ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

نحوه تدریس ریاضی و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. خوب شاگرد جذب کنید. آیا به نظر شما جذب شاگرد برای فعالیت در زمینه تدریس ریاضی کار سختی است؟ اگر در ابتدای راه هستید ممکن است کمی سخت به نظر برسد ولی به هر حال روشهای بسیار زیادی وجود دارد که امتحان نکرده اید. در این زمینه مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی را مطالعه کنید. خوب شاگرد جذب کنید و روشهای مختلفی را برای پیدا کردن شاگرد خصوصی امتحان نمائید. برای افزایش تعداد شاگردهایتان فرصت ثبت تبلیغ در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس www.IranModares.com و سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com را از دست ندهید. سایتهای معرفی شده جزو بهترین سایتهای آگهی تدریس خصوصی هستند که با درج تبلیغ در آنها می توانید به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس ریاضی در ارتباط باشید. مطالعه مقالات زیر هم برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پاسخ به سوال چگونه ریاضی تدریس کنیم و درآمد بالایی بدست آوریم؟ می تواند کاملا مفید و موثر باشد.

افزایش بازدهی کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی

چگونه ریاضی تدریس کنیم؟ (10 نکته برای تدریس موفق ریاضی)

15 ویژگی یک مدرس ریاضی خوب

راهکارهای برتر تدریس درس ریاضی


دقت کنید که برای سرعت عمل ارزش بیش از حدی قائل نشوید. دانش آموزانی که می‌توانند کاری را با موفقیت اما با سرعت کم انجام دهند، در شرایطی هستند که می‌توانند به مرور زمان سرعت خود را بهبود بخشند؛ اما اگر احساس کنند از نظر زمانی تحت فشار قرار گرفته اند، ممکن است به کلی انگیزه ی خود را از دست بدهند. اولویت های خود را ارزیابی کنید. برای اکثر دانش آموزان احتمالاً مهم تر این است که مبانی درس را خوب یاد بگیرند تا این که به ریاضیات پیشرفته بپردازند. اما همیشه چند تمرین مشکل برای کسانی که نسبت به مسائل چالشی علاقه نشان می‌دهند، آماده داشته باشید.  معلم ریاضی در رابطه با شاگردانش نباید این حق را به خودش بدهد که شاگرد را به دلیل اینکه یک نسل از او دیرتر به دنیا آمده است، یا چند سال از او کوچکتر است، پذیرنده همه حرف‌هایش بداند. معلم باید هنگام تدریس به تمامی شاگردانش توجه کند. اغلب شاگردان مخصوصاً در دوره راهنمایی و سال‌های اول دبیرستان، با توجه به اقتضای سنی خود به توجه بیشتر معلم نیاز دارند و دوست دارند که به اظهار نظرهای آنان توجه شود و طرف مشورت قرار گیرند. اگر معلم به این مسأله اساسی توجه نکند و شاگردانش را در تصمیم‌گیری‌ها دخالت ندهد یا همیشه از تعداد خاصی نظرخواهی کند، شاگردانش برای جلب توجه او و اثبات وجود خود، دست به کارهایی خواهند زد که نظم کلاس در هم بریزد و تدریس دچار شکست شود. معلم نباید در برخورد با شاگردان عدالت را فراموش کند. او نباید میان شاگردان تفاوت و تمایز قائل شود. اگر شاگردان احساس کنند که معلم میان آنها تبعیض قائل شده است، به او توجه و اعتماد نخواهند کرد.
در کلاسهای خصوصی آموزش ریاضی اوضاع کمی متفاوت است. در این کلاسها شما فقط با یک نفر سرو کار دارید و بنابراین کارتان خیلی راحت تر است. خیلی راحت تر می توان فهمید که یک نفر چه اشکالاتی دارد و چه سطح معلوماتی دارد و به راحتی خودتان را با شاگردتان هماهنگ می کنید. در کلاسهای خصوصی ریاضی در جلسات اول تدریس باید سوالاتی بپرسید و حین ارائه درس توضیحاتی از شاگردتان بخواهید تا متوجه شوید که چقدر ریاضی بلد است. به سرعت و بر طبق ذهنیت خودتان پیش نروید. درست است که مثلا شما قرار است تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی انجام دهید و سرفصلها هم واضح و مشخص است ولی به هر حال در کلاسهای خصوصی هر کدام از شاگردهای شما وضعیت متفاوتی دارد. کلاسهای خصوصی باید بسته به سطح تحصیلی شاگردهایتان تغییر کند.
از عوامل دیگر موفقیت در تدریس ریاضی و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و گروهی ریاضی این است که شما در جذب شاگرد و حفظ شاگردهایتان چقدر موفق عمل کنید. برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی به منظور فعالیت در زمینه تدریس ریاضی روش های مختلفی وجود دارد. می توانید با آموزشگاههای تدریس ریاضی در ارتباط باشید و یا در روزنامه و اینترنت تبلیغات درج نمائید. می توانید با همکارانتان در ارتباط باشید و شما به انها شاگرد معرفی کنید (در زمینه درسهایی غیر از ریاضی که خودتان تدریس نمی کنید) و از آنها شاگرد بگیرید. یک راهکار بسیار خوب برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی ریاضی و در نتیجه موفقیت در تدریس ریاضی این است که آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان (و یا در صورت تمایل به صورت ویژه) در سایت (سایت تدریس ریاضی www.Tadris.Riazi.com) ثبت نمائید.
در سایت تدریس ریاضی گروه بندی متنوعی برای ثبت تبلیغات تدریس ریاضی از جمله تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی، تدریس خصوصی ریاضی متوسطه و ...در نظر گرفته شده است. در این وب سایت می توانید چندین آگهی برای خودتان درج کنید. البته آگهی هایی که ثبت می کنید باید متمایز از هم بوده و تکراری و کپی شده نباشد. در متن تبلیغ تدریس ریاضی خودتان رزومه کاملی از خودتان ارائه دهید به نحوی که وقتی متقاضیان تدریس ریاضی و یا والدین آنها آگهی شما را مشاهده کردند متقاعد شوند که با شما تماس بگیرند. برای جذب شاگرد، علاوه بر اینکه آگهی تدریس خودتان را باید در یک سایت معتبر ثبت نمائید، تبلیغات خودتان را باید کامل و قانع کننده هم بنویسید.
در کلاسهای ریاضی و خصوصا در کلاسهای خصوصی حساسیت شاگردها و والدین آنها به نسبت کلاسهای گروهی خیلی بالاتر است. در این کلاسها اگر سوالی را بلد نباشید و یا مسلط جواب ندهید ممکن است شاگرد خودتان را از دست بدهید و در نتیجه بر روی درآمد شما اثر منفی خواهد داشت. خصوصا در جلسات اول تدریس خصوصی ریاضی باید عالی عمل کنید. بسیاری از مدرسین در همان جلسه اول شاگرد خودشان را از دست می دهند. ممکن است بسیار معلم خوبی هم باشید ولی بلد نبودن پاسخ یک سوال در جلسه اول و یا به سرعت پاسخ ندادن به سوالات و یا اینکه مطالبی که ارائه می کنید هم جهت با خواسته های شاگردتان نباشد می تواند منجر به کنسل شدن کلاسها گردد. باید با پرسیدن سوالاتی حین تدریس ریاضی تشخیص دهید چه مواردی برای شاگرد شما در اولویت اول قرار دارد و سعی کنید کلاس را به گونه ای پیش ببرید که در نهایت برای شاگرد شما مفید باشد. فقط خوب تدریس کردن کافی نیست بلکه مطالبی که ارائه می شود باید متناسب با دانسته های شاگرد شما باشد و برای ایشان مفید باشد.
با در نظر گرفتن مواردی که ذکر شد، در ادامه برای جذب شاگرد باید اقدام کنید و روشهای مختلفی را برای پیدا کردن شاگرد خصوصی امتحان کنید. می توانید با آموزشگاههای تدریس خصوصی تماس بگیرید و برای فعالیت در زمینه تدریس ریاضی متوسطه، ابتدایی ، دانشگاهی، تیزهوشان و ... اعلام آمادگی کنید. با اموزشگاههای مختلفی تماس بگیرید و در صورت لزوم به صورت حضوری مراجعه کنید. برای شروع کار این روش روش خوبی است ولی در ادامه بهتر است راهکارهای دیگری را امتحان کنید. یا می توانید به صورت همزمان با آموزشگاهها همکاری داشته باشید و در عین حال خودتان هم برای جذب شاگرد به صورت مستقیم اقدام کنید. در روزنامه تبلیغ کنید. تراکت چاپ کرده و توزیع نمائید. برای خودتان سایت و وبلاگی بزنید و مطالبی در زمینه آموزش ریاضی ارائه کرده و در عین حال برای جذب شاگرد تبلیغ نمائید. در اینترنت و در سایتهای تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس، ایران کنکور و یا سایت (سایت تدریس ریاضی) برای جذب شاگرد تبلیغ نمائید. این روش اخر بهترین روش برای پیدا کردن شاگرد خصوصی است چرا که با وسعتی که اینترنت دارد می توانید هم از شهر محل سکونت خودتان به صورت حضوری و هم از کل کشور به صورت آنلاین شاگرد جذب نمائید. چگونه در تبلیغ تدریس ریاضی موفق باشیم؟

در زمینه نحوه ارائه درس هم تلاش کنید بر درس ریاضی بیشتر مسلط باشید. در کلاسهای خصوصی جزوه کلاسهای خود دانش آموز یا دانشجو را در اولویت قرار دهید تا سریعتر پیش بروید. از شاگردهایتان حمایت همه جانبه به عمل آورید تا در امتحان خوب نتیجه بگیرند. به هر میزان شاگردهای شما بهتر نتیجه بگیرند نهایتا در تدریس ریاضی موفق تر خواهید بود. اگر شاگردهای شما نمره خوبی بگیرند در نهایت دوباره برای دروس دیگر خودشان با شما تماس گرفته و شاگردهای شما بیشتر می شود. سعی کنید در کلاسهای خصوصی در کمترین زمان بیشترین حجم مطالب را ارائه نمائید و متعهدانه تدریس کنید. به گونه ای درس بدهید که انگار کلاسها تضمینی است. درسی که ارائه می دهید را بارها و بارها مرور کنید تا همیشه در اوج آمادگی باشید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی