ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی بهترین روش جذب شاگرد خصوصی است. در این زمینه در ادمه توضیحاتی ارائه می گردد. وقتی در اینترنت تبلیغ می کنید آگهی شما در معرض دید متقاضیان واقعی تدریس خصوصی قرار می گیرد. تبلیغات اینترنتی برای معرفی خدمات تدریس خصوصی و یا هر نوع خدمات دیگری کاملا جا افتاده است. در حال حاضر هر شخصی یک گوشی هوشمند و یک لپ تاپ دارد و اکثر افراد بر روی گوشی خودشان اینترنت هم دارند. بنابراین برای پیدا کردن مدرس و معلم خصوصی یا دریافت هر گونه خدمات دیگری چرا باید روزنامه بخرند و بخش نیازمندیهای آن را نگاه کنند؟!
برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه نوشتن متن آگهی تدریس موفق و موثر مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد را بخوانید. در تبلیغات اینترنتی می توانید عکس خودتان را هم ثبت کنید و در نتیجه متقاضیان تدریس ارتباط بهتری با شما می گیرند و احتمال تماس شما افزایش می یابد. با ثبت تبلیغات در اینترنت در معرض دید کل متقاضیان تدریس در کل ایران قرار می گیرید.
اگر آگهی خودتان را ویژه کنید و به عنوان مثال در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت داشته باشید، علاوه بر صفحه اصلی و بخش تدریس خصوصی در کنار مطالب آموزشی و جزوات مرتبط با زبان انگلیسی هم تبلیغ شما نمایش داده خواهد شد. برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی فرصت ثبت تبلیغ در ایران مدرس را از دست ندهید. البته باید خودتان هم تبلیغات اینترنتی را جدی بگیرید و برای نوشتن آگهی خودتان وقت بگذارید.
اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی در هر مقطعی و در هر جای ایران فعالیت دارید برای ثبت آگهی به سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com مراجعه نمائید.
نحوه ثبت تبلیغات اینترنتی تدریس خصوصی موفق کدام است؟ برای موفقیت در زمینه تبلیغات و آگهی اینترنتی تدریس خصوصی و برای جذب شاگردهای بیشتر باید این روش را جدی بگیرید. بسیاری از افراد چون ثبت تبلیغ در این وب سایت (ایران مدرس) رایگان است آن را جدی نمی گیرند و نتیجه نمی گیرند. بعضی از مدرسین هم متن خیلی کاملی برای تبلیغ خودشان ارائه کرده اند و حتی 20 بار تبلیغ ویژه ثبت نموده اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی