ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

راهکارهای کسب درآمد تدریس ریاضی و موفقیت در تدریس ریاضی در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد.

کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی با ثبت تبلیغ در سایتهای معتبر و پربیننده مانند سایت ایران مدرس www.IranModares.com و سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com کاملا ممکن است. اتفاقا یکی از بهترین راهکارها برای کسب درامد عالی از تدریس خصوصی ریاضی این است که در اینترنت و خصوصا در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی حضور داشته باشید. وقتی آگهی خودتان را در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس مانند سایتهای معرفی شده ثبت می کنید آگهی شما در معرض دید متقاضیان واقعی تدریس خصوصی قرار خواهد گرفت. سایت ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس ایران است و سایت تدریس ریاضی هم به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس ریاضی فعالیت دارد. همین الان عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، سایت تدریس ریاضی، قیمت تدریس ریاضی و ... را در گوگل جستجو کنید. ایران مدرس و سایت تدریس ریاضی را در صفحه اول نتایج خواهید دید. به عبارت دیگر این دو سایت از نظر گوگل برای عبارتهای شامل تدریس ریاضی بهینه هستند. در نتیجه وقتی در این سایتها اگهی خودتان را درج می کنید متقاضیان تدریس از طریق گوگل به سمت تبلیغ شما هدایت خواهند شد.

حتما خودتان هم قبول دارید که هر شخصی در زمینه ای می تواند خوب عمل کند. بعضی از مدرسین فیزیک را خوب درس می دهند و بعضی دیگر در زمینه تدریس ریاضی مهارت دارند. تعدادی از اساتید در تدریس شیمی و برخی دیگر در آموزش دادن زبان انگلیسی مهارت دارند. شما به کدام یک از این دروس علاقه دارید؟ آیا اصلا به فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و آموزش علاقه دارید و یا از سر بیکاری می خواهید کار تدریس را انجام دهید. بهتر است وقتی سراغ تدریس ریاضی بیائید که به آن علاقه داشته باشید. اگر موقتی و برای چند ماه می خواهید این کار را انجام دهید ایرادی ندارد ولی اگر به عنوان یک کار طولانی مدت به ان نگاه می کنید کمی روی این فکر کنید که آیا ریاضی را دوست دارید یا نه؟ از حل تمرینات و مسائل آن لذت می برید و یا برایتان زجرآور است؟ خلاصه اینکه این پارامتر را هم در نظر داشته باشید. مدرسین بسیار موفق و بسیار پردرآمد مطمئنا به کار خودشان علاقه دارند.

چگونه ریاضی تدریس کنیم و نحوه تدریس موفق ریاضیات

پارامتر دیگری که برای فعالیت موفق در تدریس ریاضی بسیار پر اهمیت است تسلط بر درس ریاضی است. اگر فقط درس را بلد هستید و بسیار مسلط نیستید اصلا کافی نیست. در کلاسهای خصوصی عدم توانایی در پاسخ به یک سوال (خصوصا در جلسات اول) یعنی کنسل شدن کل جلسات. پس مسلط مسلط مسلط باشید.

شاید مشکل اکثر مدرسین برای فعالیت جدی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی جذب شاگرد است و یا اینکه شاگردهایی دارند ولی وقت آنها به صورت کامل پر نمی شود و درآمد راضی کننده ای ندارند. برای اینکه بتوانید به اندازه کافی شاگرد جذب کنید و از آموزش ریاضی درآمد خوبی داشته باشید باید در این زمینه عملکرد خوبی داشته باشید. روشهای بسیار زیادی برای جذب شاگرد وجود دارد که در مقاله .... که در سایت ایران مدرس www.IranModares.com   ثبت شده است در این زمینه به صورت کامل توضیح داده شده است. اگر می خواهید تدریس ریاضی را شروع کنید و یا قبلا این کار را انجام داده اید و قصد گسترش کار خودتان را دارید باید از روشهای مختلف که برای جذب شاگرد وجود دارد و در مقاله معرفی شده توضیح داده شده است استفاده کنید. جذب شاگرد اولین کاری است که باید برای موفقیت در تدریس خصوصی به خوبی انجام دهید. البته در نظر داشته باشید که حفظ شاگردها و ارائه تدریس عالی به آنها به گونه ای که خوب نتیجه بگیرند و همچنین تسلط بر درس ریاضی هم بسیار مهم است. توجه داشته باشید که یکی از منابع جذب شاگرد برگشت شاگردهای قبلی شما است و در صورتی شاگردهای قبلی شما دوباره برای کلاسهای ریاضی با شما تماس خواهند گرفت که خوب تدریس کرده باشید و آنها هم خوب نتیجه گرفته باشند.
بعضی از اساتید خیلی با آب و تاب درس می دهند و در ظاهر فن بیان بسیار خوبی دارند. برای موفقیت در تدریس ریاضی این ویژگی خوب است ولی تعیین کننده نهایی نیست. وظیفه یک مدرس ریاضی خوب به نتیجه رساندن شاگردهایش است. خصوصا در کلاسهای خصوصی این امر اهمیت بیشتری هم پیدا می کند. در کلاسهای گروهی مسلما همه ی افراد حاضر در کلاس نتیجه نمی گیرند و این امر در کنترل مدرس هم نیست. ولی در کلاسهای خصوصی شما با یک نفر شاگرد سر و کار دارید و باید مسئولیت نتیجه گرفتن ایشان را به عهده بگیرید.

تدریس خصوصی ریاضی و 10 راهکار برای کسب درآمد بالاتر از آن

اگر شاگردهای شما خوب نتیجه بگیرند کم کم کار شما هم خواهد گرفت. باید تمام تلاش خودتان را در این زمینه به کار ببندید. به هر حال این عامل در کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی مهم است. خوب تدریس کردن بسیار لازم است ولی در نهایت با یک روند مناسب و با مدیریت خوب شاگردهایتان از طریق تمرین دادن و استفاده از ابزراهای مناسب برای وادار کردن آنها به درس خواندن باید کاری کنید که نتیجه بگیرند. اگر خوب نتیجه بگیرند ترمهای بعد هم برای تدریس ریاضی در مقاطع بالاتر پیش شما بر خواهند گشت.

تمامی روشهای بالا برای جذب شاگرد و افزایش درامد از تدریس ریاضی در سال 97 کاملا موثر است. البته به خود شما هم بستگی دارد که چقدر جدی در این زمینه فعالیت داشته باشید و روی هدف خودتان پافشاری کنید. اگر در اوایل کار شاگرد کم داشتید ایرادی ندارد. با مداومت می توانید شاگردهای بیشتری را هم جذب کنید. از بین تمامی روشهای موجود، تبلیغات در اینترنت در حال حاضر برای جذب شاگرد بسیار پربازده تر است. حتی می توانید در سایتهای عمومی اگهی اینترنتی مانند سودایران www.soodiran.com هم تبلیغ خودتان را درج نمائید. این سایت هم یک بخش تخصصی برای تدریس خصوصی دارد. حین ثبت آگهی در بخش گروه آگهی آموزش و در زیر گروه آگهی تدریس خصوصی را انتخاب نمائید. ریاضی یکی از دروس کاملا پرمتقاضی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی است و با عملکرد خوب در این زمینه می توانید درامد بالایی بدست آورید.در این بخش مطالبی در زمینه کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی در سال 97 ارائه شد امید است که مفید بوده باشد.
در کلاسهای خصوصی آموزش ریاضی اوضاع کمی متفاوت است. در این کلاسها شما فقط با یک نفر سرو کار دارید و بنابراین کارتان خیلی راحت تر است. خیلی راحت تر می توان فهمید که یک نفر چه اشکالاتی دارد و چه سطح معلوماتی دارد و به راحتی خودتان را با شاگردتان هماهنگ می کنید. در کلاسهای خصوصی ریاضی در جلسات اول تدریس باید سوالاتی بپرسید و حین ارائه درس توضیحاتی از شاگردتان بخواهید تا متوجه شوید که چقدر ریاضی بلد است. به سرعت و بر طبق ذهنیت خودتان پیش نروید.
برای موفقیت در تدریس ریاضی آگهی تدریس خودتان را کامل و قانع کننده بنویسید. بعضی از افراد یکی دو جمله بیشتر نمی نویسند. صادقانه رزومه کاملی از خودتان ارائه کنید. هر چه بیشتر توضیح دهید امکان جذب شاگرد شما بیشتر است.
بعد از آنکه تماسهای شما شروع شد و شاگرد جذب کردید باید تلاش کنید شاگردهای خودتان را حفظ کنید. اگر ریاضی را خوب تدریس نکنید تمامی شاگردهایی که با زحمت جذب کرده اید را از دست خواهید داد.
اگر می خواهید در تدریس ریاضی موفق باشید، باید موفقیت شاگردهایتان دغدغه شما باشد. اگر شاگردهای شما نتیجه بگیرند ترمهای بعد هم باز خواهند گشت و شما درآمد بالاتری کسب خواهید کرد.

به هر میزان شاگردهای بیشتری داشته باشید درآمد بالاتری هم کسب خواهید کرد. البته رضایت شاگردهایتان و حفظ کردن آنها هم کاملا مهم است. برای جذب شاگردهای بیشتر خصوصا ثبت تبلیغات تدریس در پربازدیدترین و بهترین سایت تدریس ایران (ایران مدرس) را از دست ندهید. همین الان در گوگل عبارتهایی مانند تدریس ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی و ... را جستجو کنید. خواهید دید که ایران مدرس در صدر نتایج قرار دارد و بنابراین متقاضیان تدریس به راحتی به سمت تبلیغ شما هدایت می شوند. - تدریس در علمی کاربردی

  • برای خودتان جزوات و خلاصه جزوه هایی تهیه کنید. برای موفقیت در زمینه تدریس خصوصی فیزیک و ریاضی باید مطالبی را منحصر به فرد برای خودتان داشته باشید. تهیه جزوات و خلاصه جزوات که شماره تماس خودتان روی آن ثبت شده باشد می تواند موثر باشد. این جزوات را در کلاسهای تدریس خصوصی به شاگردهایتان بدهید و یا در سایت (ایران مدرس) به اسم خودتان ثبت نمائید. همین جزوات شما اگر در اینترنت پخش شود می تواند باعث شناخته شدن بیشتر شما و جذب شاگردهای جدید گردد.

درآمد کار تدریس ریاضی در ایام امتحانات حتی از مبلغ 10 میلیون تومان در ماه هم می تواند بیشتر شود. در این ایام تقاضا برای تدریس بسیار زیاد است و با جذب شاگردهای زیاد و نظم دادن به خودتان برای برگزاری تعداد کلاسهای بیشتر در طول روز می توانید درامد بسیار خوبی بدست آورید. در سایر ایام سال ممکن است درآمد شما کمی کم شود ولی به هر حال می توانید امیدوار باشید که به صورت متوسط درآمد 10 میلیون تومان و یا حتی بیشتر را از کار تدریس ریاضی بدست آورید. ممکن است در حال حاضر درآمد شما از کار تدریس همین مقدار و یا حتی بیشتر باشد. در این صورت بسیار خوب است و حتی شما هم می توانید درآمدهای بالتری بدست آورید. اما اگر در حال حاضر در زمینه تدریس ریاضی فعالیت دارید (و یا هر درس دیگری) و درآمد شما خیلی کمتر از مقدار ذکر شده است به تدریج می توانید درآمدتان را افزایش دهید و به این مقدار برسانید. راه حلی که وجود دارد این است. فرض کنید ترم قبل شما به صورت متوسط هر ماه حدود 3 میلیون تومان درآمد داشته اید. برای این ترم و یا ترم بعد برای خودتان هدفی تعیین کنید و سعی کنید آن را محقق نمائید. اگر درآمد شما از تدریس خصوصی ریاضی حدود 3 میلیون تومان در ماه بوده است یک مرتبه نخواهید درآمد خودتان را مثلا به ده میلیون تومان در ماه برسانید. چون ذهن شما آن را رد خواهد کرد. هر ترم 20 درصد درآمدتان را افزایش دهید. مثلا برای خودتان تعیین کنید که ترم بعد درآمد متوسط شما در هر ماه به 4 میلیون تومان در ماه برسد و راهکارهای تحقق آن را جستجو نموده و عملی کنید.

درامد شما از کار تدریس ریاضی در ابتدای کار ممکن است خیلی زیاد نباشد. ممکن است تعداد شاگردهای کمی داشته باشید و قیمت کلاسها هم خیلی بالا نباشد. ایرادی ندارد ادامه دهید و به تدریج شرایط کاری خودتان را بهتر کنید. اگر این ترم یکی دو شاگرد بیشتر هم نداشته باشید سعی کنید به بهترین شکل ممکن این دو مورد را به نتیجه برسانید. ترم بعد این دو شاگرد هم دوباره مراجعه می کنند و شاگردهای دیگری هم جذب می کنید و در نتیجه تعداد شاگردهای شما به تدریج بیشتر و بیشتر خواهد شد. برای مطالعه بیشتر در زمینه موفقیت در تدریس ریاضی، نحوه جذب شاگرد در زمینه تدریس ریاضی و چگونگی شروع کار تدریس خصوصی ریاضی مقالات زیر را هم مطالعه کنید.


چگونه تدریس خصوصی ریاضی را شروع کنیم؟

عوامل موفقیت در تدریس ریاضی


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی