ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش مطالبی در زمینه تست کنکور ریاضی و فیزیک و تدریس کنکوری و موفقیت در ریاضی و فیزیک و .... ارائه می شود. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی و فیزیک متوسطه، کنکور و دانشگاه بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید. با کلیک بر روی عبارتهای ذکر شده لیست کاملی از مدرسین فعال در زمینه تدریس ریاضی و فیزیک را مشاهده خواهید کرد. در ادامه باید بر روی آگهی مدرسین کلیک کنید و مشاهده نمائید که کدامیک از مدرسین در عنوان و یا متن آگهی خودش ذکر کرده است که در زمینه کنکور هم فعالیت دارد. بعضی از مدرسین فقط ریاضی و فیزیک متوسطه تدریس می کنند و بعضی دیگر به صورت تخصصی در زمینه تدریس دروس کنکوری هم فعالیت دارند. در همین سایت (ایران مدرس) علاوه بر ارائه خدمات تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و سایر دروس جزوات آموزشی، جزوات کنکوری، نمونه سوال امتحانی و تست کنکور و ... هم ارائه شده است. به عنوان مثال، برای دانلود رایگان تست های کنکور ریاضی و فیزیک به ترتیب بر روی عبارت تست کنکور ریاضی و تست کنکور فیزیک کلیک نمائید. برای مشاهده لیست کامل تست های کنکوری ثبت شده در ایران مدرس بر روی عبارت دانلود رایگان تست کنکور کلیک کنید.

دانلود تست کنکور از بحث چندجمله ایها و معادلات درجه دوم

دانلود تست کنکور ریاضی -رشته ریاضی (سری اول)

دانلود تست کنکور ریاضی -رشته ریاضی (سری دوم)

بهترین مدرسین و اساتید تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک کنکور

اگر می خواهید در فیزیک کنکور موفق باشید و درصد بالای 80 و 90 بزنید سعی کنید درس را مفهومی آموزش ببینید. اگر مطالب، فرمولها و روابط را خوب درک کنید هر سوالی به شما بدهند بالاخره آن را حل خواهید کرد. اگر سطحی درس بخوانید فقط سوالهایی را می توانید حل کنید که قبلا مشابه آن را دیده باشید. در کنکور کسی قول نداده است که سوالهایی را مطرح کند که شما قبلا دیده باشید. پس باید خوب و عمقی درس بخوانید و انتظار دیدن هر سوالی در کنکور را داشته باشید. عمقی و مفهومی خواندن درس فیزیک به این معنی است که فقط به حفظ کردن فرمولها بسنده نکنید و تلاش کنید معنی فیزیکی آنها را درک کنید و اگر سوالی را حل می کنید از ابتدا تا انتهای آن را متوجه باشید و خوب بدانید که چه چیزی از شما خواسته شده است، چرا فلان رابطه را استفاده می کنید و چه پارامتری را می خواهید محاسبه کنید. باید سوالها را بفهمید و اگر برای شخص دیگری توضیح دادید ایشان هم خوب متوجه شود.
نکته دیگری که برای بالا زدن درس ریاضی در کنکور مد نظر داشته باشید این است که خیلی دنبال نکات کنکوری و راه حل های میانبر نباشید. در بعضی از موارد این نکات می تواند مفید باشد ولی بهتر از آن این است که مباحث را به صورت پایه ای یاد گرفته باشید و از روشهای معمول و بر پایه علمی بتوانید تست ها را حل کنید. مسلما تکنیکهایی وجود دارد که اگر از آنها آگاهی داشته باشید می توانید در کنکور بهتر عمل کنید و بد نیست نحوه برخورد صحیح با تست ها را یاد بگیرید. ولی به هر حال اگر بخواهید برای هر تست یک نکته کنکوری حفظ کنید حجم زیادی از نکات را خواهید داشت که به خاطر سپردن همه ی انها سخت خواهد شد و احتمال اینکه افزایش کنید بیشتر می شود. پس روند عادی حل تمرینات و تست ها را یاد بگیرید. اگر می خواهید در حل تست ها سرعت خوبی داشته باشید باید با حل تمرینات و تست های زیاد تسلط خودتان را بر مباحث افزایش دهید. اگر به صورت 100 درصدی مسلط باشید در پاسخ دهی به تست ها سرعت خوبی هم خواهید داشت و لازم نخواهد شد انواع نکات کنکوری عجیب غریب را حفظ کنید.
روش های کاربردی برای کسب درصد بالای ریاضی در کنکور در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید در کنکور ریاضی را درصد بالایی بزنید، موارد زیر را در نظر داشته باشید.
1- شرکت در کلاسهای ریاضی مدرسه به صورت کامل و پرهیز از غیبت کردن: برای آموزش و یادگیری بهتر درس ریاضی به صورت کامل در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه شرکت کنید. در کلاسهای تدریس ریاضی هم سایر دانش آموزان سوال می پرسند و بحث بهتر باز شده و بیشتر مورد بررسی قرار می گیرد و هم مطالب را سریعتر یاد می گیرید.
2- گوش دادن به مطالب ارائه شده در کلاسهای تدریس ریاضی با تمرکز کامل: فقط حضور در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کافی نیست. باید با دقت به مطالب ارائه شده گوش دهید و تا جایی که می توانید تمرکز داشته باشید. یادداشت کردن جزوه به افزایش تمرکز شما کمک می کند.
3- پرسیدن سوال در کلاسهای تدریس ریاضی و توجه به سوالهای دیگران: اگر سوالی برای شما پیش آمد بپرسید و یا یادداشت کنید تا بعدا بپرسید. نگذارید هیچ سوالی بی پاسخ باقی بماند. به سوالاتی که سایر دانش آموزان هم می پرسند گوش دهید. ممکن است نکته مهمی برای یادگیری داشته باشد.
4- جزوه و یادداشت برداری در کلاسهای تدریس ریاضی: همانطور که گفته شد یادداشت برداری در کلاس تدریس ریاضی بسیار مهم و مفید است. هم مطالب مفید و نکته دار را خودتان یادداشت می کنید و هم تمرکز شما افزایش می یابد. البته باید سرعت خودتان را افزایشد دهید که به صورت همزمان هم بنویسید و هم گوش دهید.


داشتن هر برنامه ای از بی برنامگی بهتر است. افراد موفق و کسانی که در ریاضی کنکور درصد های بالایی کسب نموده اند و در کنکور موفق شده اند، روی کاغذ یا حداقل در ذهن خودشان برنامه خوبی برای مطالعه و درس خواندن داشته اند. شما هم سعی کنید برای موفقیت در کنکور و کسب درصد بالای ریاضی کنکور برنامه خوبی برای خودتان داشته باشید. اگر برنامه شما به صورت صد در صد هم پیش نرفت نگران نباشید. اگر برنامه شما خیلی سنگین و غیر قابل اجرا بود هم نگران نباشید. انعطاف داشته باشید و برنامه خودتان را اصلاح کنید. در ادامه دوباره به برنامه خودتان برگردید و آن را ادامه دهید. هیچ وقت برنامه خودتان را به صورت کامل کنار نگذارید.

مدرسین تدریس خصوصی دروس کنکوری
برای موفقیت در ریاضی کنکور و کسب درصد 100 در ریاضیات کنکور کتاب درسی را در اولویت قرار دهید. قبل از آنکه سراغ کتابهای کمک آموزشی و تست زنی و ... بروید، کتاب درسی را خوب بخوانید و جزواتی را که در کلاسهای تدریس ریاضی و کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کنکور یادداشت نموده اید خوب بخوانید و مرور کنید. حل تمرین و مسئله هم کمک بسیار زیادی به یادگیری شما خواهد کرد.
عامل دیگری که برای 100 درصد زدن ریاضی کنکور مهم است پشتکار و تلاش خودتان است. اگر می خواهید در کنکور و ریاضی کنکور موفق باشید باید برنامه ریزی خوبی داشته باشید و تا جایی که می توانید در ایام کنکور از وقت خودتان به بهترین شکل استفاده نمائید. با داشتن تلاش و پشتکاری حتی می توانید از کسانی که از نظر بهره هوشی از شما بالاتر هستند پیشی بگیرید. هیچ عاملی جای تلاش و پشتکار را برای موفقیت در ریاضی کنکور، موفقیت در کنکور و موفقیت در زندگی نمی گیرد.
اگر پشت کنکوری هستید و به مدرس و معلم ریاضی خودتان برای رفع اشکال دسترسی ندارید و یا با وجود آنکه در کلاسهای تدریس ریاضی حاضر بوده اید باز هم در بعضی از مباحث اشکال دارید و تمرینات ریاضی را به خوبی نمی توانید حل کنید، در هر صورت، برای کسب درصد بالا در ریاضی کنکور و موفقیت در کنکور ریاضی، از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کنکور استفاده کنید. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی، به نسبت کلاسهای مدرسه، وقت بیشتری هم دارید و هر اشکالی داشته باشید را می توانید از مدرس خودتان بپرسید. در همین سایت (ایران مدرس) مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان، کنکور و دانشگاه فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید. در ادامه، پس از مشاهده لیست مدرسین ریاضی، بر روی آگهی تدریس هر کدام از مدرسین کلیک نمائید تا توضیحات کامل در رابطه با دروس تدریسی، سابقه کار و هزینه تدریس و ... را مشاهده نمائید. با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کنکور می توانید درس ریاضی را بالاتر بزنید و رتبه بهتری هم در کنکور ریاضی کسب نمائید.
اگر بخواهید در کنکور ریاضی را خوب بزنید باید مطالب را به صورت عمقی و پایه ای یاد بگیرید. باید در کلاسهای ریاضی مدرسه و در صورت لزوم کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی شرکت کنید. برای موفقیت در ریاضی کنکور باید درس را خوب مرور نمائید، تمرین و مسئله حل کنید و بر مطالب ارائه شده در کلاسهای تدریس ریاضی مسلط شوید. برای کسب درصد بالای ریاضی کنکور باید خوب تست کار کنید و تست ها را با در نظر گرفتن زمان استاندارد بتوانید بزنید. برای انجام تمامی این مراحل داشتن پشتکار و اراده لازم است. باید هدف واضحی برای خودتان ترسیم کنید (مثلا: درصد ریاضی من در کنکور بالای 80 درصد است) و در ادامه برای رسیدن به آن تلاش کنید و با پشتکار کارهایی که گفته شد و لازم است را انجام دهید. اگر در اطراف خود کسانی را دارید که در درس ریاضی کنکور درصد بالایی زده اند از مشورت و راهنمایی آنها و حتی در صورت امکان از جزوات آنها استفاده کنید. بپرسید که چه کتابهایی مطالعه کرده اند، چه جوری تست زده اند و چند ساعت در روز ریاضی خوانده اند.
بدون آموزش پایه ای و عمقی دروس ریاضی و فیزیک کسب درصد های بالا ممکن نیست. ولی اگر درس را خوب آموزش دیده باشید و تست زنی بلد نباشید، در این حالت هم بازدهی کار شما به شدت کم خواهد بود و بسیاری از تست هایی که بلد هستید را نمی رسید پاسخ دهید.
دو نفر را در نظر بگیرید که معلومات هر دو به یک اندازه باشد. شخصی که با تکنیک های تست زنی آشنا باشد به نسبت شخص دیگری که فقط درس را خوب بلد است رتبه بسیار بهتری کسب می کند. پس حتما بعد از آموزش درست دروس، نحوه تست زنی صحیح را هم یاد بگیرید.
حین کار کردن تست های کنکور ریاضی و فیزیک در ایام کنکور، تست هایی که مهمتر هستند را علامت بزنید و بعدا مرور کنید. دفترچه ای داشته باشید و نکات مهم را در آن یادداشت نمائید. در دوران جمع بندی تست های کلی از کنکورهای گذشته کار کنید.
در جلسه کنکور که زمان شما برای پاسخ دادن به سوالات محدود است در مرحله اول تست هایی که بلد هستید و می توانید راحت می توانید پاسخ دهید را همانجا بزنید. تست هایی که بلد هستید و وقت گیر هستند را علامت بزنید تا بعدا پاسخ دهید.

در مرحله اول برای موفقیت در فیزیک کنکور و کسب درامد بالا از تدریس کنکوری فیزیک باید آمادگی و توانایی های لازم را در خودتان ایجاد کرده باشید. خود شما باید بر درس فیزیک کاملا مسلط باشید. تست های مختلف درس فیزیک را دیده باشید و بررسی کرده باشید. برای موفقیت در تدریس فیزیک کنکور باید برنامه ای برای خودتان داشته باشید و راهکارهایی برای یادگیری عمیق درس فیزیک توسط شاگردانتان و پاسخ سریع به تستهای کنکور داشته باشید. هر چه در این مرحله قوی تر عمل کنید در مراحل بعدی کار شما راحت تر خواهد بود. در ادامه روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و تلاش کنید با ارائه رزومه خوب، کامل و مناسب از خودتان دانش اموزان و والدین انها را متقاعد کنید که می توانید در موفقیت در فیزیک کنکور به انها کمک نمائید. در نهایت بعد از جذب شاگرد تمام تلاش خودتان را برای جلب رضایت شاگردهایتان و به موفقیت رساندن انها انجام دهید. مسئولیت کامل کار را به عهده بگیرید و تلاش کنید شاگردهای شما درصد بالاتری در فیزیک کنکور کسب نمایند. حین برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک کنکور ارزیابی را فراموش نکنید و مطمئن شوید که روند یادگیری خوب و مناسب است و شاگردهای شما در حال پیشرفت می باشند. تدریس خصوصی فیزیک کنکور درامد بالایی دارد اگر بتوانید در این زمینه موفق عمل کنید و شاگردهایتان را به موفقیت برسانید.
شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و همچنین شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضیات کنکور برای یادگیری درس ریاضی و موفقیت در ریاضی کنکور کاملا مفید است. ولی دقت کنید که فقط با شرکت در این کلاسها نمی توانید حتما نتیجه مطلوبی بگیرید. حرف اول را تلاش و کوشش خودتان می زند. در کنار شرکت در کلاسهای ریاضی خودتان هم درس بخوانید، تمرین حل کنید و تست بزنید.
بعد از مطالعه متن کتاب درسی ریاضی نوبت به حل تمرین و مسئله می رسد. برای درس ریاضی هر چه بیشتر تمرین و مسئله حل کنید بهتر درس را یاد می گیرید. ولی به هر حال، در ایام کنکور فرصت کمی برای حل تمرین و مسئله وجود دارد. شما سعی کنید بعد از خواندن متن درس حداقل چند تمرین حل کنید. اگر مبحث راحت بود که سراغ تست ها بروید. ولی اگر نتوانستید تمرینات را حل کنید تعداد بیشتری تمرین بررسی نمائید.
اگر در حال خواندن و مطالعه ریاضی برای کنکور هستید، در برنامه درسی خودتان مرور را هم در نظر داشته باشید. برای یادگیری بهتر درس ریاضی و صرفه جویی در زمان، مرور ریاضی بعد از کلاسهای ریاضی و جلسات تدریس خصوصی ریاضی مفید است. نکات مهم متن درس، تمرینات و مسائل ریاضی و تست های ریاضی را یادداشت نمائید و به صورت مداوم مرور کنید. این نکات مهم خصوصا در ایام جمع بندی و نزدیک به کنکور کاملا مفید است.
در نهایت در پاسخ به سوال چگونه ریاضی را برای کنکور بخوانیم نکته دیگری هم باید در نظر گرفته شود. نکته بسیار مهم پایانی این است که برای موفقیت در ریاضی کنکور باید تست های کنکور استاندارد بزنید. برای زدن هر تستی وقت نگذارید. تست های کنکور ریاضی سالهای قبل بهترین تست هایی است که می توانید بزنید. تست های مهمتر را علامت بزنید تا بعدا مرور نمائید.
منبع: سایت کنکور ایران مدرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی