ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش مطالبی در رابطه با آموزش و یادگیری زبان انگلیسی در کمترین زمان ارائه می گردد.  در کلاس آموزش زبان انگلیسی مدرسه به صورت کامل شرکت کنید. در کلاس زبان حضور فعال داشته باشید و سعی کنید در بحث ها مشارکت داشته باشید. به سوالاتی که در کلاس زبان انگلیسی توسط معلم زبان پرسیده می شود دقت کنید و اگر بلد بودید پاسخ دهید.   چگونه یک زبان خارجی را بهتر یاد بگیریم؟

در کلاس زبان و یا هر کلاس دیگری یادداشت کردن جزوه و نوشتن نکات مهمی که مدرس زبان بیان می کند به افزایش تمرکز شما و یادگیری بهتر شما کمک خواهد کرد. با نوشتن جزوه هم بعدا منبع خوبی برای مطالعه خواهید داشت و هم در کلاس زبان حواستان جمع تر خواهد بود.
برای موفقیت در آزمونهای زبان انگلیسی مانند آیلتس و تافل هم باید در سطح بالاتری سعی کنید دایره لغات خودتان را افزایش دهید و بر گرامر و قواعد زبان مسلط باشید. در سایت (ایران مدرس) جزوه های بسیار خوبی برای آموزش مبحثی گرامر زبان انگلیسی ارائه شده است. برای دانلود این جزوات بر روی لینک جزوه آموزشی گرامر زبان کلیک کنید. برای موفقیت در آزمونهای آیلتس و تافل می توانید از مدرسین خصوصی فعال در این زمینه هم کمک بگیرید. بر روی عبارت های تدریس خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی تافل کلیک نمائید.
با توجه به مطالب ارائه شده، برای موفقیت در زبان انگلیسی و یادگیری بهتر آن راهکاری که باید اتخاذ کنید به هدف شما بستگی دارد. با توجه به اینکه ایا قصد دارید در امتحان زبان و یا کنکور زبان شرکت کنید و یا می خواهید آزمون ایلتس و تافل بدهید و یا مکالمه زبان را خوب یاد بگیرید، راهکار مناسبی را برای یادگیری بهتر زبان باید در پیش بگیرید.
در ابتدای کار هدف خودتان از مطالعه زبان انگلیسی را به صورت کامل مشخص نمائید. آیا برای موفقیت در امتحان قصد مطالعه درس زبان را دارید و یا می خواهید مکالمه زبان خودتان را تقویت کنید. هر هدفی که داشته باشید کارهایی که برای آموزش بهتر زبان باید انجام دهید متفاوت خواهد بود.
اگر می خواهید زبان انگلیسی را به خوبی در منزل یاد بگیرید یک راهکار خوب که وجود دارد این است که از کلاسهای تدریس خصوصی زبان استفاده کنید. در کلاسهای تدریس خصوصی زبان می توانید هر سوالی را بپرسید و اشکالات را برطرف نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین زبان بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان کلیک کنید.
برای موفقیت در کنکور زبان انگلیسی و یا زبان انگلیسی در کنکور در مرحله اول باید درس را به صورت مفهومی و پایه ای یاد بگیرید و لغات جدید، درک مطلب ها، گرامر و .... را به اندازه کافی تمرین کنید و در مرحله بعد سراغ تست زنی و کار کردن تست های کنکور زبان بروید. زدن تست های کنکور زبان انگلیسی بدون خواندن درس در نهایت شما را به کسب درصد خوبی در کنکور نمی رساند.
تا جایی که می توانید گوش دهید. تمام مواردی که گفته شد یک طرف و گوش دادن یک طرف. بسیار مهم است که روزانه به مطالبی که به زبان انگلیسی ارائه می شود گوش دهید. روی گوشی خودتان آهنگ هایی به زبان انگلیسی قرار دهید و هر وقت خواستید موسیقی گوش دهید از این موارد استفاده نمائید. اگر در مسیر رسیدن به کار خواستید اخبار گوش دهید از رادیو به زبان انگلیسی گوش دهید. در منزل اگر مشغول کاری هستید که جمع بودن حواس زیادی را لازم ندارد تلویزیون را روی کانالی تنظیم کنید که مطالب را به زبان انگلیسی ارائه می دهد. خلاصه اینکه از هر فرصتی برای گوش دادن استفاده کنید. هر چه ذهن و گوش شما بیشتر با کلمات و لغات انگلیسی آشنا باشد و بیشتر این موارد را شنیده باشد بعدا در مکالمه و حرف زدن هم راحت تر خواهید بود.

چگونه زبان انگلیسی را در مدت زمان کمتری بیاموزیم؟
با استفاده از کلاسهای خصوصی زبان می توانید زبان انگلیسی را در زمان کمتری یاد بگیرید و سریع تر پیشرفت کنید. در کلاسهای خصوصی معلم زبان را خودتان انتخاب می کنید و زمان برگزاری کلاسها، محل برگزاری جلسات و مدت زمان هر جلسه را هم خودتان تعیین خواهد کرد. سطح این کلاسها کاملا متناسب با وضعیت تحصیلی خودتان و اینکه چقدر از قبل زبان را بلد هستید قابل تنظیم است. در نتیجه بیشترین بازدهی را برای شما خواهد داشت. در ادامه در رابطه با پاسخ به سوال چگونه زبان یاد بگیریم توضیحات بیشتری ارائه می گردد. - مطالعه کنید: برنامه ریزی برای یادگیری زبان انگلیسی در منزل
چگونه برای امتحان، زبان را یاد بگیریم؟ در ادامه در رابطه با نحوه یادگیری زبان برای امتحان توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید در امتحان زبان انگلیسی، فرانسه و آلمانی و .... شرکت کنید و قصد دارید برای امتحان درس را خوب یاد بگیرید، باید سعی کنید به صورت کامل در کلاسهای مدرسه یا دانشگاه شرکت کنید. در طول ترم درس زبان را مطالعه کنید و به صورت مرتب مرور نمائید. در صورت لزوم از کلاس تدریس خصوصی زبان استفاده کنید. مرور درس زبان در طول ترم مهمترین کاری است که می توانید برای یادگیری بهتر آن انجام دهید. در امتحان زبان بلد بودن گرامر هم مهم است و باید تلاش کنید تمرینات مربوط به آن را هم انجام دهید. درک مطلب ها را خوب مطالعه کنید و لغات جدید را در داخل متن آموزش ببینید.
زبان انگلیسی را به صورت مداوم مطالعه کنید. یکی از مهمترین دلایل که افراد هیچگاه زبان انگلیسی را خوب یاد نمی گیرند این است که مدتی مشغول یاد گرفتن هستند و مدتی دیگر آن را به کلی کنار می گذارند. برای اموزش و یادگیری زبان انگلیسی باید آن را به صورت مداوم مطالعه کنید.
در طول روز تا جایی که می توانید به اخبار و مطالب آموزشی به زبان انگلیسی گوش دهید. گوش دادن مادر یادگیری زبان انگلیسی و هر زبان خارجی دیگری است. یک کودک تنها با گوش دادن زبان مادری خودش را یاد می گیرد. شما هم با گوش دادن اخبار و مطالب آموزشی به زبان انگلیسی می توانید این زبان را سریعتر یاد بگیرید.
آهنگ ها و موزیکهای به زبان انگلیسی گوش دهید. برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی می توانید آهنگ ها و موزیکهای به زبان انگلیسی گوش دهید. سعی کنید جملاتی را که بیان می شود متوجه شوید. حتی اگر متوجه هم نشوید گوش شما به لغات عادت می کند و ضمیر ناخودآگاه شما تاثیر می پذیرد.
آموزش سریعتر گرامر، قواعد و مکالمه زبان انگلیسی
تا می توانید به اخبار، داستان و مطالب انگلیسی گوش دهید. گرامر و قواعد زبان انگلیسی در قالب گوش دادن قابل یاد گرفتن است. یعنی علاوه بر اینکه با مطالعه گرامر و قواعد جدید هر روز می توانید در این زمینه پیشرفت داشته باشید، با گوش دادن به مطالبی که به زبان انگلیسی بیان می شوند این قواعد به صورت اتوماتیک در ذهن شما نقش می بندد و سریعتر پیشرفت خواهید داشت.
چگونه در یادگیری و آموزش زبان انگلیسی موفق شویم؟
گرامرهای جدید را که مطالعه می کنید از طریق حل تمرین و مثال تسلط خودتان بر آنها را افزایش دهید. حین مکالمه نیز سعی کنید که قواعد جدید را به کار برده و استفاده نمائید. البته اگر مهارت گوش دادن را به خوبی تقویت کرده و تمرین کنید، قواعد و گرامر را خود به خود اموزش می بینید.
لغات و کلمات جدید را در قالب جمله و در متن یاد بگیرید. هر لغت جدیدی را که یاد گرفتید نحوه کاربرد و استفاده آن را در جمله بررسی نمائید و یاد بگیرید. لغات جدید را همواره مرور کنید و در مکالماتتان از انها استفاده نمائید. حین گوش دادن به اخبار و داستانهای انگلیسی دقت کنید که لغات جدید را تشخیص دهید.
حتی اگر به یکدیگر اس ام اس می دهید نیز سعی کنید اس ام  اس را به زبان انگلیسی بنویسید. راهکار بعدی ای که وجود دارد شرکت در کلاسهای بحث آزاد است که در آنها موضوعی انتخاب شده و در رابطه با آن به زبان انگلیسی حرف زده می شود. بسیاری از آموزشگاهها در کنار کلاسهای معمولی آموزش زبان چنین کلاسهایی را نیز برگزار می کنند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی