه خدمات در زمینه تدریس خصوصی اعلام آمادگی نموده اند.در این وب سایت کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی را می توانید مشاهده کنید و معلم و استاد مد نظر خودتان را با آگاهی کامل انتخاب نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت معلم تدریس خصوصی کلیک کنید. مزیت انتخاب مدرس از این وب سایت این است که اساتید ثبت نامی رزومه کاملی از خودشان از جمله سوابق تدریس، دانشگاهی که خودشان در آن تحصیل کرده اند، رشته تحصیلی و مدرک تحصیلی خودشان، دانشگاهها و مدارسی که قبلا در آن تدریس داشته اند، متاهل یا مجرد بودن، تضمینی و یا غیر تضمینی بودن کلاسها و روند ارائه درس در کلاسهای خودشان، قیمت و هزینه ای که برای کلاسهای تدریس ریاضی و فیزیک و یا هر درس دیگری در نظر دارند و .... را ارائه نموده اند و در نتیجه انتخاب معلم و مدرس مناسب برای شما راحت تر می گردد.

در ایران مدرس مدرسین زیادی به صورت تخصصی در زمینه تدریس ریاضی و فیزیک فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی و برای مشاهده لیست مدرسین فیزیک بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید (برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی می توانید به سایت www.Tadris-Riazi.com هم مراجعه کنید). با هر سلیقه و هزینه ای می توانید معلم مورد نظر خودتان را از ایران مدرس انتخاب نمائید. اساتیدی که در دانشگاه تدریس می کنند، مدرسین و دبیران و معلمان رسمی آموزش و پرورش، مدرسان با سابقه که بعضی از آنها حتی بیش از 20 سال سابقه تدریس دارند و .... در ایران مدرس ثبت نام کرده اند و می توانید کلاسهای خصوصی را با آنها هماهنگ نمائید. ممکن است یکی از دغدغه های متقاضیان تدریس خصوصی قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک باشد و به همین دلیل در ایران مدرس مقالاتی هم در این زمینه ارائه شده است. برای مطالعه در زمینه قیمت و نرخ کلاسهای خصوصی ریاضی مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور) و هزینه کلاسهای فیزیک مقاله هزینه تدریس خصوصی فیزیک را بخوانید.

ریاضی و فیزیک جزو دروس بسیار مهم هستند و استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی برای یادگیری بهتر آنها می تواند کاملا مفید و موثر باشد. در کلاسهای خصوصی دانش آموز و دانشجو می تواند هر سوالی را بپرسد و اشکالات خودش را برطرف نماید. متاسفانه اکثر دانش آموزان و دانشجویان در درس ریاضی اشکالات پایه ای دارند و استفاده از این کلاسها برای تقویت پایه درس ریاضی می تواند بسیار موثر باشد. درس فیزیک هم یک درس کاملا مفهومی است و یادگیری آن در کلاسهای خصوصی خیلی بهتر اتفاق می افتد. استفاده از این کلاسها برای کسب درصد بالا در ریاضی و فیزیک کنکور هم کاملا مفید است.

قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی سال 97

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی